Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.19 , 23:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 ... 277
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 275612 times)
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #2620 on: 28.01.19 , 23:01 »
Share


Якщо вже так для жартів, то залишився ще варіант видовження 357 до Вижниці з перспективою відбудови залізничного мосту до Кут. Залізничний вокзал у Кутах стоїть і досі.

До речі, цілком слушна ідея, а то з існуючим розкладом приміських дістатись Вижниці залізничним транспортом - це вже рівень заслуженого залізничного фаната. ;)
Logged
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #2621 on: 29.01.19 , 10:01 »
Share

Я не розумію цього фонтану ідей. Багато з цього написаного вже було в раховозній темі, і... не викликало жодного ажіотажу... аж ось "вибух ідей".

Тому що не так давно публікували статистику-і судячи по ній якщо пасажири до Ворохти Рахова пересядуть на 43/44 357/358 з великою ймовірністю стане повітровозом.
VSK, ви уважно слухали "звідки та куди" у Чернівцях такий наплив туристів?
А тепер поміркуйте над тим, що саме заважає київським туристам скористатися поїздом 357. Розклад поїзда... який зробили таким дебільним заради "карпатських лижників", які могли б їздити на 43, який на разі не ходить до Рахова, а возить заліщиччан, городенківчан та коломийчан, які не можуть о 14:28 виїхати з Києва, тому і їдуть до ІФ та Чернівців. Можливо варто кожну із цих груп возити по нормальному: туристів на понад 4 год швидше через Львів (видовженим 43), а затернополяна та покутян - 357 із Києва о 20:05. Потрібно (це не особисто до Вас, а загалом... найперше - для УЗ) вивчати питання глибше, а не поверхово, керуючись винятково сухою статистикою.
Але ж зворотньо 357/358 має розклад з прибуттям в 6.30 і там ситуація не надто відрізняється. І до Заліщиків в основному їздять групии туристів на автобусах і переманити їх на поїзд буде задачею не з простих.
Тож давайте порахуємо-ділянка Теребовля-Гвіздець може дати 150-200 пасажирів в напрямку Києва і Коломия може дати ще біля 50.  Тож без Рахівських пасажирів поїзд буде везти 200-250 пасків. Тобто 5-7 вагонів. Тобто потрібно знайти ділянку яка може дати ще  біля 250-300 пасків(Ворохта стільки не дасть якщо туди поїде 43/44 ) тож єдиний оптимальний варіант це Франківськ-Львів. Іще можливо Чернівці але це під великим сумнівом що Чернівці можуть дати стільки пасків
« Last Edit: 29.01.19 , 10:01 by VSK » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1015


View Profile
« Reply #2622 on: 29.01.19 , 11:01 »
Share


Тому що не так давно публікували статистику-і судячи по ній якщо пасажири до Ворохти Рахова пересядуть на 43/44 357/358 з великою ймовірністю стане повітровозом.

чому пасажири до Ворохти пересядуть, якщо 358 Iwan пропонує обрізати саме по Ворохті?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2622


View Profile
« Reply #2623 on: 29.01.19 , 12:01 »
Share

VSK, read what Iwan wrote about this.
Logged
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #2624 on: 29.01.19 , 16:01 »
Share


Тому що не так давно публікували статистику-і судячи по ній якщо пасажири до Ворохти Рахова пересядуть на 43/44 357/358 з великою ймовірністю стане повітровозом.

чому пасажири до Ворохти пересядуть, якщо 358 Iwan пропонує обрізати саме по Ворохті?
Тому що 43/44 буде їхати на декілька годин швидше і буде мати набагато кращий графік для таких пасажирів.
VSK, ви уважно слухали "звідки та куди" у Чернівцях такий наплив туристів?
А тепер поміркуйте над тим, що саме заважає київським туристам скористатися поїздом 357. Розклад поїзда... який зробили таким дебільним заради "карпатських лижників", які могли б їздити на 43, який на разі не ходить до Рахова, а возить заліщиччан, городенківчан та коломийчан, які не можуть о 14:28 виїхати з Києва, тому і їдуть до ІФ та Чернівців. Можливо варто кожну із цих груп возити по нормальному: туристів на понад 4 год швидше через Львів (видовженим 43), а затернополяна та покутян - 357 із Києва о 20:05. Потрібно (це не особисто до Вас, а загалом... найперше - для УЗ) вивчати питання глибше, а не поверхово, керуючись винятково сухою статистикою.
VSK, read what Iwan wrote about this.
Так я читав те що пише Іван.
Але якщо вже всі вчепилися в Ворохту то хай декілька місяців  походить до Ворохти   і тоді буде видно-чи заселяється 357/358 до Ворохти чи ні
Logged
VB
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #2625 on: 29.01.19 , 17:01 »
Share

