Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.05.19 , 13:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 272
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 254316 times)
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #250 on: 14.03.17 , 22:03 »
Share

автобуси в ІФ відправляються  АС-2 що на пасічній...У Львові зі Стрийскої тобто по місту прийдеться проїхати від 30 до години часу...Тобто це виходить той самий час що і їхати дизелем....
Тобто всі пасажири залізниці мешкають та у справах лише біля залізниці, а ті що на бусі тільки біля автостанцій?

десь 1/4 дизеля Львів-Ходорів о 17:45 пересідає по Ходорову на дизель Ходорів-ІФ що о 20:00.
Они все едут из Львова до И.Ф.? У них, у всех, есть полный билет? Или это рабочие возвращаются домой, и половина из них железнодорожники, а вторая половина льготники? Какой процент из них пересядет на дневной, прямой рейс?
Якщо мені потрібно і не має транспорту по залізниці я їду автобусом відповідно...Це не означає що вони живуть біля автостанції.На рахунок пасажирів залізничників там не було зовсім..так всі вийшли по ІФ.За білет не знаю...
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #251 on: 14.03.17 , 22:03 »
Share

Ще трохи залишилось почекати. Є шанс, що МІУ надасть конкретні коментарі щодо класності ДПКр2, а це автоматично вплине на тарифікацію.
Щось я не вірю, що УЗ так просто змінить перший клас на третій, а взагалі, думаю, що відповідь буде нейтральною, типу - "рекомендує" це значить що це рекомендація, а як воно по фату, то УЗ сама собі придумує.
Цю всю класифікацію шатмпували на швидкоруч, за вказівкою яника, перед Євро. Два роки тому, ті хто це робили - сказали мені, що вони розуміють, що то всьо туфта, що надо все переробити, але всьо ніяк не дойдуть руки, вони там запустили "ждуна" - "новий закон про ЗТ", і типу під нього будуть міняти, а зараз чого жопу рвати, хай так))

Якщо мені потрібно і не має транспорту по залізниці я їду автобусом відповідно...
Ну от, не має транспорту по залізниці, користуйтесь автобусом, будь ласка, це теж транспорт. Залізниця ж не повинна затикати всі дири, так? Тип більше, що дир немає, транспорт між містами курсує цілодобово.

За білет не знаю...
Це досить ключовий момент. Коли пасажири обирають залізницю через те що мають пільговий проїзд, чи не мають совісті аби не платити, ми ж тут говоримо про платоспроможного пасажира, для якого наявність такого рейсу означатиме вибір на його користь.
« Last Edit: 14.03.17 , 22:03 by logist » Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #252 on: 14.03.17 , 22:03 »
Share

Якщо мені потрібно і не має транспорту по залізниці я їду автобусом відповідно...
Ну от, не має транспорту по залізниці, користуйтесь автобусом, будь ласка, це теж транспорт. Залізниця ж не повинна затикати всі дири, так? Тип більше, що дир немає, транспорт між містами курсує цілодобово.

За білет не знаю...
Це досить ключовий момент. Коли пасажири обирають залізницю через те що мають пільговий проїзд, чи не мають совісті аби не платити, ми ж тут говоримо про платоспроможного пасажира, для якого наявність такого рейсу означатиме вибір на його користь.
Ну але є на те кондуктори(провідники,контролери - не можу сказати як правильно їх назвати) для перевірки, обілечувати пасажирів без квитків.Ну не комфортно мені по "без доріжжю" їхати еталоном 3 год.(Я думаю,я такий не один)
« Last Edit: 14.03.17 , 22:03 by birys5 » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2589


View Profile
« Reply #253 on: 14.03.17 , 23:03 »
Share

Моя позиция такая: кроме ПДС оптимально 6 пар региональных экспрессов Львов - И.ф. 4 из них следуют как минимум в Татарив, а то Ясиня и Рахова как получается по обороту.
1 пара следуют до Чернивцах а там видно :-)
Если все подтянуть и ускорить, то 3 состава справляются. Низкопольные с весом 1/3 от ПДС/сидения.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #254 on: 14.03.17 , 23:03 »
Share

Ну не комфортно мені по "без доріжжю" їхати еталоном 3 год.(Я думаю,я такий не один)
Будь ласка, кучка ПДС  до ваших послуг.

Моя позиция такая: кроме ПДС оптимально 6 пар региональных экспрессов Львов - И.ф.
Ви ж знаєте куди занести пропозицію ;) Взагалі, цікаво почути їх відповідь, вони зараз не можуть там три з половиною експреси впихнути, а то ще шість :)
« Last Edit: 14.03.17 , 23:03 by logist » Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #255 on: 15.03.17 , 00:03 »
Share

Ну не комфортно мені по "без доріжжю" їхати еталоном 3 год.(Я думаю,я такий не один)
Будь ласка, кучка ПДС  до ваших послуг.

