Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 18:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56146 times)
Doobey
Active user

Posts: 1125


View Profile
« Reply #340 on: 11.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

А чого б вагони з 13 не використати на рейсі Ужгород-Чернівці.
А чого б не Ужгород - Ковель на повністю електрифікованій дільниці?!
Чернівці більше затребувані
Якщо Ужгород - Чернівці, то чому б не Ужгород - Сянки - Львів - Тернопіль - Чортків - Чернівці ?
Там час в дорозі буде годин 16. Хто захоче такими кругами їхати? Якщо через Стрий-Франик можна за 10 заїхати.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1939


View Profile
« Reply #341 on: 11.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Про Ужгород - Чернівці не мрійте. Пару місяців тому назад УЗ відповіла, що по маршруту Ужгород - Стрий - ІФ - Чернівці немає достатнього пасажиропотоку навіть для причіпних вагонів.
Logged
555
Guest
« Reply #342 on: 11.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

На Ужгород-Чернівці знайшли б пасажирів. Але.....але.....краще нічого не робити.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1125


View Profile
« Reply #343 on: 11.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Про Ужгород - Чернівці не мрійте. Пару місяців тому назад УЗ відповіла, що по маршруту Ужгород - Стрий - ІФ - Чернівці немає достатнього пасажиропотоку навіть для причіпних вагонів.
А про Ужгород - Ковель? Такого сполучення ще не було, але це не означає, що якби гіпотетичний поїзд їхав через Мукачево, Львів, Рівне та Луцьк, не знайшов би пасажира. Прямих, може, і небагато було б. Але трамвайники точно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3270


View Profile
« Reply #344 on: 11.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

Ужгород - Ковель можна по Львову в обидва боки дочіпляти до Рахів-Ковель (10 вагонів).
Logged
K-91
Active user

Posts: 1217


View Profile
« Reply #345 on: 11.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

Як на мене, Ужгород як пасажирське вагонне депо приречене. На мою думку, рано чи пізно, з метою задоволення попиту в напрямку Ужгорода меншою кількістю вагонів у зв'язку зі списанням тих ужгородських вагонів, строк експлуатації яких закінчується восени поточного або протягом 2018 року, буде реалізована ідея (можливо не дуже вдала) з розчепленням трускавецького Кобзаря якщо не по Самбору, то по Львову — з маршрутом через Мукачеве для гіпотетичної ужгородської групи Кобзаря. У івано-франківського пас. вагонного депо шансів на виживання у довгостроковій перспективі куди більше. Тим більше, якщо вже називати потяг Київ-Рахів "Гуцульщиною", то його обслуговування в Івано-Франківську було б куди логічнішим (географічно ІФ набагато ближчий до Гуцульщини), ніж у Києві. У такому випадку села від Тернополя до Коломиї мав би обслуговувати нефірмовий поїзд Київ-Рахів або Київ-Ворохта київського формування. Якщо маршрут через Чортків, Стефанешти, Коломию йтиме лише до Ворохти, а Київ-Рахів пустять через ІФ, то меншою буде довжина повільного тепловозного сегменту з важким профілем і збільшиться ймовірність переведення його до категорії швидких.
« Last Edit: 11.07.17 , 14:07 by K-91 » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1125


View Profile
« Reply #346 on: 11.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

Ужгород - Ковель можна по Львову в обидва боки дочіпляти до Рахів-Ковель (10 вагонів).
Або по Красному до Чернівці - Ковель. Або 3-групний Ковель-Чернівці через тернопіль/Ужгород/Рахів. Або через день Ковель-Рахів/Ужгород та Ковель-Рахів/Чернівці. Вагони є в Чернівцях, якщо грамотно обертати львівсько-рахівські, є, можливо, в Ковелі, та з'являться у Львові та Ужгороді після відміни 601 і 13.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #347 on: 11.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Я взагалі трошечки шаленію від Львівської залізниці.

У них немає катастрофічно вагонів, шалений дефіцит квитків влітку, на Бердянськ ходить 10 вагонів, на Новоолексіївку також далеко не повний склад, але при цьому 607/608 Чернівці - Львів та 605/606 Львів - Рахів ходить 3 складами з добовим перестоєм по Чернівцях. Це нормально?
Чому не можна їх обслуговувати у Львові хоча б улітку, та вивільнити один склад? Мізки не працюють?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3270


View Profile
« Reply #348 on: 11.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

У івано-франківського пас. вагонного депо шансів на виживання у довгостроковій перспективі куди більше. Тим більше, якщо вже називати потяг Київ-Рахів "Гуцульщиною", то його обслуговування в Івано-Франківську було б куди логічнішим (географічно ІФ набагато ближчий до Гуцульщини), ніж у Києві. У такому випадку села від Тернополя до Коломиї мав би обслуговувати нефірмовий поїзд Київ-Рахів або Київ-Ворохта київського формування. Якщо маршрут через Чортків, Стефанешти, Коломию йтиме лише до Ворохти, а Київ-Рахів пустять через ІФ, то меншою буде довжина повільного тепловозного сегменту з важким профілем і збільшиться ймовірність переведення його до категорії швидких.
Фірмова назва поїзда не впливає на формування. Ниткою продовженою 43/44 до Рахова можна отримати НШ. Обертати його по Рахову із 357/358, видовженим (є різні варіанти по днях чи щодня навпіл - по 6 вагонів) до Сум та Полтави... що теж підвищить показники до НШ. Пункт формування не впливає на крутизну чортківського горба чи кривизну придністровських колій.
Logged
Banderilliero
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #349 on: 11.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

У них немає катастрофічно вагонів, шалений дефіцит квитків влітку, на Бердянськ ходить 10 вагонів, на Новоолексіївку також далеко не повний склад, але при цьому 607/608 Чернівці - Львів та 605/606 Львів - Рахів ходить 3 складами з добовим перестоєм по Чернівцях. Це нормально?
Чому не можна їх обслуговувати у Львові хоча б улітку, та вивільнити один склад? Мізки не працюють?

Я б сказав, що нема змісту на такі короткі маршрути ставити плацкарт і купе. Цілком вистачить двох складів сидячок, але з денним графіком.
Наприклад:

Рахів-Львів 7:00-15:00
Львів-Чернівці 16:00-21:45

Чернівці-Львів 7:00-12:45
Львів-Рахів 13:45-21:45
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.165 seconds with 20 queries.