Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.19 , 05:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 272
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 254865 times)
delphin_7
Active user

Posts: 947


View Profile
« Reply #2630 on: 30.01.19 , 13:01 »
Share

Причепні вагони до 7/8)). По часу на годину-півтори швидше за 117/118
Ой, так не поедет. Забыл про предложения Валеры.
Такої кількості поїздів з Києва до Ворохти точно не буде. 357/358, 043/044, 143/144-149/150 і 217/218. Куди там ще 007/008 "впихати"?
Якщо до літа буде розмін 025/026 і 135/136 Одеса - Рахів/Чернівці, то якраз 007/008 поїде в Чернівці (бо буде готова нитка). Пізніше, можливо, його перепризначення у Ворохту чи Рахів з відміною 143/144-149/150 або ще чогось іншого.

я чомусь думав, що з продовженням 43/44 подається вкорочення 143/144-149/150 по ІФ, принаймні, коли ще там ходили львівські склади то були такі розмови
Logged
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #2631 on: 30.01.19 , 14:01 »
Share

Нічого нового не має бути, окрім продовження 043/044 до Рахова і укорочення 357/358 до Ворохти. Все інше без змін.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #2632 on: 30.01.19 , 14:01 »
Share

Уточню: крім НЕ, зараз маємо один ворохтуйчик і один раховоз, а будемо мати два ворохтуйчика і один раховоз.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2589


View Profile
« Reply #2633 on: 30.01.19 , 14:01 »
Share

- If 357 departs Kyiv at 20:05, it will serve the southern Ternopil region up until Kolomyya first and foremost. The number of direct passengers on that route will increase, apart from any direct passengers Kyiv - mountains.
Secondary it will work as regional transport from Ternopilshina to the mountains. Tourists from Kyiv might arrive early morning to Zalishchyky on 357, have a day or two in that area and continue to the mountains - on the same 357! :)
- If 43 is extended to the mountains it will become the main connection from Kyiv.
- Iwan has earlier argued that 143/144 should have more time at the other end. Also there is no need for it to try to arrive early to the mountains since 43 take care of that. Therefore 143 can arrive some two hours later than today. With a departure from Lviv at around 8 the 143 will both serve (Gomel/Kremenchuk/whatever-) Kyiv - Lviv and Lviv - mountains as a regional morning service apart from any direct passengers Kyiv - mountains.
- If 25/26 and 135/136 switch directions after IF, then pax from 7 can change to 136 at IF for travel to mountains.  
- There is no sign that UZ wants to use 217/218 (other than Kyiv - Lviv - Kyiv). But in some form it might used for a Kyiv - Yasinya - Kyiv additional seasonal train, for instance arriving an hour earlier than 43 as N clever argues for.
багато київських перевізників пропонують тури вихідного дня Київ-Микуличин-Київ з трансферами Микуличин-Буковель-Микуличин. Основне, що приваблює туристів - нічне та безпересадочне сполучення з Микуличином, а також приїзд орієнтовно о 7-й ранку. Тоді ще можна встигнути придбати ski-pass зі знижкою, та не так багато народу на схилах.
Тому для Києва дуже актуальний швидкий вечірній поїзд в гори (до Ворохти) після 18:00 з прибутям в гори о 6-7 ранку.
« Last Edit: 30.01.19 , 15:01 by Andersen » Logged
sergius
Active user

Posts: 3249


View Profile
« Reply #2634 on: 30.01.19 , 15:01 »
Share

Причепні вагони до 7/8)). По часу на годину-півтори швидше за 117/118
Ой, так не поедет. Забыл про предложения Валеры.
Такої кількості поїздів з Києва до Ворохти точно не буде. 357/358, 043/044, 143/144-149/150 і 217/218. Куди там ще 007/008 "впихати"?
Entony, я згадав про оце.
Виношу на обговорення наступні пропозиції
2. Призначити НЕ 7/8 "Буковель" Київ - Ворохта складом 3Л+6К (на ділянці Київ - ІФ двогрупний з 7/8 Київ - ІФ)
А потім ще хотіли закрутити його з 29/30.
Інколи не встигаєш слідкувати за змінами.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2589


View Profile
« Reply #2635 on: 30.01.19 , 16:01 »
Share

1. Пока не трогать 7му, важнее и главное более раннее 43/44 в гор отправлять. А на 43/44 не никаких пригородных вагонов, там 10 нормальные и так мало будет.
2. Народ должен понимать что ехать в гор - это регио а не местного сообщении.
Цена - не пригород а ПК.
3. 6403/6404 пока пускай будет на ходу - но можно подкорректировать.
« Last Edit: 30.01.19 , 16:01 by Andersen » Logged
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #2636 on: 30.01.19 , 17:01 »
Share

