Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 201109 times)
Utopist
Active user

Posts: 2628


View Profile
« Reply #2430 on: 25.11.18 , 14:11 »
Share

Если Мариуполь - Львов продлевать до Солотвино и подгонять под график существующего Львов - Солотвино, то он по Днепру получится среди ночи. И отправление из Львова в сторону Мариуполя очень рано получается. С такой заморочкой надо делать поезд Мариуполь - Одесса - Львов - Солотвино, как раз Львов - Одесса - Николаев получатся днем. Только опять встает проблема сообщения Днепра и Львова.
А вообще, почему сейчас стараются делать графики длинных поездов ночь-день-ночь? Не лучше их делать в обе стороны день-ночь-день и по конечным делать обороты с другими поездами? Тот же Лисичанск - Ужгород вполне успеет по конечным на что-то обернуться + станет удобным ночником от Здолбунова до Конотопа.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2635


View Profile
« Reply #2431 on: 25.11.18 , 14:11 »
Share

Гіпотетичний Маріуполь - Солотвино зміститься всього на 2-3 години вперед. Тобто Дніпро буде у межах 00:30 - 01:00 ночі. Що не є аж так страшно. Зараз же Львів - Маріуполь відправляється в 01:18 ночі зі Львова і нічого страшного в цьому немає. Зі Львова лише потрібно буде (по можливості) випихати ближче до 7 ранку Солотвино - Маріуполь. Від будь-яких схрещування ідеального розкладу не може бути. Але в даному в випадку схрещення 601/602 плюс 069/070 має більше плюсів чим мінусів. І не потрібно нікуди його переводити (на Одесу чи ще іншим маршрутом).
Це саме стосується і 133/134 як гіпотетичного Миколаїв - Рахів.
Пасдеп може на піти на такі експерименти, адже вбивається два 600 (601/602 та 605/606) і появиться можливість вивільнити як мінімум два склади перед літніми перевезеннями. Наприклад, призначити той же Львів - Бердянськ, який не можливо було призначити цього літа через курсування 601/602 в обороті з 085/086.
« Last Edit: 25.11.18 , 15:11 by Entony » Logged
tera
Active user

Posts: 516


View Profile
« Reply #2432 on: 25.11.18 , 15:11 »
Share

Quote
И отправление из Львова в сторону Мариуполя очень рано получается.

В другой теме писали,что в 6.23 есть нитка,поскольку Солотвино-Константиновка отпала.
Чем плохо,важно утром дать поезд в Тернополь к 9.00 для пересадки на пригородные.Жаль на Залещики не выйдет в 8.08 отправление.И соответсвенно назад обеспечить уже без учета пригородних,а послеобеденное отправление.Виктор набросает расписание.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3362


View Profile
« Reply #2433 on: 25.11.18 , 16:11 »
Share

А вообще, почему сейчас стараются делать графики длинных поездов ночь-день-ночь?
Работает инерция мышления, общага на колесах? Хотя и сменяемость очень заметная по крупным трамвайным хабам.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2434 on: 25.11.18 , 18:11 »
Share

Продовжу тему fantasy стосовно єднання.
один поїзд (а саме 142/141 Львів - Бахмут) таки поїде з 9 грудня; інший 4/3 Запоріжжя - Ужгород ще під питанням...
Хочу свою думку розвинути на рахунок Чернівців:
 Один Львівський склад можна б було віддати в Чернівці і дійсно зробити поїзд  86/85 Чернівці - Новоолексіївка (після Львова звичним маршрутом). 86/85 був би в обороті з 668/667 Чернівці - Ковель (а його б графік зробили б так, щоб встигали по Чернівцях обслуговування зробити). Цей поїзд мав би додаткове сполучення зі Львовом, а також єднання з Придніпровським регіоном. Звичайно це не таке глибоке єднання було б, як Віктор пропонував, тому на честь 100-річчя Соборності на назовеш!!   
Думку можна розвивати... але Чернівецька ОДА при прийнятті рішень оглядається на місцевих причетних, а вони більш як пів року не наважуються надати будь-якої відповіді в будь-кому форматі... виходить так, що нам (активістам) воно потрібно найбільше... а коли ми щось зробимо, вони кажуть "це заслуги ОДА".
Хоч, дам тобі телефони усіх причетних керівників Чернівецької ОДА і причетних залізничників... поспілкуєшся з ними рік, і побачиш, що вони не зацікавлені у зменшенні "дефіциту квитків", бо дефіцит породжує сторонні пропозиції, завдяки чому можна отримати "додаткову зарплату"... до офіційної. ... і це всім вигідно.

