У них немає катастрофічно вагонів, шалений дефіцит квитків влітку, на Бердянськ ходить 10 вагонів, на Новоолексіївку також далеко не повний склад, але при цьому 607/608 Чернівці - Львів та 605/606 Львів - Рахів ходить 3 складами з добовим перестоєм по Чернівцях. Це нормально?
Чому не можна їх обслуговувати у Львові хоча б улітку, та вивільнити один склад? Мізки не працюють?
Я б сказав, що нема змісту на такі короткі маршрути ставити плацкарт і купе. Цілком вистачить двох складів сидячок, але з денним графіком.
Наприклад:
Рахів-Львів 7:00-15:00
Львів-Чернівці 16:00-21:45
Чернівці-Львів 7:00-12:45
Львів-Рахів 13:45-21:45
На жаль ,немає у нас сидячок. Щоб спальні вагони використовувати на овернайтних маршрутах, оптимально буде реалізувати це:
...
- поїзд 607 Чернівці-Львів з ПГВ до Ковеля та МОСКВИ завернути через Тернопіль, по Красному відчіпляти вагони на Москву і Ковель приблизно так - Чернівці 22:50 - Красне 06:50-07:20 - Львів 08:15;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- 1 состав закрутити так:
Чернівці 15:30 - Рахів 20:30
Рахів 21:40 - Львів 05:45-06:15 - Красне 07:15-07:35 - Ковель 13:45 /по Львову відчіпляти вагони Рахів-Львів, по Красному причіпка ПГВ з Чернівців до Ковеля та Москви, Московські по Здолбунову перечепити до 78-го/
Ковель 15:00 - Красне 21:20-21:40 - Львів 22:30-23:00 - Рахів 07:00 /по Львову причіпляти вагони Львів-Рахів, по Здолбунову перечіпка московських вагонів від 77-го, по Красному - причіпка ковельських та московських вагонів до поїзда Львів-Чернівці/
Рахів 08:00 - Чернівці 13:00;
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- поїзд 608: Львів 20:30 - Красне 21:40-22:00 - Чернівці 06:00 /по Красному причіпка вагонів з Ковеля і Москви/.
...
Розуму великого не треба. Є 3 состави 605-608, кожен з них потрібно закрутити за такими маршрутами:
Чернівці - Рахів____Рахів - Ковель____Ковель - Чернівці____і зворотньо (состав, який приїхав до Чернівців з Рахова, їде ввечері на Ковель і навпаки). Якраз виходить 3 состави для щоденного курсування. А причіпки/відчіпки великого розуму не потребують.
А то й справді дивно, що поїзди їдуть вдень 7 годин і при цьому вбиваються спальні вагони, в яких пасажири по суті сплять лише в 1 напрямку.