Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 187754 times)
VSK
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #2340 on: 06.11.18 , 12:11 »
Share


Тут було б добре припасувати таким чином:
1) у напрямку Рахова віддати нитку 136/135 з Одеси, а у напрямку Чернівців - 26/25 (була б добра змінюваність пасажирів по Львову: Одеса-Львів + Львів-Чернівці (адекватний ранковий виїзд зі Львова і обіднє прибуття в Чернівці (до 12:00)), і пасажири з Одеси до Львова не так би "розхапували рахівські місця", які цього літа вигрібалися за 1-2 год першої доби попереднього (за 45 діб) продажу;
Там хоч яке прибуття зробиш все рівно Львів все буде вигрібати так як влітку просто мега дифіцит місць у напрямку захід Одеса. Вигрібали навіть той денний оборотний з під 11/12 навіть по середах причому ціна на нього була 700грн і час в дорозі 11годин. Також місць не було навіть з пересадкою по жмеренці(причому з жмеренки до Одеси місця були а от зі Львова до жмеренки не було.
Тож прибуття до Львова об 4.40 сильно Львівських пасажирів не відлякає але от відправлення до Рахова в 5 суттєво зменшить заселення поїзда за Львовом .
« Last Edit: 06.11.18 , 12:11 by VSK » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2341 on: 06.11.18 , 15:11 »
Share

...а на Азовське море більшість людей (що мені відомо) не змогли виїхати саме через відсутність прямого поїзду із Заходу на Бердянськ... (я не беру до уваги причіпні вагони із середини літа).
... і скільки там того Бердянська буде? усього 3 місяці? а Буковель-Драгобрат і купу менших локацій - майже цілорічно. Крім того, це "вкрали поїзд у Києва", бо він наче і через Київ, але до Бердянська... або навпаки, усі куплять до з ІФ до Києва, і як це допоможе в доїзді до Бердянська? хіба братимуть о 8:00 першої доби.

Щоб трапилося, коли б був такий паритет:
10 вагонів (у кожному із трьох складів) ІФ-Київ-Дніпро-Запоріжжя-Бердянськ (формування ІФ, до Бердянська тільки влітку);
10 вагонів (у кожному із трьох складів) Рахів-ІФ-Київ-Дніпро-Запоріжжя (формування  Запоріжжя (влітку) та ІФ (взимку, з розміном груп у Запоріжжі)).

...Тож прибуття до Львова об 4.40 сильно Львівських пасажирів не відлякає але от відправлення до Рахова в 5 суттєво зменшить заселення поїзда за Львовом .
Від багатьох знаю, що й досі користуються 135/136 до Яремчанщини/Рахівщини тільки через можливість раніше прибути в гори. Тому тут щось втратиться, а щось здобудеться.
Крім того, львів'яни до гір можуть використовувати нитку 217 з незначним заповільненням (Яремче 5:30, і далі з наявним темпом). Що може бути краще для львівського туриста, ніж опівнічний виїзд зі Львова, і ранкове прибуття в гори? Це не прибуття 605-м, і ночівля в наметі, і не прибуття по обіді, а ... те що потрібно - вагон-готель в нічну пору доби.
Logged
Андрей Харьковчанин
User

Posts: 9


View Profile
« Reply #2342 on: 07.11.18 , 02:11 »
Share

69/70 Львів - Маріуполь після Федорівки возить 50% повітря. Ми пропонували на літо частину маріупольських вагонів відчіпляти на Бердянськ та/або Новоолексіївку і дочіпляти львівських вагонів до повної схеми.
Вроді по 69/70 нічого кардинального не планують з нового графіка.
А ви не знаєте, яким розкладом буде курсувати новий поїзд 142/141 Львів - Бахмут, у котрій годині він буде вирушати зі Львову та прибувати у Бахмут і яким маршрутом буде рухатися та зворотньо?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #2343 on: 07.11.18 , 03:11 »
Share

Есть предположение, что график будет построен таким образом,  чтобы максимально отбить охоту киевлянам выгребать на него билеты.
Logged
VSK
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #2344 on: 07.11.18 , 10:11 »
Share

