Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.19 , 23:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 275616 times)
Philip
User

Posts: 141


View Profile
« Reply #2660 on: 26.02.19 , 21:02 »
Share

Гыгы. И сколько там, кусок евро при заезде на территорию Румынию налом при себе, и загранчик впридачу
Варіант 117/118 не розглядали?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2622


View Profile
« Reply #2661 on: 26.02.19 , 23:02 »
Share

Власть поменяем? Добро, какие шаги по ЖД ожидается от новой власти?
Logged
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #2662 on: 27.02.19 , 22:02 »
Share

Ужгород 22:00 - Стрый 02:30-02:55 - Франык 06:15-06:35 - Чернививцы 09:00-09:20 - Хмельницкий 16:10-16:15 - Одесса 23:55-00:20 - Николаев 05:00-05:10 - Херсон 06:10. Обратно ориентировочно Херсон 09 - Одесса 15 - Хмель 23 - Чернививцы 06 - Франык 09 - Уж 17.
Вікторе, дуже крута ідея. І розклад хороший!
Ідея на папері може і гарна але де ви плануєте брати вагони (а це 30-50 од  в залежності від складу)? І якщо навіть вдасться залучити нардепів і вони надавлять на керівництво  уз то ви уявляєте яка буде реалізація -135/136 відправлять на той світ та  зменшать періодичність курсування 109/110 влітку до черезденної(в кращому разі)  Мінусів в рази більше ніж плюсів.. Тож рекомендую відкласти цю ідею в довгий ящик.

Що до сполучення Чернівці Ужгород то вже був не один інформаційний вкид про відновлення прямого сполучення але далі слів нічого не пішло. До слова зараз є досить непогані варіанти пересадки по Львову ( для Чернівців) та є варіанти пересадки по Львову і Стрию для Франківська тож стоїть питання наскільки пряме сполучення є доцільним.

Але якщо буде певними лицями лобіюватися пряме сполучення то найкраще для уз його організувати групою безпересадкових вагонів Ужгород Чернівці з перечепленням по Львову.

Як варіант можна щось ще вигадувати з подовженням 139го  Київ -Камянець Подільський до Ужгорода але там буде проблемно обернути двома складами. Можна взяти третій склад і подовжити до Дніпра можливо навіть через Бахмач але тут питання впирається в вагони а точніше в їх нестачу
« Last Edit: 27.02.19 , 22:02 by VSK » Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 181


View Profile
« Reply #2663 on: 27.02.19 , 23:02 »
Share

Ужгород 22:00 - Стрый 02:30-02:55 - Франык 06:15-06:35 - Чернививцы 09:00-09:20 - Хмельницкий 16:10-16:15 - Одесса 23:55-00:20 - Николаев 05:00-05:10 - Херсон 06:10.
Як пасажиру мені такий потяг не подобається - я не розумію на кого він розрахований.
Ужгород-Чернівці - так, нормальний графік. А все решта далеко не оптимальне і явно там середнє завантаження впродовж маршруту буде мене половини. Надто довгий і закручений маршрут.

Ужгород-Чернівці, скоріш за все, буде мати потік на 3-4 вагони. (Суджу по тому яким він їздив в 2008му). Так що нормальний потяг туди зараз трішки не на часі.

Але і  ділянку  ІФ-Калуш-Стрий по-хорошому потрібно було б сробувати оживити. 
Можливо через кілька років там можна буде запустити просто регіональний експрес Чернівці-Стрий чимось типу ДПКр2.
Наприклад зробити оборот типу:
Львів(ранок)-Чернівці(обід)-Стрий(вечір) + Стрий(ранок)-Чернівці(обід)-Львів(вечір)
- так заодно можна зробити й зеркальний до 702 з ранішнім відправленням зі Львова.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3369


View Profile
« Reply #2664 on: 27.02.19 , 23:02 »
Share

Ідея на папері може і гарна але де ви плануєте брати вагони (а це 30-50 од  в залежності від складу)? І якщо навіть вдасться залучити нардепів і вони надавлять на керівництво  уз то ви уявляєте яка буде реалізація -135/136 відправлять на той світ та  зменшать періодичність курсування 109/110 влітку до черезденної(в кращому разі)  Мінусів в рази більше ніж плюсів.. Тож рекомендую відкласти цю ідею в довгий ящик.
Я теж про це згадував. Інші маршрути давали можливість економити (старий) рухомий склад за рахунок "склеювання" існуючих. А тут маршрут суто новий. І потрібний дуже потужний адмінресурс, щоб запустити саме таким шляхом і саме дешевий.

