Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.20 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 [293] 294 295
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 435410 times)
opex
Active user

Posts: 12253


View Profile
« Reply #2920 on: 03.02.20 , 11:02 »
Share

Львів - Стрий.

Або до Моршина, дроти до нього.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4430


View Profile
« Reply #2921 on: 03.02.20 , 11:02 »
Share

Або й до Моршина. Можливий варіант, що тепловоз буде і від самого Львова до ІФ.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5681


View Profile
« Reply #2922 on: 03.02.20 , 11:02 »
Share

Згоден, постійний ПДС через Стрий-Моршин-Долину справді потрібен.  Хоча 43/44 з нинішнім графіком поганий кандидат для цього маршруту. 
Logged
sergius
Active user

Posts: 4913


View Profile
« Reply #2923 on: 03.02.20 , 11:02 »
Share

Philip колись писав, що бригади з Франківська обкатані через Стрий до Львова. І має місце ведення грузачів під 2ТЕ10.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9689


View Profile
« Reply #2924 on: 03.02.20 , 12:02 »
Share

Чи не планують при цьому скорочувати його схему? Бо там платформи короткі. Та і 2м62 не зможе провести 20 вагонів тим профілем. Треба бугая.
Чи не проблема -:)) Зроблять обмеження продажу в хвостові вагони до цих станцій. Нє впєрвой -:) А з 2ТЕ10М зараз наче не має таких проблем на Львівській...
Або й до Моршина. Можливий варіант, що тепловоз буде і від самого Львова до ІФ.
Та ну, зі Львова через брак тепловозів ніхто під дизелем їхати не буде. Як і по Моршину, сумнівно що буде зміна лока, бо все таки така станція не призначена для такої операції. Скоріш за все зміна локу буде по Стрию з оборотом 44 на 43. Цікаво лише, що будуть робити з електровозом? Стояти близько доби по Стрию?  
Logged
Philip
Active user

Posts: 210


View Profile
« Reply #2925 on: 03.02.20 , 15:02 »
Share

Philip колись писав, що бригади з Франківська обкатані через Стрий до Львова. І має місце ведення грузачів під 2ТЕ10.
Та не тільки франківськ туди і Львівські їздять!

Стосовно руху локомотивів то буде як і минулі рази в Львові чипляють Тепловоз під склад потім в голову заходить Електровоз який то тягне до Стрия потім з Стрия Тепловоз поїде в Франківськ а електровоз візьме що попало і поїде в Львів або ще кудись.

До речі щоб вбити будь які махінації з розкладами я пропоную перекинути 667\668 через Стрий і завісити його на ТЧ-13 таким чином ЛБ і години накатає і відпочити матиме можливість! + Розвантажиться хоч на 1 нитку лінія на Ходорів.
« Last Edit: 03.02.20 , 15:02 by Philip » Logged
sergius
Active user

Posts: 4913


View Profile
« Reply #2926 on: 03.02.20 , 15:02 »
Share

Або й до Моршина. Можливий варіант, що тепловоз буде і від самого Львова до ІФ.
Та ну, зі Львова через брак тепловозів ніхто під дизелем їхати не буде. Як і по Моршину, сумнівно що буде зміна лока, бо все таки така станція не призначена для такої операції. Скоріш за все зміна локу буде по Стрию з оборотом 44 на 43. Цікаво лише, що будуть робити з електровозом? Стояти близько доби по Стрию?  
Як це не поїде (в принципі), якщо їздять https://youtu.be/qLwZ_6kGHVk І це підтвердив локомотивник.

