Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 187752 times)
Andersen
Active user

Posts: 2327


View Profile
« Reply #2320 on: 31.10.18 , 12:10 »
Share

Хай заведут - 371 до Мукачево, 451 до Рахова. 451 в обороте с 44/43 по Рахова.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2321 on: 01.11.18 , 15:11 »
Share

Новий курс УЗ - поступовий відхід від практики групування/розгрупування пасажирських поїздів (в т.ч. безпересадкових вагонів). Їх просто-напросто нема кому зчіпляти та розчіпляти.
... от нехай собі краще постоять 1 годину в полі, ніж оці "зайві перечіпки":
Quote
ДАЛI ФАСТIВ-1 0Ч.Ч0-0Ч.Ч2 КИIВ-ПАС 05.51-06.06 ДАРНИЦЯ 06.25-06.36
М.Г.КIРПИ 06.50-07.50(ТЕХ.)БОРИСПIЛЬ 08.02-08.0Ч ГРЕБIНКА 09.20
Саме так з т.з. причетних виглядає найкращий варіант.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2476


View Profile
« Reply #2322 on: 01.11.18 , 16:11 »
Share

Опачік. Виходить 143/144 Ворохта - Кременчук має просто "ідеальний графік" між Києвом та Гребінкою. Напевне  на цілій УЗ немає такого поїзда, якого б обганяли 5 чи 6 раз. Виходячи з цієї технічної по станції Кирпи.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2323 on: 01.11.18 , 16:11 »
Share

Їх просто-напросто нема кому зчіпляти та розчіпляти.
Якби причетні купили кілька "Крабів" від Zephir'а, і посадили б на них кілька бабок, то цього було б цілком достатньо. Якщо причетні дочитали до цього місця, то нехай загуглять: crabe zephir .
Logged
sean
Active user

Posts: 3310


View Profile
« Reply #2324 on: 01.11.18 , 17:11 »
Share

Да уж. Навіть літній к-бд минулого року не мав аж цілої години перед козятином.
Logged
Philip
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #2325 on: 03.11.18 , 21:11 »
Share

Наявну зупинку 43хв по ІФ
5хв - зупинка по ІФ без зміни ЛБ та лока;

Тоді прийдеться не обгрунтовано гнати поїзд під 2 ТЕ10М\УТ до Львова !
Тоді приведіть обгрунтування поїздок цих локомотивів до Львова з 135/136.
А що ЛБ з ТЧ-13 які обслуговують даний поїзд мають на ЧМЕ його возити тому що 2М62\У в них забрали і лишилися лиш ЧМЕ і 2ТЕ10
Ну так могли б замінити по Франківську. А їдуть до Львова.
А з під оборот де взяти локомотив в Франківську! Тим більше що Львів і так має достатню кількість поїздів і не завжди встигають вчасно провести екіпіровку не кажучи вже про ремонт звідси в нас часті + в графіку з Львова...
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2326 on: 03.11.18 , 21:11 »
Share

Philip-e, там, де і інші беруть. Просто дуже дивно виходить. Одним можна їздить, а другим - ні...
Добре. А що заважає замість оборота локомотива Чернівці - Львів - Чернівці зробити Чернівці - Львів - Ворохта - Львів - Чернівці? Точніше, чи можливо таке.
Logged
Philip
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #2327 on: 03.11.18 , 21:11 »
Share

Philip-e, там, де і інші беруть. Просто дуже дивно виходить. Одним можна їздить, а другим - ні...
Добре. А що заважає замість оборота локомотива Чернівці - Львів - Чернівці зробити Чернівці - Львів - Ворохта - Львів - Чернівці? Точніше, чи можливо таке.
135\136 їде з Чернівців 15-37 прибуває в Львів 21-10. з Львова 4-48 в Чернівці 10-24. таким чином ЛБ відкатує свої години і використовує свій час на відпочинок по Львову.
 Локомотив в оборот не дадуть тому що то є Львів і їм 2ТЕ10М довірити це всеодно що пілоту Запорожця.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2328 on: 03.11.18 , 21:11 »
Share

А, значить діло у банальному незнанні такої техніки іншими бригадами.

