Було б добре розвинути таку ідею (я її теж озвучував через Терн ОДА але без варіанту корпичинецького розділення):
...
Ось Чортків-Львів через Тернопіль - це вже цікавіше. Тут уже залізниця має переваги перед автобусом, і саме автобусне сполучення гірше.
Перспективним варіантом було б Львів 22.30 - Тернопіль 00:30 - Копичинці 03:00 - Чернівці 07:00, як варіант - по Копичинцям відчіпляти окрему групу на Кам"янець через Ярмолинці, приб. в Кам"янець о 8 ранку.
Назад: Чернівці 23:30(Кам"янець 22:30), Тернопіль 05:30, Львів 08:00. Але це виходить класичний нічний потяг із поганою обосрачіваємістю, який нікому в УЗ не потрібен.
Під це можна задіяти вивільнені чернівецькі вагони від 605/606, а щоб вони не пеклися на сонці у Львові, їх можна через Сянки догнати до Ужгорода чи до Чопа, і буде трохи швидше, ніж 10 років:
Чернівці – Ужгород запускатиме Іван через десять років, ми сюди не ліземо :)))
Буде друга пара зі Львова з обіднім прибуттям/відправленням до/з Ужгорода/Чопа через Сянки, щоб не так обтяжувати першу пару запропоновану Віктором:
– — 18:20 Київ 10:35 — —
..........................................................
21:10 05 21:15 Вінниця 07:40 05 07:45
..........................................................
02:30 25 02:55 Львів 02:10 20 02:30
..........................................................
06:20 03 06:23 Сянки 22:52 03 22:55
..........................................................
08:33 10 08:43 Ужгород 20:20 10 20:30
09:05 25 09:30 Чоп 19:20 35 19:55
..........................................................
10:25 05 10:30 Берегово 18:20 05 18:25
..........................................................
13:25 — — Солотвино — — 15:25
Можна якось ділити по Тернополю (зі Львова): половину на Чернівці і половину на КП, чи якось через день. До КП - ниткою 139.