Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.19 , 05:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 254870 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #2680 on: 01.03.19 , 12:03 »
Share

Катати разом з пропонованим поїздом, він і тут ідеально лягає піся в пісю. Три вагони з Чернівівць й Кам"янця на Херсон навіть в несезон підуть як горячі пиріжки.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7802


View Profile
« Reply #2681 on: 01.03.19 , 13:03 »
Share

Ну і плюс ще можна використати спарку 117 + 69 з пересадкою по Хмелю, і дістатися менш ніж за добу. Хоча це не найкращий варіант.
По Хмелю фігня, а ось по Першій Козлятині вже більш менш адекватно.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #2682 on: 01.03.19 , 14:03 »
Share

Кажу і буду казати: країні потрібні не видовжені мегатрамваї в свинячий голос, а короткі, оптимізовані за швидкістю/маршрутом і узгоджені потяги з пересадками по хабах!

І до хабів черга дійде, але під це мають бути виділені кошти Євросоюзу. Мільярди доларів як поляки ми, звісно, не отримаємо, але за наявності влади, якій не страшно давати великі гроші, можна спробувати.

Без наявності програми розвитку швидкісного руху всі балачки про хаби реалізовуються так, як вони й були реалізовані Колесниковим та Ібаньком: перший на всю країну орав про хаби і що всю країну з найвіддаленішої ізби до найвіддаленішої криївки можна буде проїхати за 14 годин, другий при цьому хуйнув понад 20 поїздів без компенсації.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #2683 on: 01.03.19 , 15:03 »
Share

Це з сусідньої теми уривок щодо видовжених поїздів та коротких. УЗ трохи не так вже думає. Теперішні представники УЗ, маю на увазі.

В продовження теми про 2018 рік на УЗ, або "чому все, або до Львова, або через Львів". :)
Тепер більш-менш зрозуміло звідки в УЗ взялась ідея видовжувати все підряд.
Самые загруженные вокзалы и поезда в Украине в 2018 году.

В ответ на запрос ЦТС в АО "Укрзализныця" предоставили данные о самых загруженных поездах и вокзалах Украины по итогам 2018 года.
Что касается загруженности поездов в дальнем сообщении, то их условный рейтинг выглядит следующим образом:

№ 45/46 Ужгород - Лисичанск - 1267627 пасс.;
№ 138/137 Хмельницкий - Лисичанск - 950795 пасс.;
№ 70/69 Мариуполь - Львов - 852195 пасс.;

№ 120/119 Запорожье, Кривой Рог - Львов - 778423 пасс.;
№ 41/42 Днепр - Трускавец - 778045 пасс.;
№ 124/123 Константиновка - Киев - 729775 пасс.;
№ 145/146 Киев - Измаил - 708270 пасс.;
№ 43/44 Ивано-Франковск - Киев - 650599 пасс.;
№ 108/107 Одесса - Ужгород - 638599 пасс.;
№ 126/125 Киев - Константиновка - 606113 пасс.;
№ 148/147 Одесса - Киев - 606013 пассажиров.
В УЗ отметили, что корреспонденция пассажиропотока по поездам включает данные о проездных документах, которые оформлялись от/к любым станциям на всем пути следования поезда суммарно в обоих направлениях.



Також цікаво, що не харківські швидкісні виявились найбільш заповнюваними серед всіх інших швидкісний в України.

https://cfts.org.ua/infographics/samye_zagruzhennye_vokzaly_i_poezda_v_ukraine_v_2018_godu
« Last Edit: 01.03.19 , 15:03 by Entony » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3746


View Profile
« Reply #2684 on: 01.03.19 , 15:03 »
Share

Плацка то есть, а вот отсутствие комментариев по моей идее наверняка свидетельствует о немом восхищении ею ))
График неплох, но Черновцы и Каменец слегка поздновато, не? Там бы хоть по полчаса откусить на обоих сегментах.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #2685 on: 01.03.19 , 15:03 »
Share

Плацка то есть, а вот отсутствие комментариев по моей идее наверняка свидетельствует о немом восхищении ею ))
График неплох, но Черновцы и Каменец слегка поздновато, не? Там бы хоть по полчаса откусить на обоих сегментах.