Ще якби через Чернівці !!! а то все Львів і Франківськ а так трохи б розвантажили Львів-Ходорів-Франківськ!
Краще вже тоді Одеса-Чернівці переводити на чортківський хід. Бо маріупольський туди не ходив ніколи, а для одеського це буде повернення на історичний маршрут. Добре пам'ятаю 351/352 "Чорномор" Чернівці-Одеса. У Франківська є Одеса-Рахів, якщо для франківців місць не вистачить з Рахова можна зробити ПГВ ІФ-Одеса.
Мрійники з Чернівецької ОДА (які деяким чином впливають на рішення ОДА) бачать Чернівці-Одеса через Могилів, а КП бачить його через КП... як компроміс він би міг через день КП/МП... , а от початок міг би бути із ІФ, або аж зі Львова. В такому разі ІФ мав би альтернативу у доїзді до Одеси (через КП/МП і через Львів). ... а чортківских горбів вони бояться, бо живучих локомотив від дня до дня стає все менше і менше.

... Маріуполь - Рахів не пропонувати, туди поїде 133, якому нарешті вирішили питання щоденного курсування.
Ще якби через Чернівці !!! а то все Львів і Франківськ а так трохи б розвантажили Львів-Ходорів-Франківськ!
Про Чернівці - кілька абзаців вище. Коли кажеш їм, що є 2-3 місяці до кінцевого затвердження графіка, і варто поквапитись, то вони "Ок, ми поквапимось", і тиша на 2-3 місяці. Якби мені за це доплачували, то я б не спускав з них уваги, а так більше співпрацюю з тим владами, які дійсно чогось прагнуть (нових сполучень, оптимізацій тощо).

Вікторе, чи правильно я розумію, що Миколаїв-Рахів ляже на нитку 605/606 з можливим виїздом із Рахова близько 3-ї ночі, щоб Яремче пройти близько 6-ї ранку ?

Щодо оборотів різних складів. Поки не зрозуміло наступне:

1. Якщо склад від 071/072 піде з Києва на Ворохту під 143/144, то який склад поїде в той же день з Києва до Запоріжжя? Або 071/072 буде через денний, або має бути ще один склад сформований в Києві.

2. 135/136 Чернівці - Одеса та 117/118 Чернівці - Київ з нового графіку знову щоденні. Але так як один з складів 117/118 вже не буде львівський (на даний час діє оборот 141/142 - 143/144 - 117/118). Відповідно, в Чернівцях має появитись ще один склад під 117/118. Або щось передали до Чернівців, або 667/668 Чернівці - Ковель повністю буде обслуговувати депо Ковель.

3. Оборот 043/044 по Дніпру на 079/080 навряд чи буде. "Різношерстні" склади, плюс 079/080 тепер вже НЕ, а 043/044 ні. Плюс в експресі вже видніється 179/180 Київ - Дніпро.

2) До літа 2018 було так, що поїзд 118/117 "Буковина" був щоденний, 136/135 "Чорномор" був через день, але 144/143 і 142/141 мали разом 4 склади з обслуговуванням у Львові. Потім 1 склад 143 обертали на 118/117 і а від "Буковини" один склад віддали 136/135 "Чорномор" і він став щоденним. Тому все сходиться... Єдине питання, звідки у Запоріжжя склад знайшовся, чи то не колишній 232/231??

3) 44/43 "Прикарпаття" не планували " на 79/80 "Дніпро" обертати..., мова була про оборот 192/191 на 79/80 якось так...

2) Поїзд 142/141 витягнутий на Бахмут і щоденним буде. Питання звідки 3 склад??
143/144 будет обслуживать депо Запорожье.

Андрію, ти сам писав, що на 141/142/(143/144+117/118) було задіяно 4 львівських склади, тому постає питання, куди львів'яни прилаштували один склад (а не звідки в них третій склад на Львів-Бахмут).

Якщо у Львова вивільнились ці вагони, то їх варто чіпляти до 143/144 і позбутися непродуктивних маневрів у ІФ. Це було б ідеально при реалізації Львів-Чернігів-(Гомель), взявши до уваги зміщення 143 у західному напрямку на +1..2год.