Будуть ще з Тернополя ходити активісти по потягу й приплачувати пасажирам, щоб ті їхали до Ворохти, де їх потім бусами розвозитимуть по всіх виборчих дільницях закутках Покуття, Галичини та Буковини.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #2626 on: 29.01.19 , 17:01 »
Share

... Але якщо вже всі вчепилися в Ворохту то хай декілька місяців  походить до Ворохти   і тоді буде видно-чи заселяється 357/358 до Ворохти чи ні
і при цьому поставлять нормальні обмеження (регулювання), а точніше - знімуть їх до можливого рівня.
VSK, Ви згадуєте про "статистику", але Ви вперто не хочете розуміти, що статистика не може вийти за межі регулювань.
Поцікавтеся, чому у бік Києва зі ст. Стефанешти пасажири не можуть придбати квитка до останніх вагонів, які повністю стоять на платформі (там тільки кілька перших не потрапляє). Поцікавтеся, чому з Ясіні маємо 0, 0, 0, на більшість наступних днів.

До прикладу, гляньте на неділю 03.02.2019 у напрямку Києва... пройдіться по станціях, і побачте, хто саме має доступ до поїзда і в якому обсягу.

Щоб простіше розумілося, наведу ковбасну аналогію: цьоця на базарі не може розділити нормально ковбасу між кількома покупцями, і в сумі не продала ковбасу, і ковбаса зіпсувалась. Те ж саме й тут.

VSK, Ви стверджуєте, що скасування зупинок 357 у Ясінях, Квасах та Рахові спричинить "крах поїзда". Однак Ви не хочете бачити, що 357 о 20:05 із Києва візьме на себе частку функціоналу 143/144 для Яремчого, Микуличина, Татарова та Ворохти. Це за умов, коли 143 піде з Києва приблизно на 2 год пізніше.

Ось під ці потреби видовжений до Рахова 43/44 буде на перших порах "те, що потрібно". В перспективі - зробити йому на 1 год раніше прибуття, з тим, що пропонував Віктор - сумісно з приміським в гори (в обидва напрямки).
Logged
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #2627 on: 29.01.19 , 18:01 »
Share

Я не говорю що це спричинить крах поїзда а говорю те ; що подовжений 43/44 забере основних пасажирів в 357/358, і ми можемо зіткнутися з проблемою повітровозності 357/358 та дифіциту місць з Києва до Франківська.(хоча подовження 43/44 до Рахова я повністю підтримую) тож пропоную як вирішити ці проблеми.

Але поки що рано робити висновки про повітровозність 357/358 та невивіз з Києва до Франківська тож хай трохи походить на Ворохту 357/358 а далі вже подивимося чи моя теза яка написана в попередньому абзаці підтвердиться чи  можливо підтвердиться Ваша теза про про те що потік 357/358 не впаде.
Logged
N
User

Posts: 91


View Profile
« Reply #2628 on: 30.01.19 , 09:01 »
Share

Несподівано для себе довідався, що Кваси втратило статус єдиного села, де зупинялися ПДСи Ворохтянсько-Рахівського напрямку, бо з'явилося ще одне туристичне село - Микуличин:
Щоправда, в Микуличині, на відміну від Квасів, харко-рахівський експрес №15/16 не зупиняється.

Це було не так просто, але вдалося.
Справа в тому, що в Микуличині проживає дуже багато лижників, які катаються на Буковелі. Ціна/якість адекватна, а от діставатися від Яремчі до Буковеля все-таки довше, ніж від Микуличина.
Не секрет, що в Буковелі та Поялниці ціни трохи зашкалюють.
Крім цього, багато київських перевізників пропонують тури вихідного дня Київ-Микуличин-Київ з трансферами Микуличин-Буковель-Микуличин. Основне, що приваблює туристів - нічне та безпересадочне сполучення з Микуличином, а також приїзд орієнтовно о 7-й ранку. Тоді ще можна встигнути придбати ski-pass зі знижкою, та не так багато народу на схилах.

Тому для Києва дуже актуальний швидкий вечірній поїзд в гори (до Ворохти) після 18:00 з прибутям в гори о 6-7 ранку.
І двох поїздів не буде забагато, оскільки значна частина потоку на 43-й у Франківську - це сами туристи з гірської частини.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #2629 on: 30.01.19 , 12:01 »
Share

Причепні вагони до 7/8)). По часу на годину-півтори швидше за 117/118
Ой, так не поедет. Забыл про предложения Валеры.
Такої кількості поїздів з Києва до Ворохти точно не буде. 357/358, 043/044, 143/144-149/150 і 217/218. Куди там ще 007/008 "впихати"?
Якщо до літа буде розмін 025/026 і 135/136 Одеса - Рахів/Чернівці, то якраз 007/008 поїде в Чернівці (бо буде готова нитка). Пізніше, можливо, його перепризначення у Ворохту чи Рахів з відміною 143/144-149/150 або ще чогось іншого.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 [263] 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 ... 277
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!