Моя позиция такая: кроме ПДС оптимально 6 пар региональных экспрессов Львов - И.ф.
Ви ж знаєте куди занести пропозицію ;) Взагалі, цікаво почути їх відповідь, вони зараз не можуть там три з половиною експреси впихнути, а то ще шість :)
Не завжди можу собі дозволити ПДС...и щей купе...6 пар на данному етапі просто винесе мізки всім...за швидко про таке...Та й в загальному дизель ІФ-Львів..(хоча дуже б хотілося).Нехай хоча б з 701/702,толк зроблять.
« Last Edit: 15.03.17 , 00:03 by birys5 » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #256 on: 15.03.17 , 00:03 »
Share

Не завжди можу собі дозволити ПДС...и щей купе...
До ваших послуг загальні та плацкартні вагоні. Ну, ще, можу порадити змінити роботу, чи потребу їздити до Львова ;)
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #257 on: 15.03.17 , 00:03 »
Share

Не завжди можу собі дозволити ПДС...и щей купе...
До ваших послуг загальні та плацкартні вагоні. Ну, ще, можу порадити змінити роботу, чи потребу їздити до Львова ;)
Не завжди є місця...Я як пасажир залізниці хочу мати вибір)Не дуже хороші поради)))))Все ж  напевно краще залишити цю тему на потім...
І щось мені здається,що ми потихенько будемо перетворюватися в РЖД...Що дуже засмучує(((
« Last Edit: 15.03.17 , 09:03 by birys5 » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2589


View Profile
« Reply #258 on: 15.03.17 , 00:03 »
Share

The problem is a lack of a fast railway system connecting the 3 "Austrian" Oblast centers in Ukraine's west in 3 hours.
The problem is that both the economy and tourism in Halichina/Bukovina would benefit from faster trains, connecting (Kyiv, Krakow,) Lviv, Frankivsk with Bukovel, Hoverla and the other mountain ranges and resorts in the area.
The overnight trains with their 2-ton-per-seat weight is a very expensive option for a mountain train in terms of operating costs. Are also too slow to act a regional expresses.

Things are changing all the time, so my regional concept might need corrections.
The NE #115116 is for instance acting out as regional express mirroring the 701/702 Lviv - Chernivtsi - Lviv but it should be much faster, rather 3 hour than the current 4:20 to qualify as an express.
 
But in terms of regional express pairs you gotta have at least:
1. an early morning commuter from Rakhiv, running back from Lviv at 12:20 with passengers from the morning IC+ from Kyiv #705 just like #704 did, but now taking it further to Vorokhta, Yasinya or Rakhiv.
2. A morning express Lviv - Rakhiv departure around 8:50 will make it back in the afternoon at around 17:00 with passengers for the evening IC+ to Kyiv, #706.
Etc.

PS Thanks Doobey for explaining the why regional traffic in Halichina can't be compared with cross regional traffic patterns (or lack hereof) in less dense parts of the country without tourism.
« Last Edit: 15.03.17 , 18:03 by Andersen » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #259 on: 16.03.17 , 16:03 »
Share

Ще трохи залишилось почекати. Є шанс, що МІУ надасть конкретні коментарі щодо класності ДПКр2, а це автоматично вплине на тарифікацію.
Щось я не вірю, що УЗ так просто змінить перший клас на третій, а взагалі, думаю, що відповідь буде нейтральною, типу - "рекомендує" це значить що це рекомендація, а як воно по фату, то УЗ сама собі придумує.
Цю всю класифікацію шатмпували на швидкоруч, за вказівкою яника, перед Євро. Два роки тому, ті хто це робили - сказали мені, що вони розуміють, що то всьо туфта, що надо все переробити, але всьо ніяк не дойдуть руки, вони там запустили "ждуна" - "новий закон про ЗТ", і типу під нього будуть міняти, а зараз чого жопу рвати, хай так))

Вийшло трохи по іншому - відповідь чітка і категорична: виходити за межі існуючих позначень - не можна, а в режимі ждуна доопрацють згідно моєї пропозиції так, аби усі комірки були заповнені символами з метою недопущення будь-якої "творчості" з боку перевізників.



Будучи вельми милосердним, дам причетним кілька діб на самостійне вирішення питання, а у разі їх відмови - звернення до АМКУ, що матиме негативні економічні наслідки для причетних (перше попередження про такий можливий розвиток подій вони отримали ще минулого року).
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 272
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!