Той НЕ Ужгород - Херсон, що перед цим пропонувався, куди реальніший...
Але якщо буде певними лицями лобіюватися пряме сполучення то найкраще для уз його організувати групою безпересадкових вагонів Ужгород Чернівці з перечепленням по Львову.
Або таке. Є рейс 145/146. Можна його спробувати видовжити до Чернівців з передачею туди на обслуговування та закрутити у оборот з частиною вагонів 135/136 чи 667/668.
Доволі просто. Але одразу виникне конструктивна критика стосовно прибуття/відправлення по Ужгороду вночі. Тому було б добре дочекатися "виродження" групи вагонів Київ - Відень у окремий поїзд. А на маршрут Ужгород - Львів - Чернівці замість 145/146 запустити склад з 3-4 сидячих вагонів та 2-3 купе. Сидячі вагони позиціонувати як два різних поїзда Ужгород - Львів та Львів - Чернівці, а купе - ВБС (подібне зроблено на маршрутах 765-775 та 771-777).
« Last Edit: 27.02.19 , 23:02 by sergius » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #2665 on: 28.02.19 , 00:02 »
Share

Зависит от того, насколько крепки у них каштанчики.

Сама идея поезда из низкого ценового диапазона с дизельной тягой на половине маршрута обречена на смакование елды, если не натянуть ее на крупный трансукраинский поезд случки со сменяемостью и политическими дивидендами.

Например, одним из таких предложений может быть поезд Ужгород - Херсон, к разработке которого уже сейчас стартовала медийная артподготовка. Но придется отказаться от предлагаемой категории НЭ и удовлетвориться графиком типа Ужгород 22:00 - Стрый 02:30-02:55 - Франык 06:15-06:35 - Чернививцы 09:00-09:20 - Хмельницкий 16:10-16:15 - Одесса 23:55-00:20 - Николаев 05:00-05:10 - Херсон 06:10. Обратно ориентировочно Херсон 09 - Одесса 15 - Хмель 23 - Чернививцы 06 - Франык 09 - Уж 17.
Утреннее трамвайное сообщение Львова с Черновцами этим способом вряд ли решить, или такая задача не стоит вовсе, и маршрут специально мимо хаба ведут так, чтобы заскочить на него было неудобно?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4502


View Profile
« Reply #2666 on: 28.02.19 , 14:02 »
Share

То може пропонований 139 Дніпро - Кам-Под витягнемо через Чернівці до Львіва, і там розвернемо на Уж?

Типу Уж 04:30 - Львів 10:15-10:45 - Чернівівці 16:10-16:30 - Кам-под 20:40-20:46 - Київ 05:52-06:15 - Дніпро 14:15

Типу Дніпро 15:40 - Київ 23:39-23:59 - Кам-под 08:57-09:10 - Чернівівці 13:30-14:00 - Львів 20:15-21:00 - Уж 02:35?

Він наче піся в пісю лягає на діючі графіки 139 та 145, а час по Дніпру дозволяє крутити в оборот з чим завгодно.
« Last Edit: 28.02.19 , 14:02 by Віктор Гарвона » Logged
Жадсон
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #2667 on: 28.02.19 , 14:02 »
Share

Сорри за офтоп: в 012м сейчас есть плацка?!
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4502


View Profile
« Reply #2668 on: 28.02.19 , 18:02 »
Share

Плацка то есть, а вот отсутствие комментариев по моей идее наверняка свидетельствует о немом восхищении ею ))
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1583


View Profile
« Reply #2669 on: 28.02.19 , 19:02 »
Share

Вітя, 145+139 - ідея просто чудова!
Щоправда, Київ 6:15 - Дніпро 14:15 прокласти нереально. Через Трипілля проти потоку пропихнути не вийде. З Києва через Фастів в цей час теж дуже щільна пачка. В кращому випадку можна проїхати графіком 179 з прибуттям до Дніпра близько 17 години.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 [267] 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!