Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 201099 times)
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2380 on: 09.11.18 , 13:11 »
Share


Ну то нехай "прикопає", що він пустив "бруньку" у вигляді Перемишль-Рахів чи 57 чи ще якогось.
А ви не вважаєте що відправлення  зі Львова об 12 ночі це мяко кажучи неприйнятно і функціонал раховозу це не перекриє. Ви ж думаю знаєте кого возить раховоз?-скажу сполучає Рахівщину з Івано Франківськом та Львовом. І думаю розумієте яка буде реакція регіону коли люди дізнаються про ваші ідеї і про те що ви пропонуєте людям замість в 19 виїжджати з Івано Франківська об 4ранку т а зі Львова об 0000 замісь16.00.
 Будь ласка Іване НЕ РУХАЙТЕ  605  зараз це є неприйнятно.  Зараз Львів -Рахів є достатньо населений і паскудити цей графік не треба .
VSK, я був приємно вражений, що хоч одна людина за кілька останніх років мені сказала "не можна від Рахова забирати ХХХ поїзд". Це свідчить, що є хоча б ще одна людина (крім мене), яка теж переймається "Раховом і його околицями". Цілком погоджуюсь, що 00:00 зі Львова (чи навіть о 23:00 через Стрий і Калуш) не перекриє роками накатаний функціонал 605/606. Якщо Ви слідкуєте за кількарічними моїми дописами на форумі, то максимум, що було про 605/606, то це: Москва - Рахів розкладом 605/606 в обидва боки, і 605/606 у поєднанні з якимсь Чернівці-Рахів, щоб він міг виїхавши із Чернівців о 15:хх прибути раніше до Рахова, щоб виїхати на Львів раніше, ніж зараз 606, а 650 по прибуттю до Рахова, поїде на Чернівці з прибуттям близько 6:00. Так буде нормально?
Хтось вже згадував, що Рахів-Львів кудись там витягувати зі Львова вранці не зручно... (бо не буде попиту)... але ж до Рівного або ще й Луцька він точно встигне обернутися сам на себе, і це було б його нове життя. Знаю, що з Рівного і Луцька багато туристів добираються на Рахівщину... пачками.

117/118 ежедневно продлить до Львова, как Иван предлогает, часов в 15:30 обратно. Можно похоронить 605 на Рахов как хочет пас.деп. По ИФ пересадка на пригород.
117/118 ви хочете подовжити до Львова для сполучення Львова з Камянцем Подільським ( це до сотні пасажирів щоденно) (хоча раціональніше було би організувати пересадку по Хмельницькому чи Гречанах для пасажирів Львів -КП)
А замість того ви пропонуєте щоб кілька сотень пасажирів Львів-Рахів робили пересадку по Івано Франківську.
117/118 подовжити до Львова тільки тому, що з обох кінців маршруту він цілий день стоїть без діла, а з Чернівців на Львів ним би хтось точно поїхав. Тут писали вже (може й Ви) про невивіз Чернівці-Львів. КП зі Львова якось і не привабливо, але найперше йдеться про неперевний (у Чернівцях) маршрут. Хіба з Кельменців (ст. Ларга) нікому не потрібно до Львова... чи з Новеселиці, чи навіть з Кріви, де можуть перейти і сісти в Мамализі (якби там була зупинка). Навіщо рвати маршрути, якщо пасажир може прямувати без пересадки? З Коломиї до КП вже привабливіше виглядає... був би видовжений, то були б і пасажири.

п.м. Якщо Ви уважно читали, то я не пропоную (пасдепу) нічого... то була репліка на те, що буде після того як пасдеп прикопає 605/606, а до того часу я мовчки/нейтрально вичікую. Нехай на захист 605/606 стануть ті, кому він потрібен... і нехай захищають його не від мене, а від пасдепу. Нехай нарешті "рахівчани" трохи самі навчаться відстоювати свої поїзди... це не є моїм обов'язком, як багато хто з того краю собі гадає. Я там востаннє (в Рахові та Ясіні) був 2 роки і 2 місяці тому, тому, самі розумієте, мене воно "має пекти" дещо менше від інших.

До речі склад поїзда 117\118 один в обороті з 141\142 ! Склад 667\668 один з Чернівців інший з Ковеля в обороті з Ковель-Київ!
До речі, ми ведемо мову про майбутнє = наступний сезон 2018/2020, не про теперішнє чи минуле.
А в наступному сезоні 141/141 курсуватиме до Бахмута (транзитом через Київ), і без спільного обігу зі 117/118.
Аби розуміти "картину" більш цілісно, то варто просити Валерія (jbond989) трохи ширше відкрити пропозицію, бо там побічно був задіяний і 129/130 Чернівці-Київ-Дніпро... Який би і вирішив проблему нестачі місць на Чернівці-Київ, однак якби було 2 щоденні Чернівці-Київ, то цього було б однозначно забагато... пам'ятайте, що з/до Ларги до/з Києва купують не тільки Кельменці, але й КП, бо в них зі спальними місцями на Київ є деякі проблеми. Тобто, мало бути комплексно (2 окремі поїзди):

