Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 00:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 ... 277
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 274946 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1578


View Profile
« Reply #2590 on: 22.01.19 , 17:01 »
Share

До кожного з 4-х складів треба включити лежачі вагони та трансформери, на які зробити змінний трафарет по Києву: вдень - як сидячі, вночі - як лежачі.
Купе та СВ - без обмеження продажу.
Logged
VSK
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #2591 on: 22.01.19 , 17:01 »
Share

Пропоную зробити 2 прямих поїзди Запоріжжя - Ужгород з обслуговуванням по Запоріжжю:

29/30
12:30 Запоріжжя 18:40
20:30-21:00 Київ 10:10-10:40
09:20 Ужгород 22:00

37/38
22:20 Запоріжжя 08:30
07:20-07:50 Київ 23:00-23:30
20:00 Ужгород 10:50


Але Пасдеп з великою ймовірністю відхилить таку попозицію через недостатній час на підготовку в рейс.
Обіг по Ужгороду теж має складати не менше 2 годин.
А суттєво прискорити теж не вдасться
Чому не вдасться? Між Києвом та Ужгородом ви пропонуєте щоб поїзд їхав 12 годин що є дуже довго. Між Києвом та Львовом локомотивом на 120 можна доїхати за 5.45. Між Львовом та Ужгородом 28/29 доїжджає за 4.55 . Тож між Києвом та Ужгородом можна доїхати  за 11 годин. Тож пропоную трохи відредаговану версію розкладу.



29/30
12:30 Запоріжжя 17.40
20:30-21:00 Київ 9.00-9,30
08.30 Ужгород 21.00

37/38
22:20 Запоріжжя 07.00
07:20-08.00 Київ 21:30-22:00
19:00 Ужгород 10:30
В такому варіанті і оборот по Ужгороду буде 2 години і час на обслуговування по Запоріжя буде достатнім

До кожного з 4-х складів треба включити лежачі вагони та трансформери, на які зробити змінний трафарет по Києву: вдень - як сидячі, вночі - як лежачі.
Купе та СВ - без обмеження продажу.

Склад -10 вагонів. 5трансформерів які будуть *трансформуватися * по Києву. 4 купе на два з яких не обхідно поставити трафарет по Києву. 1 СВ без обмежень продажу.
Таким чином маємо 7 вагонів на які є трафарет по Києву. (з них 5 трансформерів) . І наскрізний  продаж дозволено лише на 3 вагони(2 купе 1 св). Аргументую чому потрібно зробити ці обмеження-це все таки поїзди для Києва а враховуючи що паспотік Захід-Придніпровя може повністю розібрати ту половину поїзда лишивши Києву лише 5 вагонів.


« Last Edit: 22.01.19 , 17:01 by VSK » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1578


View Profile
« Reply #2592 on: 22.01.19 , 18:01 »
Share

Все це дуже добре, але прийдіть в УЗ і спробуйте довести Лозовому, що Київ - Ужгород поїзд повинен доїжджати за 11 годин, а не за 12.
Нам жодного разу не вдалося переконати цього високваліфікованого спеціаліста. І керівництву УЗ, до речі, це теж не дуже вдається, бо він у них "нєзамєнімий".
Logged
VSK
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #2593 on: 22.01.19 , 21:01 »
Share



Єдиний варіант як організувати ці поїзди це нагадати КШ про його недавню обіцянку  про Інтерсіті на Закарпаття. І запропонувати трансформерну частину на ділянці Київ Ужгород продавати під 700 номером- якщо час в дорозі буде  10.45 то він виконає норматив ІС. Цифри не є захмарні-Львів Київ 5.40(як Ів Франк ІС)    20хв Львів      4.40Львів Ужгород.(прискорити можна на рівнинних ділянках за рахунок використання ЧС8) Для ефекту можна депутатів залучити.

