Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.02.20 , 12:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 357539 times)
Iwan
Active user

Posts: 4399


View Profile
« Reply #2820 on: 16.11.19 , 23:11 »
Share

За Польщі через Городенку було 4 пари поїздів, з них - 2 до Варшави. Валянки з барського плеча залишили 1 пару приміського, не розуміючи, що пасажири використовували в тім числі поїзди різних пар. Зникла одна пара, і це не означає, що паспотік зросте удвічі усі пересядуть на одну єдину). Більшість наявних пасажирів узагалі не поїде нікуди, бо це не покриє їх інтереси бодай в одному напрямку. Можна виїхати, а немає чим повернутися. Кому таке потрібно. Немає вечірнього поїзда із КОломиї на Заліщики, і ранкового повернення до Коломиї (деталі - у темі Покутський експрес http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116725.0). ЦЛ дуже здивувався, що там залишився єдиний приміський, який не забезпечує пересадки ні на Київ, ні тим паче із Києва.

Запозичив з тієї теми картинку:



... і гадаю собі, а може то Віктора намовити на фірмову групу вагонів "Помідор" Херсон - Заліщики (єднання помідорних міст") до пропонованого ним поїзда Херсон - Рахів орієнтовно на базі нитки 605/606 (це його із Валерієм пропозиція). Зчеплення/розчеплення - по ІФ, але замість Чернівців по Коломиї загорнути на Заліщики... ось і буде регіональний Львів - Заліщики, який почнеться із Херсона. Львів Чернівці є унікальний експрес, який не може їздити ні на Чортків, ні на Заліщики... то нехай туди їздять інші поїзди, особливо після скасування приміських. Попит однозначно буде. Опівночі із Заліщик, а на 8:30 - вже у Львові. Теж нормально.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4399


View Profile
« Reply #2821 on: 16.11.19 , 23:11 »
Share

У Заліщиках проведуть масштабний фестиваль:
https://www.youtube.com/watch?v=3Q-1jR4G3iY
ЗАУВАЖТЕ: уся логісти із Києвом вибудувана через ЧЕРНІВЦІ.

Висока (в прямому і переносному значенні) музика в каньйоні:
https://www.youtube.com/watch?v=xDZ03xzDR0E

Я вже мовчу про футбол. Як фастівська команда може по людськи приїхати на якийсь матч, коли єдиний поїзд (і взагалі єдиний пасажирський) прибуває туди о 2:47 "ранку"?

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8908


View Profile
« Reply #2822 on: 16.11.19 , 23:11 »
Share

Схоже,  що це особливий вид груників -  колійні груники.  Замість того щоб ремонтувати колію і прискорювати пасажирські поїзди,  вони просто намагаються їх скасувати або змінити маршрут. 
До чого тут груники? З колією попа по всій УЗ. На Придніпровці по суті не кращі справи. Просто в кожного різний запас міцності. Якщо не проводилися тендери, не закуповувалися матеріали ВБК, то цілком логічно, що першими страждають лінії, які були до цього в гіршому стані. Це я кажу, як спеціаліст, якому доводиться лазити з колієвимірювальним шаблоном у руках по УЗшних коліях.
Рейку зі зносом, або гнилу шпалу в майстерні на колінці не наплавиш, тому в колійників є лише один спосіб забезпечити безпеку - обмежувати швидкість або взагалі закривати рух до усунення несправностей.
Так як дизель лишається, тому, скоріш за все, там просто буде обмеження швидкості, можливо й до 15 км/год, але не закриття пасажирського руху, тому, можливо, в УЗ підрахували, що там щось не ляже, або не вистачить часу зміни локбригади, тому й переклали таким маршрутом. Хоча, як на мене, лишали би як є, просто збільшили би час руху з урахуванням нового обмеження швидкості. Влітку да, буде попа, бо жоден кондиціонер не працюватиме на такий швидкості.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1348


