Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 242
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 188068 times)
Iwan
Active user

Posts: 3936


View Profile
« Reply #360 on: 12.07.17 , 20:07 »
Share

Ймовірно, з нового графіка 605/606 Львів - Рахів та 607/608 Львів - Чернівці взагалі не буде. Їх хочуть замінити поїздами з довшими маршрутами (чи шляхом видовження існуючих). Але як саме це буде реалізовано, поки що невідомо.
До речі, ідея зі скасуванням 605/606 Львів - Рахів була прописана в тому "рисунку". Причетні вже давно мали намір його скасувати, щоправда, без жодної заміни.
« Last Edit: 12.07.17 , 20:07 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1424


View Profile
« Reply #361 on: 12.07.17 , 20:07 »
Share

Тут питання, що саме запхати в "нутрощі" цієї картинки: Рахів-Одеса, Рахів-Харків чи ще якогось монстра через усю країну. Рахів - Одеса найпростіше в тому плані, що більше року тому причетні пропонували видовжити туди 26/25, чим мене неабияк здивували... адже сам на себе по Рахову він обертатись не зможе. А раз, сам на себе не зможе, то Ковель - Рахів буде доброю парою для спільного обігу, як за якістю вагонів, так і за категоріями. 1 вагон може бути сидячим.

В той же час, для Харкова та Запоріжя/Дніпра можна знайти кращі вагони та швидкісні нитки, як то 115/116. Але не все одразу... поступово.

Теж думаю, що Рахів - Одеса має право на життя. Хоча б з огляду на те, що це буде поєднання карпатських і чорноморських курортів. А далі час покаже, може, з Харкова і Запоріжжя теж якісь ВБСи можна буде організувати. Або адекватні пересадки.  Для початку, мабуть, треба просувати Одесу. Тим паче, ти сам кажеш, що "клиент созрел".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3936


View Profile
« Reply #362 on: 12.07.17 , 21:07 »
Share

... Для початку, мабуть, треба просувати Одесу. Тим паче, ти сам кажеш, що "клиент созрел".
Більш як пів року тому (про 25/26):
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117020.msg452119#msg452119

і тут форумчани порадили передати його на обслугу до Одеси:
...
Зараз є варіант видовження 26/25 до Рахова, але це не найкраще, з того, що може бути (136/135).
Поезд 26/25 -- львовский поезд (пассажирское вагонное депо ЛВЧД 1 Львов) и его напрямую невозможно "продлить" до Рахова. Или делать специальный рейс из Львова на Рахов (тогда схема поезда будет: Львов -- Рахов -- Одесса -- Рахов -- Львов, что делает его оборот очень громоздким), или передать такой удлинённый 26/25 в таком случае Одесской железной дороге в депо ЛВЧД 3 Одесса Главная.
Тепер в межах однієї "Паскомпанії" це зробити простіше.

Ще можна згадати слова пана Войцеха про публічну місію УЗ:
Quote
Войцех Бальчун: Ми виконуємо публічну місію. Ми не можемо керуватися тільки принципами економічного розрахунку, бо тоді нам треба було б або дуже високо підняти ціни, або взагалі закрити сполучення.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 965


View Profile
« Reply #363 on: 13.07.17 , 07:07 »
Share

Ну зачем трогать 43 и 143?
Народ доволен садится вечером в Киеве и в 5:44 переласить в бусик и в 8 уже кататься в Буковеле.
Улучить ситуацию нужно исключельно продливаием 43 до Ворохты. Народ будет уже спать до Татарива. Но зачем у украсть время у горах у народа более поздним прибитием? Это же вредительство. Мы за улучение или что?!
И зачем 43 ехать 8 часов Киев - Львов? Когда можно за 6:30?
Вы, наверное, не в курсе истории поезда 143 и некоторых его упокоившихся предшественников.
143 поезд изначально был медленным 687 Киев-Львов и предназначался для трамвайных пассажиров даже не Тернополя, а Волочиска, Золочева и т. п. мест. Затем он превратился в скорый 97, но суть осталась той же. Потом несколько раз в неделю его додумались продлевать до ИФ. Когда он стал ходить туда постоянно и превратился в 143 Киев-ИФ, его развели во времени с 43, обеспечив возможность позднего выезда из Франковска. Наконец, теперь кому-то пришло в голову продлить этот поезд до Ворохты, еще больше отдаляя от (безальтернативной!) околотернопольской целевой аудитории.
Для самого Тернополя более удобными были поезда 49 и 7 с выездом в одно время 23:52 и 23:58, после чего каким-то умникам пришло в голову сдвинуть первый в идиотскую рань и ускорить, а второй вообще отменить. Теперь самым "удобным" способом добирания в файне місто с утра остается 81 с прибытием в 4:03, который в общем-то всегда предназначался для других целей. 143 те же умники сдвинули еще раньше, устроив "веселую жизнь" для всей околотернопольщины, как и с "Гуцульщиной".
Что же касается 43, то он всегда был дешевым и длинным трамваем (хуже разве что тот 6хх, что когда-то давно ходил через КП и Черновцы) и с появлением трансформеров еще больше укрепляется в этой нише. На кой икс ему сокращать время, если это поезд также для добирания в Карпаты всяких Коростеней и прочих шепетовских аномалий?
Теперь же предлагается эти недоразумения исправить, вернув 143 в нишу бывших 49 и 7 (вероятно, с переменой составов 43/143), а заодно продлив его на северо-восток. Ибо сейчас к нему уже закрывают доступ не то что тернополям и волочискам, а даже Франковску:
Те, що прибуття й відправлення 43го потрібно перенести хоча б на годину пізніше видно навіть з того, що залізниці доводиться закриваити продає на 143 з/до ІФ, а пасажири все одно купують квитки до Надвірної й виходять по ІФ.
Logged
Volodymyr
User