69/70 Львів - Маріуполь після Федорівки возить 50% повітря. Ми пропонували на літо частину маріупольських вагонів відчіпляти на Бердянськ та/або Новоолексіївку і дочіпляти львівських вагонів до повної схеми.
Вроді по 69/70 нічого кардинального не планують з нового графіка.
А ви не знаєте, яким розкладом буде курсувати новий поїзд 142/141 Львів - Бахмут, у котрій годині він буде вирушати зі Львову та прибувати у Бахмут і яким маршрутом буде рухатися та зворотньо?
Є надія що в пасдепу вистичить глузду і цей графік буде вигляду Львів19.30-Київ10.00-Харків 18.00-Бахмут 22.30-1,30 -Харків  6.30-Київ 16.00-Львів6.30.
Маршрут через Ковель Житомир Київ Харків.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2476


View Profile
« Reply #2345 on: 07.11.18 , 10:11 »
Share

69/70 Львів - Маріуполь після Федорівки возить 50% повітря. Ми пропонували на літо частину маріупольських вагонів відчіпляти на Бердянськ та/або Новоолексіївку і дочіпляти львівських вагонів до повної схеми.
Вроді по 69/70 нічого кардинального не планують з нового графіка.
А ви не знаєте, яким розкладом буде курсувати новий поїзд 142/141 Львів - Бахмут, у котрій годині він буде вирушати зі Львову та прибувати у Бахмут і яким маршрутом буде рухатися та зворотньо?
Напевне ще ніхто не знає цього розкладу, крім тих, хто цей розклад складає. :)
Logged
Entony
Active user

Posts: 2476


View Profile
« Reply #2346 on: 07.11.18 , 10:11 »
Share

Вертаючись до теми Прикарпаття. Мене інше цікавить. В світі того, що маємо зараз, а також з тієї інформації, що вже є про новий графік, питання таке: чи виживе 605/606 Львів - Рахів? 601/602 Львів - Солотвино "оптимізують" в 013/014 Солотвино - Костянтинівка. 667/668 має бути вроді до Києва через день (відповідно до Києва 600 він не буде). 609/610 Харків - Лисичанськ вже "оптимізували". Залишається один щоденний 605/606. Микоалїв - Рахів вже не зроблять з нового графіку, бо буде щоденний 133/134 Миколаїв - ІФ через Здолбунів. Але не думаю, що захочуть залишити один-єдиний 600 на всій УЗ. Про 641/642 Кишинів - Одеса не пишу, бо це все-таки міжнародний поїзд.
« Last Edit: 07.11.18 , 10:11 by Entony » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #2347 on: 07.11.18 , 10:11 »
Share

Пасдеп мріє 605/606 "закопати" назавжди. Аргументація - нема чим тягати стільки поїздів у гори.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2348 on: 07.11.18 , 11:11 »
Share

Про 641/642 Кишинів - Одеса не пишу, бо це все-таки міжнародний поїзд.
То зроблять 700-хх. В чому проблема.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 371


View Profile
« Reply #2349 on: 07.11.18 , 11:11 »
Share

Вертаючись до теми Прикарпаття. Мене інше цікавить. В світі того, що маємо зараз, а також з тієї інформації, що вже є про новий графік, питання таке: чи виживе 605/606 Львів - Рахів? 601/602 Львів - Солотвино "оптимізують" в 013/014 Солотвино - Костянтинівка. 667/668 має бути вроді до Києва через день (відповідно до Києва 600 він не буде). 609/610 Харків - Лисичанськ вже "оптимізували". Залишається один щоденний 605/606. Микоалїв - Рахів вже не зроблять з нового графіку, бо буде щоденний 133/134 Миколаїв - ІФ через Здолбунів. Але не думаю, що захочуть залишити один-єдиний 600 на всій УЗ. Про 641/642 Кишинів - Одеса не пишу, бо це все-таки міжнародний поїзд.
А чому тоді 605/606 Львів -Рахів не скасували минулого року?? І яка буде альтернатива тому поїзду? Хіба отой 57/58 пустять Київ -Рахів через Львів, або 357/358 Гуцульщина" через Львів. Бо з Одеси, Кременчука (на Ворохту) і Харкова то не є заміна...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 21 queries.