Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.03.20 , 22:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 371097 times)
Мандрівник
Active user

Posts: 1458


View Profile
« Reply #2870 on: 04.12.19 , 19:12 »
Share

Тим часом мешканці Городенківського району та смт. Гвіздець налаштовані грунтовно "воювати" з УЗ за збереження маршруту 357/358 через Городенку та проти скасування дизеля № 6453/6454. Декілька днів назад розпочато збір підписів під зверненням до окружного депутата ВР, і це лише верхівка айсбергу. За моєю порадою, будуть написані звернення від голів сільських рад до міністра інфраструктури та голови УЗ щодо збереження маршруту 357 через Городенку і недопущення відміни приміського дизеля, подібні до тих, які ми з bondом збирали чотири роки назад у Вінницькій області. Прикметно, що один із сільських голів перший знайшов мене через Facebook, а не навпаки.
Щодо КШ, то крім Андерсена ще один Гвіздець в гріб його кар'єри може вбити відверте хамство на адресу знімальної групи одного із всеукраїнських телеканалів, який буде знімати сюжет про дану проблему. Цілком припускаю, що таке може статись, адже видно, наскільки це питання його дратує. Якщо він нахамить журналістам всеукраїнського телеканалу, який дивляться мільйони українців, то шанси прижучити його зростуть ще дужче, ніж після бану Андерсена.
« Last Edit: 04.12.19 , 19:12 by Мандрівник » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #2871 on: 04.12.19 , 21:12 »
Share

Ради справедливости стоит отметить что речь у КШ могла идти о румынских коллег и их служба по связи со общественностю, не обязательно о БР и КГБ.
Logged
Philip
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #2872 on: 04.12.19 , 22:12 »
Share

Тим часом мешканці Городенківського району та смт. Гвіздець налаштовані грунтовно "воювати" з УЗ за збереження маршруту 357/358 через Городенку та проти скасування дизеля № 6453/6454. Декілька днів назад розпочато збір підписів під зверненням до окружного депутата ВР, і це лише верхівка айсбергу. За моєю порадою, будуть написані звернення від голів сільських рад до міністра інфраструктури та голови УЗ щодо збереження маршруту 357 через Городенку і недопущення відміни приміського дизеля, подібні до тих, які ми з bondом збирали чотири роки назад у Вінницькій області. Прикметно, що один із сільських голів перший знайшов мене через Facebook, а не навпаки.
Щодо КШ, то крім Андерсена ще один Гвіздець в гріб його кар'єри може вбити відверте хамство на адресу знімальної групи одного із всеукраїнських телеканалів, який буде знімати сюжет про дану проблему. Цілком припускаю, що таке може статись, адже видно, наскільки це питання його дратує. Якщо він нахамить журналістам всеукраїнського телеканалу, який дивляться мільйони українців, то шанси прижучити його зростуть ще дужче, ніж після бану Андерсена.

Коли зйомки мають бути?
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1458


View Profile
« Reply #2873 on: 04.12.19 , 23:12 »
Share

Я ще не знаю.
« Last Edit: 04.12.19 , 23:12 by Мандрівник » Logged
Entony
Active user

Posts: 3878


View Profile
« Reply #2874 on: 16.12.19 , 11:12 »
Share

Хто має бажання долучитись до "війни" з УЗ за відновлення прямого поїзда через Городенку.

Скачати відозву і звернення можна тут:

https://kray.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/Nome-49-3.pdf
https://kray.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/Nome-49-4.pdf

Діймо гуртом!
Продовжуємо боронити свої права – прагнемо відновити залізничне сполучення Городенки та Гвіздця із Києвом!
Минулого четверга в газеті опубліковане звернення про відновлення потяга, яке можна відіслати прямо до Кабінету міністрів, записавши тільки свої дані.
Закликаємо усіх небайдужих краян долучитися до цієї важливої справи!
Для цього необхідно:
1) відокремити від газети суміжні шпальти 3 та 4, на яких надрукована відозва та бланк звернення;
2) перегнути отриманий аркуш, щоб сформувати«книжечку» зі зверненням на титульному боці;
3) уважно заповнити бланк звернення;
4) наліпити на конверт марку (8 грн.) та адресну наліпку, яка розташована на сторінці 2;
4) вкласти отриману брошуру (звернення та відозва) до конверту і вислати через Укрпошту.

