Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 187755 times)
Iwan
Active user

Posts: 3932


View Profile
« Reply #2360 on: 08.11.18 , 13:11 »
Share

Тсю, то най би собі був чернівці-мск, а доїжджав би до чернівців, коли міг. Їздить он собі чернівці-бд з усі табличками/бумажками, хоч і не доїжджає до бд.
... і формування ковельське, на Чернівці по обігу через Москву. ГКУЗ подавав діаметральну пропозицію: Москва-Луцьк, формування Львів, по обігу через Москву. Тобто, сам принцип по обігу через Москву не є чимось "неприйнятним". Також є окрема тема Москва-Рахів з вивільненням цілого складу, що зараз обслуговує 605/606. Однак причетні на даний час "соціально орієнтовані", і не можуть "економити рухомий склад", бо це спричинить до соціальної напруги в прибирально-мийних колективах, які можуть зазнати суттєвих скорочень.

Логіка ЦЛ така: навіщо нам продовжувати Москва-Львів до Чернівців, коли ми запустимо новий Чернівці-Львів-Здолбунів-Київ, і байдуже, що він менш затребуваний, ніж Москва-Львів-Чернівці, головне, аби були нові робочі місця... а це завжди переростає у "щиру та непідробну" підтримку з боку трудового колективу.

Повністю погоджуюсь з кожним словом. 605/606 з таким графіком є ідеальний, зранку ти у Львові, встигаєш все зробити і після обіду виїхати назад додому. Часто ним користуюсь Ворохта-Львів-Ворохта. Відколи себе пам"ятаю він завжди тут їздив))) Правда в сиву давнину по Ворохті мав схрещення з приміським Ділове-Коломия  21:00, но це таке вже)
А тепер собі уявіть, що це буде Москва-Рахів, і економія цілого складу, котрий може курсувати, як Львів-Чернівці.

Хочу звернути увагу форумчан на одну проблему яку уз вже цілий рік ігнорує -це невивіз Львів-Чернівці  на ранкове прибуття до Львова та вечірнє відправлення . 701/702не справляється з паспотоком.
Найгірша ситуація по пятницях неділях та середах.(не курсує 701/702)
Тому пропозиція-назначити 500й Львів-Чернівці по пятницях неділях та середах перестійним складом від 73/74 орієнтовним розкладом Львів17.30-Чернівці 23.00-0000-Львів5.30.
Обслуговування по Львову з 5.30до 10.00-мусять встигнути
Спробуйте уявити видовження 117/118 з Чернівців до Львова (формування - Кив). І на такий варіант був би пасажир... і до Ларги і до КП, і до Новоселиці, бо так виходить, що пасдеп навмисне розриває цілісні регіони на окремі території, а потім дивується "ми ж не причетні до сепаратизму".

Звісно це все до масової появи МВРС'ів у регіоні.

А чому тоді 605/606 Львів -Рахів не скасували минулого року?? І яка буде альтернатива тому поїзду? Хіба отой 57/58 пустять Київ -Рахів через Львів, або 357/358 Гуцульщина" через Львів. Бо з Одеси, Кременчука (на Ворохту) і Харкова то не є заміна...
Їм вистачило того, що побачили реакцію на скасування 601/602, а тут ще й ясінянські покровителі прийшли із Харків-Рахів та Одеса-Рахів... і якось вже не пасувало скорочувати Львів-Рахів.
Можна подивитись на проблему під іншим кутом: кому потрібен приміський о 3:50 з ІФ на Рахів у виконанні М62 + 2 ЦМВ? Хіба ті ЦМВ не можна причіпити до чогось більш окупного та затребуваного?
Навіть по ІФ їх можна чіпляти до умовного 57, і буде більше користі. + економія "гірських ниток". Можна вигадати щось більш вишукане на зразок такого:



Пасдеп мріє 605/606 "закопати" назавжди. Аргументація - нема чим тягати стільки поїздів у гори.
Ну то нехай "прикопає", що він пустив "бруньку" у вигляді Перемишль-Рахів чи 57 чи ще якогось... в т.ч. Рахів-Коломия-Чернівці зі орієнтовним наявним графіком на гірській ділянці, а з Чернівецького боку може бути видовженим кудись до Дніпра... через Могилів-Подільський (з беззупинковим транзитом Молдовою + нормальний тариф за транзит). Над цим працює Чернівецька ОДА.