117/118 Львів - Чернівці - КП - Київ і
129/130         Чернівці - КП - Київ - Дніпро

Я не бачу, що при такому варіанті Чернівці зазнали б якихось ущемлінь... Якщо б комусь і подобалось їхати зі Львова на Київ через Чернівці і КП, то нехай собі їде. Їздять зараз якось же між Львом і Києвом на 141/142 (в дорозі = 12:26), хоча є сполучення за 5 годин. В чому проблема? Кожен нехай обирає те, що йому подобається.

не понимаю этого настойчивого желания сделать что-то со 117/118. Фактически идея может и хорошо звучит, сменяемость в Черновцах, все дела, но реализация УЗ приведет к ограничению продажи по Черновцам и дальнейшему пистецу на направлении.
Навіщо обмежувати, хіба усі стартують у 117/118 із Чернівців? Всі 100%?

Насправді, пропозиція продовження маршруту поїзда 117/118 Київ - Чернівці до Львова виглядає так: https://drive.google.com/open?id=1aW1hFzWp-9e2aU-ONWtAIZeow2geUVcQ

а Черновцам на Львов не нужнее овернайт с утренним приездом во Львов? я не уверен, что точно знаю, что нужно тамошнему населению, но чисто по логике выглядит так, что нет поезда с ранним прибытием, приезд в 10 все-таки не всем подходит, а приезжать в 13 - имхо, будет меньше желающих, чем, например, в 6-7 утра
Може Ви не в курсі, але це питання подавалось у ракурсі Чернівці-Чортків-Тернопіль-Львів, де взагалі, як не дивно, нічого не ходить на Львів... ні нічне, ні денне.
Могло б бути так: Чернівці 21:00, Заліщики 23:00, Чортків 00:30, Тернопіль 03:00-03:30, Львів 6:00 (з зупинками у всіх райцентрах та смт).
і не один рік, і підтримане Дубневичем (його комітетом)... але пасивність Чернівецької ОДА зробила свою справу. Після того була вже нова ОДА... і зараз там готують ще новішу ОДА... і без них нічого там не вирішується.

Всі ці ідеї потрібно розглядати в комплексі (не відокремлено), але причетні мають буфер головного мозку рівно на півтора абзаци, тому дочитавши другий абзац вже не пам'ятають чим починався перший абзац. Це видно з тієї відповіді, яку оприлюднив Валерій. Інші відповіді не менш тупі і більш саркастичні. До прикладу: "Додайте нам додатковий вагон до складу поїзда" - "Цей вагон має фіранки в іншому оформленні, тому буде вирізнятися серед інших вагонів у складі поїзда, що може привести до справедливих нарікань вибагливих пасажирів, які є основним контингентом цього поїзда, а також до соціальної напруги напередодні виборів. Крім того, підстаканники та ложечки в цьому вагоні теж сильно відрізняються від підстаканників та ложечок в інших вагонах".
« Last Edit: 09.11.18 , 13:11 by Iwan » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 793


View Profile
« Reply #2381 on: 09.11.18 , 13:11 »
Share

не понимаю этого настойчивого желания сделать что-то со 117/118. Фактически идея может и хорошо звучит, сменяемость в Черновцах, все дела, но реализация УЗ приведет к ограничению продажи по Черновцам и дальнейшему пистецу на направлении.
Навіщо обмежувати, хіба усі стартують у 117/118 із Чернівців? Всі 100%?


звісно, ні - я просто нагадав, яку реалізацію варто чекати від УЗ
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2382 on: 09.11.18 , 14:11 »
Share

звісно, ні - я просто нагадав, яку реалізацію варто чекати від УЗ
Тут я з Вами повністю солідарний.

Ще збагнув одну цікаву річ: чому будуть поголівно відмовлятись від причіпок... бо виникає порушення чіткої структури передачі коштів від провідників до пасдепу. В кожній причіпці свій "вождь" (часом як ЛНП), а коли на кожну групу свій вождь, який може належати до іншого (навіть дуже далекого) депо, то виникає хаос із хабарями. Наприклад, терн причіпка їде в Тернопіль з одним ЛНП, а повертається з іншим, і та причіпка формально не належить до основної бригади... і тут "кошти" заплутуються... губляться і не доходять до верхівки в "належному" обсязі. Саме тому потрібна чітка вертикаль: один ЛНП, одна бригада, і "єдиний платіж". Так простіше з кожного поїзда підраховувати чемодани, а не визбирувати їх фрагментами з різних депо. Це лише гіпотеза...
Logged
VSK
Active user

