Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.04.21 , 02:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 303
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 537274 times)
Entony
Active user

Posts: 5303


View Profile
« Reply #2940 on: 28.02.20 , 12:02 »
Share

Щодо 025/026 до Ужгорода, то добре, що хоч так ніж перестій.
Подивимось на заповнюваність влітку 025/026 до Ужгорода. Це вперше 025/026 влітку буде до Ужгорода.
І, якщо змогли призначити його до Ужгорода, то і до Чернівців з часом можна буде призначити.
До речі, між Львовом та Ужгородом нитка 025/026 накладається на нитку 005/006 в одну сторону.
Logged
lozan
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #2941 on: 28.02.20 , 12:02 »
Share

Щодо 025/026 до Ужгорода, то добре, що хоч так ніж перестій.
Подивимось на заповнюваність влітку 025/026 до Ужгорода. Це вперше 025/026 влітку буде до Ужгорода.
І, якщо змогли призначити його до Ужгорода, то і до Чернівців з часом можна буде призначити.
До речі, між Львовом та Ужгородом нитка 025/026 накладається на нитку 005/006 в одну сторону.

МОЖЛИВО 5/6 І НЕ БУДЕ
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 2064


View Profile
« Reply #2942 on: 28.02.20 , 12:02 »
Share

Ще не час панікувати, 26 на ділянці Львів - Ужгород по непарних поїде, а "майбутній" 5/6 по парних має їхати, адже буде на одній нитці з поїздом 15/16 "Владислав Зубенко" Харків - Рахів на деякій ділянці.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1621


View Profile
« Reply #2943 on: 28.02.20 , 13:02 »
Share

По-перше, 8-9 вагонів буде Київ - Ужгород і через Сянки. Можливо, якщо приблизно в цей час буле щось прибувати зі сторони Чернівців (через Стефанешти) до Тернополя, то і можна буде вагони дочіпляти до цих Київ - Ужгород і появиться сполучення Чернівців/Заліщиків/Чорткова з Самбором/Сянками та Ужгородом. Про це вже згадувалось в цій темі якраз.
По-друге, 013/014 тоді спокійно може курсувати через Мукачево.
З 29/03 перші півкроку для 357/358 після 20:00 зроблено. Інколи потрібно по півкроку робити зміни, бо по іншому пасдеп не вміє. :)
Ну, щодо 2-групного Київ - Рахів/Ужгород не маю абсолютно нічого проти. Але для чого тоді 13-ий верстати на мукачівський хід?
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1639


View Profile
« Reply #2944 on: 28.02.20 , 14:02 »
Share


Тоді 135/136 буде мати адекватний час відправлення в напрямку Чернівців, а 25/26 зможе привести в ранковий час пасажирів в горы І з нього по Франківськ в обидва боки буде пересадка на/з 43/44.


чомусь мені здається, що крім фанатів залізниці ніхто не поїде з франківська в гори потягом, якщо далі все одно доведеться робити пересадку, хоча сама ідея ок
Logged
VSK
Active user

Posts: 1076


View Profile
« Reply #2945 on: 28.02.20 , 14:02 »
Share


Тоді 135/136 буде мати адекватний час відправлення в напрямку Чернівців, а 25/26 зможе привести в ранковий час пасажирів в горы І з нього по Франківськ в обидва боки буде пересадка на/з 43/44.


чомусь мені здається, що крім фанатів залізниці ніхто не поїде з франківська в гори потягом, якщо далі все одно доведеться робити пересадку, хоча сама ідея ок
Чому. Є місцеві, є туристи, готелі яких є в пішій доступності від вокзалу. І впевнений, що місцеві організують ще трансфер від вокзалів.

Звісно що, всі не будуть з 43/44 пересідати на 25/26, але думаю таких пасажирів трохи буде.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5809


View Profile
« Reply #2946 on: 08.11.20 , 14:11 »
Share

Такой вопрос. Меняют ли бригады по Франковску для рейса 217/218? Возникло сомнение, ибо при наличии маневров он стоит всего 20 минут плюс по Рахову простой 11 часов.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #2947 on: 05.12.20 , 17:12 »
Share

... Чернівецька мегазлучка-трамвай нереальна. 667/668 далі пробиваємо локальним, сподіваючись на потужних лобістів Івана, довантажуючи корисними групами на зразок Ужгород – Чернівці. Навряд чи їх пустять через Чортків, але про всяк випадок підготую два варіанти. І треба поінформувати нардепкиню з тих країв, що один з варіантів є дуже туристичний, але викликає епілепсію в локомотивників.
... Трикутники – до сраки.
... 133/134 – тоді ніяких груп по Здолбунову, просто продовжити відстійні по Франику вагони до Чернівців. ...

