Сюди стає ідеально 43/44(видовжений)Закриває прогалину (цілий день буде транспорт з гір)Правда, тоді ми залишимося без "Священної корови")))
Саме так і просимо УЗ вже кілька років: 43/44 - 10...12 вагонів до Рахова; 357/358 зміненим розкладом (потребує незначної актуалізації) або до Ворохти або до Рахова в обігу на ті 10..12 вагонів від 43/44.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115621.msg511969#msg511969Що маєш на увазі "Священна корова"? Дешевий 43/44 тільки до ІФ?
Так, ІФ-Київ-ІФ)
В такому разі (коли чую, що ІФ втратить поїзд) я запитую: якими поїздами їздити раніше (до 2014 року) усі ті туристи та місцеве населення з Яремчанщини/Надвірнянщини, Рахівщини, Верховинщини... і частково із Тячівщини?
Так чи інакше вони змушені були дістатись до ІФ, але статистика їх рахувала як "франківчани". Тому будь-які побоювання - безпідставні. Це як ліфт у 32-поверховому будинку... їздив до 16 поверху, а потім почав їздити до 32-го... і хтось пробував протестувати, аж поки не зрозумів, що кількість пасажирів ліфта не зростає, тому браку вільних місць у вагонах не буде.
Погодься, 10 вагонів з прибуттям о 5:45 франківчанам точно вистачить, а решту пасажирів (в решті 10 вагонах) спатимуть на 2 год довше (щонайменше до 7:00 замість до 5:00). Он зараз чомусь Франківськ не вигрібає місця на свою відчіпку від 217-го. Ясна річ, що посеред ночі воно нікому не потрібне. Але ж можна як і причетні посилатися на це, мовляв якби бракувало місць, то розгрібали б у 217-му.