Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 187753 times)
_vs_
Active user

Posts: 965


View Profile
« Reply #2330 on: 05.11.18 , 18:11 »
Share

Ко всей этой фантастике они еще предлагают ВБС Киев - Тегеран. А туда вообще рельсы есть?:)
Logged
VB
Active user

Posts: 3464


View Profile
« Reply #2331 on: 05.11.18 , 20:11 »
Share

По Серахсу-Туркменскому смена тележек. Или по новой дороге попид Каспий. Тоже со сменой.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2332 on: 06.11.18 , 10:11 »
Share

Я гадаю, що обговорення сполучення Тегеран-Рахів виходить за рамки даної теми, тому краще створіть окрему тему для цієї дискусії.

Щодо Прикарпаття: якщо гора не йде до Магомета, то Магомет вирушає до гори (по іншому: не можуть причетні робити покроково, то нехай вже роблять помікрокроково).

Призначити поїзд НР57/58 Київ-Рахів-Київ з Києва 14:34 графіком наявного поїзда 357 прибуттям до ст. Хмельницький о 19:48.
Далі - розробленим графіком: з Хмельницького 19:53, Тернопіль 21:44-21:49, прибуттям до Львова о 23:50 (фрагментом наявної нитки 217).
Зі Львова до Рахова - орієнтовно ниткою 217 з можливим сповільненням до 30-40хв. (починаючи зі Львова +10хв = 00:20) з прибуттям до Рахова о 7:45.
Основний склад - 12 вагонів, додаткова група Київ-Львів-Київ - до 6 вагонів (оперативне регулювання, але по факту завжди будуть)

Ніхто не заперечить очевидну зручність: суперранкове прибуття в гори при тому ж відправленні зі станцій ділянки Київ-Тернопіль (ВІННИЦЯ в тім числі). Крім того: збережуться наявні місця для Київ-Тернопіль (це як мінімум 4 вагони пасажирів), з'явиться відносно зручний ерзац-варіант на опівніч до Львова (як з Києва, так і з Поділля), а також можна опівночі виїхати зі Львова в гори і бути там вже вдосвіта. Якщо зараз не є гріхом висадка гірських пасажирів о 5:45 по ІФ, то така ж висадка о 5:30 в Яремчому і о 6:05 у Татарові теж не буде гріхом... я вже не кажу про Ворохту, Ясіню, Кваси та Рахів... нехай вже буде НІ ПО МОЄМУ, НІ "ПО ПРИЧЕТНОМУ".

Поїзд 57/58 може бути в обігу на 357/358 по Рахову (але поки що тільки через день - коли немає 15/16, і то за умови, що 135/136 буде бігати на Рахів (замість 25/26)). 357, як і планувалось - на 20:05 із Києва, і очевидно, що на перших порах тільки до Ворохти, бо причетні можуть рухатись винятково мікрокроками.

ПРОШУ АКТИВНО ПОКРИТИКУВАТИ, ЩОБ Я ЗРОЗУМІВ ЧИ ПОДАВАТИ ТАКЕ ДО ПАСДЕПУ.
В першу чергу це для "збереження ранкового прибуття вінницьких пасажирів в гори, без витягування 43/44 (з яким Вінниця, та й Фастів теж) позбудуться ранкового прибуття до яремчансько-рахівських гір.

п.м. зворотний рейс теж повинен бути орієнтований на прибуття 218 до Києва.... і через Поділля..., і зручне ранкове прибуття у Вінницю, що повинно сподобатись ЦЛ. Як не крути, але тепер без Вінниці важко щось вигадати прийнятне для ЦЛ.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 371


View Profile
« Reply #2333 on: 06.11.18 , 11:11 »
Share

А яка доля поїзду №144/143 "Галичина"? Його на сполучення №142/141 Львів - Бахмут планують забрати? І знову, 57/58, 357/358 на Рахів, зі Львова, з Харкова і Одеси на Рахів, це не забагато для тієї лінії? А доля 44/43 буде ІФ - Дніпро, Бердянськ?
« Last Edit: 06.11.18 , 11:11 by Дніпровець » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2334 on: 06.11.18 , 11:11 »
Share

