Якщо все таки прокладуть 043/044 через Стрий, то потрібно буде скинути КШ і ко ось цю відповідь від УЗ:
http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=116257.msg398881Департамент пасажирських перевезень далекого сполучення Державної адміністрації залізничного транспорту за депутатським зверненням Народного депутата України Насалика І.С. від 17.03.2015 № 289/4 розглянув Ваші пропозиції стосовно зміни маршруту руху поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ та повідомляє.
Для збереження потенціалу залізничного транспорту, з метою зменшення збитковості пасажирських перевезень в умовах дефіциту рухомого складу залізницями України постійно проводиться робота щодо ефективності використання наявних перевізних ресурсів, вживається заходів стосовно оптимізації пасажирських перевезень з урахуванням аналізу існуючих пасажиропотоків, технічних і технологічних можливостей тощо. Тим самим реалізується пріоритетний для залізничної галузі принцип економічної доцільності і курсу на беззбитковість перевезень.
Графік руху поїздів розробляється з урахуванням технічних та технологічних можливостей залізниць, аналізу кореспонденції пасажиропотоків, наявності рухомого складу, економічної доцільності курсування поїздів та вагонів, повного використання пропускної спроможності на потужних напрямках, залізничних вузлах та інше. При цьому зазначений графік руху не передбачає курсування пасажирських поїздів різними маршрутами по окремих днях тижня.
Проведеним аналізом кореспонденції пасажиропотоку поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ встановлено, що в середньому за рейс на дільницю Ходорів – Галич проїжджає 70 пасажирів, а в зворотному напрямку – понад 50 пасажирів. При цьому сьогодні з дільниці Стрий – Львів у сполученні з Києвом курсує 4 пари пасажирських поїздів, а з дільниці Ходорів – Львів – лише 2 пари.
Слід зауважити, що в попередні роки на дільниці Львів – Стрий – Івано-Франківськ прямував поїзд № 604/603 Львів – Івано-Франківськ – Чернівці, але у зв’язку з низькою населеністю курсування зазначеного поїзда було оптимізовано.
Зміна маршруту прямування поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ через Стрий – Моршин призведе до збільшення часу на шляху прямування поїзда орієнтовно на 03 год. 30 хв. у кожному напрямку.
Крім того, запропонована зміна маршруту прямування поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ спричинить численні слушні нарікання органів виконавчої влади Жидачівського, Галицького, Перемишлянського та Пустомитівського районів, а також пасажирів, які прямують з початкових до кінцевих станцій.
Сьогодні перевезення пасажирів з дільниці Івано-Франківськ – Долина – Моршин – Стрий забезпечується приміськими поїздами з пересадкою на станціях Івано-Франківськ та Стрий при слідуванні в обидва напрямки на поїзди київського напрямку.
Слід зазначити, що за 2014 рік збитки Укрзалізниці від пасажирських перевезень становлять близько 8 млрд. грн., а заборгованість органів державної влади за перевезення пільгових категорій громадян – близько 417 млн. грн. Це значно обмежує можливості залізниць щодо організації пасажирських перевезень з додатковими фінансовими витратами та недоотримуваннями.
Враховуючи вищевикладене, доцільність зміни маршруту прямування поїзда № 143/144 Київ – Івано-Франківськ через Стрий наразі не підтверджується.
Перший заступник
начальника Департаменту М.П. Козак
ЦЛ, Ткач 465 02 11