Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.04.21 , 12:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 537677 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5815


View Profile
« Reply #2970 on: 11.01.21 , 17:01 »
Share

Кава недавно вспоминал линию через Рогатин. В контексте постройки Подвысокое – Галыч :). Хоть сам замысел и фантазия, но попутно в процессе дискуссии всплыло много интересных фактов, как вот причина её модернизации, сделать второй магистральный ход на Карпаты.

В наше время скорости на фрагменте Тернополь - Львов - Стрый заметно возросли. Время в пути мало изменится. Имеет смысл использовать для минования Львова. Или для поездов до Франковска.

Але, з ймовірністю 98% щоб це мало хоч якийсь сенс треба провести хоча б середній ремонт колії (якщо не капітальний).
Там є незначний вантажний рух.
« Last Edit: 11.01.21 , 18:01 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10591


View Profile
« Reply #2971 on: 11.01.21 , 18:01 »
Share

Та зрозуміло, що ця лінія працює. Але, наприклад, кондиціонер Амендорфу працює на швидкості не менше 40 км/год. Якщо там 15 або 25 км/год, то це садомаза, а не варіант.
Середній ремонт це не аварійно-відновлюіальний - це досить серйозний ремонт ВБК, що включає усе, окрім суцільної заміни рейок та ремонту земполотна (не плутати з щебеневим баластом) та цей вид ремонту призначений зовсім не для того, щоб відкрити рух по закритій колії.

А чого лише на Івано-Франківськ? На Мукачеве або Трускавець більш логічніше.
До того ж, наприклад, на Рахів, Яремчу більш раціонально їхати через Заліщики, Городенку, Коломию

Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5815


View Profile
« Reply #2972 on: 11.01.21 , 18:01 »
Share

Ми вже ж обговорювали, що 35 км/год.

А допустимі швидкості були переважно 40-50.

Щодо ремонтів -- інколи траплялось таке
Quote


Медіацентр "Магістраль"
15.04.20
На перегоні Козова–Потутори Львівської залізниці триває капремонт колії

Сьогодні, 15 квітня, о 9.00 розпочалося колійне «вікно» на перегоні Козова–Потутори регіональної філії «Львівська залізниця».

Як дізналися кореспонденти Медіацентр "Магістраль", плановий капітальний ремонт колії триватиме два дні, завершення його передбачається 16 квітня о 20.00 год. На перегоні працюють фахівці Дублянської колійної машинної станції та колійники Ходорівської дистанції колії, а також використовується техніка Українського центру механізації колійних робіт.

Під час «вікна» заплановано відремонтувати 1 км. колії.



Медіацентр «Магістраль»
Logged
Vovan
Active user

Posts: 619


View Profile
« Reply #2973 on: 11.01.21 , 18:01 »
Share

Не тільки до Івано-Франківська, далі до Рахова/Чернівців теж можна;  можна ще ж з Тернополя  до Ужгорода через Самбір-Сянки, а також до Трускавця
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1455


View Profile
« Reply #2974 on: 11.01.21 , 19:01 »
Share

А чого лише на Івано-Франківськ? На Мукачеве або Трускавець більш логічніше.
До того ж, наприклад, на Рахів, Яремчу більш раціонально їхати через Заліщики, Городенку, Коломию
а до Заліщиків через Закупне:) якщо хтось пам'ятає, де це.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5815


View Profile
« Reply #2975 on: 11.01.21 , 19:01 »
Share

Зупиняти по Стрий-2 можна. Та подивіться на карті де вона знаходиться.

Зміна тяги буде скоріше по Стрию. Згадайте "Гуцул-експрес" 603/604, що їздив до середини 2000-хх

Передивився по швидкостям. До Березовиці було 60 км/год, після -- 40. Далі до Стрия по перегонам переважно 100. Більш детальні цифри після проведення ремонтів (в т.ч. капітальних) можна було взнати з тієї ж магістральки, але її вже прикрили.
А чого лише на Івано-Франківськ? На Мукачеве або Трускавець більш логічніше.
Може вийти довше. Ще невідомі можливості тієї лінії.
« Last Edit: 11.01.21 , 19:01 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5815


View Profile
« Reply #2976 on: 11.01.21 , 20:01 »
Share

Щодо логічності.
Відстані зі служебки та карт
-- Тернопіль - Львів - Стрий 215 км;
-- Тернопіль - Ходорів - Стрий 166 км.

Менше на 49 км або 23%

-- Тернопіль - Львів - Ходорів 203 км;
-- Тернопіль - Ходорів 125 км.

Менше на 78 км або 39%

********************************
********************************
Відео частини обговорюваного фрагменту

« Last Edit: 11.01.21 , 20:01 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10591


View Profile
« Reply #2977 on: 11.01.21 , 22:01 »
Share

Ми вже ж обговорювали, що 35 км/год.
Це стосовно моживості роботи кондиціонеру?
Тоді нагадайте, де це було та якщо є пруф - було б цікаво.
Чому я стверджую на цифрі 40 км/год - бо колись отримував відповід від УЗ, де вони посилаються на паспортний норматив заводу-виробника (Аммендорф). Якщо у Вас - є дійсно документальне підтвердження - прохання поділитися.

