Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.01.21 , 15:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 [297] 298 299
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 487570 times)
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #2960 on: 04.01.21 , 00:01 »
Share

03:53 через день "покращеною Галичиною" — це лайно.
Її немає. На свята відновили на 1,5 тижні курсуванням через день.
До речі, зміщення відправлення 49 із Києва на +2:хх забезпечить (щоденне) прибуття 49 до Тернополя біля 6:00.
Хтось володіє орієнтовною статистикою "скільки пасажирів (чи яка частка пасажирів) їде на 49 далі, ніж Самбір"?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1393


View Profile
« Reply #2961 on: 04.01.21 , 12:01 »
Share

Цікаво, там ще хтось париться сніданком у Трускавці чи тих причетних давно вже посунули, а гівнографік залишається?
Logged
sean
Active user

Posts: 5333


View Profile
« Reply #2962 on: 04.01.21 , 12:01 »
Share

Ну не будуть же графісти устаявшийся графік чіпати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #2963 on: 11.01.21 , 14:01 »
Share

Графік (нитку 49) можна не чіпати, а використати на більш цікаві проекти.

З нашого боку — 20:00 з Києва і вкорочення до Ворохти, — пропозиція подана.
Ось, що в результаті виходить, враховуючи твою пропозицію про перенесення відправлення 49 на більш пізній час, з Ясінею, як бонус:



20:12 - не панацея. Там цілком може бути 20:19, але в такому разі цей пакет доведеться тягти аж із Києва до Хм (це накладно). Тернопільська причіпка (до 8 вагонів) могла б (якщо по Тернополю не буде обігу цих вагонів на експреси лок тяги) прямувати до/зі Львова, Перемишля чи Ужгорода (чи якогось гіпотетичного Дорохуска через Львів чи Здолбунів-Красне), але ці фантазії лежать за межами цієї теми.

143/144 - скинути на Шепетівку, а ця група із 8 вагонів (від двогрупного 357/358) перекриє функціонал 143/144 для Красного, Золочева і Зборова для сполучення із Києвом... тут головне, щоб Львів не їздив цією причіпкою далі, ніж Тернопіль (чи Хмельницький).

Но я им за это буду выедать мозг чайной ложечкой. Может к концу марта и роды произойдут. ...
Я тим часом вийму зі сховку свою чайну ложечку, бо 2 роки лежала без діла.

... а пацієнтам поїзда 49 з квитками до Трускавця видавати одразу після Львова запарену вівсянку... вона ж не дорога, може увійти в ціну квитка... або опція при купівлі квитка "вівсяна каша"/"мюслі".

Тут можна пофантазувати про те, як задіяти "тернопільські причіпки". Виходячи з того, що вже 2 роки встановлена схема основної групи 357/358 лише 11 вагонів (зазвичай ваг 2 - 12) (макс 12 вагонів), і сподіваючись на видовження 10...12 вагонів 43/44 до Рахова, поїзд до Ясіні може мати лише 10 вагонів, а причіпка - 8 вагонів. Або 11+7. Або 10+7 і дві факультативні опції +1 ваг до однієї з груп.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5796


View Profile
« Reply #2964 on: 11.01.21 , 14:01 »
Share

перекриє функціонал 143/144 для Красного, Золочева і Зборова для сполучення із Києвом...



Насчет Зборова не уверен, там не только станция малолюдная, неудобно расположенная и даже в травоядные времена с прохождением ПДС как тать в нощи — но даже и автостанция-то не подавала признаков жизни, когда я там летом проездом заглядывал. Зал пустовал, касса заброшена, часть стекол в окнах отсутствовала, дверь на замке, паркинг потрескался и травой обрастает.  



Такое впечатление, что все желающие в Тернополь едут евробляхами/мимопроходящими этанолами и уже оттуда выбираются.

Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #2965 on: 11.01.21 , 15:01 »
Share

Таке враження, що там всі вибрались у кращі краї. Може хтось підкине ідею на ті 7-8 вагонів, куди їх погнати з Тернополя. Були варіанти - на Ужгород через Самбір... (або на той же Трускавець). Колись тут (наче у цій темі) ще вертілися фантазії про "поїзд до Стрия з подальшим розділенням на ІФ та Трускавець". От саме для такого варіанту ті 7-8 могли б закрити Самбір.