А яка доля поїзду №144/143 "Галичина"? Його на сполучення №142/141 Львів - Бахмут планують забрати? І знову, 57/58, 357/358 на Рахів, з Харкова і Одеси на Рахів, це не забагато для тієї лінії? А доля 44/43 буде ІФ - Дніпро, Бердянськ?
Якщо 357 буде з Києва о 20:05, то 143/144 може вибігати із Києва орієнтовно на 2 год пізніше, що буде добре і Тернополю, і Львову... і Ворохті, і Кременчуку (раціональний обіг сам на себе)... а по факту - ще не знаю.
Ти ж розумієш, Рахів - не самоціль, однак вперто причетні не хочуть туди витягнути найбільш раціональний 43/44. Вони вважають, що тепер ці три склади (додадуть третій) будуть стояти тривалий час на обидвох кінцях маршруту: в Запоріжжі та ІФ. ... тільки заради того, що іноді буває літо, коли 43/44 буде бігати аж до Бердянська. В мене єдине запитання до причетних: невже усі 20 вагонів будуть бігати через Київ до Дніпра-Запоріжжя-Бердянська? чи тільки 10 вагонів?

Часом діалог з причетними перетворюється на гру зі змінними правилами під час самої гри. До прикладу, поїзд 13/14 із Солотвина до Костянтинівки легко можна обслуговувати ужгородськими вагонами (дві групи з розміном по Костянтинівці), а от Рахів-ІФ-Київ-Дніпро-Запоріжжя-Бердянськ вже не можна. Де послідовність причетних? Заплатили нелегальні перевізники до Буковеля?
Logged
Entony
Active user

Posts: 2476


View Profile
« Reply #2335 on: 06.11.18 , 11:11 »
Share

Ідея з гіпотетичним 057/058 не погана. Це дійсно "ні нашим, ні вашим". Можна поки не чіпати багатострадальний 043/044. Зберігається обіднє (і любиме) відправлення на Рахів з Києва.
Logged
sean
Active user

Posts: 3310


View Profile
« Reply #2336 on: 06.11.18 , 11:11 »
Share

тому 43-му як пороблено.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 371


View Profile
« Reply #2337 on: 06.11.18 , 11:11 »
Share

А яка доля поїзду №144/143 "Галичина"? Його на сполучення №142/141 Львів - Бахмут планують забрати? І знову, 57/58, 357/358 на Рахів, з Харкова і Одеси на Рахів, це не забагато для тієї лінії? А доля 44/43 буде ІФ - Дніпро, Бердянськ?
Якщо 357 буде з Києва о 20:05, то 143/144 може вибігати із Києва орієнтовно на 2 год пізніше, що буде добре і Тернополю, і Львову... і Ворохті, і Кременчуку (раціональний обіг сам на себе)... а по факту - ще не знаю.
Ти ж розумієш, Рахів - не самоціль, однак вперто причетні не хочуть туди витягнути найбільш раціональний 43/44. Вони вважають, що тепер ці три склади (додадуть третій) будуть стояти тривалий час на обидвох кінцях маршруту: в Запоріжжі та ІФ. ... тільки заради того, що іноді буває літо, коли 43/44 буде бігати аж до Бердянська. В мене єдине запитання до причетних: невже усі 20 вагонів будуть бігати через Київ до Дніпра-Запоріжжя-Бердянська? чи тільки 10 вагонів?

Часом діалог з причетними перетворюється на гру зі змінними правилами під час самої гри. До прикладу, поїзд 13/14 із Солотвина до Костянтинівки легко можна обслуговувати ужгородськими вагонами (дві групи з розміном по Костянтинівці), а от Рахів-ІФ-Київ-Дніпро-Запоріжжя-Бердянськ вже не можна. Де послідовність причетних? Заплатили нелегальні перевізники до Буковеля?
Ну, як на мене, то нехай краще одразу закладають можливість витягувати на Бердянськ... Бо зараз рухомого складу стає все менше, а на Азовське море більшість людей (що мені відомо) не змогли виїхати саме через відсутність прямого поїзду із Заходу на Бердянськ... (я не беру до уваги причіпні вагони із середини літа).
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #2338 on: 06.11.18 , 12:11 »
Share

69/70 Львів - Маріуполь після Федорівки возить 50% повітря. Ми пропонували на літо частину маріупольських вагонів відчіпляти на Бердянськ та/або Новоолексіївку і дочіпляти львівських вагонів до повної схеми.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2476


View Profile
« Reply #2339 on: 06.11.18 , 12:11 »
Share

69/70 Львів - Маріуполь після Федорівки возить 50% повітря. Ми пропонували на літо частину маріупольських вагонів відчіпляти на Бердянськ та/або Новоолексіївку і дочіпляти львівських вагонів до повної схеми.
Вроді по 69/70 нічого кардинального не планують з нового графіка.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 [234] 235 236 237 238 239 240 241 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.151 seconds with 21 queries.