Ну, як на мене, то нехай краще одразу закладають можливість витягувати на Бердянськ... Бо зараз рухомого складу стає все менше, а на Азовське море більшість людей (що мені відомо) не змогли виїхати саме через відсутність прямого поїзду із Заходу на Бердянськ... (я не беру до уваги причіпні вагони із середини літа).
Вони так і закладають - прямим текстом, чорним по білому "на літній період".

Ідея з гіпотетичним 057/058 не погана. Це дійсно "ні нашим, ні вашим". Можна поки не чіпати багатострадальний 043/044. Зберігається обіднє (і любиме) відправлення на Рахів з Києва.
тому 43-му як пороблено.
Трохи момедитував і дійшов до такого висновку:
якщо у складі 43/44 франківцям будуть належати тільки половина вагонів у трьох складах ( 3 * 10 = 30 ), то формально це скорочення РС на 25% ( із наявних 40 вагонів до 30 ), однак навантаження на провідників (по трудогодинах) виросте більш як у 2 рази, що в сумі дасть приріст 1,5 рази... то де тут скорочення обсягу праці??? це тільки при 10 вагонах, а інші три десятки нехай формує Запоріжжя і ... аж до Рахова.

Я не бачу тут дискримінації франківців... пасдеп не уміє рахувати.... не буде жодного "напруження" у франківчан!!! Ба більше, ріст зайнятості у 1,5 рази при щоденному екіпіруванні 10 вагонів з циклом обігу 3 доби. Хіба я не правий? Ч я щось не врахував?

В альтернативному випадку, нехай роблять як із 13/14 Солотвино/Ужгород - Костянтинівка: двогрупний, формування Ужгород, з обігом груп по Костянтинівці. Чому там можна, а тут "руки криві" і голова забита половою?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2327


View Profile
« Reply #2361 on: 08.11.18 , 18:11 »
Share

Скоро зима

Нужно добиваться продление 44/43 в гор. Он имеет майже идеальное для этого расписание.
Пускай даже все вагоны будут франковские:
ИФ - Запо - Рахов - Запо - ИФ (по 10 вагонов, через раз).

117/118 ежедневно продлить до Львова, как Иван предлогает, часов в 15:30 обратно. Можно похоронить 605 на Рахов как хочет пас.деп. По ИФ пересадка на пригород.

Из Ковель - Черновцы делать Ковель/Пшемысль - Рахов/Черновцы. Он будет ночным Львов - гори, удобно для многим, даже из Киева на 705ом.

Факультативный поезд 217/218 отправлять из Киева по дням недели (в зимой) после интерсити 743 и после 7015 и ускорят хотя бы на час (Киев - Львов за 7:30 - вместо 8:30, через Коростень):

           17:50 Киев
18:08 18:10 Святошин
18:33            Немешаево (без зуб)
............
01:25 01:50 Львов
04:30 04:50 ИФ
05:27 05:30 Яремче
06:02 06:05 Татар
06:20 06:24 Вор
07:05 07:07 Ясно
07:хх.            Квасить
08:00            Рагуль
« Last Edit: 08.11.18 , 18:11 by Andersen » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #2362 on: 08.11.18 , 18:11 »
Share

06:02 06:05 Татар
06:20 06:24 Вор
07:05 07:07 Ясно
07:хх.            Квасить
08:00            Рагуль


В такие минуты укрепляюсь во мнении, что клавиатуры с автодополнением ввода — зло. Вы уж тогда по-датски расписание набрасывайте.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7162


View Profile
« Reply #2363 on: 08.11.18 , 19:11 »
Share

06:02 06:05 Татар
06:20 06:24 Вор
07:05 07:07 Ясно
07:хх.            Квасить
08:00            Рагуль


В такие минуты укрепляюсь во мнении, что клавиатуры с автодополнением ввода — зло.
Никакое не зло. Я лично хохотал до упаду минуты три. А смех жизнь продлевает. -:))
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #2364 on: 08.11.18 , 19:11 »
Share

Oкей, тогда предлагаю считать процитированный вариант копенгагенской интерпретацией маршрута.

