Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 56341 times)
VB
Active user

Posts: 2768


View Profile
« Reply #430 on: 21.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Маніпуляція та підміна фактів. Від Тернополя на південь, - цілком тепловозний хід. Так що не
А через Рівне дільниця повністю електрифікована.
Ну а щодо
І, що не кажіть, більш прибуткова через більше населення.
, то Ви Львів та Франківськ вважаєте так собі, - "полустаночек"?

Спасти рядового Горохова, режисер VB.
Ну а тут мне, знаете, как бы мягче сказать, - по одному месту. Спасти или не стоит.... Рядового или вообще гражданского....  Режисер я или оператор... Будет в Горохове или Радехове в ДК собрание граждан, там скажите это. Или по поезду пройдите и идею свою расскажите пассажирам.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 352


View Profile
« Reply #431 on: 21.07.17 , 19:07 »
Share Reply with quote

даешь поезд Киев - Стоянов через Житомир!
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #432 on: 21.07.17 , 19:07 »
Share Reply with quote

Маніпуляція та підміна фактів. Від Тернополя на південь, - цілком тепловозний хід. Так що не
Так і від Львова на південь теж не електротяга. Я мав на увазі, шлях від Луцька до Львова в порівнянні через Рівне і Стоянів.
Ну а щодо
І, що не кажіть, більш прибуткова через більше населення.
, то Ви Львів та Франківськ вважаєте так собі, - "полустаночек"?

Львів і так 668 буде проходити, читайте уважно пост Віктора Гарвони. Замість Франківська аналогічний по населенню Тернопіль. (ідея не найкраща, треба щось придумати ще для звязку Франківська з Волинню). А от порівняйте населення ліній Луцьк - Горохів -Львів та Луцьк - Рівне - Красне. і отримаєте відповідь на свої заперечення.
Ніхто не перекручує фактів. Зараз Ваша лінія має немало приміських, деякі з яких ще й дублюють по розкладу 667/668 поїзди. А якщо ще й деяким з них зробит початковими/кінцевими станції Луцьк та Львів, а не Сапіжанка і Стоянів, то Ваш напрямок зовсім не в клоаці. А от мій після 2012 постраждав серйозно. Повідміняли купу поїздів (повідміняли, а не попереводили на інший напрямок!) і не дали взамін нічого.Як не вірите, можете перевірити. Зараз через інтернет є можливість глянути розклад поїздів по всіх полустанках.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #433 on: 21.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

А де це зараз бригади такі модні, що не в дизелі відпочивають?
В курортних Заліщиках - теж в дизелі ночують.

Львів і так 668 буде проходити, читайте уважно пост Віктора Гарвони. Замість Франківська аналогічний по населенню Тернопіль. (ідея не найкраща, треба щось придумати ще для звязку Франківська з Волинню). ...

Добре, а як організувати доставлення цих вагонів до Здолбунова?
Скоріш за все, на лінії Львів  - Рахів 605/606, а до Здолбунова 667/668, який в сусідній темі пропонується перевести туди.
Так і на ВБС Рахів - Франківськ - Львів - Здолбунів - Ковель можна замахнутися, щоб Франик не втратив сполучення з Волинню після переводу 668 через Тернопіль - Рівне.

У темі Рахів-Москва пропоную всі вагони (їх там близько 10 буде) тягнути до Рівного (чи Здолбунова), а там ділити на Рахів-Ковель та Рахів-Москва (спільно із Ковель-Москва). Щоправда у напрямку Волині ІФ буде посеред ночі, а у напрямку Рахова - в більш-менш нормальний час - надвечір'я.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #434 on: 21.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

А де це зараз бригади такі модні, що не в дизелі відпочивають?
В курортних Заліщиках - теж в дизелі ночують.

Львів і так 668 буде проходити, читайте уважно пост Віктора Гарвони. Замість Франківська аналогічний по населенню Тернопіль. (ідея не найкраща, треба щось придумати ще для звязку Франківська з Волинню). ...

Добре, а як організувати доставлення цих вагонів до Здолбунова?
Скоріш за все, на лінії Львів  - Рахів 605/606, а до Здолбунова 667/668, який в сусідній темі пропонується перевести туди.
Так і на ВБС Рахів - Франківськ - Львів - Здолбунів - Ковель можна замахнутися, щоб Франик не втратив сполучення з Волинню після переводу 668 через Тернопіль - Рівне.

