Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.19 , 05:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 254869 times)
sergius
Active user

Posts: 3249


View Profile
« Reply #2670 on: 28.02.19 , 20:02 »
Share

Только вот снова не уточняется с какими вагонами.
Для приведеного Ужгород - Днепр необходимо будет 3 состава.
*************
Ужгород 04:30 [состав 1] - Львов 10:15-10:45 - Черновцы 16:10-16:30 - Кам-под 20:40-20:46 - Киев 05:52-06:15 [состав 2] - Днепр 14:15
Днепр 15:40 - Киев 23:39-23:59 - Кам-под 08:57-09:10 [состав 3] - Черновцы 13:30-14:00 - Львов 20:15-21:00 - Ужгород 02:35

*************
139/140 Киев - КП даст 14 вагонов, а 145/146 Львов - Ужгород - 6. Всего 20 => по 7-8 вагонов на состав для предложенного рейса.

Но поскольку времени на обслуживания не будет, то он должен быть увязан в оборот с другим. Если это будет 139/140 Днепр - Лисичанск, то составов должно быть уже 5.
*************
Ужгород 04:30 [состав 1] - Львов 10:15/10:45 - Черновцы 16:10-16:30 - Кам-под 20:40-20:46 - Киев 05:52-06:15 [состав 2] - Днепр 14:15/07:08 [состав 3] - Харьков 11:49-12:19 - Лисичанск 20:10
Лисичанск 21:36 - Харьков 05:07-05:37 [состав 4] - Днепр 10:28/15:40 - Киев 23:39-23:59 - Кам-под 08:57-09:10 [состав 5] - Черновцы 13:30-14:00 - Львов 20:15-21:00 - Ужгород 02:35

*************
По схеме 139/140 Днепр - Лисичанск есть 15 вагонов для двух составов. Но по факту ездит 3 состава по 7 единиц=> 21 вагон.

Всего 139/140 Киев - КП + 145/146 Львов - Ужгород + 139/140 Днепр - Лисичанск даст 41 вагон => 8-9 вагонов на состав.

Щоправда, Київ 6:15 - Дніпро 14:15 прокласти нереально. Через Трипілля проти потоку пропихнути не вийде. З Києва через Фастів в цей час теж дуже щільна пачка. В кращому випадку можна проїхати графіком 179 з прибуттям до Дніпра близько 17 години.
Тоді вже піти ще далі. Пускати через Гребінку - Кременчук в обидва боки замість 143/144. Вагони з одного складу 143/144 поділити на три групи по 5 та дочепляти до цього трамвая для ділянки Кременчук - Ужгород. На обслуговування по Кременчуку буде годин 5.
Однак, виникне справедливе питання "що буде курсувати через день на 143/144 Київ - Ворохта?" Можливо варто розглянути варіант призначення Суми - Ворохта, як це було цією зимою.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7802


View Profile
« Reply #2671 on: 28.02.19 , 23:02 »
Share

То може пропонований 139 Дніпро - Кам-Под витягнемо через Чернівці до Львіва, і там розвернемо на Уж?

Типу Уж 04:30 - Львів 10:15-10:45 - Чернівівці 16:10-16:30 - Кам-под 20:40-20:46 - Київ 05:52-06:15 - Дніпро 14:15

Типу Дніпро 15:40 - Київ 23:39-23:59 - Кам-под 08:57-09:10 - Чернівівці 13:30-14:00 - Львів 20:15-21:00 - Уж 02:35?

Він наче піся в пісю лягає на діючі графіки 139 та 145, а час по Дніпру дозволяє крутити в оборот з чим завгодно.

Я навіть знаю з чим його крутити в оборот по Дніпру - із "П"яною лисицею". Навіть сам номер на це натякає -:)
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2589


View Profile
« Reply #2672 on: 01.03.19 , 01:03 »
Share

И кому нужно ездить 5,5 часов Львов - Черновцы по середине белого дня? По хорошему это поездка на 3 часа. Кого вы хотите обдурить?
И в это время из Львова отправляется и 2 и 134. Они правда только до ИФ, но они быстрее чем ваш зиг-заг, это же ужас какой то.
« Last Edit: 01.03.19 , 01:03 by Andersen » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #2673 on: 01.03.19 , 02:03 »
Share

Залиште ту подолянку у спокої, бо на неї потім продаж з Києва обмежать і єдиний нормальний нічний потяг на Хмельниччину (а заодно й Тернопільщину) — тю-тю.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #2674 on: 01.03.19 , 09:03 »
Share

Ідеї, що про Ужгород - Херсон, що про Ужгород - Дніпро через Чернівці, хороші. Можливо варто подумати про такий двогрупний поїзд? Але загалом потрібно дочекатись щоб у Молдові все втряслось після виборів і тоді вже домовлятись з ними щодо проходження нового поїзда через їх територію.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 249


View Profile
« Reply #2675 on: 01.03.19 , 10:03 »
Share

И кому нужно ездить 5,5 часов Львов - Черновцы по середине белого дня? По хорошему это поездка на 3 часа. Кого вы хотите обдурить?
И в это время из Львова отправляется и 2 и 134. Они правда только до ИФ, но они быстрее чем ваш зиг-заг, это же ужас какой то.

