... На перспективу можна говорити і про овернайт-трансформер Чернівці-Перемишль 1520 (вночі тернопільським ходом, удень франківським), який заодно зазбогоїть п. Барну, але підозрюю, що в даній темі це злісний офтоп:))
Коли вже так, то варто щось для симетрії, а то виїхати зможуть, а повернтутися - ні (чи навпаки). В інший бік (для комлементарності) може бути короткий (внутрішній) маршрут Чернівці - ІФ - Львів - Тернопіль - Чернівці... чи Львів - Тернопіль - Коломия - ІФ - Львів (через Гвіздець). Чернівцям і так буде щоденне сполучення, а гвіздчанам байдуже що на Львів та зі Львова різними шляхами.
Це на перспективу, якщо зробити два невеликих склади трансформерів і пускати їх симетрично, як Київ-ІФ, тільки не просто в різних режимах, а й різними ходами. Для Чернівців буде побічний подвійний ефект, водночас його можна ще буде якось прив'язати до запланованого вже зараз сполучення з Румунією. А Гвіздцю досить буде якогось узгодженого дизеля (песи Заліщики-Коломия) або «Гуцульщини».
Прибуття в Перемишль доцільне, мабуть, о 6:00 і 16:00..16:30 польського часу, якщо тільки не намагатися денний рейс відразу обернути назад (у цьому разі він практично продублює київський). Відправлення відповідно пізні (наприклад, 12 і 22), щоб перехопити паксів з глибини Польщі. Поляки мають дивну звичку починати денний рух ІС з 4 год ранку, але якщо підлаштуватися під це (і під краківських студентів), тоді вийде Львів у свинячий голос. З іншого боку, пізнє прибуття і чернівецьких студентів обламає. Виходить якось так:
Чернівці 21:00 - Чортків 00:30 - Тернопіль 03:00 - Львів 05:00 - Перемишль 06:00 пол. (майже всі ранкові ІС)
Перемишль 12:00 пол. - Львів 15:00 - ІФ 17:00 - Коломия 18:00 - Чернівці 19:00 (трохи затримавшись у Львові, він може тягти вагони 73)
Чернівці 11:00 - Коломия 12:00 - ІФ 13:00 - Львів 15:00 - Перемишль 16:00 пол. (ІС о 16:50 і два нічних)
Перемишль 22:00 пол. - Львів 01:00 - Тернопіль 03:00 - Чортків 05:30 - Чернівці 09:00 (+ пересадка на В-Сірет)
Сподіваюсь, це достатньо офтопна тема для такої наукової фантастики.