Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 02:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56227 times)
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #310 on: 01.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

Варто і будемо, заради перспективи збереження потяга. Бо Берегове й околиці далі вилазять з нього по Мукачевому. Далі Мунькача не показує достатнього пасажиропотоку.

С каким поездом поедет/поеду ВБС Киев - Чоп, до Батьева в составе 214 поезда, когда
данный поезд без заезда в Чоп дальше и быстрее поедет на Берегово?

Есть ли другие примеры, когда ВБС со станции отцепления уходит раньше
остального состава?

Отцепки в Чопе в стоноы Ухгорода и 1435мм, когда была Тисса, наверое - другой
случай, и на Венгрию и на Ужгород оставался один номер 15 поезда?

С уважением, Ульф
Чесно кажучи, особисто я не зовсім зрозумів суті Ваших питань. Єдине, що можу стверджувати - якщо 213 поїзд і завернуть через Самбір, заїзд в Чоп буде 100%, там буде зміна електровоза на тепловоз і, напевно, відчіпка ПГВ (хоча, їх було б доцільніше відчіпляти по Ужгороду). Дуже сумніваюся, що такому поїзду прокладуть маршрут по чопській обвідній та мінятимуть локомотив по Батьово. Виграшу в часі - мізер, а гемору - ой як багато, враховуючи, що в Чопі оборотне депо і потенційні пасажири.
А взагалі, якщо пішла мова про переведення києво-солотвинського поїзда на сянківський хід, чи має право на життя така ідея: запровадити щоденне курсування 2-групного поїзда Київ-Ужгород-Солотвино (Тячів) таким чином, щоб теперішній состав 13-го розділити на 2 і робити по Ужгороду причіпку/відчіпку з таким же розполовиненим 213-им?
« Last Edit: 01.07.17 , 23:07 by Doobey » Logged
jbond989
Active user

Posts: 724


View Profile
« Reply #311 on: 02.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

Ідея хороша. Як запропонуємо як один із варіантів.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #312 on: 02.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

У нас з тих пір з'явився солотвинський поїзд, і коню понятно, що його треба пускати через Сянки.

Поки шлях з Львова до Батєво через Сянки довший, аніж через Лавочне, пускати солотвинський потяг через Сянки не варто.

Варто і будемо, заради перспективи збереження потяга. Бо Берегове й околиці далі вилазять з нього по Мукачевому. Далі Мунькача не показує достатнього пасажиропотоку.


Хибна логіка. "Нам довелося знищити це селище для того щоб врятувати його". Для забезпечення пасажирів з Хуста, Тячева і т.п. ви пропонуєте ще погіршити ïх становище: забрати пересадку по Мукачево, практично не зменшивши час потягу в дорозі( а то і збільшивши його). Правильний шлях, натомість, цілком очевидний і простий: прискорити потяг по максимуму, забравши заïзд в Чоп і збільшивши швидкість на тих ділянках теплотяги, де це можливо. Якщо і після цього завантаження потяга буде недостатнім, то визнати безперспективною дану ідею за нинішнього стану колій.(або придумувати якісь хитромудрі варіанти)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #313 on: 02.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Ідея хороша. Як запропонуємо як один із варіантів.
Яка саме? Ця:
Сімочка, сімочка... Хороший був потяг. Свого часу з ним катали ще вагони до Братіслави і Відня. Як на мене, воскресити його зараз особливих зусиль не докладе. Ідея така:
1. Розміняти нитки поїздам 107/108 та 81/82 на ділянці Ужгород - Жмеринка в обидва боки. Далі, відповідно, до/з Одеси та Києва новими розкладами. Таким чином, 81 поїзд, як колись "Дукла", відправлятиметься з Києва близько півночі та прибуватиме назад близько півдня, а "Хаджибей", відповідно, з Одеси десь о 18 і до Одеси о 10.
2. З міжнародними ВБСами зробити наступне: Братислава і Прага з Києва до Чопа з 81-им поїздом. Будапешт з Києва до Львова з 143-ім, до Чопа зі 107-им. Назад вся солянка поїде з Чопа до Львова зі 108-им, далі з 50-им.
Такі зміни реально впровадити в наш час? Чи, можливо, я чогось не врахував?
?
Чи ця:
А взагалі, якщо пішла мова про переведення києво-солотвинського поїзда на сянківський хід, чи має право на життя така ідея: запровадити щоденне курсування 2-групного поїзда Київ-Ужгород-Солотвино (Тячів) таким чином, щоб теперішній состав 13-го розділити на 2 і робити по Ужгороду причіпку/відчіпку з таким же розполовиненим 213-им?
?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #314 on: 02.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

У нас з тих пір з'явився солотвинський поїзд, і коню понятно, що його треба пускати через Сянки.

Поки шлях з Львова до Батєво через Сянки довший, аніж через Лавочне, пускати солотвинський потяг через Сянки не варто.

Варто і будемо, заради перспективи збереження потяга. Бо Берегове й околиці далі вилазять з нього по Мукачевому. Далі Мунькача не показує достатнього пасажиропотоку.