Posts: 146


View Profile
« Reply #364 on: 13.07.17 , 12:07 »
Share

Суміщати в одному флаконі 143го потяга зручне добирання з Києва в Ворохту та в Тернопіль не вийде.
Для пасажирів Київ→Карпати треба максимальне прискорення потяга і, відповідно, його вигідніше пускати через швидший північний хід. Крім того, тим, хто їде в гори, вигідніше раннє відправлення з Києва (~18:30).
Для Тернополя навпаки - зручне пізнє відправвлення з Києва.
Тобто під пасажирів Київ→Карпати" краще пристосувати 43й, прискоривши його і видовживши до Ворохти, а 143й перенести на пізніше відправлення з Києва і раннє з ІФ (таке щоб відправлення з Тернополя в Київ було до 24ї). Ну і в потяг ІФ-Київ по південному ходу проситься хоча б один сидячий вагон для "трамвайних" пасажирів типу Хмельницького і Вінниці, які й так не зможуть поспати.
Стосовно 43го, то трішки не погоджуся з _vs_: цей потяг нащадок єдиного радянського потяга Київ-ІФ і завжди заповнювався переважно пасажирами "з кінця в кінець" і їздив складом по 15-20 вгонів. Посадка по Коростеню що в 00-х, що зараз - до 15 людей на потяг.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3936


View Profile
« Reply #365 on: 13.07.17 , 12:07 »
Share

Суміщати в одному флаконі 143го потяга зручне добирання з Києва в Ворохту та в Тернопіль не вийде.
Для пасажирів Київ→Карпати треба максимальне прискорення потяга і, відповідно, його вигідніше пускати через швидший північний хід. Крім того, тим, хто їде в гори, вигідніше раннє відправлення з Києва (~18:30).
Для Тернополя навпаки - зручне пізнє відправвлення з Києва.
Тобто під пасажирів Київ→Карпати" краще пристосувати 43й, прискоривши його і видовживши до Ворохти, а 143й перенести на пізніше відправлення з Києва і раннє з ІФ (таке щоб відправлення з Тернополя в Київ було до 24ї). Ну і в потяг ІФ-Київ по південному ходу проситься хоча б один сидячий вагон для "трамвайних" пасажирів типу Хмельницького і Вінниці, які й так не зможуть поспати.
Стосовно 43го, то трішки не погоджуся з _vs_: цей потяг нащадок єдиного радянського потяга Київ-ІФ і завжди заповнювався переважно пасажирами "з кінця в кінець" і їздив складом по 15-20 вгонів. Посадка по Коростеню що в 00-х, що зараз - до 15 людей на потяг.

43/44 Київ – Рахів у спільному обороті по Києву з п. 141/142 львівського формування
(зроблено з душею!)

—      —   19:40   Київ         08:40   —   —
..........................................................
00:10  02  00:12  Шепетівка 04:30  05  04:35
..........................................................
03:45  25  04:10  Львів         00:40  20  01:00
 ..........................................................
06:30  25  06:55  Ів.-Франків 21:30  25  21:55
..........................................................
09:35  05  09:40  Ворохта      19:00  05  19:05
..........................................................
11:25  —   —       Рахів            —   —     17:10

Я теж за збереження існуючого часу відправлення із Києва близько 18:50 з таких міркувань:
1) як казали не раз форумчани і причетні "все уже накатано, люди звикли, поїзд заселений";
2) на 1 год раніше прибуття в гори (для багатьох це важливо);
3) такий поїзд з легкістю візьме значну частину нинішнього трафіка 357;
4) 357 можна буде відправляти із Києва орієнтовно о 20:20 обкатаною (до Тернополя) ниткою нинішнього 143 (але дещо пришвидшеною), якого планують перенести на 23:50 з новим номером 43.
Навіть, якщо доведеться 357 обрізати (поки не буде на що його розмінювати у Рахові) до Ворохти.