Свого часу моя ідея Чернівці - Чоп/Ужгород (через Чортків, Тернопіль, Львів і Сянки/Самбір) була нищівно розкритикована:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg483555#msg483555
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg483708#msg483708 (оновлена версія)
Відтоді я відпустив її у вільне плавання до кращих часів, коли цього ще хтось захоче... коли назбирається критична маса охочих (у т.ч. різного роду нардепи та нардепкині).
Ти наче у воду дивився:
Чернівці – Ужгород запускатиме Іван через десять років, ми сюди не ліземо :)))
залишилось ще 4 роки і 8 місяців почекати.
Щодо трикутників. Мав нагоду минулого тижня побувати в колективі причетних (з п'ятого поверху). Вони самі згадали про "трикутники", "зірки" і "хрести" з крайніми негативними емоціями, мовляв, провідники навіть не знають де будуть ночувати наступної ночі. Але найгірше інше: вони не чули про твою ідею з пересенням 49 з 20:12 на 22:хх. Їх очі виказували глибокий шок і стурбованість. Цю тему зачепив у контексті відповіді на їх запитання: "А де ми Вам для нового ворохтовоза знайдемо вільну нитку у щільному пакеті 20:05/20:12/20:19?". Також заледве вдалося переконати, що 143 (черезденний) може мати таку ж черезденніть, але з більш пізнішим виходом із Києва - уніфікованим з ниткою 149. Одним словом, хранителі одвічно незмінних розкладів. Ще мне вразила одна (очевидно необдумана - що було на думці, те й сказали) фраза: ми не можемо 43/44 зробити в Рахів, бо час в дорозі скоротиться на 4:30... і він стане настільки привабливим, що на 15/16-му ніхто не захоче їхати". А я їм у відповідь: "То може варто 15/16 зробити ще кращим? ... щоб у Києві він був трохи раніше (близько опівночі), а для цього потрібно по Харкову -0:40 і обгін хюндаєм по Полтаві, поки він (15-й) стоятиме там 20 хв.".
Щодо "залишкових" вагонів від 133/134, то як варіант можемо втішити Коломию і все Покуття (крім Снятина), Стефанешти і Заліщики. Додатково можна додати з.п.: Вікно та Ясенів Пільний (вони "відірвані" від цивілізації) і Городенка Місто (як не як але значно ближче до міста, ніж с. Городенка Завод). Свого часу, як альтернативу "Покутському експресу", я пропонував таке:
... (ОРІЄНТОВНО):

                              "ЧЕРВОНИЙ ПОМІДОР"                           
        ШВИДКИЙ П.№ 34/33                         ШВИДКИЙ П.№ 34/33       
       ЗАЛІЩИКИ - МИКОЛАЇВ                       МИКОЛАЇВ - ЗАЛІЩИКИ       

     -    -   0.22 ЗАЛІЩИКИ                                 23.01  -    - 
    0.28   2  0.30 КОСТРИЖІВКА                              22.53   2 22.55
    0.54   2  0.56 СТЕФАНЕШТИ                               22.34   2 22.36
    1.41   2  1.43 ГОРОДЕНКА-ЗАВ.                           21.47   2 21.49
    2.23   2  2.25 ГВІЗДЕЦЬ                                 21.05   2 21.07
    3.05   5  3.10 КОЛОМИЯ                                  20.22   3 20.25
...
    4.20  43  5.03 ІВАНО-ФРАНКІВСЬК             139 2218200 18.47  25 19.12
...
    8.30  30   -   ЛЬВІВ                        279 2218000   -    -  15.46
       ПОЇЗД №  134                                      ПОЇЗД №  134     
     -    -   9.00 ЛЬВІВ                        279 2218000 15.20  26   - 
...
    1.33  15  1.48 КРИВИЙ РІГ-ГОЛОВНИЙ         1228 2210900 22.04   5 22.09
...
    6.12  10  6.22 ХЕРСОН                      1421 2208530 17.16  15 17.31
    7.27  -    -   МИКОЛАЇВ ПАС.               1475 2208536   -    -  16.10


