Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 538467 times)
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #2990 on: 28.01.21 , 16:01 »
Share

Краще пізно, ніж ніколи.
Завтра Криклій має бути майже у "центрі Всесвіту".😎
« Last Edit: 28.01.21 , 16:01 by Entony » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #2991 on: 28.01.21 , 16:01 »
Share

Ви колись детально розписували, що десь біля Ясіні планується новий гірськолижний комплекс, більший за Буку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #2992 on: 28.01.21 , 18:01 »
Share

Можливо, його шеф хоче розширити межі Буковелі)))
Іване, в якому контексті він цікавився? В залізничному, туристичному?
Завтра стане відомо щось більше. На разі роблю так, щоб його цікавість не оминула залізничний аспект: 13-кілометровий беззупинковий транзит Румунією (між Діловим і Великим Бичковом), ну і різного роду інфраструктурні покращення, як роз'їзд у Квасах.
Чому з Чернівців до Ужгорода потяги їдуть через Львів?
https://zakarpattya.net.ua/News/44949-Chomu-z-Chernivtsiv-do-Uzhhoroda-potiahy-idut-cherez-Lviv (зверніть увагу на давність статті: 31.08.2009)

Quote
- Щось мені не віриться, що коротшою дорогою з Івано-Франківська і Чернівців до Мукачевого і Ужгорода не вигідно їхати, просто цим питанням напевно ніхто не хоче займатися.
- Просто, все має бути фінансово і економічно обґрунтовано і швидко окупитися.

До речі, в сусідній темі є зацікавлення маршрутом Чернівці - Ужгород, от нехай "фінансово і економічно обґрунтують і швидко окупитися".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4567


View Profile
« Reply #2993 on: 28.01.21 , 21:01 »
Share

Краще пізно, ніж ніколи.
Завтра Криклій має бути майже у "центрі Всесвіту".😎
В мене чуйка, що то буде десь в МІУ... але про про Серце Карпат точно буде мова, бо якихось 800тис.грн. + 800тис.грн планується виділити на фінансування роз'їзду у Квасах і облаштування зручностей для пасажирів у Ясінях, і можливо ще у Лазещині. Дам знати, коли щось буде відомо.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2253


View Profile
« Reply #2994 on: 29.01.21 , 21:01 »
Share

Іване, що там?
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #2995 on: 01.02.21 , 20:02 »
Share

Зміни не зупинити. :) В УЗ вже самі хочуть позбутись схрещення 358 з 15(25) у Ясіні.
Подивимось як це у них вийде з 28 березня.

Небезпечний перон, який може стати фатальним: тернополянин показав жахливі умови на одній зі станцій «Укрзалізниці».

У соцмережах люди часто скаржаться на безвідповідальність «Укрзалізниці», яка не завжди дбає про безпеку своїх пасажирів, зокрема тих, хто очікує прибуття потяга. Яскравим прикладом цього стало відео відзняте сьогодні, 31 січня, о 13:50 годині на станції в смт. Ясіня Рахівського району. «Туристи з лижними спорядженнями повертаються домів з Драгобрату та Говерли.
Вузький перон, з одного боку затиснутий товарняком. Наближається пасажирський потяг «Рахів – Київ». Пасажирам слід ще віднайти свій вагон. На пероні починається метушливість, зупинка коротка, - зазначив Назарій Наджога.
На відео чутно, як люди згадують про техніку безпеки. Про неї, як бачимо, на станції не особливо подбали.  «Велике щастя, що люди змогли самоорганізуватися і нікого пасажирський потяг не зачепив. Відео надіслав тернополянин Роман Воробйов», - поділився Назарій Наджога.



Відео: https://www.facebook.com/awiswind/videos/1641054339430087/?t=2

https://rezonans.info/proishestvie/nebezpechnij_peron_yakij_mozhe_stati_fatalnim_ternopolyanin_pokazav_zhahlivi_umovi_na_odnij_zi_stancij_ukrzaliznici_video
« Last Edit: 01.02.21 , 20:02 by Entony » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3526


View Profile
« Reply #2996 on: 02.02.21 , 00:02 »
Share

Таких платформ тьма. Как и станций, на которых люди вынуждены под вагонами лазить.
Просто в Ясине такая платформа стала популярной....
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #2997 on: 02.02.21 , 10:02 »
Share

Так. Популярна, бо сюди приїжджають зі лижами, бордами, санками і тд. :)
Плюс цій проблемі вже рівно 3 роки (новина від 9 лютого 2018 року). Коли свого часу той же 358 схрещувався з 26, як і зараз.
Тоді КШ нічого розумнішого не придумав і зробив технічну зупинку одному із поїздів.

