Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 16:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 55840 times)
Doobey
Active user

Posts: 1124


View Profile
« Reply #330 on: 09.07.17 , 19:07 »
Share Reply with quote

Теж згадав за сполучення Волинні з Карпатами. А тепер якщо пішла мова про відміну 601-го, це питання набирає ще більшої актуальності. Вагони від теперішнього 601-го перечіпляти по Львову до решти складу до/з Ковеля. І провідники матимуть роботу, і пасажири зручні сполучення.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #331 on: 09.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

Ще є варіант пустити 1 склад поїзда Київ - Солотвино через Шепетівку, а інший через Тернопіль. Так само, як з поїздами 111 і 131. На дільниці Красне - Солотвино - Красне однією ниткою.
Теж хотів зачепити Шепетівський напрям з огляду на... можливе/очікуване запровадження Україною візового режиму для громадян РФ, що найімовірніше матиме наслідком запровадження РФ віз для громадян України... що спричинить суттєве зменшення пасажиропотоку на маршруті Галичина/Волинь - РФ. Не впевнений, що Солотвино-Москва щось суттєво вирішить із населеністю Галичина/Волинь - РФ, а з іншого боку в околицях Солотвино найпотенційніші пасажири до РФ. Це сира тема для обговорення.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #332 on: 09.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Крім ЕПК також з 1 липня "подешевіли" квитки в загальні вагони. Наприклад, завтра зі Львова до ІФ (на потяги 608 Львів - Чернівці і 606 Львів - Рахів) квиток коштує всього 16 грн. і 23 коп.
А з ІФ до Чернівців на 608 поїзд 15 грн. і 15 коп.! Це напевне найдешевша ціна квитка по Україні між двома обласними містами.
Зі Львова до Чернівців в загалаьному - 20 грн. 89 коп.
Ще більше сприятиме відтягуванню пасажирів від 702.
Щоб цього не було, з нового графіку потрібно щось робити з 608-им. Може, переведення його через Тернопіль з овернайтним в обидва боки розкладом розрулить ситуацію.
Через Тернопіль вистачило б одного Ковель-Чернівці, а Львів-Чернівці перекинути на Львів-Рахів-Чернівці, зберігши Львів-Рахів та Рахів-Делятин, а далі - на Чернівці.
Зустрічний - із Чернівців на Рахів, з Рахова - на Львів із прибуттям у Львів до 5:55... з гіпотетичним продовженням через Здолбунів на Москву чи без нього (це вже на волю пасдепа).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #333 on: 09.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Перша десятка популярних напрямків відпочинку в Україні така:
1    Бердянськ
2    Одеса
3    Карпати
4    Кирилівка
5    Затока
6    Генічеськ
7    Скадовськ
8    Лазурне
9    Залізний Порт
10  Крим
http://news.finance.ua/ua/news/-/405853/google-zyasuvav-najbilsh-populyarni-v-ukrayintsiv-napryamky-vidpochynku-v-ukrayini-ta-za-kordonom
Причому, Карпати взимку популярні на рівні літа.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1124


View Profile
« Reply #334 on: 09.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Крім ЕПК також з 1 липня "подешевіли" квитки в загальні вагони. Наприклад, завтра зі Львова до ІФ (на потяги 608 Львів - Чернівці і 606 Львів - Рахів) квиток коштує всього 16 грн. і 23 коп.
А з ІФ до Чернівців на 608 поїзд 15 грн. і 15 коп.! Це напевне найдешевша ціна квитка по Україні між двома обласними містами.
Зі Львова до Чернівців в загалаьному - 20 грн. 89 коп.
Ще більше сприятиме відтягуванню пасажирів від 702.
Щоб цього не було, з нового графіку потрібно щось робити з 608-им. Може, переведення його через Тернопіль з овернайтним в обидва боки розкладом розрулить ситуацію.
Через Тернопіль вистачило б одного Ковель-Чернівці, а Львів-Чернівці перекинути на Львів-Рахів-Чернівці, зберігши Львів-Рахів та Рахів-Делятин, а далі - на Чернівці.
Зустрічний - із Чернівців на Рахів, з Рахова - на Львів із прибуттям у Львів до 5:55... з гіпотетичним продовженням через Здолбунів на Москву чи без нього (це вже на волю пасдепа).
А я думаю так:
- поїзд 668 Ковель-Чернівці хай собі їздить, як зараз (максимум - завернути його через Калуш);
- поїзд 607 Чернівці-Львів з ПГВ до Ковеля та МОСКВИ завернути через Тернопіль, по Красному відчіпляти вагони на Москву і Ковель приблизно так - Чернівці 22:50 - Красне 06:50-07:20 - Львів 08:15;

- 1 состав закрутити так:
  Чернівці 15:30 - Рахів 20:30

  Рахів 21:40 - Львів 05:45-06:15 - Красне 07:15-07:35 - Ковель 13:45 /по Львову відчіпляти вагони Рахів-Львів, по Красному причіпка ПГВ  з Чернівців до Ковеля та Москви, Московські по Здолбунову перечепити до 78-го/

  Ковель 15:00 - Красне 21:20-21:40 - Львів 22:30-23:00 - Рахів 07:00 /по Здолбунову перечіпка московських вагонів від 77-го, по Красному - причіпка ковельських та московських вагонів до поїзда Львів-Чернівці/

  Рахів 08:00 - Чернівці 13:00;

- поїзд 608 Львів 20:30 - Красне 21:40-22:00 - Чернівці 06:00 по Красному причіпка вагонів з Ковеля і Москви.

Для цього всього можна задіяти і чернівецькі вагони, і львівські, якщо вже пішла мова про відміну 601-го. 791-ий Ковель - Тернопіль не знаю, чи доречно буде тримати, хоча, так як він зараз їздить по пятницях і неділях, то хз.
« Last Edit: 09.07.17 , 22:07 by Doobey » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #335 on: 09.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Тут вже заодно можна продумати ПГВ: Львів - Тернопіль - Гречани - КП з опцією до Ларги. Виїзд зі Львова о 20:30 і поверненням до Львова о 8:15. Після Тернополя повільним ходом з прибуттям до КП біля 6:00.
Logged
555
Guest
« Reply #336 on: 10.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

А чого б вагони з 13 не використати на рейсі Ужгород-Чернівці.

Чи правда те що Лисичанськ-Хмельницький хочуть продовжити до Ужгорода

І накінець зробити б до чогось причіпку 1К і 1П ну хоча б з Ужгорода до Дніпра
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1124


View Profile
« Reply #337 on: 10.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

А чого б вагони з 13 не використати на рейсі Ужгород-Чернівці.


А чого б не Ужгород - Ковель на повністю електрифікованій дільниці?!
Logged
555
Guest
« Reply #338 on: 11.07.17 , 00:07 »
Share Reply with quote

А чого б вагони з 13 не використати на рейсі Ужгород-Чернівці.


А чого б не Ужгород - Ковель на повністю електрифікованій дільниці?!

Чернівці більше затребувані
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #339 on: 11.07.17 , 09:07 »
Share Reply with quote

А чого б вагони з 13 не використати на рейсі Ужгород-Чернівці.
А чого б не Ужгород - Ковель на повністю електрифікованій дільниці?!
Чернівці більше затребувані
Якщо Ужгород - Чернівці, то чому б не Ужгород - Сянки - Львів - Тернопіль - Чортків - Чернівці ?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 21 queries.