Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 76
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 30930 times)
sean
Active user

Posts: 2658


View Profile
« Reply #410 on: 21.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

143/144 Суми – Івано-Франківськ франківського формування, південним ходом, графік я давав.
Вікторе, а Волочиськ хоч в тому графіку збережеться?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 971


View Profile
« Reply #411 on: 21.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

605/606 Львів – Рахів львівського формування. З ним же безпересадочні вагони Москва – Рахів, обслуговування по Львову, з розміном по Москві.

607/608 валить накуй, вагони Москва – Чернівці туди ж. 701/702 додаються пасажири.

667/668 щоденно через Луцьк, Рівне, Львів, Тернопіль, Чортків, Заліщики. Состави по 6 вагонів. Один состав ковельський (можна відмінити 791/792) маршрутом Ковель – Ворохта. Другий состав чернівецький маршрутом Чернівці – Ковель. Спільною ниткою на ділянці Стефанешти – Ковель. Прохід Львова в сторону Чернівців – близько 23 години, в сторону Ковеля – близько 5 ранку.

До цього поїзда по Тернополю чіпляються по 6 вагонів Київ – Ворохта по непарним та Київ – Чернівці по парним.

На ділянці Київ – Тернопіль вагони слідують з поїздом 357/358 Київ – Тернопіль, основна група 8 вагонів Київ – Тернопіль і 6 причіпних вагонів (можливий варіант схеми: 6 вагонів Київ – Кам’янець-Подільський з розчіпкою по Гречанам, 6 вагонів Київ – Тернопіль і 6 вагонів до Ворохти/Чернівців).

Про Москва - Рахів: колись так ходив поїзд Москва - Трускавець львівського формування в спільному обороті по Москві з поїздом Москва - Львів.
Вагони з Чернівців до Москви може і не обов'язково відміняти, а ганяти з 668 з перечіпкою по Здолбунову до Ковель-Москва.
668, я так розумію, Ви пропонуєте через день по маршруту Ковель - Чернівці/Ворохта?
А загалом - все дуже гарно. Максимум сполучень з мінімальним використанням рухомого складу.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #412 on: 21.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

... безпересадочні вагони Москва – Рахів, обслуговування по Львову, з розміном по Москві. ...
З Москва-Рахів (попри усі жарти) - добра думка. Пропоную поєднати із "засилкою" Чернівці-Рахів.
« Last Edit: 21.07.17 , 15:07 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 971


View Profile
« Reply #413 on: 21.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

... безпересадочні вагони Москва – Рахів, обслуговування по Львову, з розміном по Москві. ...
З Москва-Рахів (попри усі жарти) - добра думка. Пропоную поєднати із "засилкою" Чернівці-Рахів.
А Чернівці - Ковель та Ковель - Ворохта (чому? До Рахова не витягнеться?) через Тернопілля тебе не радує? По-моєму, тут у виграші будуть всі: І Чернівці, і Заліщики, і Коломия, і Рівненщина з Волинню це точно.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #414 on: 21.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

... безпересадочні вагони Москва – Рахів, обслуговування по Львову, з розміном по Москві. ...
З Москва-Рахів (попри усі жарти) - добра думка. Пропоную поєднати із "засилкою" Чернівці-Рахів.
А Чернівці - Ковель та Ковель - Ворохта (чому? До Рахова не витягнеться?) через Тернопілля тебе не радує? По-моєму, тут у виграші будуть всі: І Чернівці, і Заліщики, і Коломия, і Рівненщина з Волинню це точно.
Щось не зрозумів. Не можу так одразу все переварити. Як це Чернівці-Ковель витягнути до Рахова?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 971


View Profile
« Reply #415 on: 21.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

... безпересадочні вагони Москва – Рахів, обслуговування по Львову, з розміном по Москві. ...
З Москва-Рахів (попри усі жарти) - добра думка. Пропоную поєднати із "засилкою" Чернівці-Рахів.
А Чернівці - Ковель та Ковель - Ворохта (чому? До Рахова не витягнеться?) через Тернопілля тебе не радує? По-моєму, тут у виграші будуть всі: І Чернівці, і Заліщики, і Коломия, і Рівненщина з Волинню це точно.
Щось не зрозумів. Не можу так одразу все переварити. Як це Чернівці-Ковель витягнути до Рахова?
Ковель- Ворохта до Рахова. Тим паче, віктор пропонує тягати з цим поїздом вагони з Києва.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 971


View Profile
« Reply #416 on: 21.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

І ще, Вікторе, а що взамін отримає Радехів з Гороховом, якщо відібрати 668?
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 365


View Profile
« Reply #417 on: 21.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

І ще, Вікторе, а що взамін отримає Радехів з Гороховом, якщо відібрати 668?

Нічого. І це нормально. Радехів і Горохів(а також Стоянів, Сенкевичівка і т.п.) - малесенькі містечка. 80% того пасажиропотоку, який вони генерують, спрямовані до Львова і(у Волинській області) Луцька. Однак, за нинішнього графіка, добирання Горохів - Львів і особливо Львів - Горохів цим потягом є вкрай незручним, я не думаю що варто орієнтуватися на ті одиниці пасажирів, які ним користуються. З Горохова на Луцьк є приміський, з графіком подібним до 668-го.
Отже, втрачено буде по суті тільки сполучення Горохів - Франківськ - Чернівці. Однак, це не те що другорядний, це третьорядний пасажиропотік. Тим більше якщо на іншу шальку вагів покласти сполучення Рівне - Франківськ - Чернівці.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 971


View Profile
« Reply #418 on: 21.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

І ще, Вікторе, а що взамін отримає Радехів з Гороховом, якщо відібрати 668?

Нічого. І це нормально. Радехів і Горохів(а також Стоянів, Сенкевичівка і т.п.) - малесенькі містечка. 80% того пасажиропотоку, який вони генерують, спрямовані до Львова і(у Волинській області) Луцька. Однак, за нинішнього графіка, добирання Горохів - Львів і особливо Львів - Горохів цим потягом є вкрай незручним, я не думаю що варто орієнтуватися на ті одиниці пасажирів, які ним користуються. З Горохова на Луцьк є приміський, з графіком подібним до 668-го.
Отже, втрачено буде по суті тільки сполучення Горохів - Франківськ - Чернівці. Однак, це не те що другорядний, це третьорядний пасажиропотік. Тим більше якщо на іншу шальку вагів покласти сполучення Рівне - Франківськ - Чернівці.
Коля, враховуючи те, що 668 через Рівне йтиме повз мою хату, я тебе підтримую повністю. Але якщо нас зараз читають пасажири з лінії Луцьк-Горохів-Львів, не думаю, що вони будуть в захваті. Як варіант, 702 можна дотягнути до Луцька, щоб втрата була не такою печальною. Але тут я не експерт. Можу сказати ствердно лише про те, що пасажири з лінії Рівне-Красне точно зрадіють, якщо 668 переведуть до нас.
Logged
VB
Active user

Posts: 2621


View Profile
« Reply #419 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

І ще, Вікторе, а що взамін отримає Радехів з Гороховом, якщо відібрати 668?

Нічого. І це нормально.
Нічого це не нормально. Це якраз в стилі нуворишів причетних.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 76
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 20 queries.