УЗ отменила остановку поезда у Драгобрата после жалоб на слишком узкую платформу.

Не повезло пассажирам, добирающимся на лыжный курорт из Одессы.
УЗ отменила остановку поезда у Драгобрата после жалоб на слишком узкую платформу
"Укрзализныця" отменила остановку поезда №026О Одесса-Рахов на станции Ясиня с 17 марта.
Как свидетельствует график поезда в системе бронирования компании, 11 марта поезд совершает остановку в Ясини в 13:25 и через две минуты едет дальше. Это последняя станция перед конечной, куда поезд прибывает через 50 минут. Предыдущая перед Ясиней остановка выполняется в Ворохте в 12:34.
Следующий рейс данного поезда пройдет 17 марта и в расписании остановки в Ясини уже нет. То есть поезд от Ворохты до Рахова будет следовать без остановок.
У поезда №015О Харьков-Рахов также нет остановки в Ясиня. Маршрут движения рейса на 10 февраля показывает остановку в Ворохте в 12:38 и следующую уже в Рахове в 14:17. Этот поезд ходит через день и программа его курсирования рассчитана еще на полтора месяца - после 24 марта система бронирования его рейсов больше не выводит.
Поезд №358Л Рахов-Киев будет продолжать останавливаться в Ясиня в 13:24.
Напомним, ранее журналистка "BBC Украина" пожаловалась на слишком узкую платформу на станции Ясиня, из-за чего, когда одновременно прибывают два поезда (Рахов-Киев и Одесса-Рахов), пассажиры оказываются зажатыми с двух сторон и посадка в поезда сильно усложняется.
Станция Ясиня популярна среди лыжников и сноубордистов, так как находится возле курорта Драгобрат.



https://cfts.org.ua/news/2018/02/09/uz_otmenila_ostanovku_poezda_u_dragobrata_posle_zhalob_na_slishkom_uzkuyu_platformu_45525


Різниця між "тоді" і "тепер". Це те, що зараз про цю ситуацію мені написали із УЗ. Вони самі зараз зацікавлені щоб розв'язати цю проблему.
Для початку хочуть пропрацювати зміну платформи прибуття на вокзалі. Подивляться, що відповість їм вокзал з цього приводу.
Якщо це не вдасться зробити, то будуть пропонувати (навіть прозвучало слово "наказувати") зробити зміну розкладів. Подивимось, що буде дальше.
« Last Edit: 02.02.21 , 10:02 by Entony » Logged
Aleks8
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #2998 on: 02.02.21 , 11:02 »
Share

Проблема вирішується дуже просто (цей досвід із прибуттям 2-х пас. потягів до вузькї платформи уже пропонували і використовували):
1. 358 Рахів-Київ повинен прибувати на ст. Ясіня  хвилин за 10 до прибуття зустрічного Одеса/Харків-Рахів, і пасажири 358-го  спокійно   здійснюють посадку.
2. Провідники прибувшого на ст. Ясіня п.15/26  відкривають двері на висадку пасажирів  тільки після відправлення 358-го.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #2999 on: 02.02.21 , 12:02 »
Share

Не дуже впевнено, бо завжди знайдеться якийсь провідник, який цього не знав, або забув. Краще інакше, щоб 358 відправлявся лише після відправлення 15/25 та коли усі пасажири, які вийшли з 15/25 звільнять вузьку платформу.
Хотя все це напівміра. Тобто треба або проводити реконструкцію станції та виносити одну з колій на нову вісь та робити цю платформу ширшою, я у Солотвино, або будувати ще одну платформу (хай вузьку) з боку вокзалу, щоб ця вузенька платформа не обслуговувала два поїзди одночасно.
« Last Edit: 02.02.21 , 12:02 by Крымчанин UA » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 [300] 301 302 303
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!