Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.19 , 05:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 254862 times)
VB
Active user

Posts: 3824


View Profile
« Reply #2600 on: 24.01.19 , 11:01 »
Share

А на яких перегонах ділянки Коростень - Шепетівка є діючі двоколійні вставки? Я чомусь був впевнений, що всі вони були демонтовані ще до електрифікації...
Так і є. Були, причому не сильно довгий час, Обвідний - Ушиця одноколійна дільниця, Ушиця  - Рихальська двоколійна, Рихальська - Новоград одноколійна, Новоград - Орепи двоколійна, Орепи - Колодянка одноколійна, Колодянка - Радулин двоколійна, Радулин - Майдан-Вила одноколійний, Майдан-Вила - пост Жлобинський двоколійна, пост Жлобинський - Шепетівка двоколійна. Потім всі двоколійні перегони були переформатовані в одноколійні з демонтажем других колій. З електрифікацією лінії був відновлений як двоколійний перегін Майдан-Вила - пост Жлобинський. Це 17 км. Якщо ми говоримо про пост Жлобинський - Шепетівка, там 5 км, - то одна з головних колій, непарна, на 3-му км прямує північніше ПЧ, - у непарний приймально-відправний парк, тобто слугує виключно для вантажного руху, або для таких пасажирських потягів, які прямують з Коростеня  на Здолбунів не маючи по Шепетівці зупинки. Інша колія, парна, теж прямує до цього парку, оминаючи ПЧ з південного боку, але має стрілку для сполучення з непарною козятинською колією, на яку пасажирський виїздить та прямує нею деякий час,і ріжучи потім на шляху до пасажирських платформ також і парну козятинську. Тобто відправити чи прийняти  пасажирський потяг на/з Коростеня, - є трохи маруди при інтенсивній роботі станції чи прийомі-відправці потягів козятинського напрямку чи за певних умов і лановецького й гречанського. Перегін пост Подільський - Шепетівка в плані розмови про пасажирський рух можна вважати двоколійним умовно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #2601 on: 24.01.19 , 23:01 »
Share

А тим часом на робочій групі кращі фахівці УЗ активно вивчають питання оптимізації сполучень на Прикарпатті:

Logged
Kraft
User

Posts: 37


View Profile
« Reply #2602 on: 25.01.19 , 10:01 »
Share

А тим часом на робочій групі кращі фахівці УЗ активно вивчають питання оптимізації сполучень на Прикарпатті:


Щось цікаве вигадали ?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #2603 on: 25.01.19 , 11:01 »
Share

Ось цей перелік погодили:
Якби було десяток Іванів, то ситуація мінялася б трохи швидше. На разі попередньо домовлено про:
1) 357 на 20:05 (поки що тільки до Ворохти, за згодою Закарп. ОДА);
2) 43/44 до Рахова (10 вагонів Запоріжжя-Рахів, формування Запоріжжя, а інші 10 вагонів залишаться за ІФ до Дніпра/моря (якщо Закарп. ОДА дасть згоду на п.1);
3) 702/701 незабаром поїде в пробний рейс Львів-Чернівці-Чортків, і через місяць (поки підготують фахівців-машиністів) таке сполучення може стати регулярним/комерційним.
Фахівці з причетних департаментів найближчим часом опрацюють питання 1 та 2. Що буде по факту - побачимо згодом.
« Last Edit: 25.01.19 , 11:01 by Entony » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #2604 on: 25.01.19 , 15:01 »
Share

Валера ще додатково подасть вагони в гори до 7/8.

А Красноштан змушений буде розірвати зв"язок рідної Вінниці з Ясинями та Раховом.

Щоб Саша не розмазував соплі по рилу, пропоную Валері подати на Roll-back 133/134 Миколаїв - Рахів через Вінницю. Для Миколаєва вже маємо достатньо Здолбунових на маршруті, це при тому що вони ще хочуть Говносвитязь видовжувати. І скопіюй, будь-ласка, всі домовленості з попереднього коментаря, щоб крєпкі бачили, що їх їбуть єдиним фронтом.
« Last Edit: 25.01.19 , 15:01 by Віктор Гарвона » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1489


View Profile
« Reply #2605 on: 28.01.19 , 12:01 »
Share

Пасдеп висловився категорично проти прокладання нових поїздів через молдавську ділянку (Ларга - Мамалига) через непомірно великі платежі УЗ на користь ЧФМ за прослідування цієї ділянки по міжгостарифу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4241


View Profile
« Reply #2606 on: 28.01.19 , 12:01 »
Share

Пасдеп висловився категорично проти прокладання нових поїздів через молдавську ділянку (Ларга - Мамалига) через непомірно великі платежі УЗ на користь ЧФМ за прослідування цієї ділянки по міжгостарифу.
Однак на "ієрархічну сходинку вище" досить оптимістично ставляться до сприяння громадських інституцій в домовленостях УЗ щодо зниження саме цього "транзитного" тарифу. Проблема не в ЧФМ, а у невмінні домовлятися "нетелеграфним способом".
Дехто в УЗ гадає, що всі справи повинні вирішуватись в телеграфному діалозі, але це не так. Живі люди цінують живе спілкування (навіть телефоном)... завжди можна вносити корективи у чинні комерційні стосунки... йти на поступки в одному заради отримання вигоди в іншому.... однак окремим козлам цього не збагнути... ніколи. Згадаймо, як Бальчун домовився швидко з ПКП про заїзд поїздів УЗ до Перемишля та Холма. Якби він листувався телеграмами, то пройшов би щонайменше 1 рік.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1732