Або залишити в обігу по Тернополю на експреси лок тяги, як пропонував Віктор, і не паритись. Тільки от зараз той експрес (ранковий з Тернополя) не реанімували.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4520


View Profile
« Reply #2966 on: 11.01.21 , 15:01 »
Share

Знайшов. Була така тема. Звісно, цифри і текст - не актуальні, але питання покриття територій - актуальне.

Поки я робив ілюстрацію... з'явились інші номери, тому ілюстрація вийшла трохи застарілою.
Ось, як можуть виглядати трускавецько-дрогобицька і калусько-долинська причепки:



Виглядає досить привабливо.

Коли 81/82 не догма... а 99/100 - допустимий варіант, то згадалося про ось це:



Гіпотетично можна через день змінювати хід між ними... але поки що це тільки у бік Києва. Можливо варто і зворотні рейси співставити аналогічним чином? Поточні схеми 99/100 і 49/50 довжиною по 18 вагонів, хіба що вагони 99/100 не адаптовані до такої швидкості, як у Кобзаря.... але для сянко-волосянківських пасажирів (та й для трускавецько-дрогобицьких і калусько-долинських) було б не погано мати сполучення через північний і південний хід (через день). Робити з цими двогрупними поїздами якусь рекомбінацію по Львову заради щоденності окремих вагонів (на південному чи північному ходах) навряд чи є якийсь сенс, бо це купа маневрової роботи заради сумнівної вигоди.
Logged
sean
Active user

Posts: 5333


View Profile
« Reply #2967 on: 11.01.21 , 15:01 »
Share

Насчет Зборова не уверен, там не только станция малолюдная, неудобно расположенная и даже в травоядные времена с прохождением ПДС как тать в нощи
Але це не стосується Золочева з Підволочиськом-Волочиськом.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 405


View Profile
« Reply #2968 on: 11.01.21 , 16:01 »
Share

Таке враження, що там всі вибрались у кращі краї. Може хтось підкине ідею на ті 7-8 вагонів, куди їх погнати з Тернополя. Були варіанти - на Ужгород через Самбір... (або на той же Трускавець). Колись тут (наче у цій темі) ще вертілися фантазії про "поїзд до Стрия з подальшим розділенням на ІФ та Трускавець". От саме для такого варіанту ті 7-8 могли б закрити Самбір.

Або залишити в обігу по Тернополю на експреси лок тяги, як пропонував Віктор, і не паритись. Тільки от зараз той експрес (ранковий з Тернополя) не реанімували.
Можливо ці 7-8 вагонів з Тернополя пустити через Рогатин-Ходорів з кінцевою у ІФ/Рахові/Чернівцях, або ж пустити далі на Трускавець зі зміною тяги по Ходорову(напрямок той самий), але далі двічі по Стрию та Дрогобичу змінюємо напрямок. Але якщо ми цю ж уявну групу подовжуємо далі через  Самбір на Уж, то зміни напрямку по Дрогобичу не потрібно.
 
P.S. А чи можна в такому випадку дозволити зупинку по станції Стрий-2, аби не було у випадку подовження на Уж через Дрогобич-Самбір зміни напрямку по Стрию, а лише зміна тяги по Ходорову, і у випадку з Трускавцем теж лише зміна напрямку відбулася б теж один раз, а не двічі?)
« Last Edit: 11.01.21 , 16:01 by Vovan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10353


View Profile
« Reply #2969 on: 11.01.21 , 16:01 »
Share

Суто географічно є сенс використовувати гілку через Рогатин, Ходорів й далі на Ужгород або Трускавець, особливо якщо це без зміни напрямку по Стрию.
Але знову таки, треба рахувати загальний час в дорозі через Львів та через Рогатин та відповідні витрати.
Але це має сенс (точніше гіпотетично може мати) суто для нормального повноскладового київського поїзда (можливо ще 107/108), але гратися в причепки точно сенсу немає.
Але, з ймовірністю 98% щоб це мало хоч якийсь сенс треба провести хоча б середній ремонт колії (якщо не капітальний).
« Last Edit: 11.01.21 , 16:01 by Крымчанин UA » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 [297] 298 299
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!