... Мене цікавить як вони того 43/44 будуть витягувати до Дніпра, не порушивши при цьому циклів обігу. Якщо 44 після прибуття з ІФ до Києва побіжить на Дніпро, то що побіжить в той же вечір на ІФ? ... і куди наступного вечора подіти рухомий склад, що тієї доби прийде з ІФ до Києва: погнати на Дніпро, чи 40-вагонним складом на ІФ. Це просто абсурд. Не зможуть вони його призначати на кілька днів (на свята, масові вихідні), бо головняків буде більше, ніж переваг, а зробити його на постійно до Дніпра - не відважуються, і навряд чи до цього дійде.
Можно закрутить с 79/80. И отсутствие продажи на оба с 15.12 кагбы намекает.
Якби 79/80 був київського формування, то теоретично можна було б: приїхав Київ-Дніпро, змінив трафарет на Дніпро-ІФ, і таким же чином зворотні рейси. Це було б можливим ще за умови еквівалентності (навіть рівності) схеми, класності та інших атрибутів, бо в іншому разі рішення про видовження(на якийсь "святковий" період) необхідно ухвалювати за 50 днів, щоб Букінг знав на перед, який саме РС поїде, щоб у пасажирів не було несподіванок.
Припустимо, що будуть 2 склади ІФ і два київські. В такому разі київські провідники будуть нудьгувати по ІФ з 6:00 до 22:00, а франківські по Києву - із 7:30 до 22:00. Проте, встигнуть поприбирати вагони :)

Що то за новий номер 58/57 "Голубі озера" у поїзда Ковель - Одеса - Ковель (був же 84/83)?
Пора уже наводить порядок с нумерацией и дать каждому поезду уникальный номер.
І шо вже не було інших номерів? Цей номер пасував би до теперішнього 357/358 (вкороченого до Ворохти).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2435 on: 25.11.18 , 18:11 »
Share

А у вас є сумніви в його заповнюваности?

Марік - Львів зараз нарозхват. Продовження на Солотвино дасть нарешті зв"язок Запору й Дніпру з Закарпаттям, бо запуск 3-4 відкладається. Та й навіть якщо запустять, це різний контингент, там цінник буде не бюджетний. Але фіг вони візьмуть квитки на Закарпаття, бо багато їхатиме до Львова. Тож у львів"ян залишиться та сама пропозиція місць, що й зараз на 601, а мо й більша. Тут ще до пазлу такий факт: можливо Вінниця, Хмель і Тернопіль щось хапнуть в рахунок висадки до Берегова чи Виноградова, бо в них забрали 13-й з нового графіка. Суцільний заєдись.

Частину вагонів відчіплятимемо по Ужгороду.

Маріуполь - Рахів не пропонувати, туди поїде 133, якому нарешті вирішили питання щоденного курсування.

Вікторе, можливо є сенс в тому, щоб Маріуполь-Солотвино возив кілька вагонів до Перемишля, чи аж до Вроцлава?

О,  його таки вирішили скоротити до Варшави.
Мене дивує,  що ні УЗ,  ні РКР не збільшує схему 51/52, адже попит на нього завжди є

Там наче по часу в обидва боки можна звести "до спільного знаменника" по Львову. Географія сполучення Маріуполя (і не тільки його) при цьому суттєво розшириться. Як гадаєш, така причіпка має право на життя?
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 535


View Profile
« Reply #2436 on: 25.11.18 , 20:11 »
Share

Отже, я так зрозумів, що
1) щоб прибрати 601/602 краще буде витягнути 70/69 до Солотвино;
2) щоб прибрати 606/605 планують витягнути 134/133 до Рахова;
3) щоб "оптимізувати" 668/667 УЗ невдовзі поїзд 142/141 витягне на Чернівці...
І, я думаю, що то не так болісно буде (на фоні зменшення кількості вагонів), як хотіли 14/13 Солотвино - Костянтинівка зробити.
Що думаєте панове??
Logged
VSK
Active user

