Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56149 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3406


View Profile
« Reply #300 on: 27.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

У нас з тих пір з'явився солотвинський поїзд, і коню понятно, що його треба пускати через Сянки.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1125


View Profile
« Reply #301 on: 27.06.17 , 23:06 »
Share Reply with quote

У нас з тих пір з'явився солотвинський поїзд, і коню понятно, що його треба пускати через Сянки.
Ну, нехай. Але тоді питання наступні:
1. Чи 13-ий теж переводити серез Сянки?
2. Якщо в Самбора буде поїзд до столиці, чи не варто тоді 49/50 переводити через Стрий з розчепленням на Трускавець/Франківськ, про що говорилося в минулорічній темі?
Logged
Zilberg1985
User

Posts: 68


View Profile
« Reply #302 on: 28.06.17 , 18:06 »
Share Reply with quote

А який тоді сенс у поїзді, який проходитиме Сянки - Ужгород посеред ночі? Туристи таким не поїдуть точно. Завернути 81/82 з збереженням графіка до Львова виглядає більш логічно.
81 можна зробити Київ - Сянки - Ужгород - Мукачеве. Основний потік це ж туристи.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 733


View Profile
« Reply #303 on: 28.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

А який тоді сенс у поїзді, який проходитиме Сянки - Ужгород посеред ночі? Туристи таким не поїдуть точно. Завернути 81/82 з збереженням графіка до Львова виглядає більш логічно.
81 можна зробити Київ - Сянки - Ужгород - Мукачеве. Основний потік це ж туристи.
У тому числі з Поділля в Славське та ін., а не лише у дві столиці Закарпаття.
Туди 13 потрібно завернути, як найбільш «експериментальний» і пізній. А якщо планується запускати якийсь цілком новий потяг, то перш за все не завадило б відновити 7ку головним ходом через Тернопіль на Мукачево-Чоп. Тим більше з Мукачева ввечері йдуть баси Leo Express на Кошіце до потяга на Прагу (17:30 і 23:00).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1125


View Profile
« Reply #304 on: 29.06.17 , 09:06 »
Share Reply with quote

А який тоді сенс у поїзді, який проходитиме Сянки - Ужгород посеред ночі? Туристи таким не поїдуть точно. Завернути 81/82 з збереженням графіка до Львова виглядає більш логічно.
81 можна зробити Київ - Сянки - Ужгород - Мукачеве. Основний потік це ж туристи.
У тому числі з Поділля в Славське та ін., а не лише у дві столиці Закарпаття.
Туди 13 потрібно завернути, як найбільш «експериментальний» і пізній. А якщо планується запускати якийсь цілком новий потяг, то перш за все не завадило б відновити 7ку головним ходом через Тернопіль на Мукачево-Чоп.
Сімочка, сімочка... Хороший був потяг. Свого часу з ним катали ще вагони до Братіслави і Відня. Як на мене, воскресити його зараз особливих зусиль не докладе. Ідея така:
1. Розміняти нитки поїздам 107/108 та 81/82 на ділянці Ужгород - Жмеринка в обидва боки. Далі, відповідно, до/з Одеси та Києва новими розкладами. Таким чином, 81 поїзд, як колись "Дукла", відправлятиметься з Києва близько півночі та прибуватиме назад близько півдня, а "Хаджибей", відповідно, з Одеси десь о 18 і до Одеси о 10.
2. З міжнародними ВБСами зробити наступне: Братислава і Прага з Києва до Чопа з 81-им поїздом. Будапешт з Києва до Львова з 143-ім, до Чопа зі 107-им. Назад вся солянка поїде з Чопа до Львова зі 108-им, далі з 50-им.
Такі зміни реально впровадити в наш час? Чи, можливо, я чогось не врахував?
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 394


View Profile
« Reply #305 on: 29.06.17 , 12:06 »
Share Reply with quote

У нас з тих пір з'явився солотвинський поїзд, і коню понятно, що його треба пускати через Сянки.