Хибна логіка. "Нам довелося знищити це селище для того щоб врятувати його". Для забезпечення пасажирів з Хуста, Тячева і т.п. ви пропонуєте ще погіршити ïх становище: забрати пересадку по Мукачево, практично не зменшивши час потягу в дорозі( а то і збільшивши його). Правильний шлях, натомість, цілком очевидний і простий: прискорити потяг по максимуму, забравши заïзд в Чоп і збільшивши швидкість на тих ділянках теплотяги, де це можливо. Якщо і після цього завантаження потяга буде недостатнім, то визнати безперспективною дану ідею за нинішнього стану колій.(або придумувати якісь хитромудрі варіанти)
Чому ти так скептично на це дивишся? От на прикладі 601 поїзда: на/з нього по Береговах-Виноградовах-Хустах до/зі Львова постійно багато людей сідає. Бо зручний дешевий овернайт. І немає альтернативи через Мукачево в такий час прибуття/відправлення. Таке саме може бути і з 213-им: хочеш їхати до/з південного Закарпаття - будь ласка їдь прямим поїздом через Самбір. Не подобається - шукай інші варіанти. Так, це все нібито печально, бо з мукачівського ходу забереться 1 поїзд, але, можливо, це дасть поштовх дозаповнити інші, які залишаться там.
І, як на мене, ще одна причина низької заселеності 213/214 поїзда на лінії Тячів - Батьово - це малопроінформованість пасажирів. Знаю це з прикладу своїх родичів, які хоч і працюють на залізниці, але дуже здивувалися нещодавно, коли почули від мене про 213 поїзд. Реклама - сила.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 724


View Profile
« Reply #315 on: 02.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Ідея хороша. Як запропонуємо як один із варіантів.
Яка саме? Ця:
Сімочка, сімочка... Хороший був потяг. Свого часу з ним катали ще вагони до Братіслави і Відня. Як на мене, воскресити його зараз особливих зусиль не докладе. Ідея така:
1. Розміняти нитки поїздам 107/108 та 81/82 на ділянці Ужгород - Жмеринка в обидва боки. Далі, відповідно, до/з Одеси та Києва новими розкладами. Таким чином, 81 поїзд, як колись "Дукла", відправлятиметься з Києва близько півночі та прибуватиме назад близько півдня, а "Хаджибей", відповідно, з Одеси десь о 18 і до Одеси о 10.
2. З міжнародними ВБСами зробити наступне: Братислава і Прага з Києва до Чопа з 81-им поїздом. Будапешт з Києва до Львова з 143-ім, до Чопа зі 107-им. Назад вся солянка поїде з Чопа до Львова зі 108-им, далі з 50-им.
Такі зміни реально впровадити в наш час? Чи, можливо, я чогось не врахував?
?
Чи ця:
А взагалі, якщо пішла мова про переведення києво-солотвинського поїзда на сянківський хід, чи має право на життя така ідея: запровадити щоденне курсування 2-групного поїзда Київ-Ужгород-Солотвино (Тячів) таким чином, щоб теперішній состав 13-го розділити на 2 і робити по Ужгороду причіпку/відчіпку з таким же розполовиненим 213-им?
?
Остання
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #316 on: 02.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

81 зі 107 ніхто не захоче міняти? А взагалі, маєте ще багато варіантів щодо поїзда на Київ через Сянки?
Logged
VB
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #317 on: 02.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Я колись також думав, що там якісь пасажири на Київ будуть з Березних та Турки. Ага... Вони всі в Чехії чи Польщі давно вже. Там буде пасажирів на вагон максимум... Це ще на різні Шаяни та Солотвино їдуть з Києва, а там по сянківському ходу що? Єдине, що я вважаю за доцільне, - ввести там через Сянки нормальний регіонал Чоп - Львів з нормальними підв'язками по Чопу з автобусами з Угорщини та по Ужгороду зі Словаччини. Ну й по максимуму по Львову приділити увагу на пересадки.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #318 on: 02.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Я колись також думав, що там якісь пасажири на Київ будуть з Березних та Турки. Ага... Вони всі в Чехії чи Польщі давно вже. Там буде пасажирів на вагон максимум... Це ще на різні Шаяни та Солотвино їдуть з Києва, а там по сянківському ходу що? Єдине, що я вважаю за доцільне, - ввести там через Сянки нормальний регіонал Чоп - Львів з нормальними підв'язками по Чопу з автобусами з Угорщини та по Ужгороду зі Словаччини. Ну й по максимуму по Львову приділити увагу на пересадки.
Хай так. А яким чином постраждає 213-ий поїзд, якщо його туди завернути і половину вагонів лишати в Ужгороді? Хай 1 вагон завантажить Турка з Березним, 8-9 Чоп з Ужгородом, ще хай 3-4 Солотвино з Береговом (цифри досить приблизні, не знаю,  яке буде насправді). Але ж хіба це означає, що такий поїзд не має права на життя?! Можливо, навпаки. Бо шлях зі Львова (і, відповідно, Києва також) до Ужгорода через Самбір ближчий, ніж через Мукачево-Чоп. Тому, як не по колгоспах, так в облцентрах поїзд матиме свого пасажира, напевно.
« Last Edit: 02.07.17 , 17:07 by Doobey » Logged
VB
Active user

Posts: 2765


View Profile
« Reply #319 on: 02.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

А Солотвине з Береговим хай платять на повну бухту. Кому, крім залізничників, потрібні зайві милі та час?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.11 seconds with 20 queries.