Прем’єр-міністру України

О.В. Гончаруку

Кабінет Міністрів України

вул. Грушевського, 12/2

м. Київ,

01008


https://kray.com.ua/2019/12/16/%d0%b4%d1%96%d0%b9%d0%bc%d0%be-%d0%b3%d1%83%d1%80%d1%82%d0%be%d0%bc/

P.S. на майбутнє всім бажаючим, кому не вистачає додаткових чи постійних потягів. Ось беріть приклад і працюйте.
« Last Edit: 16.12.19 , 11:12 by Entony » Logged
Philip
Active user

Posts: 203


View Profile
« Reply #2875 on: 16.12.19 , 15:12 »
Share

Поки що маємо таку картину що на Гвіздець Городенку до Заліщиків поїздів немає підозрюю що все таки проводять ремонти!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #2876 on: 16.12.19 , 23:12 »
Share

Якби не скасовували 6454 Коломия — Городенка-Завод, то його можна було б дотягнути до Заліщиків з узгодженням з 358.
Ну так а трахнуть їх за цю відміну - не судьба? Іван, гадаю, збере пару тисяч скарг, на конверти скинемось.
Дякую, Вікторе. Можливо знадобиться допомога з конвертами. Я свої 600 грн. вже зафундував. Ще одна добродійка - 300 грн. На відео дуже зворушливо виглядають ті жіночки, які витинають з газети звернення+відозву, ліплять адресну наліпку та марку, і надсилають до КМУ. Гончаруку зараз такі листи дуже потрібні (а їх буде кілька сотень.. із тиражу 4тис.), як зайва аргументація про необхідність змін у менеджменті УЗ. Все збіглося у часі.

...
Тези про пересадки на ІС їм вірогідно озвучував особисто Іван, за Чернівці - очевидно, такий реліз і п"ятикласник може написати.
...
Про прибуття о 6:12 я їх ніколи не просив. Мені 7:00 було цілком нормально. Однак, коли стало 6:12, то мені це особливо не заважало. З іншого боку, ти їх знаєш: можуть будь-чим аргументувати свої криворукі напрацювання. В моїй відозві до покутян це звучить так:
Quote
Офіційна версія мотиву зміни маршруту поїзда з’явилась зі значним запізненням – 21.11.2019р. в інформаційному повідомленні на офіційному сайті медіацентру «Магістраль» АТ «Укрзалізниця». Таким чином, спочатку було таємно реалізовано лукавий задум щодо зміни маршруту, а вже згодом «притягнуто за вуха» кілька псевдоаргументів на «користь» таких змін.

Здається, що мені вдалося більш-менш об'єктивно все описати:
https://kray.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/Nome-49-3.pdf
https://kray.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/Nome-49-4.pdf

Я з руками й ногами готовий віддати нитку 357... яка за моїми січневими-2019 задумами повинна бути для додатковиого двогрупного 215,217/216,218 Київ-Рахів,Чернівці на заміну існуючим 217/218 та 249/250. Тепер, коли 43/44 вперто не хочуть витягнути в гори, 357 можна витягнути на Львів (можливо за рахунок скорочення зупинки по Хмельницькому або за рахунок невеликого пришвидшення з Києва до Вінниці), а далі - ниткою 217 до Рахова з причіпкою на Чернівці. Від цього нікому гірше не стане. Інший поїзд - на Затернопілля.
Можна так ОРІЄНТОВНО (якщо це не зашкодить Фастову): Київ 18:20, Тернопіль 1:00-1:40, Заліщики 6:00, Коломия 8:40-8:45 (узгоджена пересадка о 9:05 на ДП Коломия - Рахів), ІФ 9:35-10:00, Львів 12:30. Зразу скажу, що не враховував жодних схрещень на одноколійках.
Зворотно ОРІЄНТОВНО: Львів 14:30, ІФ 17:00-17:25, Коломия 18:15-18:20 (варто узгодити із прибуттям о 18:18 Рахів-Коломия), Тернопіль 1:20-2:00, Київ 8:40.
На Затернопілля вистачить 9..10 вагонів. Останнім часом там 2ТЕ10М робив шалені випередження графіка, який для універсальності малювали під 2М62. Часом з боку Коломиї прибував до Городенки на 10 хв раніше. Очікування для входження у графік були нормою: зайві ~3..5 хв. Якщо замість 12 вагонів буде 9..10, то сумарно можна отримати можливість узгодження по Коломиї із Рахів - Коломия.
Регулювання:
1) із Києва не можна заїхати далі як Коломия, Зі Львова не можна буде заїхати далі як до Чорткова;
2) для 357+217 "зміна трафарету" по Тернополю/Львову сумарно ~250 місць У РІЗНИХ ВАГОНАХ (по 14 місць у 18 вагонах), щоб не було ажіотажу в Тернополі.
Для затернопільського дива можна організувати причіпку з годинним перестоєм у Тернополі... або інші варіанти причіпок з іншим розкладом. Варіантів є купа. Було б тільки бажання у причетних.
« Last Edit: 16.12.19 , 23:12 by Iwan » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5295


View Profile
« Reply #2877 on: 17.12.19 , 10:12 »
Share

Іване,  сподіваюсь,  що Вам таки вдасться їх дотиснути. 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9024


View Profile
« Reply #2878 on: 17.12.19 , 12:12 »
Share

Я теж вірю та сподіваюсь.
Logged
sean
Active user

Posts: 4416


View Profile
« Reply #2879 on: 17.12.19 , 12:12 »
Share

Відправив невеличку пачку.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 294 295
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!