Поки шлях з Львова до Батєво через Сянки довший, аніж через Лавочне, пускати солотвинський потяг через Сянки не варто.
Logged
VB
Active user

Posts: 2764


View Profile
« Reply #306 on: 29.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

Поки наші з поляками катаються одне до одного на велокаруселях мотрисках, то словаки діють.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) a poľský POLREGIO pripravili po siedmich rokoch obnovenie vlakového spojenia na trati Medzilaborce – Łupków – Sanok/Rzeszów a späť. Dovolenkové vlaky, v Poľsku nazývané „Vojak Švejk“, budú premávať počas víkendov od 1. júla do 3. septembra 2017 a otvárajú tak priestor na letné výlety do slovensko-poľského pohraničia, prípadne ďalej.
Cesta železnicou vedie priamo cez Lupkovský tunel, ktorý pretína štátnu hranicu, do turisticky atraktívneho
poľského regiónu Bieszczady. Jeho lákadlom je napríklad skanzen v Sanoku, ktorý je podľa jeho webovej
stránky najväčší v Poľsku, či hrebeň východných Karpát. Vlaky, ktoré budú zo Sanoku pokračovať až do
Rzeszówa, majú v tejto stanici prípoje až do Varšavy či Gdanska alebo Gdynie.
„Vlaky z Poľska budú v Medzilaborciach nadväzovať na ďalšie spoje. Napríklad z Bratislavy sa turista môže
dostať nočným vlakom do Humenného, odtiaľ ráno do Medzilaboriec a prestúpiť na vlak do Poľska,“ hovorí
Karol Martinček, člen predstavenstva a riaditeľ úseku obchodu ZSSK.
Spoje zabezpečí poľský dopravca POLREGIO modernými klimatizovanými motorovými jednotkami
s priestorom na prepravu bicyklov a poľským personálom, no na Slovensku ich bude prevádzkovať ZSSK.
Ceny lístkov začínajú od 1 €, pričom sa budú dať kúpiť na území SR bez príplatku aj vo vlaku (platba
v hotovosti iba v poľskej mene alebo kartou). Lístok na bicykel (1,50 €), ktorý bude uznaný až do cieľovej
stanice Rzeszów, si treba zakúpiť pred cestou v pokladniciach ZSSK.

TIP ZSSK: Malý výlet do Poľska s návratom v ten istý deň možné uskutočniť v sobotu dopoludňajším vlakom
Os 8950 (Medzilaborce 10:31 – Sanok 12:16) a naspäť Os 8986 (Sanok 15:50 – Medzilaborce 17:36).
Priaznivcom bicyklových výletov odporúčame absolvovať jednu cestu vlakom a druhú na bicykli v nádhernej
prírode poľských Bieszczad. Oba vlaky majú v Medzilaborciach prípoje z a do Humenného.


číslo vlaku       Os 8985* Os 8987** Os 8984** Os 8986*
Medzilaborce        10:31    17:48         10:24       17:36
Łupków               10:54    18:11         10:00       17:12
Sanok                 12:16    19:31         08:33       15:50
Rzeszów                  -        22:05         05:54          -
* Ide v sobotu od 1.VII. do 2.IX.
** Ide v sobotu a v nedeľu od 1.VII. do 3.IX.

http://www.slovakrail.sk/uploads/tx_main/2017/06/09/INFO_Medzilaborce_-_Lupkow_01.1.pdf
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2561


View Profile
« Reply #307 on: 30.06.17 , 12:06 »
Share Reply with quote

У нас з тих пір з'явився солотвинський поїзд, і коню понятно, що його треба пускати через Сянки.

Поки шлях з Львова до Батєво через Сянки довший, аніж через Лавочне, пускати солотвинський потяг через Сянки не варто.

Львовский продолжает ходить ч-з Сянки.
http://uz.gov.ua/passengers/timetable/?station=23118&by_station=1

С уважением, Ульф
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3406


View Profile
« Reply #308 on: 30.06.17 , 13:06 »
Share Reply with quote

У нас з тих пір з'явився солотвинський поїзд, і коню понятно, що його треба пускати через Сянки.

Поки шлях з Львова до Батєво через Сянки довший, аніж через Лавочне, пускати солотвинський потяг через Сянки не варто.

Варто і будемо, заради перспективи збереження потяга. Бо Берегове й околиці далі вилазять з нього по Мукачевому. Далі Мунькача не показує достатнього пасажиропотоку.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2561


View Profile
« Reply #309 on: 30.06.17 , 14:06 »
Share Reply with quote

Варто і будемо, заради перспективи збереження потяга. Бо Берегове й околиці далі вилазять з нього по Мукачевому. Далі Мунькача не показує достатнього пасажиропотоку.

С каким поездом поедет/поеду ВБС Киев - Чоп, до Батьева в составе 214 поезда, когда
данный поезд без заезда в Чоп дальше и быстрее поедет на Берегово?

Есть ли другие примеры, когда ВБС со станции отцепления уходит раньше
остального состава?

Отцепки в Чопе в стоноы Ухгорода и 1435мм, когда была Тисса, наверое - другой
случай, и на Венгрию и на Ужгород оставался один номер 15 поезда?

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.097 seconds with 20 queries.