Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.19 , 10:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 294539 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 615


View Profile
« Reply #2710 on: 15.05.19 , 09:05 »
Share

Скажу чесно (своє бачення ситуації): мене влаштовує графік поїзду 144/143 і 149/150 у напрямку Львів - Київ - Львів. Зручно по всіх параметрах: графік/ціна/можливість пересадки на інші поїзди.  Бо інші поїзди або дорогі (як от №92/91 "Львів"), або за графіком не дуже 142/141 Львів - Бахмут.
От нещодавно я виїхав зі Львова о 20.05 поїздом 144, у Києві вранці зробив пересадку на 732 до Дніпра (обов'язково закладаю можливість запізнення потягу мінімум на 30 хв), по ціні і часу вийшло більш-менш нормально...
Logged
sean
Active user

Posts: 4018


View Profile
« Reply #2711 on: 15.05.19 , 09:05 »
Share

Правда, я би залишив 143 через день запорізькими складами, а 149 нахуй скасував. Краще така смердюча гидота нехай взагалі не їздить, ніж оце затикування дір кременчуцьким гівном і хамством.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2633


View Profile
« Reply #2712 on: 18.05.19 , 19:05 »
Share

Проблема в вагонах или в персонале или то и другое?

Трогать расписание 143/144/149/150 в восточном направлении никто не собирается. А вот отправлять его на 1,5 - 2 часа позже из Киева в сторону Львова - да.
Это больше время для оборота в Кременчуге/Сумах/Гомель и более удобное время прибытия во Львов - 7:40-7:50. Это ещё утренние сообщение Тернополь со Львовом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2713 on: 05.06.19 , 20:06 »
Share

Прийшов час довідатись думку форумчан про таке:

1) чи варто вивільнити 25/26 від черезденної пробіжки до Рахова (наприклад, відновити йому обіг по Львову на Новолексіївку), а на заміну впихнути до Рахова таке:
Одеса 12...13:00, Львів 23:45-00:09, ... Рахів 7:00 (прибуття до Рахова може бути пізніше, якщо заповільнити, в т.ч. через причіпку по ІФ 2 приміських вагони ЦМВ)
Рахів 10:15, Ясіня 10:10-10:05(1), Вороненка 11:55-12:03(2), Ворохта 12:15-12:20(3), Яремче 13:10-13:13, ... Львів 17:15-17:40 - Одеса 05:40
(1) - схрещення із ДП №6441 Коломия - Рахів
(2) - схрещення із 15 Харків - Ясіня (див пункт 2 нижче)
(3) - очікування на (або схрещення із) 357 (який із Києва о 20:05)

Це тільки прикидка. Все впирається в те, що з Рахова немає можливості виїхати вранці якось по іншому, і лише тільки так, як є зараз - о 12:17.

2) чи варто 15 Харків - Рахів випустити із Харкова раніше на 44 хвилини (о 18:00), щоб він по Полтаві ставав під обгін (бо він і так там стає на 25хв) для ІС+ 721 Харків - Київ, і дещо пришвидшити, щоб у Київ прибував незадовго по опівночі... якось так: Харків 18:00, Полтава К. 20:03-20:28, Київ 0:10-0:25, Львів 6:35-7:00, ... Яремче 11:06-11:09, Ворохта 11:44-11:47, Ясіня 12:22-12:25*, Кваси 12:24-12:45, Рахів 13:15
* - виділене жирним можливе лише за умови укорочення 357 до Ворохти (це той, що з Києва о 20:05), або збереження 357 до Рахова (при виході із Києва о 20:05), але за умови відновлення роз'їзду у Квасах. Тобто поїзд може ходити тільки до Ясіні (Харків-Ясіня).
Зворотно є два варіанти: 1 - раніше на 1 годину від наявного (зі збереженням повного маршруту до Рахова); 2 - раніше на 2 год від наявного (тільки у випадку Ясіня-Харків).
  1) Рахів 14:20, Кваси 14:45-14:48, Ясіня 15:12-15:14, Ворохта 15:55-15:58, Яремче 16:39-16:42, ... ІФ 18:02-18:22, Львів 20:40-21:00, Київ 3:15-3:35, Полтава К. 7:34-8:00, Харків 10:16 (всі числа (крім гірських пунктів) - орієнтовні)
  2) Ясіня 14:14, Ворохта 14:55-14:58, Яремче 15:39-15:42, ... ІФ 17:02-17:22, Львів 19:40-20:00, Київ 2:15-2:35, Полтава К. 6:34-7:00, Харків 9:16. Сполучення із Квасами та Раховом буде забезпечене 357/358 які матимуть схрещення у Ясіні 13:15-13:20, що фактично посередині між прибуття 15 із Харкова та відправленням 16 до Харкова. При цьому, час відстою 15/16 у Ясінях буде близько 1:53. Цей підпункт можна ще на 16 хв змістити "на раніше", аби потрапляв до Харкова рівно на 9:00. Обіг по Харкову із 9:00 до 18:00 - цілком достатньо для належного обслуговування.

Чекаю на конструктивні коментарі.
« Last Edit: 05.06.19 , 20:06 by Iwan » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #2714 on: 05.06.19 , 23:06 »
Share

А навіщо такий ранній виїзд з Рахова (10.15)? Місцевим у Львів на 17.15 навряд сильно треба, туристам втрачати день теж якось не комільфо...
Logged
VSK
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #2715 on: 06.06.19 , 08:06 »
Share

Ідея мені подобається.

