Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.07.20 , 04:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 409225 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 911


View Profile
« Reply #2900 on: 03.01.20 , 12:01 »
Share

А шо мешает пустить из Черновцов какой-то пригород в Рахов там же не далеко. 3...4 вагона не сыщут?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5615


View Profile
« Reply #2901 on: 03.01.20 , 12:01 »
Share

Так в цьому вся прєлєсть ситуації. КШ думав що він всіх вставив, а по факту ми їх спочатку вжаримо за Городенку, а потім будемо жарити за розірвання сполучення з Чернівцями. Я в такий подвійний смичок давно не грав )) А на закуску пораджу КШ вибір: або відставка, або по 500 письмових звернень + 2 депутатських по кожній з 70 пропозиції, на які він забив гєр
Logged
Entony
Active user

Posts: 4187


View Profile
« Reply #2902 on: 03.01.20 , 14:01 »
Share

А шо мешает пустить из Черновцов какой-то пригород в Рахов там же не далеко. 3...4 вагона не сыщут?
Ну от бачите не можуть знайти вже стільки років. Змушені були цілий поїзд завернути щоб сполучити Чернівці і "гори".
Але КШ дійсно не позаздриш тепер з тим 357/358. Напевне пора йди за Кравцовим. :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9302


View Profile
« Reply #2903 on: 05.01.20 , 00:01 »
Share

А шо мешает пустить из Черновцов какой-то пригород в Рахов там же не далеко. 3...4 вагона не сыщут?
Ну от бачите не можуть знайти вже стільки років. Змушені були цілий поїзд завернути щоб сполучити Чернівці і "гори".
Ну, в теорії, можна було би продовжити 117/118 до Рахова. Якщо примітивно - просто "домалювати хвіст" діючій "Буковині", як, наприклад, домалювали хвоста 139/140 до Херсона по днях, або 75/76 до Херсону або 71/72 до Генічеська, без зміни формування. Час по Чернівцях для гір значно кращій за нинішній 357/358.
Якщо більш креативно - віддати на обслуговування до Києва 117/118, а Чернівцям віддати щось інше на обслуговування. Ну, як приклад, той же 25/26 з оборотом по Одесі...
Але в такому випадку зводиться нанівець сама сіль та ідея запуску поїзда через Молдову для скорочення часу слідування з Києва до Чернівців.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5615


View Profile
« Reply #2904 on: 05.01.20 , 00:01 »
Share

Норм, після появи 7/8 в Чернівцях 117 сміливо можна видовжувати в Рахів. Питання в іншому: нема потягів, які можна передати взамін на обслуговування в Чернівці. Тут треба файно думати. Теоретично 117 могли б узяти на обслугу депо з достатньою кількість вагонів, наприклад Ковель, Кривий Ріг чи Запоріжжя. Суть в тому, щоб залишити вагони "Буковини" в Чернівцях і придумати ними якийсь добрий поїзд типу "Слобожанщини" Чернівці - Харків чи мегалучку Чернівці - Бахмут, а мо й те й інше.
« Last Edit: 05.01.20 , 11:01 by Г-дзе » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9302


View Profile
« Reply #2905 on: 05.01.20 , 01:01 »
Share

Ну тоді можна розіграти оборот наступним чином.135/136 доповнюється двома складами від "Буковини" та обертається по Одесі на 25/26. В Буковині там вжа вагонів мізер залишилося фірмових, тому й не критично. До того ж у 135/136 немає люксу, а в Буковині їх аж два в кожному складі. Тому якраз буде по одному в кожному із 4 складів. Найкращі фірмові купейні з Буковини підуть під оборот на 35/36 до Пшемисля.
Тоді 117/118 буде навпаки одеського формування в загальному обороті по Києву з 147/148. В принципі, без взаємних образ та напрягів для усіх депо.
А літом до Білгород-Дністровського хай їздить 289/290 доп, який до речі може бути ковельським, або частково ковельським, за рахунок загального обороту з 667/668 по Чернівцях.
« Last Edit: 05.01.20 , 01:01 by Крымчанин UA » Logged
sean
Active user

Posts: 4773


View Profile
« Reply #2906 on: 17.01.20 , 14:01 »
Share

Моїм відправникам почали приходити відповіді на петицію до Кабміну щодо 357. Води там, звичайно, дохрена, але з одного абзацу:

«...у зв'язку з вкрай незадовільним технічним станом колії на дільниці Стеф-Город-Гвізд-Колом та з метою гарантування безпеки проїзду пасажирів маршрут прямування 357 змінено від Стеф через Лужани-Черн-Колом. При цьому сер кількість паксів від/до Город/Гвізд складає 10-12 паксів.»

І далі сльози на дві сторінки про те, як сильно нема грошей і які вони бідні-нещасні.

Скан викладу пізніше.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4187


View Profile
« Reply #2907 on: 17.01.20 , 14:01 »
Share

Але в той же самий момент продажа з 18 лютого знову закрита. І вроді точно будуть повертати 357/358 через Городенку.
Logged
sean
Active user

Posts: 4773


View Profile
« Reply #2908 on: 17.01.20 , 14:01 »
Share

Ну так вони ж «оперативно» реагують на запити.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4459


View Profile
« Reply #2909 on: 18.01.20 , 20:01 »
Share

За моєю інформацією лише завдяки "офсетним газетним шпальтам" надіслано близько 300 звернень (через КМУ). Також завдяки форумчанським роздруківкам тієї газети ще щонайменше десяток-два. Щодня на їх поріг надходять десятки листів. З того, що знаю, ще кілька днів тому доволі інтенсивно люди вирізали, підписували та висилали. Висилають як поодинокі звернення, так і по 10...20...50 в одному конверті/бандеролі. Дякую тим, хто долучився до цієї борні.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 [291] 292 293 294 295
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!