Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 55888 times)
Doobey
Active user

Posts: 1124


View Profile
« Reply #440 on: 21.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

3) Чорків/Заліщики отримають сполучення із Чернівцями, Львовом, Рівним, Луцьком та Ковелем з пересадкою на Холм та Заболоття/Брест;
4) Рахів/Яремче отримає сполучення із Рівним, Луцьком та Ковелем з пересадкою на Холм та Заболоття/Брест;
5) заробітчани з Карпат отримають добрий виїзд на Москву.
6) купу інших дрібних зручностей.

п.м. вчора на форумі був "день Житомира", а сьогодні "день західняцьких мегатрикутників"...
колись хтось добре зауважив "пропонований обіг охоплює усі обл.центри ЗУ крім Ужгорода..." справжній поїзд єднання.
Враховуючи розклад руху поїзда Здолбунів-Хелм-Здолбунів, мабуть, не вдасться пересісти на/з нього з/на поїздів Чернівці/Рахів - Ковель.
А стосовно Ужгорода, то, може, не далекий той час, коли народ побачить поїзд єднання Шацьких озер і Закарпатських курортів.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #441 on: 21.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

Мда. В мене вже мозок кипить. Я уявляю що буде у "причетних", якщо їм це все оформити.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #442 on: 21.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

Не тільки в тебе. Сьогодні Віктор дав поштовх до спалаху свідомості "на Прикарпатті". Добре, що були багаторічні заготовки, а то б дійсно мізки закипіли.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1124


View Profile
« Reply #443 on: 21.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

Хлопці, лягайте спати, вранці на свіжу голову легше думати буде. А може ще комусь якась геніальна ідея насниться:)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #444 on: 22.07.17 , 00:07 »
Share Reply with quote

Підкажіть (хто розуміється на тонкощах обороту), будь ласка, що особливого потрібно для того, щоб обертати поїзд 25/26 по Ясінях. Час для обороту в нього там буде близько 2:30. Вода - Львівська. ЛБ - львівська (з ними щось потрібно вигадувати - будуть їхати в купе).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #445 on: 22.07.17 , 00:07 »
Share Reply with quote

По Ясинях одна платформа. Тому важливо щоб у цей час не було інших пасажирських/приміських поїздів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #446 on: 22.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

... А може ще комусь якась геніальна ідея насниться:)
Мені наснився такий графік (графічний варіант):
357/358 - оборот сам на себе по Ворохті (12:30-14:25) при виході із Києва в діапазоні 20:00-20:20 і схрещенням по Гвіздцю із Коломия-Заліщики
115/116 - оборот сам на себе по Ворохті (13:00-14:00, орієнтовно, з урахуванням прибуття до Харкова до 08:00)
25/26 - оборот у Рахові (13:20-13:35) на 43/44 (витягнутий до Рахова)
приміський Коломия-Рахів можна зберегти, а що робити з ІФ-Рахів - не наснилося.

Судячи з цього:
1) 357/358 повинен по Києву мати спільний обіг із 141/142;
2) 43/44 - спільний обіг із 25/26 по Рахову, по 2 склади від Києва і Одеси (це гіпотетично дозволить влітку через день мати Рахів-БД та Рахів-Полтава)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #447 on: 24.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Як кажуть наші північні сусіди: "лучшее - враг хорошего"... нехай на 2018 рік ПГВ Чернівці-Рахів-Москва перечепляється по Львову.
Там все одно зміна локомотиву, тому приріст по часу для організації перечеплення - не суттєвий. Решта вагонів Чернівці-Рахів побіжить до Луцька без тривалої зупинки в Здолбунові/Рівному.
Хто захоче пересісти у Здолбунові на Москву - матиме можливість це зробити... за результатом 2018 року буде видно, що робити на 2019 рік.

У примітивному варіанті 6 вагонів Чернівці-Рахів-Луцьк будуть обертатися самі на себе у Луцьку. Гадаю, для сезону 2018 цього повинно вистачити.