Posts: 191


View Profile
« Reply #2383 on: 09.11.18 , 14:11 »
Share



а Черновцам на Львов не нужнее овернайт с утренним приездом во Львов? я не уверен, что точно знаю, что нужно тамошнему населению, но чисто по логике выглядит так, что нет поезда с ранним прибытием, приезд в 10 все-таки не всем подходит, а приезжать в 13 - имхо, будет меньше желающих, чем, например, в 6-7 утра
Ось

Хочу звернути увагу форумчан на одну проблему яку уз вже цілий рік ігнорує -це невивіз Львів-Чернівці  на ранкове прибуття до Львова та вечірнє відправлення . 701/702не справляється з паспотоком.
Найгірша ситуація по пятницях неділях та середах.(не курсує 701/702)
Тому пропозиція-назначити 500й Львів-Чернівці по пятницях неділях та середах перестійним складом від 73/74 орієнтовним розкладом Львів17.30-Чернівці 23.00-0000-Львів5.30.
Обслуговування по Львову з 5.30до 10.00-мусять встигнути
пРи чому ця !дея вже э в головах уз

Так і планують з нового графіка. Якщо нічого не зміниться, то склад від 073/074 Львів - Москва буде бігати до Чернівців. По суті це повернення оптимізованого рік назад 607/608 Львів - Чернівці але лише по пікових днях.
« Last Edit: 09.11.18 , 14:11 by VSK » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 535


View Profile
« Reply #2384 on: 09.11.18 , 14:11 »
Share

Незалежно, що там буде по Дніпру, я також ЗА збереження 606/605 Львів - Рахів цим же графіком!
Iwan, я так зрозумів, що Ви в основному пропозиції озвучували на "умовні" 2019-20 роки... А на новий графік 2018/19 роки точно не знаєте, що там буде з Прикарпаттям, ну і його сполученням з Придніпровським регіоном (чи 44 видовжать, чи 129 запустять, чи все як і було)??
Logged
VSK
Active user

Posts: 191


View Profile
« Reply #2385 on: 09.11.18 , 15:11 »
Share

Хочу звернути увагу форумчан на одну проблему яку уз вже цілий рік ігнорує -це невивіз Львів-Чернівці  на ранкове прибуття до Львова та вечірнє відправлення . 701/702не справляється з паспотоком.
Найгірша ситуація по пятницях неділях та середах.(не курсує 701/702)
Тому пропозиція-назначити 500й Львів-Чернівці по пятницях неділях та середах перестійним складом від 73/74 орієнтовним розкладом Львів17.30-Чернівці 23.00-0000-Львів5.30.
Обслуговування по Львову з 5.30до 10.00-мусять встигнути
Ідея душе перспективна але чим вам не підходить нитка 607\608 який за вказівкою так і не поїхав?


Тому що він мав прибуття до Львова об 6.30 і за цей час він не встигне обслужитись по Львову.
« Last Edit: 09.11.18 , 15:11 by VSK » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1164


View Profile
« Reply #2386 on: 09.11.18 , 15:11 »
Share

А на новий графік 2018/19 роки точно не знаєте, що там буде з Прикарпаттям, ну і його сполученням з Придніпровським регіоном (чи 44 видовжать, чи 129 запустять, чи все як і було)??
43/44 видовжать до Запоріжжя з нічним перестоєм
129/130 у графіку не буде
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2628


View Profile
« Reply #2387 on: 09.11.18 , 15:11 »
Share

То есть в Запорожье ночью будет не только Запорожье-Львов простаивать, но и еще один ночной поезд. Жесть. Поезда с сидячими вагонами ездят ночью (Ху Зап - Киев) а поезда со спальными местами стоят ночью.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 535


View Profile
« Reply #2388 on: 09.11.18 , 15:11 »
Share

А на новий графік 2018/19 роки точно не знаєте, що там буде з Прикарпаттям, ну і його сполученням з Придніпровським регіоном (чи 44 видовжать, чи 129 запустять, чи все як і було)??
43/44 видовжать до Запоріжжя з нічним перестоєм
129/130 у графіку не буде

Дякую за інформацію. Дійсно, розумію Івана, заради трьох літніх місяців нічний перестій вагонів...  Дивно якось!
Logged
Entony
Active user

Posts: 2635


View Profile
« Reply #2389 on: 09.11.18 , 16:11 »
Share

То есть в Запорожье ночью будет не только Запорожье-Львов простаивать, но и еще один ночной поезд. Жесть. Поезда с сидячими вагонами ездят ночью (Ху Зап - Киев) а поезда со спальными местами стоят ночью.
Золоті слова. З багатостраждальним 043/044 є таке відчуття, що його просто хочуть видовжити хоч в Чернігів, хоч в Запоріжжя, хоч в Бердянськ, хоч в пекло але не до Рахова. :) При тому не зважають на те, що він буде простоювати всю ніч чи то в Запоріжжі чи ще десь.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 [239] 240 241 242 243 244 245 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!