Там у дефіциті були не тільки дизелі, а ще й постійнострумові електровози. Он, скільки ЧС-локо нагнали з ПЗ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4913


View Profile
« Reply #2927 on: 03.02.20 , 16:02 »
Share

Стосовно руху локомотивів то буде як і минулі рази в Львові чипляють Тепловоз під склад потім в голову заходить Електровоз який то тягне до Стрия потім з Стрия Тепловоз поїде в Франківськ а електровоз візьме що попало і поїде в Львів або ще кудись.
Весною 2017 року їздив на 133/134 по повному маршруту. То зі Львова до Стрия тягнув вильник, чомусь без тепловоза.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4430


View Profile
« Reply #2928 on: 04.02.20 , 11:02 »
Share

Якщо все таки прокладуть 043/044 через Стрий, то потрібно буде скинути КШ і ко ось цю відповідь від УЗ:

http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=116257.msg398881

Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення Державної адміністрації залізничного транспорту за депутатським зверненням Народного депутата України Насалика І.С. від 17.03.2015 № 289/4 розглянув Ваші пропозиції стосовно зміни маршруту руху поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ та повідомляє.
Для збереження потенціалу залізничного транспорту, з метою зменшення збитковості пасажирських перевезень в умовах дефіциту рухомого складу  залізницями України постійно проводиться робота щодо ефективності використання наявних перевізних ресурсів, вживається заходів стосовно оптимізації пасажирських перевезень з урахуванням аналізу існуючих пасажиропотоків,  технічних і технологічних можливостей тощо. Тим самим реалізується пріоритетний для залізничної галузі принцип економічної доцільності і курсу на беззбитковість перевезень.
Графік руху поїздів розробляється з урахуванням технічних та технологічних можливостей залізниць, аналізу кореспонденції пасажиропотоків,  наявності рухомого складу, економічної доцільності курсування поїздів та вагонів, повного використання пропускної спроможності на потужних напрямках, залізничних вузлах та інше. При цьому зазначений графік руху не передбачає курсування пасажирських поїздів різними маршрутами по окремих днях тижня.
Проведеним аналізом кореспонденції пасажиропотоку поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ встановлено, що в середньому за рейс на дільницю Ходорів – Галич проїжджає 70 пасажирів, а в зворотному напрямку – понад 50 пасажирів. При цьому сьогодні з дільниці Стрий – Львів у сполученні з Києвом курсує 4 пари пасажирських поїздів, а з дільниці  Ходорів – Львів – лише 2 пари.
Слід зауважити, що в попередні роки на дільниці Львів – Стрий – Івано-Франківськ прямував поїзд № 604/603 Львів – Івано-Франківськ – Чернівці, але у зв’язку з низькою населеністю курсування зазначеного поїзда було оптимізовано.
Зміна маршруту прямування поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ через Стрий – Моршин призведе до збільшення часу на шляху прямування поїзда орієнтовно на 03 год. 30 хв. у кожному напрямку.
Крім того, запропонована зміна маршруту прямування поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ спричинить численні слушні нарікання органів виконавчої влади Жидачівського, Галицького, Перемишлянського та Пустомитівського районів, а також пасажирів, які  прямують з початкових до кінцевих станцій.
Сьогодні перевезення пасажирів з дільниці Івано-Франківськ – Долина – Моршин – Стрий забезпечується приміськими поїздами з пересадкою на станціях Івано-Франківськ та Стрий при слідуванні в обидва напрямки на поїзди київського напрямку.
Слід зазначити, що за 2014 рік збитки Укрзалізниці від пасажирських перевезень становлять близько 8 млрд. грн., а заборгованість органів державної влади за перевезення пільгових категорій громадян – близько 417 млн. грн. Це значно обмежує можливості залізниць щодо організації пасажирських перевезень з додатковими фінансовими витратами та недоотримуваннями.
Враховуючи вищевикладене, доцільність зміни маршруту прямування поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ через Стрий наразі не підтверджується.

Перший заступник
начальника Департаменту                  М.П. Козак

ЦЛ, Ткач 465 02 11
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3597


View Profile
« Reply #2929 on: 05.02.20 , 18:02 »
Share

Між 16 і 18 березня будуть ремонтні роботи на ділянці Львів - ІФ.
[…]
Я про це знаю. Я писав про те, що після 19 березня інші поїзди заведені звичним розкладом, ОКРІМ поїзду 43/44.

Пишут про 243 таким же расписанием до Киева, дальше до Днепра,
с 16 по 26 марта, но и его не сильно видно в букинге, или
показывают без мст, или бест мест параллельно с 43.

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 [293] 294 295
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!