Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.19 , 23:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 ... 277
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 275611 times)
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #2610 on: 28.01.19 , 17:01 »
Share

- Поїзд 357/358 в першу чергу сполучає столицю зі станціями після Тернополя;
- Для поїздок з Києва в гори буде повністю 043/044. Як Київ - ІФ/Рахів, або пів-на-пів: група Київ - Рахів та група ІФ - Дніпро/Запоріжжя/Бердянськ;
- 701/702 до Чорткова - це вперше поєднання Заліщиків і Чорткова зі Львовом безпересадково. Так і розраховано, що він має добре заповнятись і з часом для Чернівців має бути окремий новий (або добре забутий старий) поїзд до Львова.
Якщо УЗ це все зробить з 31 березня, то потім будуть інші кроки. Але нехай для початку зроблять цих 3 пункти. Забагато змін - це теж не добре. Краще поступово. Далі буде.
1) 357/358 буде і далі сполучати станції діянки Тернопіль Коломия з Києвом. Завертати на Львів він буде після Коломиї.
2)Скільки вагонів буде до Бердянська?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #2611 on: 28.01.19 , 17:01 »
Share

Якщо буде до Бердянська 043/044, то 10 на 10.
Тут важливо пам'ятати, що розклад 357/358 з відправленням в 20:05 з Києва буде більш привабливішим чим в 14:24. Відповідно, пасажиропотік не зменшиться, а навіть і збільшиться.
На скільки розумію для багатьох пасажирів відправлення в 14:24 не зручне. Вони їздять на 043/044 до ІФ або на 117/118 до Чернівців, а потім маршрутками по своїх містах/селах по тих же Городенках, Коломиях і т. д.
« Last Edit: 28.01.19 , 17:01 by Entony » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4726


View Profile
« Reply #2612 on: 28.01.19 , 17:01 »
Share

Якщо 357/358 хочуть забрати з Рахова,  то логічніше було б його після Коломиї завернути на Чернівці.  І було б тоді 2 поїзда Київ-Чернівці: один з молдавським транзитом,  а другий через Тернопільщину
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1015


View Profile
« Reply #2613 on: 28.01.19 , 17:01 »
Share

Якщо 357/358 хочуть забрати з Рахова,  то логічніше було б його після Коломиї завернути на Чернівці.  І було б тоді 2 поїзда Київ-Чернівці: один з молдавським транзитом,  а другий через Тернопільщину

+1
до того ж, Чернівці дадуть частину потоку, але не настільки серйозну, щоб забирати місця в затернопілля, як це було б зі Львовом
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #2614 on: 28.01.19 , 17:01 »
Share

Можливо і так. Час покаже. Нехай 357/358 собі поїздить певний час як Київ - Ворохта. Потім можна буде щось змінювати.
Щодо Чернівців і Києва. То краще б 007/008 доукомплектувати 6-7 вагонами і прокласти з ІФ до Чернівців. Правда лише за умови, що 135/136 поїде на Рахів, а 025/026 до Чернівців. Якраз вільна нитка появиться від ІФ до Чернівців, якою може і поїхати 007/008. От і появиться новий НЕ Київ - Чернівці.
« Last Edit: 28.01.19 , 17:01 by Entony » Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 181


View Profile
« Reply #2615 on: 28.01.19 , 21:01 »
Share

А якщо, у майбутньому, продовжать 43/44 до Рахова, то може від Франківська пів складу пускати до Рахова, а іншу до Чернівців? Все одно 20 вагонів у гори не поїде.
Logged
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #2616 on: 28.01.19 , 21:01 »
Share

А якщо, у майбутньому, продовжать 43/44 до Рахова, то може від Франківська пів складу пускати до Рахова, а іншу до Чернівців? Все одно 20 вагонів у гори не поїде.
Ні
По перше склад обслуговується в Івано Франківську і тоді там почнуться воплі про те що в депо забирають поїзд
По друге тоді ми отримаєдо реальну ж в Івано Франківську так як Чернівці масово пересядуть з Буковини на 43/44 так як він буде дешевшим і час в дорозі буде не набагато більшим
Logged
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #2617 on: 28.01.19 , 22:01 »
Share

