Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 201105 times)
Philip
User

Posts: 133


View Profile
« Reply #2410 on: 13.11.18 , 21:11 »
Share

Philip, а ті 2ТЕ10Ут, що в Чернівцях, мають допуск на швидкість 120 км/год? Бо раніше залізничники казали, що є певні номери зі зміненими редукторами.
0029не справний
0035 після зіткнення в Стрию не бачу.
0086 закріплений на маршрутах 605\606-143\144 та і не вижме жоден з них 120. 90 гора
Logged
sergius
Active user

Posts: 2684


View Profile
« Reply #2411 on: 13.11.18 , 21:11 »
Share

Шкода, вже вграли. В Миколаєві вони на максимумі гоняли з ІС765. З іншими потягами при запізненнях сотню давали. А окремим летунам вдавалось розігнати 20 вагонний 121/122 до 110.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2684


View Profile
« Reply #2412 on: 14.11.18 , 01:11 »
Share

А це взагалі дивина. З такими "успіхами УЗ" скоро ІФЦ тепловозами до Здолбунова тягати будуть.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2413 on: 14.11.18 , 16:11 »
Share

Так, дякую). Значить такі плечі бригад. Відпочатку мав підозру, що причина у збільшеній ваговій нормі.
Виходить і паси будуть так їздити. Якщо реалізують цю ідею. http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=121478.msg432690#msg432690
... або цю, до прикладу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2414 on: 15.11.18 , 12:11 »
Share

Раніше в цій темі мимобіжно згадували про вузькоколійку Ворохта (0км) - Арджелуджа (6км) - Форещанка (7,5 км) майже під саму говерлу. Ось вона тут на світлині: https://www.facebook.com/RTROBERT13/posts/1586052014775057
Logged
tera
Active user

Posts: 516


View Profile
« Reply #2415 on: 23.11.18 , 22:11 »
Share

Довго казка кажеться....

Колись,коли деякі панянки дівками були,а тепер вже ні..написав я пост.
Quote
Цитата: tera від 27.07.18 , 18:07
Звертаючи увагу на зв'язок Дніпро-Ужгород форумчани праві,його ніби нема.
Але існує одна можливість,пересадка між 41 Дніпро Трускавець та 46 Лисичанськ Ужгород.
От незадача. 08:36 та 08:31.Прибуття та відправлення.
До слова, моніторив довго 46, майже завжди є плацкарт до Ужа.Зрозуміло,бо перед ним приміські є на Мукачево.
Чому б не зробити можливою пересадку.

А ви що пропонуєте?
Вже запропонував і, сподіваюсь, на найближчій робочій групі питанню (за згоди Віктора та Валерія) буде даний хід.

І ось результат.41 ДНЕПР - ТРУСКАВЕЦ
Quote
ТЕРНОПОЛЬ   06:30   06:35   5 мин.   947
ЗЛОЧЕВ   07:30   07:32   2 мин.   1011
ЛЬВОВ   08:34   09:00   26 мин.   1088
№45/46   ЛИСИЧАНСК -   УЖГOPОД
Quote
3.03   20   3.23   ЛЬВОВ   8.05   26   8.31
4.25   2   4.27   БРОДЫ   6.31   15   6.46
4.36   2   4.38   РАДИВИЛОВ   6.19   2   6.21
5.12   2   5.14   ДУБНО   5.42   4   5.46

Ундертакер  доволен.
Quote
По Подзамче остановка совсем не нужна, это болабол Красноштан придумал в качестве глупого популизма, но это другой вопрос.
Чудово,я щитаю.

На протязі вересня я реально слідкував за квитками на 45\46 для пересадки.Ну майже .13 вересня плацкарта ніби не було,можу помилятись,але на всі інші дні були.Тобто можна зробити висновок,що з Дніпра в Ужгород певно не стільки багато паксів є.

Один форумчанин ,котрий не хотів так пересідати,але пересів.GAMER
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124557.0
І у мене питання,чи бачив він тих неборак,котрі,як і він робили пересадку.

Тобто,чи є така необхідність в потягах на кшталт Дніпо,Запоріжжя -Ужгород?

П.С. На розклад 41  цього місяця не дивіться.Ну певно причина є.Для прикладу.
Quote
41
Дніпро Трускавець   14-30/11/2018 щоденно, крім 22,23,26/11/2018   08:55   09:17   11:30

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2416 on: 23.11.18 , 23:11 »
Share

Якщо по 2хв щороку будуть скорочувати той розрив, то за 3 роки буде 3хв на пересадку. Поступово, але впевнено. Покращення повинні бути поступовими, як кількість лез у голильному станку: 1, 2, 3, 4, 5... хіба не могли одразу 10 почепити? Могли, але це скучно, а так покращення можна розтягнути на десятки років.
Logged
tera
Active user

Posts: 516


View Profile
« Reply #2417 on: 23.11.18 , 23:11 »
Share

Якщо по 2хв щороку будуть скорочувати той розрив, то за 3 роки буде 3хв на пересадку. Поступово, але впевнено. Покращення повинні бути поступовими, як кількість лез у голильному станку: 1, 2, 3, 4, 5... хіба не могли одразу 10 почепити? Могли, але це скучно, а так покращення можна розтягнути на десятки років.

Можливо,але тут ВОНИ,ті,про яких краще не говорити,мали б зреагувати,та подати це потягом єднання.

П.С.Дякую за роз'яснення щодо неможливості пересадки з 136 на приміський з Коломиї  в напрямку Заліщиків.Не розглянув це питання таким чином.

Але це дало іншу тривогу,ДОКОЛЕ зі Львова на Тернопіль зранку нічого нема.Маю на увазі,чи буде щось зі Львова вранці ,що прибуде до відправлення приміських  до 9.00 з Тернопіля.Також з автовокзалу бусів.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #2418 on: 24.11.18 , 01:11 »
Share


Але це дало іншу тривогу,ДОКОЛЕ зі Львова на Тернопіль зранку нічого нема.Маю на увазі,чи буде щось зі Львова вранці ,що прибуде до відправлення приміських  до 9.00 з Тернопіля.Також з автовокзалу бусів.

Це двобічна проблема, відсутність рейсів на Львів з Тернополя після обіду (останній, якщо мені пам'ять не зраджує, 70) також дошкуляє. А якщо я не хочу послугуватись надто демократичними видами транспорту, як-от маршрутка чи електричка, і при тому маю 1) гроші, аби заплатити за квиток в звичайному поїзді, 2) час та натхнення, аби повертатись на головний регіональний хаб до завершення доби? Тоді УЗ, розклади якої на цьому сегменті підходять лише жайворонкам, залізничникам та трудовим мігрантам, відповідає мені рекомендацією з пісні гурту "Ленінград".
« Last Edit: 24.11.18 , 01:11 by Emblaze » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3983


View Profile
« Reply #2419 on: 24.11.18 , 22:11 »
Share

Черговий правильно зроблений Потяг Єднання Маріуполь - Солотвино вирішить цю проблему. Заодно позбавимо Пасдеп спокуси вирішити відміну цигановоза за рахунок столичних паксів.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!