У темі Рахів-Москва пропоную всі вагони (їх там близько 10 буде) тягнути до Рівного (чи Здолбунова), а там ділити на Рахів-Ковель та Рахів-Москва (спільно із Ковель-Москва). Щоправда у напрямку Волині ІФ буде посеред ночі, а у напрямку Рахова - в більш-менш нормальний час - надвечір'я.
в 667/668 поїзда зараз проходження Франківська теж не в найкращий час. Тому, якщо перевести Ковель - Чернівці через Тернопіль, а Рахів - Ковель/Москва тягнути через Франківськ-Львів-Рівне, то втрати будуть не так відчутні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #435 on: 21.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

в 667/668 поїзда зараз проходження Франківська теж не в найкращий час. Тому, якщо перевести Ковель - Чернівці через Тернопіль, а Рахів - Ковель/Москва тягнути через Франківськ-Львів-Рівне, то втрати будуть не так відчутні.
В москворахівській темі написав:
Навіщо у Львові маніпулювати з вагонами? Усі вагони з Рахова - до Рівного/Здолбунова, а там вже ділити - тільки 1 перечіпка до Києва. "Часова амортизація" на +/- 1 год забезпечена навмисною повільністю, яку залежно від сезонної різниці у часовому відліку, ліквідують... почергово у кожному із напрямів прибирають часове розтягнення на 1 год. Рахів-Ковель (фактично це подовжений Рахів-Львів) по Ковелю міняти на щось інше... наприклад, на Ковель-Чернівці через Чортків.
тобто, ми виходимо на можливий спільний обіг Рахів-ІФ-Здолбунів-Ковель та Ковель-Здолбунів-Львів-Тернопіль-Чортків-Чернівці з розміном по Ковелю. Так?
при цьому разом із робочою засилкою Чернівці-Рахів виходить ув'язання трьох поїздів:
1) Чернівці-Коломия-Рахів
2) Рахів-ІФ-Здолбунів-Ковель (чернівецька засилка забезпечить раніший вихід із Рахова та прибуття до Львова не пізніше 05:55, а не малопривабливе о 8:30, як маємо зараз, крім того - пересадка на ІС+ до Києва)
3) Ковель-Здолбунів-Львів-Тернопіль-Чортків-Чернівці
щось приблизно таке (ТРИ РОКИ ТОМУ) вже було тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115834.msg382591#msg382591

і графік теж був )))) (ТРИ РОКИ ТОМУ)
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115834.msg383432#msg383432

Все вже готове - беріть - робіть. (можна уточнювати, але головна суть викладена - їзда трикутником або "амперсандом", можна робити варіації)

При цьому у Чернівцях поїзд матиме по 10 годин (якщо ці 4 склади їздитимуть тільки "в один бік") на ТО після двонічної мандрівки землями Західної України, або через раз 5/10 год (якщо будуть міняти напрямки кругового руху по Чернівцях).
Logged
VB
Active user

Posts: 2768


View Profile
« Reply #436 on: 21.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

... Зараз Ваша лінія має
Вона така моя, як і Ваша.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #437 on: 21.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

в 667/668 поїзда зараз проходження Франківська теж не в найкращий час. Тому, якщо перевести Ковель - Чернівці через Тернопіль, а Рахів - Ковель/Москва тягнути через Франківськ-Львів-Рівне, то втрати будуть не так відчутні.
В москворахівській темі написав:
Навіщо у Львові маніпулювати з вагонами? Усі вагони з Рахова - до Рівного/Здолбунова, а там вже ділити - тільки 1 перечіпка до Києва. "Часова амортизація" на +/- 1 год забезпечена навмисною повільністю, яку залежно від сезонної різниці у часовому відліку, ліквідують... почергово у кожному із напрямів прибирають часове розтягнення на 1 год. Рахів-Ковель (фактично це подовжений Рахів-Львів) по Ковелю міняти на щось інше... наприклад, на Ковель-Чернівці через Чортків.
тобто, ми виходимо на можливий спільний обіг Рахів-ІФ-Здолбунів-Ковель та Ковель-Здолбунів-Львів-Тернопіль-Чортків-Чернівці з розміном по Ковелю. Так?
при цьому разом із робочою засилкою Чернівці-Рахів виходить ув'язання трьох поїздів:
1) Чернівці-Коломия-Рахів
2) Рахів-ІФ-Здолбунів-Ковель (чернівецька засилка забезпечить раніший вихід із Рахова та прибуття до Львова не пізніше 05:55, а не малопривабливе о 8:30, як маємо зараз, крім того - пересадка на ІС+ до Києва)
3) Ковель-Здолбунів-Львів-Тернопіль-Чортків-Чернівці
щось приблизно таке (ТРИ РОКИ ТОМУ) вже було тут: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115834.msg382591#msg382591

