Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.11.18 , 20:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 241
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 184552 times)
Iwan
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #260 on: 16.03.17 , 22:03 »
Share

КВБЗ, пропонуючи свій ДПКр2 для Ковель-Хелм, пише на своєму сайті:
Quote
Вагоны имеют ширину 3500 мм и вписываются в габарит Т. Благодаря этому возможно обеспечить размещение в пассажирских салонах кресел второго класса по схеме 3 + 2 в каждом ряду.
Кортить мені побачити реакцію пасажирів на курсування по Ковелю "першокласного" 3+3 та другокласного 2+3. До повного комплекту бракує "третьокласного" 2+2 (жарт).
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2023


View Profile
« Reply #261 on: 16.03.17 , 22:03 »
Share

Ну так КВБЗ все вірно пише. Перший ДПКр2 має усі місця і вагони 3-го класу, завод може зробити салон другого класу за схемою 3+2, адже габарит це дозволяє. А от Льв філія УЗ і критий вагон може першим класом обізвати. Льогко.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #262 on: 22.03.17 , 13:03 »
Share

Ну а кто-то видел, сколько народу с этого поезда в Рахове выходит? Он нормально заполняется себе в горах именно платными пассажирами. Да, до Делятина/Яремче в нем немного пассажиров... И если делать что-то там с подвязками, то нужно оставлять нынешний график от Делятина. Именно оттуда народ начинает грузиться на раховский базар. И подвязок этих, - не получится в реале, потому как там совсем разные типы ПС, отличные от того, что мы видим в книгах служебного расписания. Из Коломыи, - дизеля идут туда еще (с горем пополам, если не ПСы), а из Франковска - это под М62. Будет все унифицированно, - тогда да. И то, - только если бригады с перепрыгом будут. Но они и без перепрыга там чудят, а представьте что будет с перепрыгом? Выход, - продление этого пригорода до Львова как 600-го с продажей на участке ИФ - Рахов пригородного тарифа (хотя толку сейчас от этого 0. Только льготы).
Касаемо потребности именно для железной дороги. Уже ж говорилось. Главная задача, -  подвоз смен ВОХРа к тоннелям и мостам.

От, власне, так буде найкраще (орієнтовно ниткою 217-го):

Львів 23:50-00:10
ІФ    02:52-03:15
Яремче 04:57-05:02
Ворохта 05:50-05:52
Ясіня 06:28-06:30
Рахів 07:15

втикнути йому кілька "зупинок приміського характеру" (сповільнення до 20-25хв) і не потрібно того М62 з ЦМВ, а так хоч туристам толк буде.
Навіть з Києва експересом до Львова + кава + нічний - в гори... а початок маршруту може бути в Ковелі (опція), бо Рівне і Луцьк дають багато тургруп в той куток Карпат.
Logged
VB
Active user

Posts: 3463


View Profile
« Reply #263 on: 22.03.17 , 15:03 »
Share

Не втикнути, а зі збереженням всіх зупинок.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #264 on: 22.03.17 , 15:03 »
Share

Не втикнути, а зі збереженням всіх зупинок.
Звісно, так звучить офіційніше. Мав на увазі це ж саме. Наприклад, на Рахівщині це: Лазещина, Свидовець, Кваси і Білин. Там і так 25 км/год, тому на скидання та набирання швидкості додатково піде не так багато часу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #265 on: 23.03.17 , 19:03 »
Share

Раніше форумчани висловлювали ідею про Львів - Ходорів - ІФ у виконанні одного складу без надмірної зупинки у Ходорові. Як альтернативу можна розглянути ДПКр2-001, якщо він не приживеться на ковельскому напрямку, тобто так, як ходив раніше "на обід до ІФ"... у зв'язку із очікуваним переведенням цього складу у третій клас.
Logged
VB
Active user

Posts: 3463


View Profile
« Reply #266 on: 23.03.17 , 21:03 »
Share

То він же там може теж 3-м класом прижитися, в Ковелі....
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7157


View Profile
« Reply #267 on: 23.03.17 , 21:03 »
Share

Раніше форумчани висловлювали ідею про Львів - Ходорів - ІФ у виконанні одного складу без надмірної зупинки у Ходорові.
Доречі, 702 має технічну зупинку по Ходорову. Тому, гадаю, її однзначно треба переводити у тарифну. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #268 on: 23.03.17 , 23:03 »
Share

Ще один лист від УЗ щодо Затернопілля:



Logged
Iwan
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #269 on: 23.03.17 , 23:03 »
Share

Виконавці вперто не хочуть розуміти, що їх поради щодо сполучень не відповідають принципу "вранці - до великих міст, а ввечері - до малих містечок і сіл". У всіх їх відписках немає пояснень, як по обіді виїхати зі Львова та встигнути повернутись на ділянку Коломия - Городенка - Заліщики. Те, що Городенка опрацьовує 2867 вагонів/рік (в т.ч. на навантаження 2340) - це не показник... На перегоні Коломия - Делятин аж 3 пари МВРС і жодної вантажної роботи.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... 241
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.156 seconds with 21 queries.