Але я так розумію це буде повністю новий потяг. І тут вилізає проблема з нестачою вагонів. Цього літа навіть 200й Одеса Львів не призначили бо нема чим.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2716 on: 06.06.19 , 17:06 »
Share

А навіщо такий ранній виїзд з Рахова (10.15)? Місцевим у Львів на 17.15 навряд сильно треба, туристам втрачати день теж якось не комільфо...
Це один із можливих варіантів, Тут неодноразово фантазували на тему "якби було щось вранці із Рахова"... це було в контексті якогось гіпотетичного Рахів-Коломия-Чернівці-КП-...-Дніпро, бо міх 00:хх та 12:17 взагалі нічого звідти немає. Пізніше напишу альтернативи (зараз не маю під рукою графікового файла).

Ідея мені подобається.
Але я так розумію це буде повністю новий потяг. І тут вилізає проблема з нестачою вагонів. Цього літа навіть 200й Одеса Львів не призначили бо нема чим.
Може ще хтось захоче висловитись, щоб можна було узагальнити. Щодо вагонів, то все в межах наявних вагонів.
Сьогодні вчергове подумалось про такі варіації: 25/26 із Одеси (як і є зараз - з перемишлянською причіпкою) до Львова, а далі - 12 вагонів о 7:08 зі Львова на Чернівці (12:00) - що забезпечить дивовижну змінюваність по Львову, бо в такий прайм-тайм зі Львова на Чернівці нічого немає. dan_lv не дасть мені збрехати.
А із 135/136 можна вчинити так: щоденно ділити по ІФ на рахівський та чернівецький напрямки (по 8 вагонів у кожному). Для Рахова краще буде щоденно мати по 8 вагонів, ніж через день по 12 вагонів, більшість з яких недоступна від пунктів Рахівщини. ... ба більше: Рахову в літню пору теж не завадить мати добре сполучення із Б.Д. Відповідно умовний розмін груп Чернівці-Одеса та Рахів-Одеса робити в Одесі (БД). Також на ділянці ІФ-Рахів до 8 вагонів можна вчепляти 2 вагони ЦМВ (які зараз курсують в режимі приміських). Головне так підлаштувати аби воно гарно задублювалося з приміськими графіками.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4711


View Profile
« Reply #2717 on: 06.06.19 , 17:06 »
Share

Ну от дуже хочеться людині грохнути ті два нещасні ЦМВ в три ночі з Франика, що заради них цілий потяг з Одеси будуть тягти, змушуючи пасажирів в обидві сторони виїжджати на 4-6 годин раніше оптимального графіка.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #2718 on: 06.06.19 , 18:06 »
Share

Ну от дуже хочеться людині грохнути ті два нещасні ЦМВ в три ночі з Франика, що заради них цілий потяг з Одеси будуть тягти, змушуючи пасажирів в обидві сторони виїжджати на 4-6 годин раніше оптимального графіка.
А як тобі ідея розполовинення 135/136 на чернівецько-рахівську групу (обслуга - Чернівці, розмін груп по Одещині)?
Вона, до речі, була базовою ще із самого початку у профільній темі. Але це при умові натягнення 25/26 до Чернівців. Крім того 135/136 можна якось переглянути. Пізніше подивлюся як саме.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3261


View Profile
« Reply #2719 on: 07.06.19 , 11:06 »
Share

При тій кількості поїздів, яка курсує до Рахова в даний час (плюс в майбутньому ще один має бути) однозначно потрібно ранкове відправлення з Рахова. Не може перший пасажирський чи приміський виїжджати в 12 годині дня! Точніше перший поїзд виїжджає близько 1 ночі з Рахова, а наступний аж в 12 годині дня. Цю проблему варто вирішити однозначно адже з багатьох гірських міст/сіл важко добратись до районного чи обласного міста. І так як перший поїзд відправляється в 12 дня, то він прибуває в Яремче, ІФ чи Коломию після обіду, коли всякі свої особисті справи вже, як правило, не встигнеш зробити. Тому потяг (чи приміський чи пасажирський) з відправленням з Рахова в проміжку між 7-9 ранку дуже потрібен.
Чи найкращий для цього є варіант поїзда Рахів - Одеса? На мою думку ні. Викладений розклад з прибуттям до Одеси в 5-6 ранку не поганий але він буде зручний лише на певний пеірод. Наприклад, з червня по серпень. Потяг з проходженням Львова близько 12 ночі в сторону Рахова також потрібен би був. Але знову ж таки мені здається він буде зручним лише в певний період часу.
Плюс ці всі пертурбації з одеськими поїздами (025/026 і 135/136) після вкорочення 357/358 і видовження 043/044 прийдеться ще пасдепу осмислити і змиритись. :)
Тому краще цей варіант, викладений Іваном, поки не пропонувати нікому.
Мої пропозиції:
1. Дочекатись офіційного рішення щодо 043/044 і 357/358 (яке надіємось скоро відбудеться вже).
2. Домогтись під цей "шумок" зміщення 015/016 на 1 годину раніше і розмін ниток 025/026 і 135/136. Це, до речі, в майбутньому дасть можливість прокласти новий експрес типу Запоріжжя - Ясиня (Рахів) аналогічно експресу 003/004 Запоріжжя - Ужгород.  Номер може бути 005/006.
3. Коли це все офіційно відбудеться, тоді вже думати над одеськими оптимізаціями. В першу чергу прокладати якийсь поїзд з Рахова з відправленням зранку, дальше подумати як один одеський (025/026 чи 135/136) завернути після Тернополя на Чортків - Заліщики.
Якось так.
« Last Edit: 07.06.19 , 11:06 by Entony » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 [272] 273 274 275 276 277 278
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!