Я тоже этого не понимаю, как для себя - зачем мне, как пассажиру, наматывать лишние километры и ехать дольше; я хочу выехать вечером и приехать утром, или в сидячем режиме в нужное время выехать, через минимум времени приехать. Иначе поеду либо альтернативными поездами, которые идут прямым маршрутом как мне нужно, или же, скорее всего, на автомобиле. Но наверное, кому-то, вернее, многим, всё-таки такие поезда нужны, особенно если это будут старые вагоны с невысоким ценником, но это скорее социальная функция железной дороги, а не зарабатывание денег или выход в ноль.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #2676 on: 01.03.19 , 10:03 »
Share

Ну так спробуйте доїхати з Чернівівць до Дніпра менш ніж за 22 години, використовуючи альтернативні поїзди. Як знайдете варіанти - напишіть.

Ужгород - Херсон таки дійсно краще НЕ, але поки немає вагонів - можна з пропонованого поїзда чіпляти три ужгородські вагони до столичного Інтерсіті на Херсон, але тільки в осінньо-зимовий період, коли немає мінської групи. На літо однозначно потрібен окремий поїзд. На два состави 61/62 по Миколаєву я вже точу зуби, після продовження 73 до Одеси Миколаїв вже має чим їздити, а потреби Черкас в поїздках до мацкви вирішуються одним криворізьким составом в обороті з 75/76. Нова влада забезпечить вивільнення вагонів для внутрішніх перевезень, чого не здатні зробити імпотенти з влади діючої, які живуть в парадигмі збитковості.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7802


View Profile
« Reply #2677 on: 01.03.19 , 12:03 »
Share

Витя, продолжение 73/74 Кривой Рог - Мозги до Одессы это пиковая акция по отдельным дням, как и продление 79/80 до Новоалексеевки и 75/76 до Херсона, так как составы остались криворожскими. В прошлом году тоже был такой поезд Кривой Рог - Одесса в обороте с 73/74 по Кривбассу, но его даже ни разу не назначили. Не факт, что и в этом году назначат по факту до Одессы.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1112


View Profile
« Reply #2678 on: 01.03.19 , 12:03 »
Share

Ну так спробуйте доїхати з Чернівівць до Дніпра менш ніж за 22 години, використовуючи альтернативні поїзди. Як знайдете варіанти - напишіть.
З Чернівців не можна, зате зі Стефанештів можна: 358 (18:43) + 732 (12:52), чи відповідно з Заліщик. Так само на Запоріжжя, Херсон, Харків, Шостку. На Костянтинівку можна скористатися 140 (КП) або 144 (ІФ).
Кажу і буду казати: країні потрібні не видовжені мегатрамваї в свинячий голос, а короткі, оптимізовані за швидкістю/маршрутом і узгоджені потяги з пересадками по хабах!
Зокрема, з чернівецького напрямку — з прибуттям до ранкової хвилі ІС на схід, тобто о 6 - 6:30 максимум. До Чернівців теж так не завадило б щось із раннім прибуттям, з огляду на транскордонний рух.
Оскільки більшість ІС орієнтуються на Київ, пріоритет має бути в ранкової (реалізовано, але криво), пізньовечірньої (дуже криво) і двох невеликих денних (так-сяк) хвиль пересадок. Якщо на якийсь напрямок не вистачає ІС або зависока ціна, туди видовжується нічний потяг як-от "Хмільний Лис", але так, щоб він до вечора повернувся назад, а не жер ще один склад як "Прикарпаття" у Дніпрі.
Якщо київський хаб видається надто завантаженим, слід подумати про розвиток білоцерківського. Наразі можна ще повидовжувати купу ранніх поїздів із Заходу до Дарниці (і не забувати про Суми та Чернігів, а зі сходу про Житомир замість лайна на зразок видовженого 141/142). Скажімо, умовний 142 може відстоюватися до більш адекватного часу відправлення на схід саме на Дарниці, а К-Пас пройти хвилин за 10.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3249


View Profile
« Reply #2679 on: 01.03.19 , 12:03 »
Share

Ну і плюс ще можна використати спарку 117 + 69 з пересадкою по Хмелю, і дістатися менш ніж за добу. Хоча це не найкращий варіант.

Чіпляти групу вагонів Ужгород - Херсон по Києву до 765/766 - добра ідея, але з чим катати на ділянці Ужгород - Київ і назад? Якщо з Унгвара по Києву ще можна якось посовати 81 чи прискорити 765 за рахунок запланованої побудови другої колії на ділянці Долинська - Миколаїв, то в зворотному напрямку - питання відкрите.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!