Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 13:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 538445 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10594


View Profile
« Reply #3000 on: 02.02.21 , 12:02 »
Share

Таких платформ тьма. Как и станций, на которых люди вынуждены под вагонами лазить.
Просто в Ясине такая платформа стала популярной....
Не скажите. Я вот не помню таких узких платформ где-либо, куда проводится высадка/посадка сразу с двух смежных путей. Узких платформ масса, но они обслуживают лишь один путь, а не два, как в Ясинях.
Logged
Aleks8
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #3001 on: 02.02.21 , 12:02 »
Share

Звісно напівміра, і людський фактор ніхто не відміняв.  Але на мою думку логічніше проводити  посадку в 358-й, а потім висадку із 15/25, тому що простіше провіднику регулювати висадку із вагону, ніж черговому  посадку на пероні. Важко буде стримувати пасажирів 358-го не йти на перон до прибуття та відправки 15/25 го.  Погоджуюсь із Вами що станції потрібна реконструкція.  Перший крок зроблено, посадку  "зі щебня" прибрали. Платформу в Ясінях відремонтували та видовжили, але залишили вузькою.
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #3002 on: 02.02.21 , 13:02 »
Share

А тим часом "кріпкі" вже розказують, що нічого не можна зробити і найкращим виходом буде повернути розклад до 13/01 і тим самим знову уповільнити 357/358. Але дехто в УЗ цього не хоче робити, але з іншої причини. Запасаємось попкорном. Слідкуємо далі за подіями. :)
Logged
Aleks8
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #3003 on: 02.02.21 , 14:02 »
Share

В 90-х сильно погарячкували ліквідовуючи розїзди на ділянці Делятин-Рахів, потрібно було хоть у Квасах лишити. 
Logged
Entony
Active user

Posts: 5318


View Profile
« Reply #3004 on: 02.02.21 , 15:02 »
Share

Краще пізно, ніж ніколи.
Завтра Криклій має бути майже у "центрі Всесвіту".😎
В мене чуйка, що то буде десь в МІУ... але про про Серце Карпат точно буде мова, бо якихось 800тис.грн. + 800тис.грн планується виділити на фінансування роз'їзду у Квасах і облаштування зручностей для пасажирів у Ясінях, і можливо ще у Лазещині. Дам знати, коли щось буде відомо.

Можливо все до того і дійде та й відновиться роз'їзд в Квасах.
Logged
Vovan
Active user

Posts: 625


View Profile
« Reply #3005 on: 03.02.21 , 00:02 »
Share

Не дуже впевнено, бо завжди знайдеться якийсь провідник, який цього не знав, або забув. Краще інакше, щоб 358 відправлявся лише після відправлення 15/25 та коли усі пасажири, які вийшли з 15/25 звільнять вузьку платформу.
Хотя все це напівміра. Тобто треба або проводити реконструкцію станції та виносити одну з колій на нову вісь та робити цю платформу ширшою, я у Солотвино, або будувати ще одну платформу (хай вузьку) з боку вокзалу, щоб ця вузенька платформа не обслуговувала два поїзди одночасно.
Не зовсім так , сам вокзал це і є перша платформа, перша колія, а якщо ці два потяги прибувають на другу та третю колію, де ця ж одна вузька платформа ,про яку йде мова, то вибачте, треба на сторону четвертої колії (якщо така є) побудувати платформу, АБО один з потягів приймати на першу колію, тобто на платформу, де стоїть будівля вокзалу
« Last Edit: 03.02.21 , 00:02 by Vovan » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23075


View Profile
« Reply #3006 on: 03.02.21 , 00:02 »
Share

Таких платформ тьма.
саме так. До 2004 року - такі платформи були навіть у Ужгороді.
За кордоном - такого добра насправді повно, при чому деколи трапляються у місцях, де поїздів на день ходить більше ніж у нас у деяких містах мільйонниках

Я навіть загадку вигадав. Цікаво хто візьметься вгадати, бо є такі платформи на одній дуже особливій станції, про яку навіть без цього варто було б таку загадку вигадати.

Є одна дивовижна і унікальна за багатьма параметрами станція, ось зумів з відео викусити картинку, щоб пошук по картинці станцію не знаходив і було добре видно перони (натисніть на зображення щоб збільшити).