Как сообщило мне каменецкое лобби в руководстве форума, сидящее в соседней комнате, действующий 139 Киев - Кампод жив исключительно благодаря активной позиции властей Каменца, которым нужен исключительно ночной поезд для туристов с исключительно туристическим прибытием. Без этого давления Красноравшан давно бы пакращил этот поезд навсегда, что он собственно неоднократно и хотел сделать. У него этот поезд и дальше в списках на отмену, типа сейчас сделать не дают, но если нам дадут доруководить до полного пиздеца, то его отмена станет очевидной и неизбежной.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3076


View Profile
« Reply #2686 on: 01.03.19 , 16:03 »
Share

Ну так давайте врятуємо цей поїзд! До речі, всі дуже зраділи, що з 31 березня змістили 142 Львів - Бахмут і між Фастовом та Києвом він зайняв нитку 139. Відповідно, 139 став прибувати до Києва занадто рано (як для літа то ще більш-менш). До речі, тепер між КП та Гречанами 139 матиме 37 хвилин технічної для схрещення з Подільським експресом та приміським. Тобто одними благими намірами, ми завдали школи іншому поїзду, на який Пасдеп гострить зуби на скоро відміну. Тобто активісти "нагострили" ножа для КШ і ко. Я нікого не засуджую і вважаю, що розклад 141/142 потрібно ще більше змінювати.
Я свого часу спілкувався з КШ щодо видовження 139/140 до Львова і якогось обороту по КП з призначенням поїзда до Львова. Але дальше слів і обіцянок нічого не відбулось.
Тому однозначно потрібно видовжувати 139/140 (щоб його не грохнули). З одної сторони це дійсно потрібно робити аж до Ужгорода. В іншу сторону не знаю, куди краще його витягнути. Вирішуйте самі. Але бажано щоб це було по максимуму електрифікованими шляхами.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1732


View Profile
« Reply #2687 on: 01.03.19 , 17:03 »
Share

Ну так давайте врятуємо цей поїзд! До речі, всі дуже зраділи, що з 31 березня змістили 142 Львів - Бахмут і між Фастовом та Києвом він зайняв нитку 139. Відповідно, 139 став прибувати до Києва занадто рано (як для літа то ще більш-менш).
Саме цікаве те, що якраз нитку 140 ніхто і не зайняв. 142 змістили на нитку миколаївського, який з квітня піде через Миронівку.

Ну а тех стоянка в 37 хв це просто від вродженої імбіцилії в пасдепі. Той приміський якого буде чекати 140, після схрещення в Ярмолинцях має знову зупинку в 15 хв де він зараз 140 пропускає. Могли б 769 виперти на 10 хв раніше з Гречан, в нього і так тягнутий графік. Тоді б з 140 розминулись коло 21-20 в Ярмолинцях і 140 відправлявся б з КП десь в 20-00. З приміським там схрещення по Скібневе залишилось б.
Таке враження що красноштан навмисне псує 140 щоб з нього повтікали пасажири, але все одно їздять бо для пів-області це єдиний потяг, а 118 не резиновий.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3249


View Profile
« Reply #2688 on: 01.03.19 , 17:03 »
Share

действующий 139 Киев - Кампод жив исключительно благодаря активной позиции властей Каменца, которым нужен исключительно ночной поезд для туристов с исключительно туристическим прибытием.
Следуя такой логике должно быть еще и лобби из Хмельника со Старконами, раз 139/140 не перевели на маршрут через Винницу.

Тому однозначно потрібно видовжувати 139/140 (щоб його не грохнули). З одної сторони це дійсно потрібно робити аж до Ужгорода. В іншу сторону не знаю, куди краще його витягнути. Вирішуйте самі.
Але бажано щоб це було по максимуму електрифікованими шляхами.
Гречани - Ларга - Львів -- 514 км під тепловозом). Але це не так важливо, як вагони. Де їх взяти, щоб кожен склад був більше 8 одиниць?

Якщо головна мета "видовжити куди-небудь для збереження", то можна це зробити і з одним наявним складом. В один бік до Чернівців, а інший (на вибір) - Полтава, Суми чи Чернівгів.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 249


View Profile
« Reply #2689 on: 01.03.19 , 17:03 »
Share

Ну так спробуйте доїхати з Чернівівць до Дніпра менш ніж за 22 години, використовуючи альтернативні поїзди. Як знайдете варіанти - напишіть.

Варианты-то есть, можно сидячками через ИФ или Львов, дальше трансформером до Киева и Покровским ИС+ вообще в день вложиться (6:07-23:25).

Да, я из Днепра, но я ни разу не был в Черновцах, это упущение, связанное и с удалённостью от нас, многие говорят, красивый город :) пассажиропоток от нас маленький, увы.
Лично я бы поехал сидячками или машиной, или может машиной до Полтавы, там на стоянку и дальше на НЭ в ИФ, дальше был бы какой-то составной маршрут, захватывающий Черновцы, но кого-то те вагоны за 22 часа и заинтересуют, это правда.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!