В целом результат осмысленный, вот только "Квасить" я бы перенес на заключительный этап пути.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7162


View Profile
« Reply #2365 on: 08.11.18 , 19:11 »
Share

Oкей, тогда предлагаю считать процитированный вариант копенгагенской интерпретацией маршрута.

В целом результат осмысленный, вот только "Квасить" я бы перенес на заключительный этап пути.

Нет, на заключительном этапе должно быть "Немешаево (без зуб)"
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7162


View Profile
« Reply #2366 on: 08.11.18 , 19:11 »
Share

А между "Квасить" и "Немешаево без зуб" еще обязательно должны быть остановки "Татар", "Вор" и "Рагуль" именно в такой последовательности.
Logged
VSK
User

Posts: 90


View Profile
« Reply #2367 on: 08.11.18 , 20:11 »
Share


Ну то нехай "прикопає", що він пустив "бруньку" у вигляді Перемишль-Рахів чи 57 чи ще якогось.
А ви не вважаєте що відправлення  зі Львова об 12 ночі це мяко кажучи неприйнятно і функціонал раховозу це не перекриє. Ви ж думаю знаєте кого возить раховоз?-скажу сполучає Рахівщину з Івано Франківськом та Львовом. І думаю розумієте яка буде реакція регіону коли люди дізнаються про ваші ідеї і про те що ви пропонуєте людям замість в 19 виїжджати з Івано Франківська об 4ранку т а зі Львова об 0000 замісь16.00.
 Будь ласка Іване НЕ РУХАЙТЕ  605  зараз це є неприйнятно.  Зараз Львів -Рахів є достатньо населений і паскудити цей графік не треба .



117/118 ежедневно продлить до Львова, как Иван предлогает, часов в 15:30 обратно. Можно похоронить 605 на Рахов как хочет пас.деп. По ИФ пересадка на пригород.
117/118 ви хочете подовжити до Львова для сполучення Львова з Камянцем Подільським ( це до сотні пасажирів щоденно) (хоча раціональніше було би організувати пересадку по Хмельницькому чи Гречанах для пасажирів Львів -КП)
А замість того ви пропонуєте щоб кілька сотень пасажирів Львів-Рахів робили пересадку по Івано Франківську.
 
« Last Edit: 08.11.18 , 20:11 by VSK » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #2368 on: 08.11.18 , 22:11 »
Share

В согласованную пересадку по Гречанам я чего-то не верю, но вот пометить эту станцию в букинге как "Хмельницкий-Гречаны" давно пора.
 
В летнее время траектория попаданса из Львова в КП мне навскидку видится сейчас как 144 + 117 с пересадкой по Хмельницкому, тогда с прибытием в КП в половине четвертого еще можно смириться, хотя все равно это неудобно, но зато пересадка в Гречанах не нужна. В осенне-зимнее время это, конечно, не вариант, там только с 139 стыковка годится, и нужно в Гречаны ночью ехать, правильно? И этот маразм продолжается уже не первый десяток лет.
« Last Edit: 08.11.18 , 22:11 by Emblaze » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2327


View Profile
« Reply #2369 on: 08.11.18 , 23:11 »
Share

Нет, продление 117/118 до Лева - это в первой очередь альтернатива и разгрузка 702ого. Туристического варианта. А связь с КП само собою - давно нужно, как Emblaze доводил.

На счёт Рахов, то он уже не 8 часов от Лева как при единственном 606, а 6 часов. А на самом деле 5 часов. МВПС уже в состоянии преодолеть Львов - ИФ - Яремче за 3 часа (1:45 + 1:15). А до Рахова 2:14 на 15ом, т.е. меньше 2 часа на адекватном МВПС. И это не придел.

Это я к чему что Рахов - это уже не место для ночного поезда до Львова, расстояние смыском маленькое. Нужен регионального поезда, в идеале добиваться 4 часа в пути для поезда отправлением ~5:30 из Рахова, 9:30 в Львове под СМЕ из ИФа поездом Рахов/Черновцы/Залещики - Львов - Пшемысль/Ковель (или Ривне).

А пока можно продлить 6410 до Рахова и вернут его оттуда утром так чтобы он успел к 9 по ИФ (пересадка на 750).
« Last Edit: 08.11.18 , 23:11 by Andersen » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 21 queries.