Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.19 , 23:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 275618 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7993


View Profile
« Reply #2690 on: 01.03.19 , 17:03 »
Share

Немного оффтопа, но в минувший сентябрь мы ездили с супругой из Днепра в Черновцы. Я наиболее оптимальным вариантом счел поехать через Львов. Туда воспользовались 69+701, обратно 136+70. Тоже думал чего-то замутить с Козлятиной, но ценник "Буковины" меня отпугнул.
А Черновцы действительно очень красивый город, стоит побывать. Тем более, мы ездили не только в Черновцы, а еще и в Вижницу - там тоже круто.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #2691 on: 01.03.19 , 18:03 »
Share

действующий 139 Киев - Кампод жив исключительно благодаря активной позиции властей Каменца, которым нужен исключительно ночной поезд для туристов с исключительно туристическим прибытием.
Следуя такой логике должно быть еще и лобби из Хмельника со Старконами, раз 139/140 не перевели на маршрут через Винницу.

Тому однозначно потрібно видовжувати 139/140 (щоб його не грохнули). З одної сторони це дійсно потрібно робити аж до Ужгорода. В іншу сторону не знаю, куди краще його витягнути. Вирішуйте самі.
Але бажано щоб це було по максимуму електрифікованими шляхами.
Гречани - Ларга - Львів -- 514 км під тепловозом). Але це не так важливо, як вагони. Де їх взяти, щоб кожен склад був більше 8 одиниць?
Якщо головна мета "видовжити куди-небудь для збереження", то можна це зробити і з одним наявним складом. В один бік до Чернівців, а інший (на вибір) - Полтава, Суми чи Чернівгів.
Якщо видовжити не лише до Чернівців але й до Львова (та Ужгорода), то вирішується ще одна проблема - пряме сполучення Ужгорода та Чернівці (полюс ІФ та Коломия). Чернівці в такому місці знаходяться з якого не під'їдь завжди буде тепловозна ділянка. Суми, до речі також.
Можливо просто зробити безпрограшний варіант: поїзд 139/140 Київ - Ужгород через КП, Чернівці, Львів. Ужгороду завжди потрібні додаткові поїзда, як свідчить практика призначень на зимові свята.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3369


View Profile
« Reply #2692 on: 01.03.19 , 18:03 »
Share

Та можна хоч до Маріуполя. Але чим.

Допустимо, видовжили до Ужгорода через Чернівці - Львів. Беремо виділене у пропонованому розкладі
Дніпро 15:40 - Київ 23:39-23:59 - Кам-под 08:57-09:10 - Чернівівці 13:30-14:00 - Львів 20:15-21:00 - Уж 02:35.
Уж 04:30 - Львів 10:15-10:45 - Чернівівці 16:10-16:30 - Кам-под 20:40-20:46 - Київ 05:52-06:15 - Дніпро 14:15

Оскільки рейс 145/146 Львів - Ужгород зараз повинен бути щоденний, то для Київ - КП - Львів - Ужгород знадобиться 3 склади. І буде
139/140 Киев - КП даст 14 вагонов, а 145/146 Львов - Ужгород - 6. Всего 20.
по 6-7 вагонів на склад. Таке влаштовує?

« Last Edit: 01.03.19 , 18:03 by sergius » Logged
gooley
Active user

Posts: 632


View Profile
« Reply #2693 on: 01.03.19 , 19:03 »
Share

Ну так спробуйте доїхати з Чернівівць до Дніпра менш ніж за 22 години, використовуючи альтернативні поїзди. Як знайдете варіанти - напишіть.