Виникають складнощі в обігу цих вагонів по Ковелю на Чернівці-Тернопіль-Львів-Здолбунів-Ковель, бо з тернопільського маршруту не встигне обернутися по Ковелю прибути до Луцька на 12:00, щоб потрапити на свій графік до Львова (16:10 22 16:32).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #448 on: 24.07.17 , 22:07 »
Share Reply with quote

Фрагмент проекту пропозиції:
ПАТ «Укрзалізниця» не звертає увагу на приховані резерви, які можна задіяти для реалізації перспективних пасажирських маршрутів. Наприклад, для поїздів № 26/25 Львів – Одеса та № 43/44 Івано-Франківськ – Київ коефіцієнти часу комерційного використання становлять 50,7% та 45,3% відповідно, або 24,32 год. та 21,75 год. із 48-годинного робочого циклу обігу. Це тривало роками але не повинно продовжуватись у майбутньому.
З цією метою пропоную більш раціональне використання рухомого складу у розкладі 2017/2018 років – продовження маршрутів цих поїздів до ст. Рахів та встановлення спільного обігу таким чином (орієнтовно):
Одеса(18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:15);
Рахів(17:30)–Ворохта(19:22-19:25)–ІФ(21:45-21:50)–Львів(00:40-01:00)–Київ(08:51);
Київ(18:50)–Львів(02:47-03:11)–ІФ(05:44-06:05)–Ворохта(08:42-08:45)–Рахів(10:15);
Рахів(13:25)–Ворохта(15:17-15:20)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50).
При цьому:
1) графіки руху цих поїздів на існуючих відтинках маршруту залишаються без змін, що мінімізує необхідність узгодження графіків із іншими поїздами;
2) не вимагається залучення додаткового рухомого складу;
3) час відстою рухомого складу на ст. Рахів становитиме 4:15 та 3:10;
4) пунктом формування може бути Київ і/або Одеса;
5) підвищення коефіцієнту часу комерційного використання до 71,9% (в 1,5 рази);
6) в сезони підвищеного попиту (за умови київського формування) маршрут Рахів –Одеса можна видовжувати до Білгорода-Дністровського.

Додам ще про:
незмінність локомотивів на ділянці Львів-Рахів;
зменшення по Львову довжини складу до 12-14 вагонів
решту від 26/25 - (наприклад) до Перемишля 2 пари рейсів таким чином: Одеса-Львів-Перем + Перем-Льв + Льв-Перем + Перем-Льв-Одеса (аби даремно не стояли у Львові чи Перемишлі)
решту від 43/44 (новий номер може бути 15/16, милозвучно із 25/26, а також із 115/116 - до Ворохти) (ПГВ київсього формування) пропонуйте куди саме... може варто запустити через Самбір на Ужгород? чи до Трускавця...
аби не спинятися в ІФ на тривалий час для перечіплянь.

інше (пізніше розпишу):
357 з Києва о 20:20; обрізати по Ворохті (12:30-14:30); у спільному обігу з 141/142... 357 можна перенумерувати на 143/144; прибуття до Києва десь о 5:50, щоб було більше варіантів з пересадками на експреси;
наявний 143/144 - так, як писав Віктор: зміна номера на 43/44; продовжений до Сум; вихід з Києва перед опівніччю....
тернопільську причіпка від 357 забрати, причепити до К-КП-К можливо без заїзду в Жмеринку.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 733


View Profile
« Reply #449 on: 25.07.17 , 00:07 »
Share Reply with quote

решту від 43/44 (новий номер може бути 15/16, милозвучно із 25/26, а також із 115/116 - до Ворохти) (ПГВ київсього формування) пропонуйте куди саме... може варто запустити через Самбір на Ужгород? чи до Трускавця...
аби не спинятися в ІФ на тривалий час для перечіплянь.
Решту від 43/44 не завадило б усе-таки дотягнути до ІФ і, як варіант, на Калуш-Моршин-Стрий або залишати на місці. Який сенс різати і так популярний саме по ІФобласті потяг?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.128 seconds with 20 queries.