Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.08.18 , 14:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 204
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 145187 times)
Iwan
Active user

Posts: 3739


View Profile
« Reply #290 on: 24.05.17 , 19:05 »
Share

Може і КП туди впишете?
варіант 1: через день Перемишль - Тернопіль - КП/Чернівці
варіант 2: половинити по Тернополю поїзд із Перемишля (половина - на КП, а половина - на Чернівці).
Все інше - згідно Вашого опису. Якщо без заїзду у Хм, то приїзд у КП буде близько 8:00, а виїзд із КП - о 22:00. Краще вже годі придумати для польських туристів та наших заробітчан/студентів. Якщо молдовцям стане привабливо, то можна дотягнути до Окніци чи навіть до МП. Якщо вже така п'янка, то чому б ні? Заробітчани невдовзі переорієнтуються на Польщу.
« Last Edit: 24.05.17 , 19:05 by Iwan » Logged
_vs_
Active user

Posts: 856


View Profile
« Reply #291 on: 24.05.17 , 22:05 »
Share

Вирішити заодно ще й проблему Львів-КП?:) Жарти жартами, але це зараз реальна схема пасажиропотоків (наразі переважно автобусних), яких із безвізом ставатиме тільки більше.
Але де той КПшний склад має базуватися, в Хмелі? Чи гнати його потім як ПЕ на Київ? В принципі КП це реально наступний кандидат на трансформацію після ІФ.
Половинити можна, оскільки по Тернополю і так будуть маніпуляції зі зміною тяги, причому там два овернайти якраз зустрічаються (якщо вони щоденні) і можуть обмінятися локами. Але скільки там вагонів реально потрібно в кожній групі - 3, 4?
Головне для початку взагалі ці вагони виготовити:)) Щодо молдаван хз, там хіба ще якусь песу «намалювати» і прив'язати її до Окниця-Кишинеу (там ще ходить той ДМ з трьома класами?), але то вже буде трохи на межі фентезі:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3739


View Profile
« Reply #292 on: 25.05.17 , 12:05 »
Share

Але де той КПшний склад має базуватися, в Хмелі?
Навіщо Хм? Все так само, як у Вашому варіанті: Чернівці через Коломию до Перемишля, а звідти через Тернопіль на Чернівці/КП.
Тобто, половина складу (та, яка буде прямувати на КП) рідше буде потрапляти до Чернівців, та й відстій у Чернівцях з 19:00 до 11:00.

Зрештою, для КП можна реанімувати тему Ковель-Тернопіль-КП, доповнивши її варіантом КП-Тернопіль-Перемишль, що в сумі дасть такий обіг:
Ковель-Тернопіль-КП + КП-Тернопіль-Перемишль.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3739


View Profile
« Reply #293 on: 13.06.17 , 20:06 »
Share

Із-за раптово виниклих перешкод...
http://kurs.if.ua/news/ruh_potyagiv_na_dilyantsi_vorohtaivanofrankivsk_pryzupyneno_video_54614.html
...змінюється маршрут поїзда Київ-Ворохта. Тепер він тимчасово їздитиме через Коломию з відповідним збільшенням часу руху

Цікаво, що час руху для даного 14-вагонного составу на ділянці Ів.-Франківськ-Коломия-Ів.-Франківськ складає 51/52 хвилини. В той же час:
115/116 10 вагонів 53/56 хвилин
249/250 6 вагонів  51/55 хвилин
А для ДПКР2 - 43/43 хвилин

Київ Ворохта   143   10-14/06/2017 щоденно

Київ-Пас.      20:19
Фастів-1   21:16   21:18
Козятин-1   22:32   22:34
Калинівка-1   23:08   23:10
Вінниця   23:29   23:32
Хмельницький   01:43   01:57
Волочиськ   02:51   02:53
Підволочиськ   03:02   03:04
Тернопіль-Пас.   03:50   03:55
Зборів   04:35   04:37
Злочів   04:56   04:58
Красне   05:23   05:25
Львів   06:10   06:32
Ходорів   07:39   07:41
Івано-Франківськ   08:57   09:22
Коломия   10:13   10:33
Яремче   11:37   11:40
Микуличин   11:56   11:58
Татарів   12:15   12:17
Ворохта   12:33   

Ворохта Київ   144   11-15/06/2017 щоденно   

Ворохта      13:51
Татарів   14:04   14:06
Микуличин   14:19   14:21
Яремче   14:35   14:40
Коломия   15:40   16:00
Івано-Франківськ   16:52   17:20
Галич   17:47   17:48
Ходорів   18:35   18:37
Львів   19:52   20:10
Красне   20:50   20:52
Злочів   21:09   21:11
Зборів   21:30   21:32
Тернопіль-Пас.   22:10   22:15
Підволочиськ   23:04   23:06
Волочиськ   23:15   23:17
Хмельницький   00:14   00:29
Деражня   00:57   00:59
Вінниця   02:25   02:30
Калинівка-1   02:49   02:51
Козятин-1   03:25   03:27
Фастів-1   04:44   04:46
Київ-Пас.   05:52

