Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.07.20 , 09:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 295
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 409526 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #40 on: 09.02.17 , 15:02 »
Share

Ну если в 5 часов не уложится - не фатально.
Лично я вижу неплохим вариантом обе 630М запустить по маршруту Львов - Рахов - Ивано-Франковск - Рахов - Львов.
Отправление из Львова в 9.00-9.30 (для удобной пересадки с 41, 109 и 371), далее из Рахова в Ивано-Франковск где-то в 17.30-18.00 для удобной стыковки по Ивано-Франковску с 44-м и 133-м (если последний не крякнет).
Далее утром отправление в 6.15-6.20 из Ивано-Франковска на Рахов (пересадка с 43-го), а потом сразу по обороту на Львов, чтобы прибыть во Львов к 15.00, тогда как раз хорошая пересадка на пачку послеобеденных поездов 748, 42, 110, 120, 806, 812.
Как раз потом можно и ТО провести во Львове и две Песы 630М должно хватить на ежедневное курсирование по такой схеме. 

Тоді вже краще цими двома песами виконувати ще й рейс 701/702, змістивши відправлення з Чернівців на 40 хв раніше:
Code:
5:30 Чернівці 22:45
6:30 Коломия 21:45
7:15 Івано-Франківсь 21:00
9:10 Львів 19:10

9:30 Львів 15:00
11:20 Івано-Франківсь 13:10
13:00 Ворохта 11:30
14:30 Рахів 10:00

18:20 Рахів 9:10
19:50 Ворохта 7:40
21:30 Івано-Франківсь 6:00


А для ДПКр2 придумати інший маршрут...
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9309


View Profile
« Reply #41 on: 09.02.17 , 17:02 »
Share

Ну если в 5 часов не уложится - не фатально.
Лично я вижу неплохим вариантом обе 630М запустить по маршруту Львов - Рахов - Ивано-Франковск - Рахов - Львов.
Отправление из Львова в 9.00-9.30 (для удобной пересадки с 41, 109 и 371), далее из Рахова в Ивано-Франковск где-то в 17.30-18.00 для удобной стыковки по Ивано-Франковску с 44-м и 133-м (если последний не крякнет).
Далее утром отправление в 6.15-6.20 из Ивано-Франковска на Рахов (пересадка с 43-го), а потом сразу по обороту на Львов, чтобы прибыть во Львов к 15.00, тогда как раз хорошая пересадка на пачку послеобеденных поездов 748, 42, 110, 120, 806, 812.
Как раз потом можно и ТО провести во Львове и две Песы 630М должно хватить на ежедневное курсирование по такой схеме. 

Тоді вже краще цими двома песами виконувати ще й рейс 701/702, змістивши відправлення з Чернівців на 40 хв раніше:
Code:
5:30 Чернівці 22:45
6:30 Коломия 21:45
7:15 Івано-Франківсь 21:00
9:10 Львів 19:10

9:30 Львів 15:00
11:20 Івано-Франківсь 13:10
13:00 Ворохта 11:30
14:30 Рахів 10:00

18:20 Рахів 9:10
19:50 Ворохта 7:40
21:30 Івано-Франківсь 6:00
Я особисто не проти, якщо ті Песи не загнуться від такого скаженого графіку -:)
Тоді там ТО між рейсами у Львові зробити не вийде, скоріш за все і прийдеться робити додатково день на ТО для обох складів. Тобто, курсування буде не щоденним, а 5 днів на тиждень.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4459


View Profile
« Reply #42 on: 09.02.17 , 21:02 »
Share

Сьогодні спостерігається підвищена населеність 702 (після учорашнього ТО) = зросла аж до 22,61% (64 із 283)... і ще 182 вільних місця у 608. Зазвичай у понеділок-вівторок 14...22%.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1509


View Profile
« Reply #43 on: 09.02.17 , 21:02 »
Share

Сьогодні спостерігається підвищена населеність 702 (після учорашнього ТО) = зросла аж до 22,61% (64 із 283)... і ще 182 вільних місця у 608. Зазвичай у понеділок-вівторок 14...22%.
А уяви, як би змінилася населеність обох поїздів, якщо би 608-ий перевести на Тернопільський хід (овернайт в обидва боки).
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2301


View Profile
« Reply #44 on: 09.02.17 , 21:02 »
Share

Сьогодні спостерігається підвищена населеність 702 (після учорашнього ТО) = зросла аж до 22,61% (64 із 283)... і ще 182 вільних місця у 608. Зазвичай у понеділок-вівторок 14...22%.
А уяви, як би змінилася населеність обох поїздів, якщо би 608-ий перевести на Тернопільський хід (овернайт в обидва боки).
+1
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2734


View Profile
« Reply #45 on: 09.02.17 , 21:02 »
Share

Да, кто может объяснить зачем дубляш? Разве 608 не может доехать за 3:40 если поставить такую задачу?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4459


View Profile
« Reply #46 on: 09.02.17 , 22:02 »
Share

Додаток 6 до "Правил..." (остання таблиця) : 4.3. Сидіння або дивани 3-го класу без регульованого нахилу спинки, розташовані одне навпроти одного за схемою 3 + 3 = це однозначно 3-й клас (навіть не 2-й).
Як вони сміють таке писати "Присвоєння категорій поїзда та класу вагонів складу дизель-поїзда ДПКр2 здійснено відповідно до вимог діючих нормативних документів." ? Це ж їм гаплик тепер буде.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2301


View Profile
« Reply #47 on: 09.02.17 , 22:02 »
Share

Да, кто может объяснить зачем дубляш? Разве 608 не может доехать за 3:40 если поставить такую задачу?
Конечно не может!! На ковре-самолете что ли лететь?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4459


View Profile
« Reply #48 on: 10.02.17 , 21:02 »
Share

Пікова п'ятниця: населеність після Коломиї = 46,29% (131 із 283). +191 місце у 608.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9309


View Profile
« Reply #49 on: 10.02.17 , 21:02 »
Share

Пікова п'ятниця: населеність після Коломиї = 46,29% (131 із 283). +191 місце у 608.
Ділянка Коломия - Чернівці не показник. Цікаво, а як сьогодні вони вийшли зі Львова і 608, і 702?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 295
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!