А шо мешает пустить из Черновцов какой-то пригород в Рахов там же не далеко. 3...4 вагона не сыщут?
Ну от бачите не можуть знайти вже стільки років. Змушені були цілий поїзд завернути щоб сполучити Чернівці і "гори".
Ну, в теорії, можна було би продовжити 117/118 до Рахова. Якщо примітивно - просто "домалювати хвіст" діючій "Буковині", як, наприклад, домалювали хвоста 139/140 до Херсона по днях, або 75/76 до Херсону або 71/72 до Генічеська, без зміни формування. Час по Чернівцях для гір значно кращій за нинішній 357/358.
Якщо більш креативно - віддати на обслуговування до Києва 117/118, а Чернівцям віддати щось інше на обслуговування. Ну, як приклад, той же 25/26 з оборотом по Одесі...
Але в такому випадку зводиться нанівець сама сіль та ідея запуску поїзда через Молдову для скорочення часу слідування з Києва до Чернівців.