 Але поки що ще не назначили другу пару трансів Київ Запоріжжя-коли назначать то тоді можна буде вернутись до цієї теми
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 460


View Profile
« Reply #2594 on: 23.01.19 , 12:01 »
Share

Чому не вдасться? Між Києвом та Ужгородом ви пропонуєте щоб поїзд їхав 12 годин що є дуже довго. Між Києвом та Львовом локомотивом на 120 можна доїхати за 5.45. Між Львовом та Ужгородом 28/29 доїжджає за 4.55 . Тож між Києвом та Ужгородом можна доїхати  за 11 годин.
Да, бумага всё выдержит, можно 10 часов нарисовать, а по факту так не будет. Даже 749/750 так не всегда ездит. 12 часов, собственно, то что есть у 29/30 это максимум для сегодняшнего времени, собирать минутки для ускорения это глупость. На час вам никто не ускорит этот поезд, не зря он проложен через Бердичев, другим ходом. Если вы посмотрите хоть раз на карту, то узреете, что от Коростеня до Шепетовки однопутка со вставками, и там не необитаемый остров, там тоже ездят скоростные поезда и их надо скрещать будет, что приведет к потере времени.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2914


View Profile
« Reply #2595 on: 23.01.19 , 15:01 »
Share

Через Бердичев на 9 км короче.
Logged
Жадсон
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #2596 on: 23.01.19 , 15:01 »
Share

Пришел тейкер и как обычно всех разнес в пыль)))
Logged
VSK
Active user

Posts: 471


View Profile
« Reply #2597 on: 23.01.19 , 21:01 »
Share

Чому не вдасться? Між Києвом та Ужгородом ви пропонуєте щоб поїзд їхав 12 годин що є дуже довго. Між Києвом та Львовом локомотивом на 120 можна доїхати за 5.45. Між Львовом та Ужгородом 28/29 доїжджає за 4.55 . Тож між Києвом та Ужгородом можна доїхати  за 11 годин.
Да, бумага всё выдержит, можно 10 часов нарисовать, а по факту так не будет. Даже 749/750 так не всегда ездит. 12 часов, собственно, то что есть у 29/30 это максимум для сегодняшнего времени, собирать минутки для ускорения это глупость. На час вам никто не ускорит этот поезд, не зря он проложен через Бердичев, другим ходом. Если вы посмотрите хоть раз на карту, то узреете, что от Коростеня до Шепетовки однопутка со вставками, и там не необитаемый остров, там тоже ездят скоростные поезда и их надо скрещать будет, что приведет к потере времени.

Про те що там одноколійка я прекрасно знаю . Але по ній зараз прокласти нитку 700го Київ Ужгород-Київ з пропонованим мною графіком можна прокласти лише з одним схрещенням так як проходить вона в той час коли там майже нема зустрічних пас поїздів.
І так
По пропонованому 37/38

Київ 8.05 Коростень 9.50(схрещення з 744 буде на двохколійці Малин Коростень) З 750 десь в районі Здолбунова теж на двохколійці. Технічних зупинок не треба не треба Львів Київ можна проїхати за 5.40. 

Львів 15.30-схрещення з 749 на двохколійці в районі Здолбунова. Схрещення з 743 на одноколійці. #10хв до графіка. Львів Київ 5.50. Тобто проїхати Київ Ужгород за 10.50 можна без проблем .

По пропонованому 29/30

 Там закладено між Львовом та Києвом 6.20 і потрібно 2 схрещення між Шепетівкою та Коростенем тобто встигає без проблем.

Іще там треба буде 1 пару приміських поставити під обгін але це  плюс мінус десять хвилин до графіку приміського що не є критично.
Logged
bond
Active user

Posts: 1562


View Profile
« Reply #2598 on: 23.01.19 , 23:01 »
Share

А на яких перегонах ділянки Коростень - Шепетівка є діючі двоколійні вставки? Я чомусь був впевнений, що всі вони були демонтовані ще до електрифікації...
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2914


View Profile
« Reply #2599 on: 24.01.19 , 10:01 »
Share

На спутниковой карте видна двухпутка от Шепетовки в сторону Новограда, первые километров 20 от Шепетовки.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 [260] 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 ... 277
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!