Ужгород - Херсон таки дійсно краще НЕ, але поки немає вагонів - можна з пропонованого поїзда чіпляти три ужгородські вагони до столичного Інтерсіті на Херсон, але тільки в осінньо-зимовий період, коли немає мінської групи. На літо однозначно потрібен окремий поїзд. На два состави 61/62 по Миколаєву я вже точу зуби, після продовження 73 до Одеси Миколаїв вже має чим їздити, а потреби Черкас в поїздках до мацкви вирішуються одним криворізьким составом в обороті з 75/76. Нова влада забезпечить вивільнення вагонів для внутрішніх перевезень, чого не здатні зробити імпотенти з влади діючої, які живуть в парадигмі збитковості.
Да легко. 702+749+734 Итого 17 часов 18 минут в пути. Цена вопроса 870 грн.
« Last Edit: 01.03.19 , 19:03 by gooley » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4502


View Profile
« Reply #2694 on: 01.03.19 , 19:03 »
Share

Та хай мене покрасять так їхати.

Та можна хоч до Маріуполя. Але чим.

Допустимо, видовжили до Ужгорода через Чернівці - Львів. Беремо виділене у пропонованому розкладі
Дніпро 15:40 - Київ 23:39-23:59 - Кам-под 08:57-09:10 - Чернівівці 13:30-14:00 - Львів 20:15-21:00 - Уж 02:35.
Уж 04:30 - Львів 10:15-10:45 - Чернівівці 16:10-16:30 - Кам-под 20:40-20:46 - Київ 05:52-06:15 - Дніпро 14:15

Оскільки рейс 145/146 Львів - Ужгород зараз повинен бути щоденний, то для Київ - КП - Львів - Ужгород знадобиться 3 склади. І буде
139/140 Киев - КП даст 14 вагонов, а 145/146 Львов - Ужгород - 6. Всего 20.
по 6-7 вагонів на склад. Таке влаштовує?



У нас немає доступу до бази вільних вагонів. Я досі думаю, що основним гальмом призначення потягів з дизельною тягою є єбля за криво пораховану рентабельність, тому я наголошую що це пропозиції на майбутнє, після перезавантаження влади.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7993


View Profile
« Reply #2695 on: 01.03.19 , 20:03 »
Share

Да легко. 702+749+734 Итого 17 часов 18 минут в пути. Цена вопроса 870 грн.
Очень дорого для такого уровня комфорта.
Мы потратили меньше через Львов с учетом того, что от Днепра до Львова ехали в СВ. А по времени ровно сутки получилось.
Logged
gooley
Active user

Posts: 632


View Profile
« Reply #2696 on: 01.03.19 , 22:03 »
Share

Та хай мене покрасять так їхати.

Так то уже вам решать ехать или нет. Я бы и сам вряд ли бы так поехал. Способ добраться до Днепра из Черновцов менее чем за 22 часа, используя альтернативные поезда вы просили или я? Так получите и распишитесь. А вдруг кому-то и пригодится. Хотя я бы поехал иначе. 
Черновцы-Хмельницкий. Автобус Черновцы-Красилов 14:45-19:00. 200 грн.
Хмельницкий-Днепр. 042Л Трускавец-Днепр 19:53-09:22 470 грн купе.
Итого 670 грн. и 19 часов 23 минуты в пути.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4502


View Profile
« Reply #2697 on: 02.03.19 , 03:03 »
Share

Ок, убедили. Черновцам есть чем ездить в Днепр. Автобус через Красилов наше все. Получил, расписался.
Logged
gooley
Active user

Posts: 632


View Profile
« Reply #2698 on: 02.03.19 , 06:03 »
Share

Ок, убедили. Черновцам есть чем ездить в Днепр. Автобус через Красилов наше все. Получил, расписался.
А я разве хоть одно слово сказал за то, что идея продления 139-140 до Днепра и до Ужгорода это плохо? Из Черновцов без пересадок уехать в Днепр или Ужгород сейчас можно только на автобусе. А олени поезд лучше.
Logged
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #2699 on: 02.03.19 , 13:03 »
Share


У нас немає доступу до бази вільних вагонів.
Доступу до бази то нема але в пікові періоди коли уз назначає з останніх резервів допи ми можемо мати більш менш цілісну картину про кількість і стан цих вагонів. І стан вагонів цих допів критичний і нашкрябати з них  хоча би 25 вагонів в більш менш нормальному  стані  щоб запустити поїзд через всю країну наврядчи вийде
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 [270] 271 272 273 274 275 276 277
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!