Упродовж цих кількох днів коломийчани мають можливість "перебирати поїздами до Києва". Цікавим є також й те, як саме 144 прибуває до Коломиї о 15:40, а вже за 24 хв (о 16:04) - з того ж перегону прибуває 358. З того, що я знаю, там немає роздільних пунктів: Коломия - Делятин наче 1 блок ділянка. Якщо я помиляюсь, то виправте мене.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 576


View Profile
« Reply #294 on: 27.06.17 , 08:06 »
Share



На Закарпатье предлагают пустить поезд Ужгород-Киев по новому маршруту

Депутаты Закарпатского облсовета намерены обратиться к ПАО "Укрзализныця" с просьбой о запуске поезда Ужгород-Киев через Ужоцкий перевал. Это позволит наладить железнодорожное сообщение между селениями Перечинского и Великоберезнянского районов области и столицей Украины, передает ЦТС.

Проект решения "Об обращении Закарпатского областного совета по организации железнодорожного сообщения пгт Великий Березный и Перечин со столицей Украины" будет рассмотрен на седьмой сессии облсовета, которая состоится 27 июля.

"Недостаточный уровень железнодорожного сообщения с населенными пунктами Перечинского и Великоберезнянского районов негативно влияет на организацию перевозок пассажиров, развитие туристической инфраструктуры края, создает дополнительные неудобства для жителей и туристов. Учитывая социально-экономический и туристический аспект этой проблемы, просим рассмотреть возможность курсирования одного из поездов по направлению Ужгород-Киев другим железнодорожным ходом с остановками в г. Перечин и пгт Великий Березный, что будет способствовать повышению туристической привлекательности Закарпатья, снятию социального напряжения среди населения и улучшению экономической ситуации в горной местности, а также разгрузке Бескидского тоннеля", - говорится в документе.

Отметим, что сейчас все поезда Киев-Ужгород курсируют через Бескидский тоннель и используют ход Воловец-Чоп. При этом они минуют станции Воловец, Свалява, Мукачево, Батево и Чоп. Ж/д ход Ужгород -Сянки используется слабо: по нему курсируют два региональных поезда (Львов-Солотвино и Львов-Тересва) и четыре пары электричек. Этот участок является однопутным, но электрифицированным. Железная дорога пролегает поблизи горнолыжного курорта Красия и других населенных пунктов с мощным рекреационным потенциалом.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3739


View Profile
« Reply #295 on: 27.06.17 , 11:06 »
Share

Це один із пунктів, пов'язаний із переносом відправлення 357 на 20:хх із Києва. Вивільнена нитка - на Ужгород через Самбір (зі скороченою зупинкою по Хмельницькому):
Тернопіль 21:45 - 22:05, Львів 00:15-00:35, Ужгород ~06:00 (чи як там вийде). + гіпотетичне продовження до Чопа чи ще кудись...
Logged
bond
Active user

Posts: 1502


View Profile
« Reply #296 on: 27.06.17 , 14:06 »
Share

А який тоді сенс у поїзді, який проходитиме Сянки - Ужгород посеред ночі? Туристи таким не поїдуть точно. Завернути 81/82 з збереженням графіка до Львова виглядає більш логічно.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 415


View Profile
« Reply #297 on: 27.06.17 , 16:06 »
Share

А який тоді сенс у поїзді, який проходитиме Сянки - Ужгород посеред ночі? Туристи таким не поїдуть точно. Завернути 81/82 з збереженням графіка до Львова виглядає більш логічно.

+++

Як уже неодноразово говорилось, для поїздів із значною часткою туристів передусім важливе пізнє відправлення з початкової точки.
Плюс з прослідуванням Львова о 6 ранку, 81-й, пущений через Ужок, буде слугувати також і такою собі регіоналкою на сполученні Львів - Закарпаття(те саме і в зворотньому шляху, Львів о 22 годині).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #298 on: 27.06.17 , 20:06 »
Share

А який тоді сенс у поїзді, який проходитиме Сянки - Ужгород посеред ночі? Туристи таким не поїдуть точно. Завернути 81/82 з збереженням графіка до Львова виглядає більш логічно.

+++

Як уже неодноразово говорилось, для поїздів із значною часткою туристів передусім важливе пізнє відправлення з початкової точки.
Плюс з прослідуванням Львова о 6 ранку, 81-й, пущений через Ужок, буде слугувати також і такою собі регіоналкою на сполученні Львів - Закарпаття(те саме і в зворотньому шляху, Львів о 22 годині).
Коля, згадай, як рік тому все це обговорювалося: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=121478.0
Logged
Vert
Active user

Posts: 5460


View Profile
« Reply #299 on: 27.06.17 , 21:06 »
Share

Плюс з прослідуванням Львова о 6 ранку, 81-й, пущений через Ужок, буде слугувати також і такою собі регіоналкою на сполученні Львів - Закарпаття(те саме і в зворотньому шляху, Львів о 22 годині).

Яка така регіоналка? У 81/82 немає плацкартних вагонів, а у фірмових купе за 150+ гривень бажаючих їздити буде не багато.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 204
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.089 seconds with 21 queries.