Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.17 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 19801 times)
mikolalex
Active user

Posts: 348


View Profile
« Reply #420 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

За львівську частину лінії я взагалі не переживаю, там приміське сполучення зі Львовом, а далі у будь-яку частину України.
Що реально можна було б зробити для волинської половини(безвідносно до долі 668) - це продовжити вечірньо-ранішній приміський Львів-Стоянів до Луцька, прибравши найбільш дрібні зупинки, принаймні по піковим дням.
Графіком: Львів 19:38 - Стоянів 22:10 - Луцьк 00:20, Луцьк 03:00 - Стоянів 04:57 - Львів 07:29. Це, звісно, не для жителів Луцька(для них є 811), а для усяких Сенкевичівок, Горохових і т.п.
Після Стоянова зупинки: 98 км, Горохів, Звиняче, Сенкевичівка, Дубова Корчма, Несвіч-Волинський, Гнідава. Краще б по Сенкевичівці обрізати, але не факт, що там є де відпочити бригадам.
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #421 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

А де це зараз бригади такі модні, що не в дизелі відпочивають? А взагалі з такими ідеями треба висуватись в департамент. Там відміну таку враз підтримають, ще й доручать розглянути питання оптимізації по інших дизельних торах.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 348


View Profile
« Reply #422 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

І ще, Вікторе, а що взамін отримає Радехів з Гороховом, якщо відібрати 668?

Нічого. І це нормально.
Нічого це не нормально. Це якраз в стилі нуворишів причетних.

)))
Класичний приклад: у автобуса з десятками людей відмовили гальма, і він летить у прірву. Він може повернути в бік і зупинитись на узгір"ї, але при цьому він зіб"є перехожого. Як вчинити водію?

Очевидно ж, що варіант через Рівне дасть значно більший пасажиропотік, таким чином, більше людей будуть щасливими, потяг із коротенького "доходяги", який ходить через день і балансує між життям і смертю, стане повноцінним популярним потягом. І тут дилема: взяти відповідальність і пожертвувати Гороховим, ризикуючи наразитись на критику, чи і далі пасивно і спокійно рухатись за інерцією?


Quote
Там відміну таку враз підтримають

Про яку відміну йде мова?
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #423 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

1.Яким боком тут цей автобус з гальмами?
2. То може запропонуєте пожертвувати Донбасом? Не буде війни, не будуть вбивати наших солдат, 40 млн українців будуть щасливими... Що там той Горохів ( та навіть Рівне) у порівнянні з цілою державою. До речі, а що ж таке Рівне? Пуп Землі?
3. Та, про яку мовите. Відміна потяга Ковель - Чернівці на ділянці Луцьк - Львів.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #424 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Просто треба порахувати, скільки людей живе (а це все потенційні пасажири) між Луцьком і Львовом через Горохів та на лінії Луцьк - Рівне - Тернопіль - Чернівці. І врахуймо, що зараз рівненщина не має сполучення з Буковиною, з Франківськом лише завдяки 134, а південне Тернопілля взагалі в ізоляції, якщо не враховувати раховоз. Але не забуваймо про те, що при переведенні 668 через Рівне-Тернопіль Волинь втратить сполучення з Івано-Франківськом.
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #425 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Ну то беріть, йдіть на Лисенка, чи кудась ще там. Вимагайте нові потяги. А не забирайте в інших собі на потіху.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #426 on: 21.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Ну то беріть, йдіть на Лисенка, чи кудась ще там. Вимагайте нові потяги. А не забирайте в інших собі на потіху.
Я перепрошую, а власне Ви часто користуєтесь 668/667 поїздом? На яких напрямках? Бо відносно Львова - То він вкрай незручний в обидва напрямки.
Logged
VB
Active user

Posts: 2557


View Profile
« Reply #427 on: 21.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Це Ваша особиста думка. Вірно? Ваша думка не є відображенням думки інших громадян. Щодо того, наскільки часто я користуюсь саме цим потягом,- це абсолютно не стосується ні конкретного обговорювання, ні теми в цілому. Але я відповім, - я взагалі жодного разу ним не користувався. Як і тисячами потягами інших маршрутів у цілому світі.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #428 on: 21.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

От бачите. Справа не в тому, що саме я думаю. А в тому, що є по факту. А по факту лінія Рівне-Красне (що таке Рівне, всього-то навсього близько 300 000 населення) обділена поїздами, бо ті, що є, і пасажирські, і приміські, їдуть в обидва напрямки в першій половині дня; Лінія Тернопіль - Чернівці взагалі мертва. А от лінія Луцьк - Горохів - Львів все-таки в кращому положенні. Тут чисто факти, нічого особистого. Плюс до всього, зараз малозаселений черезденний поїзд Чернівці - Ковель по всьому маршруту тягне зовсім не малолітражний тепловоз, якого ще й нераціонально використовують на електрифікованій дільниці Луцьк-Ковель. А через Рівне дільниця повністю електрифікована. І, що не кажіть, більш прибуткова через більше населення.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 348


View Profile
« Reply #429 on: 21.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Спасти рядового Горохова, режисер VB.

А якщо серйозно, ваша логіка - дрімучий совок. Якщо слідувати їй, то не тільки не можна перенести маршрут ніякого потяга, а навіть і змінити час його руху неможливо, т.як змістивши графік бодай на годину, виявиться, що новий графік уже не підходить комусь, хто користувавсь ним раніше(не встигає на навчання, на маршрутку тощо). Суцільна зрада.
« Last Edit: 21.07.17 , 18:07 by mikolalex » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 20 queries.