Номер поїзда 34/33 гарно корелюється із 134/133. Крім того, це вивільнить місця для цільових (зі Львова до Чернівців) пасажирів поїзда 702/701 Львів-Чернівці (зменшиться конкуренція з боку коломийських пасажирів).
На ділянці Заліщики - Львів "краще, ніж зовсім нічого". З приходом совєтів (17 вересня 1939 року) Заліщики втратили нормальні сполучення зі Львовом. Збігло 100 років... пора вже відновлювати.
Особливо це питання стало актуальним після нещодавньої (у грудні 2019) ліквідації вечірнього ДП Коломия-Городенка, а також ліквідації (у 2011) ІФ-Шепетівка (колись був до Козятина), який користувався попитом у тім числі на ділянці Коломия - Заліщики.
Навіть коли там будуть 5 консервовагонів за схемою П-П-КР-К-П (крайні вагони робочими тамбурами розвернуті до ядра), то таке утворення зможе повноцінно зупинятись на будь-якій 4-вагонній платформі. Це неймовірне розв'язання для сполучення Заліщики - Львів. Гості з Фастова, прибувши (поїздом 57) о 7:30 (влітку при непереведених годинниках - це як 8:30 у ті роки, коли годинники переводили) у Заліщики, матимуть можливість відпочити на славному кліматичному курорті, а на ніч податися до Львова, щоб вже вранці продовжити відпочинок у Львові ... а наступного ранку - повернутись до Фастова :)
Як бачимо зі статистики,

1) зі ст. Львів+ІФ частка пасажирів, які не прямують далі, ніж Коломия, становить 39,2% (можна вважати 40%);
2) зі ст. Коломия+ІФ у напрямку Львова прямувала частка 48,8% (можна вважати 50%).
Таким чином пропоноване сполучення може сприяти вивільненню місць в експресі Львів-Чернівці-Львів для задоволення потреб буковинців. У нас вже була історія коли експрес обганяв інший пас поїзд у Коломиї, і відомо якому поїзду надавали перевагу пасажири. Більш детальний аналіз - тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116725.msg539998#msg539998
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #2948 on: 06.12.20 , 06:12 »
Share


2) вкоротити 143/144 до ІФ та передати на обслугу до ІФ;

5) 605/606 скасувати.

Давайте думати хто швидше перех%ярить всі сполучення -ми чи Красноштан. Як після того як такі пропозиції спокійно гуляють по форуму можна щось погане говорити про пасдеп. Ми за нього нічим не кращі
Ну то так майже і трапилось. Віктор ще протисне п.2, і все буде Ок. Пізніше можна буде дофантазувати про обіг чернігівської та сумської груп на 4 ночі, щоб із черезденною почерговістю були (Гомель)-Чернігів-ІФ-Ворохта і Суми/?Шостка-ІФ-Ворохта. Маршрутом через Бердичів наче можна по 20 вагонів пропустити, тому 10+10 (із них 10 - колись пізніше в гори) виглядатиме досить привабливо... а то пасдеп плачеться, що ІФ втратить роботу при видовженні 10 ваг 43/44 до Рахова. Самі ув'язують запорізькі/криворізькі вагони у спільний обіг на 143/144, а кричать про "трикутники".
На разі всі залишились при своїх інтересах. Нічого не втрачено.

Давайте думати хто швидше перех%ярить всі сполучення -ми чи Красноштан. Як після того як такі пропозиції спокійно гуляють по форуму можна щось погане говорити про пасдеп. Ми за нього нічим не кращі

Я про це вже другий рік талдичу, поки Красноравшан лякає людей в соцмережах нашими Пропозиціями, в яких чорним по білому написано "Відмінити" з десяток поїздів. Пох, що при цьому пропонуються нові, Красноравшан влучно видирає це з контексту, піпл хаває. Саша настільки увійшов в раж, що повісив на Валеру відміну сидячки Харків - Костянтинівка, хоча Валера клянеться, що в файлах і усно в дискусіях цього ніколи не було. Я не бачу іншого виходу з ситуації, окрім як провести між ними очну ставку з документами, після звільнення Красноравшана, і якщо виявиться що Красноравшан не правий, просто по-чоловічому натовкти йому їбало.
Чим закінчилась очна ставка? Чи все ще попереду?
« Last Edit: 06.12.20 , 06:12 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #2949 on: 09.12.20 , 22:12 »
Share

Приємно бачити зведену таблицю раховозів (приміські - не зазначені)



ширина аркуша дозволяє додати ще пару колонок.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 303
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!