Posts: 191


View Profile
« Reply #2437 on: 25.11.18 , 21:11 »
Share

Черговий правильно зроблений Потяг Єднання Маріуполь - Солотвино вирішить цю проблему. Заодно позбавимо Пасдеп спокуси вирішити відміну цигановоза за рахунок столичних паксів.
Є деклька нюансів-яким графіком ви його уявляєте-ви хочете замінити ним 601/602-тоді потрібно буде його класти між Львовом і Солотвино на його нитку.
Отже вийде приблизно ось так
16.00 Маріуполь 11.00
23.00 Запоріжжя4.00
1.30   Дніпро   1.30
7.00   Шева     20.30
13.00 Вінниця    13.30
16.00 Хмель      10.30
18.00 Тернопіль 8,30
20.30 Львів        6.30
03.00 Ужгород    00,00
9.00 Солотвино 18.00
І так плюси  сполучення Придніпровя та Маріуполя з Закарпаттям. Відновленння сполучення Вінниці -Тернополя з Львовом-Чопом-Солотвино. Ранкове відправлення та вечірнє прибуття з/до Львова з Тернополя Хмеля Вінниці. Перекриття функціоналу 601/602.  
Також тими 5тьма вагонами що будуть відчіплятися в Чопі  можна обслужити 145/146 лише посунуваши відправлення зі Львова на 20.10(за пів години мусять встигнути причепити віденські вагони.
Мінусів теж багато. Ранкове відправлення зі Львова точно не сподобається Маріупольцям так як прийдеться брати ніч в готелі або сидіти на вокзалі.
Як і прибуття до Львова на 3 години пізніше.
Також це не сподобається Вінниці - зараз це є шикарний овернай Львів(01.00) Вінниця(8.30)
Зараз між Дніпром;Запоріжжем та Маріуполем це є шикарний овернайт з прибуттям до Маріуполя об 6.30.-це є єдиний поїзд який прибуває в Марік до початку робочого дня і якщо перший поїзд буде прибувати в Маріуполь об 10.30 це мяко кажучи песець.   Від Шеви до Маріуполя графік повністю дублює 84 що не є ок.
Зворотньо ситуація приблизно така ж сама- між Маріком та Дніпром дублює 103/104 і має занадто пізнє прибуття до Запоріжжя та Дніпра що точно не сподобається жителям Маріуполя так як зараз це єдний поїзд який прибуває до Дніпра з Маріуполя в прийнятний час.
Що до вагонів- зараз на 70/69 задіяно 3 склади по 15 вагонів + 2 скл по 10 ваг на 601/602 і 5 вагонів на 145/146- разом 70(+-5 так як склад 69/70 постійно міняється)
На Маріуполь Солотвино треба задіяти 4 скл по 15 вагонів-разом 60. Тобто вивільнюється 10 вагонів-в рамках уз це не є дуже багато
Тож думаю на даний момент сполучення Маріуполь -Закарпаття організувати за допомогою пересадка-нарешті узгодити його з регіоналом Львів-Ужгород.
А 601/602 тягнути тільки до Жмеренки-думаю це сподобається пасдепу так як зараз вони дуже хочуть загрузити роботою депо в переферіях і дозволить його перевести в категорію НШ


Logged
VSK
Active user

Posts: 191


View Profile
« Reply #2438 on: 25.11.18 , 21:11 »
Share

Знайшов досить серйозну нестиковку-736 ІС Київ -Запоріжжя прибуває до Запоріжжя об 22.05    69 відправляється об 21.55.
Тобто різниця вього 10 хвилин. Якщо відправляти 69 на 20 хвилин пізніше то можна організувати цю пересадку і зявиться варіант доїзду до Київ-Маріуполь за 16 годин -і головне- прибуття до Маріуполя до початку робочого дня
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #2439 on: 25.11.18 , 21:11 »
Share

Отже, я так зрозумів, що
1) щоб прибрати 601/602 краще буде витягнути 70/69 до Солотвино;
2) щоб прибрати 606/605 планують витягнути 134/133 до Рахова;
3) щоб "оптимізувати" 668/667 УЗ невдовзі поїзд 142/141 витягне на Чернівці...
І, я думаю, що то не так болісно буде (на фоні зменшення кількості вагонів), як хотіли 14/13 Солотвино - Костянтинівка зробити.
Що думаєте панове??

1) Віктор тут вже все обгрунтував, і затвердив, тому немає підстав йому не довіряти Маріуполь-Львів-Солотвино;
2) якщо він ляже на нитку 605/606 (з Рахова допустимо відправлення близько 3:00), то навіть причетним зі ст. Рахів теж подобається такий варіант;
3) витягнутий 141/142 просився (я офіційно не подавав) ще 3 роки тому до Чернівців
ілюстрація в профільній темі: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117066.msg421755#msg421755

В такому разі 135 Одеса-Чернівці в цей час між Львовом та Чернівцями будуть конкурувати (йти один одному по п'ятах), а це чудова нагода віддати цю нитку з Одеси на Рахів з прибуттям до Рахова об ~11:00.
Тим часом нитка 25 Одеса-Рахів може бути освоєна Чернівцями, як прекрасне ранкове сполучення Львів(7:07)-Чернівці(~12:00).
, 15 зі Львова на Рахів повинен вибігти о 7:00 (на 1:04 раніше, ніж є зараз; а з Києва - о 0:20) з прибуттям до Рахова о ~13:00.

В таких поєднаннях все буде Ок.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 [244] 245 246
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!