Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.18 , 10:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 186
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 131854 times)
opex
Active user

Posts: 11547


View Profile
« Reply #390 on: 17.07.17 , 14:07 »
Share

Не смішіть мої капці, нікуди європейці з Хорватії не перебралися, пляжі повні, літаки пачками.
То до Албанії почали їздити відчайдухи і кому подешевше, але Хорватія не спорожніла.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 819


View Profile
« Reply #391 on: 18.07.17 , 10:07 »
Share

Зараз Албанія "в тренді". Європейці спочатку перебралися на відпочинок із Хорватії до Чорногорії, а тепер і до Албанії. Українці теж зарейтингували Албанію - 6-тим місцем:
http://news.finance.ua/ua/news/-/405853/google-zyasuvav-najbilsh-populyarni-v-ukrayintsiv-napryamky-vidpochynku-v-ukrayini-ta-za-kordonom
Тільки, зауважте, тема не для обговорення морських курортів.
Конкретно в цьому сезоні "в тренді" Чорногорія, якщо говорити про пропозиції турфірм. Руссо турісто потікало + безвіз відкрив інші країни = тепер можна впіймати "фортуну" навіть за 149 євро з людини, з перельотом. Хоча як на мене, варто їхати самостійно (і залізницею:)).
Logged
VB
Active user

Posts: 3123


View Profile
« Reply #392 on: 18.07.17 , 20:07 »
Share

Ну так за самостійно й мова. Хоча перед самим відльотом можна по блату "впіймати" Хорватію за 20 тисяч гривень з усим набором на сім'ю з двох дорослих та двох діток до 7 років. На 10 ночей.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1116


View Profile
« Reply #393 on: 20.07.17 , 01:07 »
Share

Щодо 6403/6404 - там і 6403 в міру наближення до Рахова на грані заповненості. 6404 - це дійсно жах, без крайньої необхідності після Ворохти краще не користуватися.
НЯР, там і на одному із стрийських рейсів ЦМВ замість Д1 уже штатна ситуація, визначена документально не як форс-мажор?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #394 on: 20.07.17 , 08:07 »
Share

... НЯР, там і на одному із стрийських рейсів ЦМВ замість Д1 уже штатна ситуація, визначена документально не як форс-мажор?
Не раз на це звертав увагу форумчан, мовляв, якщо щоденно тягати 2х ЦМВ з М62, то краще вже якийсь довший поїзд зробити:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg460454#msg460454
у відповідь чув, що релігія не дозволяє по горах катати не те що 6, а навіть 9-10 вагонів.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1277


View Profile
« Reply #395 on: 20.07.17 , 11:07 »
Share

Для двох ЦМВ з головою вистачить і ЧМЕ3 з меншими витратами палива, ніж у М62. Упорався б навіть ТГМ4, але більшість із них є приватними промисловими локомотивами. Марусю туди ставити це вже занадто. Якщо неможливо в якості тягової одиниці використати чмуху, чіпляти до поїзда під М62 ПДСні причіпні вагони, то для оптимізації витрат можна потяг зробити вантажопасажирським. За зразком приміських поїздів Чернівецького регіону.
« Last Edit: 20.07.17 , 11:07 by K-91 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #396 on: 20.07.17 , 16:07 »
Share

Для двох ЦМВ з головою вистачить і ЧМЕ3 ...
Та тут річ в тім, що двох ЦМВ не вистачає для перевезення пасажирів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6807


View Profile
« Reply #397 on: 20.07.17 , 16:07 »
Share

Для двох ЦМВ з головою вистачить і ЧМЕ3 ...
Та тут річ в тім, що двох ЦМВ не вистачає для перевезення пасажирів.
А більше ЦМВ немає у депо.
Так само, як і справних Д1.
От цікаво, а можна якось зробити так, щоб задіяти вагони (хай причепні) від Д1 під М62, ну щось типу ДПЛа, тільки щ вагонами від Д1. Може як тимчасовий склад.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #398 on: 20.07.17 , 16:07 »
Share

А більше ЦМВ немає у депо.
Так, знаю це від першоджерела з ІФ.

От цікаво, а можна якось зробити так, щоб задіяти вагони (хай причепні) від Д1 під М62, ну щось типу ДПЛа, тільки щ вагонами від Д1. Може як тимчасовий склад.
причіпні вагони від Д1 сприймають 3кВ? яке в них міжвагонне зчеплення СА-3 чи щось унікальне? Та й опалення наче там теплоносій від моторних вагонів подається. А так на літо у світлу пору доби можна було б тягати.

Знайшов відповідне відео з Коломиї: https://www.youtube.com/watch?v=T3YpGgfLW4g
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3685


View Profile
« Reply #399 on: 20.07.17 , 16:07 »
Share

є ще й такий варіант (без хвостових вогнів):
https://www.youtube.com/watch?v=K6qCPyC9GMw
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 186
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.126 seconds with 21 queries.