Якщо 357/358 хочуть забрати з Рахова,  то логічніше було б його після Коломиї завернути на Чернівці.  І було б тоді 2 поїзда Київ-Чернівці: один з молдавським транзитом,  а другий через Тернопільщину
Як варіант звісно може бути -(не вивчав питання сполучення Чернівці з Києвом-невже на тому напрямку такий невивіз? Тож ходить і доп по пятницям з Києва і в неділю до Києва і Буковина)
Але якщо дивитися зі сторони змінюваності пасажирів на ділянці Тернопіль Коломия то ця ділянка зможе дати набагато більше пасажирів до Львова та Франківська ніж до Чернівців враховуючи що ви ще пропонуєте робити крюк в Коломию. Та і сполучення ділянки Чортків Заліщики з Чернівцями буде забезпечено якщо туди подовжать 701/702 та іще якщо організують прийнятний тариф для пасажирів з ділянки Чортків-Стефанешти до Чернівців.


+1
до того ж, Чернівці дадуть частину потоку, але не настільки серйозну, щоб забирати місця в затернопілля, як це було б зі Львовом
Цікаво а яким чином Львів буде забирати місця в Затернопілля якщо час в дорозі зі Львова до Києва буде в районі 19 годин. Більш менш конкурентним варіантом це буде для Франківська але тоді все буде чесно так як отримає він цей поїзд замість  половинки 43/44, але Ів Франківськ буде розгрібати цей поїзд в останню чергу тож в Затернопілля квитки до столиці будуть. І також можна організувати непогану змінюємість пасажирів на ділянці Тернопіль Коломия до Львова та Івано Франківська.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #2618 on: 28.01.19 , 22:01 »
Share

Я не розумію цього фонтану ідей. Багато з цього написаного вже було в раховозній темі, і... не викликало жодного ажіотажу... аж ось "вибух ідей".
1. "357 - до Чернівців" - так пропонував Віктор... я не бачу в цьому якогось здорового сенсу, особливо, коли з Чорткова туди почне їздити ДПКр;
2. "357 - до ІФ...Львова" - років 3-4 тому отримав відписку УЗ - це не доцільно;
3. "357 - до Ужгорода через Моршин в обігу по Ужгороду на щось інше" - це привабливо, але на все свій час.
Нагадую, найважчим є 43/44 - до Рахова. Все решту - зачекає. Тому вкорочення 357 до Ворохти не унеможливлює в подальшому чогось іншого - ІФ, Львів... Ужгород, але про це варто відновити розмову після "43/44 до Рахова".
Якщо вже так для жартів, то залишився ще варіант видовження 357 до Вижниці з перспективою відбудови залізничного мосту до Кут. Залізничний вокзал у Кутах стоїть і досі.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #2619 on: 28.01.19 , 22:01 »
Share

VSK, ви уважно слухали "звідки та куди" у Чернівцях такий наплив туристів?
А тепер поміркуйте над тим, що саме заважає київським туристам скористатися поїздом 357. Розклад поїзда... який зробили таким дебільним заради "карпатських лижників", які могли б їздити на 43, який на разі не ходить до Рахова, а возить заліщиччан, городенківчан та коломийчан, які не можуть о 14:28 виїхати з Києва, тому і їдуть до ІФ та Чернівців. Можливо варто кожну із цих груп возити по нормальному: туристів на понад 4 год швидше через Львів (видовженим 43), а затернополяна та покутян - 357 із Києва о 20:05. Потрібно (це не особисто до Вас, а загалом... найперше - для УЗ) вивчати питання глибше, а не поверхово, керуючись винятково сухою статистикою.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 ... 277
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!