Причепні вагони до 7/8)). По часу на годину-півтори швидше за 117/118
Ой, так не поедет. Забыл про предложения Валеры.
Такої кількості поїздів з Києва до Ворохти точно не буде. 357/358, 043/044, 143/144-149/150 і 217/218. Куди там ще 007/008 "впихати"?
Entony, я згадав про оце.
Виношу на обговорення наступні пропозиції
2. Призначити НЕ 7/8 "Буковель" Київ - Ворохта складом 3Л+6К (на ділянці Київ - ІФ двогрупний з 7/8 Київ - ІФ)
А потім ще хотіли закрутити його з 29/30.
Інколи не встигаєш слідкувати за змінами.
Я читав про це. Це поки не зміни, а лише пропозиції.
З того, що є на даний час 7/8 краще до Чернівців. Тим більше сам Пасдеп вже до цього дозрів.
Нагадую, що всі на п'ятниці/неділі в лютому призначено додатковий 249/250 Київ - Чернівці. Плюс на 8 березня призначено (крім 249/250) також 219/220 Київ - Чернівці. Значить є стабільний потік до Чернівців навіть в такий "мертвий" місяць як лютий.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2589


View Profile
« Reply #2637 on: 15.02.19 , 13:02 »
Share

Про 150 Кременчуг - Киев:
Обратно как раз вполне логично объясняется его нормальное заполнение.
Так как.
1. Очень удобный график для личных (семейных) поездок, как для возвращения из "гостей" в Кременчуге и окрестностях, так и для поездок в "гости" в Киев. Для этой категории это пожалуй самый оптимальный график. Выезд после обеда, прибытие в Киев когда ещё не поздно.
2. Возвращение из командировки. Если в первой половине дня закончил дела - уехал домой в Киев и приехал ещё не поздно.
3. Поездка в командировку в Киев. Особенно если нужно быть в Киеве строго к 8-9 утра. Тоже приехал вечером не поздно, заночевал, утром со свежей головой решаешь рабочие вопросы.
4. Как писалось выше - больше разных пересадок по Киеву.

Так как был предоставлен анализ населённости в субботний день, то можно сделать вывод, что этим рейсом в большей части ехали категории 1 и 4.
А если его отправлять на 1,5 - 2 часа позжее? Киев около 21:30? Это не лучше? Не так рано из Кремена?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #2638 on: 15.02.19 , 15:02 »
Share

Про 150 Кременчуг - Киев:
Обратно как раз вполне логично объясняется его нормальное заполнение.
Так как.
1. Очень удобный график для личных (семейных) поездок, как для возвращения из "гостей" в Кременчуге и окрестностях, так и для поездок в "гости" в Киев. Для этой категории это пожалуй самый оптимальный график. Выезд после обеда, прибытие в Киев когда ещё не поздно.
2. Возвращение из командировки. Если в первой половине дня закончил дела - уехал домой в Киев и приехал ещё не поздно.
3. Поездка в командировку в Киев. Особенно если нужно быть в Киеве строго к 8-9 утра. Тоже приехал вечером не поздно, заночевал, утром со свежей головой решаешь рабочие вопросы.
4. Как писалось выше - больше разных пересадок по Киеву.

Так как был предоставлен анализ населённости в субботний день, то можно сделать вывод, что этим рейсом в большей части ехали категории 1 и 4.
А если его отправлять на 1,5 - 2 часа позжее? Киев около 21:30? Это не лучше? Не так рано из Кремена?
Его нужно отправлять не ранее 22, а еще лучше после 23 и ориентировать на Тернополь с окрестностями, куда с 2012 фактически нет ни одного нормального ночного поезда. Даже до Хмеля можно раз в два дня доехать отоспавшись в 139 или каждый день на шосткинской прицепке, а туда фиг.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 947


View Profile
« Reply #2639 on: 15.02.19 , 15:02 »
Share

Про 150 Кременчуг - Киев:
А если его отправлять на 1,5 - 2 часа позжее? Киев около 21:30? Это не лучше? Не так рано из Кремена?

если продлят 43/44 в Рахов, то будет сильно поздний приезд в ИФ, плюс без особых альтернатив (кроме НЭ), имхо
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 [264] 265 266 267 268 269 270 271 272
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!