Щодо логічності.
Відстані зі служебки та карт
-- Тернопіль - Львів - Стрий 215 км;
-- Тернопіль - Ходорів - Стрий 166 км.

Менше на 49 км або 23%

-- Тернопіль - Львів - Ходорів 203 км;
-- Тернопіль - Ходорів 125 км.

Менше на 78 км або 39%
Ну ок, я просто кажу, що є сенс лише для поїздів, у яких кінцева саме Івано-Франківськ, бо Делятин та далі вже буде коротше через Заліщики та Коломию (класичний маршрут "Гуцульщини").
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5815


View Profile
« Reply #2978 on: 11.01.21 , 22:01 »
Share

Більш детальні цифри після проведення ремонтів (в т.ч. капітальних) можна було взнати з тієї ж магістральки, але її вже прикрили.
На зразок такого
Quote
Колійники Львівської магістралі поводять капітальний ремонт полотна на Тернопільщині

середа, 09.03.2016, 12:03. Давність: 5 р.

Наприкінці лютого завдяки сприятливим погоднім умовам працівники Львівської колійно-машинної станції №125 розпочали капітальний ремонт колії на перегоні Козова–Денисів гілки Ходорів-Тернопіль. Тут відремонтують 4 кілометри колійно-шпального полотна.
Ця ділянка залізниці побудована ще у ХІХ столітті. «Капітальний ремонт тут практично не проводився, рейки лежать ще з 1963 року. Окрім того, у дуже поганому стані і шпальне господарство – понад 50% шпал повністю зношені», - розповів начальник Ходорівської дистанції колії регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» Ярослав Фаб’ян.

У процесі проведення капітального ремонту залізничники знімають стару рейко-шпальну решітку, замінюють усі шпали та скріплення і вкладають оновлене залізничне полотно, а рейки змінюють на безстикову колію.




Цією дільницею курсують дві пари приміських поїздів та здійснюються вантажні перевезення. Зараз швидкість руху поїздів на цій ділянці обмежена до 40 км/год, а на особливо складних відрізках – до 25 км/год.  Після завершення ремонтних робіт потягам дозволять розвивати тут швидкість до 60 км/год.

Додамо, за інформацією служби колії регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», протягом 2016 року на магістралі запланували оновити 100 кілометрів колії середнім ремонтом, капітально відремонтувати – 36 кілометрів та модернізувати 6 кілометрів колії.




Львівська філія
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5815


View Profile
« Reply #2979 on: 11.01.21 , 23:01 »
Share

Це стосовно моживості роботи кондиціонеру?
Тоді нагадайте, де це було та якщо є пруф - було б цікаво.

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125086.msg548883#msg548883
Чому я стверджую на цифрі 40 км/год - бо колись отримував відповід від УЗ, де вони посилаються на паспортний норматив заводу-виробника (Аммендорф). Якщо у Вас - є дійсно документальне підтвердження - прохання поділитися.
Конкретно по старому Аммендорфу не знаходив посилань, лише узагальнено 35. Зараз бачу, інколи вказують діапазон 35-40. І 25-30, для малопотужних.

Ось що знайдено з офіційної тендерної документції нових.
***************************
"Укрзализныця" объявила тендер по закупке вагонов купе на 1,5 млрд гривен

***************************
Источник: ЦТС

Сам тендер на ProZorro
||
\/
Quote

14. Електрообладнання

У конструкції вагона повинно використовуватися автономне електропостачання від підвагонного генератора і централізоване енергопостачання комбінованого електровугільного котла від високовольтної поїзної магістралі.

..........................................
Електропостачання низьковольтних споживачів має здійснюватися від автономної системи електропостачання, яка забезпечує їх роботу:
•    від підвагонного генератора - при швидкості руху понад 35 км / год;
•    від акумуляторної батареї - на стоянках і при швидкості руху до 35 км / год;
..........................................


Однак
Quote
Привід електричного генератора повинен забезпечувати передачу обертального моменту від середньої частини осі колісної пари візка за допомогою редуктора WBА-32/2 Flender (або аналог), на вал ротора електричного генератора.
Привід повинен бути реверсивним і забезпечувати зняття електричної потужності з генератора не менше 32 кВт у діапазоні швидкостей вагонів від 40 до 160 км/год.

Це або неточність, або гранична швидкість при якій він має гарантовано вмикатися. З врахуванням його зношеності та діаметру колісної пари вагона (їх же також обточують).

На практиці, вмикання відбувається якраз на ~35 км/год. А при 40 кондиціонер не вимикається, коли до прикладу прослідує пости або вузлові станції. Це ж стосується і Аммендорфів.
« Last Edit: 11.01.21 , 23:01 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 [298] 299 300 301 302 303
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!