Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.01.21 , 15:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 487569 times)
www3
Active user

Posts: 1601


View Profile
« Reply #2950 on: 09.12.20 , 23:12 »
Share

Один єдиний приміський південніше Ворохти навертає на сумні думки
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5796


View Profile
« Reply #2951 on: 10.12.20 , 03:12 »
Share

Один єдиний приміський південніше Ворохти навертає на сумні думки
А разве были основания полагать, что там продолжат пригородное восстановление? И ПДСы-то экзотикой чуть не стали.

Думаю, пока заметно не улучшится ситуация с транзитом через Молдову и/или эпидемобстановкой в горах Буковины, ничего и не прибавится на том траверзе.
« Last Edit: 10.12.20 , 03:12 by Emblaze » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #2952 on: 21.12.20 , 02:12 »
Share

Думаю, пока заметно не улучшится ситуация с транзитом через Молдову и/или эпидемобстановкой в горах Буковины, ничего и не прибавится на том траверзе.
Транзит - болюче питання. Це єдиний перспективний напрям для модернізації раховозів. Усі інші напрями вже ними добре закомплектовані.
Logged
birys5
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #2953 on: 29.12.20 , 16:12 »
Share

Приємно бачити зведену таблицю раховозів (приміські - не зазначені)



ширина аркуша дозволяє додати ще пару колонок.
Сюди стає ідеально 43/44(видовжений)Закриває прогалину (цілий день буде транспорт з гір)Правда, тоді ми залишимося без "Священної корови")))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #2954 on: 29.12.20 , 22:12 »
Share

Сюди стає ідеально 43/44(видовжений)Закриває прогалину (цілий день буде транспорт з гір)Правда, тоді ми залишимося без "Священної корови")))
Саме так і просимо УЗ вже кілька років: 43/44 - 10...12 вагонів до Рахова; 357/358 зміненим розкладом (потребує незначної актуалізації) або до Ворохти або до Рахова в обігу на ті 10..12 вагонів від 43/44.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115621.msg511969#msg511969
Що маєш на увазі "Священна корова"? Дешевий 43/44 тільки до ІФ?
Logged
birys5
Active user

Posts: 202


View Profile
« Reply #2955 on: 30.12.20 , 10:12 »
Share

Сюди стає ідеально 43/44(видовжений)Закриває прогалину (цілий день буде транспорт з гір)Правда, тоді ми залишимося без "Священної корови")))
Саме так і просимо УЗ вже кілька років: 43/44 - 10...12 вагонів до Рахова; 357/358 зміненим розкладом (потребує незначної актуалізації) або до Ворохти або до Рахова в обігу на ті 10..12 вагонів від 43/44.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115621.msg511969#msg511969
Що маєш на увазі "Священна корова"? Дешевий 43/44 тільки до ІФ?
Так, ІФ-Київ-ІФ)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #2956 on: 30.12.20 , 15:12 »
Share

Сюди стає ідеально 43/44(видовжений)Закриває прогалину (цілий день буде транспорт з гір)Правда, тоді ми залишимося без "Священної корови")))
Саме так і просимо УЗ вже кілька років: 43/44 - 10...12 вагонів до Рахова; 357/358 зміненим розкладом (потребує незначної актуалізації) або до Ворохти або до Рахова в обігу на ті 10..12 вагонів від 43/44.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115621.msg511969#msg511969
Що маєш на увазі "Священна корова"? Дешевий 43/44 тільки до ІФ?
Так, ІФ-Київ-ІФ)
В такому разі (коли чую, що ІФ втратить поїзд) я запитую: якими поїздами їздити раніше (до 2014 року) усі ті туристи та місцеве населення з Яремчанщини/Надвірнянщини, Рахівщини, Верховинщини... і частково із Тячівщини?

Так чи інакше вони змушені були дістатись до ІФ, але статистика їх рахувала як "франківчани". Тому будь-які побоювання - безпідставні. Це як ліфт у 32-поверховому будинку... їздив до 16 поверху, а потім почав їздити до 32-го... і хтось пробував протестувати, аж поки не зрозумів, що кількість пасажирів ліфта не зростає, тому браку вільних місць у вагонах не буде.

Погодься, 10 вагонів з прибуттям о 5:45 франківчанам точно вистачить, а решту пасажирів (в решті 10 вагонах) спатимуть на 2 год довше (щонайменше до 7:00 замість до 5:00). Он зараз чомусь Франківськ не вигрібає місця на свою відчіпку від 217-го. Ясна річ, що посеред ночі воно нікому не потрібне. Але ж можна як і причетні посилатися на це, мовляв якби бракувало місць, то розгрібали б у 217-му.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1393


View Profile
« Reply #2957 on: 03.01.21 , 14:01 »
Share

Що там ІФ "втратить", маючи аж 3 нічні потяги зі зручним графіком і виділені вагони в кожному? У той час як до Тернополя — жодного нормального. 03:53 через день "покращеною Галичиною" — це лайно.
Logged
sean
Active user

Posts: 5333


View Profile
« Reply #2958 on: 03.01.21 , 18:01 »
Share

03:53 через день "покращеною Галичиною" — це лайно.
Її немає. На свята відновили на 1,5 тижні курсуванням через день.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #2959 on: 04.01.21 , 00:01 »
Share

Вот, сегодня увидел на официальном сайте города Черновцы.
https://petition.kmu.gov.ua/kmu/Petition/View/1604
Прошу небезразличных подписать данную петицию.  Если она наберёт необходимое количество голосов-интересно будет понаблюдать за дальнейшим развитием событий.
З кількості підписантів петиції можна зрозуміти, що кількість потребуючих ІС Київ - Чернівці зупинилась на позначці 289, а це менше, ніж було написано та вислано паперових петицій за повернення 357/358 на первинний маршрут.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!