Станція цікава тим, що
- має всі ось такі вузькі платформи, ну окрім тієї що коло вокзалу
- знаходиться на магістральному напрямку, на прилеглих ділянках перегонах з обох боків - дозволені 140-160 км/г - і десятки зо два поїздів мають її закладену у графіку.
- розташована в сільській місцевості, в населеному пункті на 4 тисячі мешканців, при чому пасажири що виходять і сідають по цій станції - це переважно мешканці цього села, там особливо більше нікому. Станція вузлова, але 2 інші напрямки значно менш важливі. Жодного підвоха що давав-би істотну частку зайвих пасажирів тут немає - це місце не є предметом інтереса туристів і ця станція не слугує важливим місцем пересадки на інші види транспорта. Аванстанцією якогось іншого міста - як наприклад Здолбунів у Рівного чи імені Тараса Шевченка у Черкас чи там Ківерці у Луцька - ця станція такожне є. Коротше  жодного підвоха
-Втім кількість квитків куплених від/до цієї станції мабуть все-ж дещо більша, ніж пассажироообіг по ній, це важливий факт, що може допомогти вгадати це місце.
- і при цьому по ній дуже багато пар поїздів ходить - всього близько 40, зокрема 15 пар (!) Євросіті, забезпечуючи пряме сполучення з 5 столицями країн ЄС. І схоже цейменший з населених пунктів з таким потужним набором швидких сполучень зі столицями різних країн. Саме по цій ознаці цю станцію найпростіше вирахувати.
- головні колії - 2-га і 3-я, від вокзалу, тому всі ЄвроСіті причалюють суто до цих недомікроплатформ, до єдиної нормальної 1-й платформи коло вокзалу їх не приймають.
- при цьому зовсім поряд ще 6-та столиця країни ЄС, до котрої можна дістатись лише з пересадкою (і варто визнати - стиковок повно і вони досить зручні), попри те, що ця столиця  ближча і більша ніж чотири з тих п'ятьох столиць, до котрих ходить прямий Євросіті
- взагалі-то Євросіті у таких селах зазвичай ніколи не зупиняються, але саме по цій станції зупинка є з історичних причин. Були часи, коли у цьому місце не могло не бути зупинки, зараз вже цього немає, коротше цю зупинку як по мене могли б і зняти, але не знаю чому ніяк не знімуть, може завдяки тим зайвим пасажирам по квитках
- це непотрібно для розгадки, а скоріше для самоперевірки - в Україні є смт з такою ж назвою і дуже близькою чисельністю населення, до 1944 року існувала залізниця, що до нього вела

Отже - пишіть Ваші варіанти мені у особисті повідомлення. Назву станції на картинці, а далі все просто - до яких 5 столиць возять Євросіті, до якої шостої близької і великої столиці можна потрапити лише з пересадкою. Ну і з якої причини в недалекому минулому зупинка на цій станції була обов'язковою. І з якою метою пасажирів по квитках трішки більше, ніж фактичний пасажирообіг по станції.
Quote
Просто в Ясине такая платформа стала популярной....
я б сказав скоріше що не так.
Гадаю Ужгород до ремонта з такими самими платформами тоді був популярніший, але в ті часи там переважно звиклі до таких речей люди їздили.
А тут не те щоб Ясиня стала прям такою популярною-препопулярною, а більше значення що це популярність серед специфічного прошарку пасажирів - мешканців найбільших міст України - котрі до таких речей незвиклі.

І все-таки за кордоном на такій станції простіше бо рухомий склад не такий величезний і поїзди не настільки довгі. На першу від вокзалу колію зазвичай ставлять щось довжиною 1-4 вагони, іноді навіть по 2 штуки і люди спокійно проходять по настилах. А от деякі з ЄвроСіті довжеленькі, і ситуацію що на 2-го колію такий приїде і перегородить прохід до 3-ї колії - можливо.
Крім того завдяки тому, що поїздів до потрібних пасажиру станцій ходить по багато на день - немає такого, що люди за весь день збираються і їм треба в один поїзд впихнутись.
Ну і головне - що немає як у нас провідників, котрі стоять на дверях і не пускають і треба просити щоб дозволили пропустити на інший бік і те що лише один тамбур в вагоні робочий. Тут все простіше - якщо раптом поїзд прохід перегородить - в будь-якому з тамбурів натиснув собі кнопки і відкрив двері з обох боків і нема нікого, хто міг-би дорогу перегороджувати.


* quiz.jpg (40.02 KB, 633x325 - viewed 79 times.)
« Last Edit: 03.02.21 , 02:02 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 5500


View Profile
« Reply #3007 on: 03.02.21 , 10:02 »
Share

Ох і намудрили. В потязі геть заснути не міг вночі, та поки безрезультативно.
Logged
opex
Active user

Posts: 12448


View Profile
« Reply #3008 on: 03.02.21 , 10:02 »
Share

Не знаю як зараз, але до появи СЕ точно у Цвітково була одна острівна платформа дуже вузька. Коли малий був, бачив як до неї наближається вантажний, а на пероні люди - подумки прощався з тими людьми.
Може підчас реконструкції щось змінилося.
Logged
sean
Active user

Posts: 5500


View Profile
« Reply #3009 on: 03.02.21 , 14:02 »
Share

Таких платформ тьма. Как и станций, на которых люди вынуждены под вагонами лазить.
Просто в Ясине такая платформа стала популярной....
Не скажите. Я вот не помню таких узких платформ где-либо, куда проводится высадка/посадка сразу с двух смежных путей. Узких платформ масса, но они обслуживают лишь один путь, а не два, как в Ясинях.
Волочиськ П-Зах. Вузька платформа між основними парною і непарною коліями. Призначена для посадки/висадки з непарної колії та інколи - з парної колії (завжди так було для 748, завжди так є для 108 і якось криворізький 144 туди прийняли). Не раз і вантажний пролітає по парній, не дивлячись на паксів потяга непарної колії. Сьогодні спіздався хвилини на дві 69, як тут зненацька біжить 86. Безпека пасажирів, про яку триндить постійно уз? Хрен там, майнув 86 зі свистом, і не думаючи хоч трохи швидкість скинути. Ну і швидкості тут не як в Ясині.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 [301] 302 303
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!