і графік теж був )))) (ТРИ РОКИ ТОМУ)
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115834.msg383432#msg383432

Все вже готове - беріть - робіть. (можна уточнювати, але головна суть викладена - їзда трикутником або "амперсандом", можна робити варіації)

При цьому у Чернівцях поїзд матиме по 10 годин (якщо ці 4 склади їздитимуть тільки "в один бік") на ТО після двонічної мандрівки землями Західної України, або через раз 5/10 год (якщо будуть міняти напрямки кругового руху по Чернівцях).
Все дуже класно. Але тоді не виходить вивільнення составів, про що йшлося в Вікторових пропозиціях. Не знаю, чи це першочергове завдання (все-таки, провідники матимуть більше роботи), але якщо завели мову про вивільнення чернівецьких та київських вагонів, значить, в когось промайнула думка їх задіяти на якихось інших маршрутах. Або я помиляюся.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1133


View Profile
« Reply #438 on: 21.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

... Зараз Ваша лінія має
Вона така моя, як і Ваша.
Судячи з того, як Ви почали захищати Стоянівську лінію, я подумав, що ви десь з тих країв.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #439 on: 21.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Все дуже класно. Але тоді не виходить вивільнення составів, про що йшлося в Вікторових пропозиціях. Не знаю, чи це першочергове завдання (все-таки, провідники матимуть більше роботи), але якщо завели мову про вивільнення чернівецьких та київських вагонів, значить, в когось промайнула думка їх задіяти на якихось інших маршрутах. Або я помиляюся.
Не володію інформацію щодо задіяння на інших маршрутах. Вони можуть вибувати природним чином - через старіння.
Принаймні, ці великомасштабні трикутні маршрути не потребують нічого більшого, ніж те, що є зараз, а за раціональністю обігів годі придумати щось краще. Для обслуги залишається денне ТО, а також максимально скорочується час непродуктивного простою.
При цьому отримаємо:
1) закриється потреба у Чернівці-Рахів (зараз люди доведені до відчаю - написання петицій Президенту),
2) приберуться усі зайві 6хх поїзди між ІФ та Коломиєю, що підвищить конкурентність 702/701 на ділянці ІФ-Коломия-Чернівці;
3) Чорків/Заліщики отримають сполучення із Чернівцями, Львовом, Рівним, Луцьком та Ковелем з пересадкою на Холм та Заболоття/Брест;
4) Рахів/Яремче отримає сполучення із Рівним, Луцьком та Ковелем з пересадкою на Холм та Заболоття/Брест;
5) заробітчани з Карпат отримають добрий виїзд на Москву.
6) купу інших дрібних зручностей.

п.м. вчора на форумі був "день Житомира", а сьогодні "день західняцьких мегатрикутників"...
колись хтось добре зауважив "пропонований обіг охоплює усі обл.центри ЗУ крім Ужгорода..." справжній поїзд єднання.

п.м.2 Ковель-Тернопіль можна перетворити на Хмельницький-Луцьк винятково у виконанні комфортного МВРС за варіантом Віктора
(або Жмеринка-Хм-Луцьк з мінімальним перебуванням у Жмеринці, або через день - до Жмеринки, формування - Хмельницький)
такий варіант був би опозитний/дзеркальний до Чернівці-Тернопіль-Ковель на ділянці Тернопіль-Луцьк (пасажири мали б нормальні варіанти)

п.м.3 маю достовірну інформацію з ковельського пас.депо: поїзд мав бути до Хмельницького, але автобусники пролобіювали його вкорочення до Тернополя. Про це повідали провідники з ковельського резерву.
« Last Edit: 21.07.17 , 21:07 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.083 seconds with 20 queries.