View Profile
« Reply #2607 on: 28.01.19 , 13:01 »
Share

Пасдеп висловився категорично проти прокладання нових поїздів через молдавську ділянку (Ларга - Мамалига) через непомірно великі платежі УЗ на користь ЧФМ за прослідування цієї ділянки по міжгостарифу.
Це якась жаба їх покусала - зайві 250 км через Львів обійдуться дорожче і залізниці, і пасажирам. Не кажучи вже про економію тягового складу...
Logged
VSK
Active user

Posts: 442


View Profile
« Reply #2608 on: 28.01.19 , 16:01 »
Share


2) 43/44 до Рахова (10 вагонів Запоріжжя-Рахів, формування Запоріжжя, а інші 10 вагонів залишаться за ІФ до Дніпра/моря (якщо Закарп. ОДА дасть згоду на п.1);

Нарешті дійшли до того що 43/44 потрібно подовжувати до Рахова.

Але робити одночасно поїзд і до  Бердянська і до Рахова не потрібно -10 вагонів до Бердянська влітку це буде просто пздц враховуючи що не буде допа Київ Бердянськ. Але в даному випадку найоптимальніше 43/44 лишити у вигляді Київ Рахів . А 3 й склад 43/44 передати до Києва і  влітку 115/116 Києв -Бердянськ зробити схемою 18 вагонів і пускати окремою ниткою від 135/136 між Києвом та Дніпром(якому потрібно на літо робити схему 12-13 вагонів) Для сполучення з Заходом 69/70 зробити двохгрупним Львів Бердянськ/Маріуполь.



1) 357 на 20:05 (поки що тільки до Ворохти, за згодою Закарп. ОДА);

Судячи зі статистики яку публікував jbond989 виходить що пасажирогенеруючою ділянкою є ділянка Яремче-Ворохта-Рахів і пасажири з цієї ділянки повністю перейдуть на 43/44 а ділянка Тернопіль-Коломия до Києва дає 150-200 пасажирів а в гори лише декілька чоловік. Таким чином Київ Ворохта перетвориться на повітровоз. Тому єдиний варіант як зберегти сполучення ділянки Тернопіль Коломия зі столицею це після Коломиї завертати на Львів. Таким чином і організуємо змінюємість пасажирів на ділянці Тернопіль Коломия і компенсуємо Ів Франківську втрачені місця 43/44.


3) 702/701 Львів-Чернівці-Чортків,  таке сполучення може стати регулярним/комерційним.

Що до цієї пропозиції моє ставлення скептичне-після Чернівців буде везти  50 в кращому випадку 100 пасажирів. При чому це призведедо ще більшого невивозу з Чернівців до Львова. На якусь змінюємість по Чернівцям з такою ціною квитка на короткі відстані розраховувати не варто.
Тому ця пропозиція має право на життя лише якщо
1)організують якусь з Вікторових Злучок або зроблять 668 на ділянці Львів Чернівці Львів розклад наближений до овернайтного.
2)на ділянці Чернівці-Чортків підлаштувати під розклад приміського Чернівці Стефанешти(відправлення зі Львова має бути на годину раніше   відправлення з Чернівців на 30-40 хвилин пізніше).Відповідно приміський можна відмінити. І ціну зробити на з Чернівців до Заліщиків в районі 20 грн (50км ) до Чорткова в районі 40-50грн(150км) тобто ціна на рівні третього класу 800го регіонального. Або ж в половину складу на ділянці Чернівці Чортків дозволити посадку по приміським квиткам та додати зупинки по більшості зп. Таким чином можна зекономити тонни солярки які зараз зжирає чмеха з двома вагонами
« Last Edit: 28.01.19 , 16:01 by VSK » Logged
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #2609 on: 28.01.19 , 17:01 »
Share

- Поїзд 357/358 в першу чергу сполучає столицю зі станціями після Тернополя;
- Для поїздок з Києва в гори буде повністю 043/044. Як Київ - ІФ/Рахів, або пів-на-пів: група Київ - Рахів та група ІФ - Дніпро/Запоріжжя/Бердянськ;
- 701/702 до Чорткова - це вперше поєднання Заліщиків і Чорткова зі Львовом безпересадково. Так і розраховано, що він має добре заповнятись і з часом для Чернівців має бути окремий новий (або добре забутий старий) поїзд до Львова.
Якщо УЗ це все зробить з 31 березня, то потім будуть інші кроки. Але нехай для початку зроблять цих 3 пункти. Забагато змін - це теж не добре. Краще поступово. Далі буде.
« Last Edit: 28.01.19 , 17:01 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 [261] 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!