Хоча після запуску у експлуатацію ТЕ33А варто очікувати ще з десяток передачок 2ТЕ10 на Льв.Зал., ІМНО. То може і на Львів чогось підкинуть.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2329 on: 05.11.18 , 15:11 »
Share

....
(нр 461/462) Витебск - Рахов (зимний, по указанию) графиком: Витебск 05:34, Орша 06:51-07:14, Могилев 08:30-08:40, Жлобин 10:37-11:00, Житомир 18:29-18:33, Винница 21:20-21:25, Жмеринка 22:13-23:12, Хмельницкий 00:40-01:11, Тернополь 02:56-03:12, Львов 05:16-05:52, Ивано-Франковск 08:45-09:07, Ивано-Франковск 08:45-09:07, Яремче 10:42-10:47, Ворохта 11:35-11:40, Ясиня 12:21-12:23, Рахов 13:15; Рахов 17:44, Ивано-Франковск 21:54-22:24, Львов 00:58-01:30, Тернополь 03:37-03:45, Хмельницкий 05:55-06:05, Жмеринка 07:40-09:34, Винница 10:20-10:42, Житомир 13:20-13:25, Коростень 14:46-15:06, Жлобин 20:38-21:04, Могилев 22:55-23:06, Орша 00:28-00:50, Витебск 02:05.

По поезду нр 371/372 Могилев – Львов (Трускавец).
В связи с заинтересованностью УЗ связи Республики Беларусь с Ужгородом и Ивано-Франковском, отменяю свое предыдущее предложение изменить маршрут через Луцк, в связи с недостаточным временем на оборот по Ужгороду, Раховом, Черновцам. На участке Минск – Львов в обе стороны использовать график поезда нр 451/452 Минск – Варна на текущий сезон. Продлевать до Черновцов/Ужгорода/Рахова/Трускавца по 1 раз в 4 дня каждое направление (вместо Могилев – Львов, участок Могилев/Минск – Львов суммарно ежедневно)


Поезд нр 371/372 Могилев – Рахов (круглогодично, 1 раз в 4 дня) графиком: Могилев 12:44, Минск 17:12-17:38, Барановичи 19:27-19:47, Сарны 01:05-01:08, Ровно 02:27-02:30, Львов 05:09-05:52, Ивано-Франковск 08:45-09:07, Яремче 10:42-10:47, Ворохта 11:35-11:40, Ясиня 12:21-12:23, Рахов 13:15; Рахов 15:25, Ясиня 16:17-16:19, Ворохта 17:00-17:03, Яремче 17:43-17:46, Ивано-Франковск 19:02-19:48, Львов 22:07-22:41, Ровно 01:53-01:56, Минск 11:09-11:25, Могилев 15:50.
По УЗ от Львова ввести остановки по станциям: Ходоров, Галич, Надворная, Делятин, Яремче, Татаров, Ворохта, Ясиня, Квасы.

Ввести беспересадочные вагоны:
Витебск – Черновцы/Ужгород/Трускавец/Рахов (1К+1ПЛ) – до/от Минска с поездами № 695/696
Гомель – Черновцы/Ужгород/Трускавец/Рахов (1К+2ПЛ) – до/от Лунинца с поездами № 610/676.
Брест - Черновцы/Ужгород/Трускавец/Рахов (1К+1ПЛ) - до/от Лунинца с поездами № 606/675.
Схема состава из 7-15 вагонов основного ядра Могилевского вагонного участка ЛВЧ-5 + прицепки.


Отсюда https://forum.railwayz.info/viewtopic.php?f=8&t=480&start=225#p89418

Тут було б добре припасувати таким чином:
1) у напрямку Рахова віддати нитку 136/135 з Одеси, а у напрямку Чернівців - 26/25 (була б добра змінюваність пасажирів по Львову: Одеса-Львів + Львів-Чернівці (адекватний ранковий виїзд зі Львова і обіднє прибуття в Чернівці (до 12:00)), і пасажири з Одеси до Львова не так би "розхапували рахівські місця", які цього літа вигрібалися за 1-2 год першої доби попереднього (за 45 діб) продажу;
2) тоді б з Одеси до Рахова було прибуття ~11:хх, а нитку 15/15 на ділянці Здолбунів-Рахів групувати (через день) з новою ниткою (замість вивільненою на Варну, або перетягнути варнянську нитку ліворуч, так, щоб вона сходилась із ниткою 15/16 при виході з ІФ у напрямку Хриплина), а по іншому дню - залишити технологічну закладку до Варни).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 [233] 234 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 21 queries.