п.м. не хочу пропонувати розмін по Рахову пропонованого Віктором 143/144 на 357/358, бо 6 ночей в дорозі може виявитись напряжним як для провідників, так і для РС.
але якщо це можливо - я за такий потрійний оборот. тільки от де ще у Львові знайти 2 склади?
« Last Edit: 13.07.17 , 12:07 by Iwan » Logged
Antimason
Active user

Posts: 1318


View Profile
« Reply #366 on: 13.07.17 , 21:07 »
Share

Встановлення сполучення гуцульських курортів з Одесою це дуже добра ідея. Але якщо 605/606 Львів-Рахів мають скасувати, то продовжені маршрути охоплять трішки інший сегмент пасажирів. Варто дожимати запуск ДПКРа по цьому маршруту (одного з шести, які запланувала закупити Укрзалізниця). У техзавданні для КВБЗ прописати виробництво 5-вагонного дизель-поїзда з вагонів 1, 2, 3 класу з двох вагонів 3 класу, 2 вагонів другого класу та одного вагону першого класу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3936


View Profile
« Reply #367 on: 14.07.17 , 09:07 »
Share

З урахуванням офіційної інформації від УЗ http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/page-2/454366/
процес завершення торгів затягується на невизначений час... період поставки розтягнеться на 1,5 роки, тому на сезон 2018 не варто на них сподіватися.
Навіть на початок 2019 - під сумнівом.

Крім того, УЗ у листі до Терн ОДА зазначила, що не факт, що вони будуть для тернопільського депо (як це зазначено у тердерній документації), здається там Христинівка згадувалась (точно не згадаю).
« Last Edit: 14.07.17 , 09:07 by Iwan » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #368 on: 14.07.17 , 12:07 »
Share

Thank you vs, for the history lecture. Nowadays it is important to offer competitive and comfortable train connections. In this case it means optimizing Bukovel bound travel (both winter and summer). Train 43 is best positioned for that. Now pax are woken up around 5 just to continue in minibuses alongside the railway going further south. That stupidity needs fixing.

Viktor's postponed departure of 43 from Kyiv (by 50 minutes) is only good if the train is speeded up so the arrival in Frankivsk stays the same as now, around 5:44.
The is time to gain both on the Kyiv - Lviv leg (now 7:57) and on the Lviv - Frankivsk leg (now 2:33).
That is inconveniently for Frankivsk-bound pax, I am aware.
But the train 43 will change purpose and predominantly serve the Kyiv - Carpathians traveler. Many people like the early arrival to their mountainous destination.

Frankivsk will be served by 149, arriving at 7:30 and by 143 arriving at around 9. Perfect alternatives.

Back to 43. The 25 minute call in Frankivsk is no good. Either the train continues up the mountains as it is, with the same the amount of cars as it left Kyiv with, even if it means 14 cars instead of 20. Or some technical solution should be found to decouple a number of cars in ten minutes.
Otherwise pax opt for the minibuses since it is critical to enter the Bukolev complex before 9:00.

It could look like this:
19:40 Kyiv dep.
-----
05:45 Frankivsk arr.
05:55 Frankivsk dep.
-----
08:10 Tatariv arr.
-----
10:10 Rakhiv arr.

Train 143 should also stay the same in its core (although it would be good to speed it up a bit) and terminate at Vorokhta, together with 357, with a later departure from Kyiv. If this ain't enough - use 217 more often.
« Last Edit: 14.07.17 , 12:07 by Andersen » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3207


View Profile
« Reply #369 on: 16.07.17 , 03:07 »
Share

Вспомнил, что у меня завалялась купленная на этой неделе ради отзыва по теме топика газета. Восполним упущение. Насколько можно судить, речь идет о рейсе 6403 Ивано-Франковск - Рахов отправлением в 3:45 ночи.



Не проверял соответствие отзыва действительности, но не вижу причин, по которым он может быть сфальсифицирован. Впрочем, за такую сумму жаловаться особо не на что. Данный случай предусмотрен еще Дональдом Уэстлейком.

— Билеты, — сказал контролёр.

— Воздух, — сказал Дортмундер.

Контролёр остановился в коридоре с компостером в руке.

— Что? — спросил он.

— В вагоне нет воздуха, — пояснил ему Дортмундер. — Окна не открываются, и воздуха не хватает.

— Вы правы, — сказал контролёр. — Могу я посмотреть ваши билеты?

— Сможем мы получить немного воздуха?

— Об этом надо спрашивать не меня, — сказал контролёр. — Железная дорога гарантирует ваш проезд. Воздух она не гарантирует. А мне нужны ваши билеты.

— А мне нужен воздух, — сказал Дортмундер.

— Вы можете сойти на следующей станции, — предложил контролёр. — На станции воздуха полно.
« Last Edit: 16.07.17 , 03:07 by Emblaze » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 242
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.134 seconds with 21 queries.