View Profile
« Reply #2823 on: 16.11.19 , 23:11 »
Share

Я тут згоден, що ділянку ТЕРНОПІЛЬ - ЯРЕМЧЕ поїзд 357/358 "Гуцульщина" повинен вранці проходити!! А ще не вистачає популяризації визначних місць України для наших же громадян (не кажучи про іноземців). Тоді його можна було б і на Ворохті маршрут вкоротити...
Logged
Philip
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #2824 on: 16.11.19 , 23:11 »
Share

Я вважаю що все таки ця зміна маршруту пов"язана з плановим ремонтом! Але всеодно потрібен запит в ПЧ-12 Коломия що вони плануютьробити з лінією!

Якщо вони хочуть сполучення з Чернівцями лінією через Чортків то мож без катастрофічних наслідків 357 лишити старим маршрутом а на Чернівці через Чортків 143\144 зробити .
Logged
sergius
Active user

Posts: 4194


View Profile
« Reply #2825 on: 17.11.19 , 00:11 »
Share


Однак, долучилися колійники, що обслуговують ділянку Стефанешти - Коломия. Не мають бажання утримувати колію в належному стані, бо "пас. поїзд їм розбиває колію". Натомість регулярний вантажний рух із двома двійними 2ТЕ10М живе нормальним життям. Вантажні поїзди їздять до Городенки як з боку Стефанештів, так і з боку Коломиї. Буває по 56 умовних вагонів (у перерахунку: близько 32 пас вагонів по 24,5 метри). У цьому разі колія не дефектна? Ту годину, яку додали у київському напрямку, можна було б накинути на ділянку Коломия - Гвіздець - Стефанешти ... але це зайве. З часу, коли там з'явилися 2ТЕ10М, такої потреби немає, бо вони навпаки приходять на станції раніше графіка. Бо графік малювали під дохлих 2М62 (універсальний, про всяк випадок).

І що, прям так і сказали? Може там було більш ширше пояснення?

Недавно було детектовано проведення капремонту ділянки Стрий - Рожнятин (Кропивник). http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26898.msg532047#msg532047 У новинах відзначалось, що для робіт постійно не вистачає кадрів. А техніку пригнали з багатьох станцій філії. Це наводить на думку, що для поточного обслуговування Городенки просто не залишилось ресурсів...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4350


View Profile
« Reply #2826 on: 17.11.19 , 00:11 »
Share

Ватні валянки - повний неадекват.
Что-то сомневаюсь я, чтобы и тут были задействованы ватные диверсанты и кремлевские агенты. Объяснение предыдущего комментатора выглядит правдоподобнее.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5300


View Profile
« Reply #2827 on: 17.11.19 , 01:11 »
Share

Якщо у грунів залишилась совість та честь, у якості темпорарі солюшн їм треба спорядити у Франику Чмуху й три плацкартні вагони й відправити за маршрутом

Франківськ 14:10 - Коломия 16:00-16:05 - Стефанешти 18:30

Стефанешти 18:50 - Коломия 21:00

Коломия 21:20 - Стефанешти 23:30

(Останні два без зупинок від Стефанешт до Городенки, щоб встигнути на вечірній роз'їзд в Коломию)

Стефанешти 03:30 - Коломия 05:55-06:00 - Франківськ 07:50
Logged
Philip
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #2828 on: 17.11.19 , 01:11 »
Share

Стефанештах 1 платформа !
На 1 колії стоїть Чернівецький!
На 2 приїде 357\358 куда діти пропонований варіант Вікторе?
Logged
SW7
User

Posts: 102


View Profile
« Reply #2829 on: 17.11.19 , 04:11 »
Share

Quote
їм треба спорядити у Франику Чмуху й три плацкартні вагони
а де візьмуться цих три вагони? Хіба зі Стрия знімуть. У них же на Рахів, як ще був прямий приміський, їздило два вагони навіть перед Різдвом...
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!