Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.17 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 19795 times)
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #450 on: 25.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

решту від 43/44 (новий номер може бути 15/16, милозвучно із 25/26, а також із 115/116 - до Ворохти) (ПГВ київсього формування) пропонуйте куди саме... може варто запустити через Самбір на Ужгород? чи до Трускавця...
аби не спинятися в ІФ на тривалий час для перечіплянь.
Решту від 43/44 не завадило б усе-таки дотягнути до ІФ і, як варіант, на Калуш-Моршин-Стрий або залишати на місці. Який сенс різати і так популярний саме по ІФобласті потяг?
Чи правильно я розумію один із варіантів: приходить з Києва до ІФ, а далі (решта вагонів від загальної к-ті) на Калуш-Моршин-Стрий?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 700


View Profile
« Reply #451 on: 26.07.17 , 03:07 »
Share Reply with quote

решту від 43/44 (новий номер може бути 15/16, милозвучно із 25/26, а також із 115/116 - до Ворохти) (ПГВ київсього формування) пропонуйте куди саме... може варто запустити через Самбір на Ужгород? чи до Трускавця...
аби не спинятися в ІФ на тривалий час для перечіплянь.
Решту від 43/44 не завадило б усе-таки дотягнути до ІФ і, як варіант, на Калуш-Моршин-Стрий або залишати на місці. Який сенс різати і так популярний саме по ІФобласті потяг?
Чи правильно я розумію один із варіантів: приходить з Києва до ІФ, а далі (решта вагонів від загальної к-ті) на Калуш-Моршин-Стрий?
Так.
Я виходжу з того, що пунктом призначення для переважної більшості населення цього потяга є ІФ, область, Карпати або в крайньому разі Ходорів, але ніяк не Львів. (Хоча сам колись їхав на ньому якраз до Львова, щоб мати запас часу перед автобусом на Чорногорію, але то швидше виняток.) Частина з них їде на Калуш, Долину або ще далі по лінії ІФ-Стрий. Продовження групи вагонів до Моршина або Стрия, можливо, притягне трохи додаткових паксів з Києва, які інакше їхали б на Львів, але в цілому до ІФ їхатимуть ті самі 18 чи скільки там вагонів з навколофранківським контингентом, як зараз. Якщо ж відчепити частину з них у Львові, та ще й зробити залишок безальтернативним для Рахова... його заб'ють у м'ясо і проблема сполучення Києва з ІФобластю загостриться. Мова йшла передусім саме про це запропоноване «обрізання», а не чи ганяти частину вагонів від ІФ кудись далі, це вже питання другорядне — їздив той Калуш на маршрутках і далі поїздить.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #452 on: 26.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

... Мова йшла передусім саме про це запропоноване «обрізання», а не чи ганяти частину вагонів від ІФ кудись далі, це вже питання другорядне — їздив той Калуш на маршрутках і далі поїздить.
Ок. Заклав обрізання по ІФ. Не впевнений, що продовження 8 вагонів з ІФ до Стрия сподобається причетним... вони воліють там МВРС пустити... але коли по факту там будуть ЦМВ з локом, то можна ці 8 вагонів спробувати, але виникнуть інші "граблі" - не буде привабливим для пенсіонерів, які сподіваються на дармовий тариф. Є інший варіант: ці 8 вагонів - формування ІФ з можливістю видовження з київського боку кудись далі... але за менш як 10 годин по Києву нічого нормального не виходить... до Полтави - не встигне, хіба Гребінка чи Ромодан удостояться прямого поїзда до ІФ... Конотоп/Шостка - буде конкуренція до пропонованого Віктором 43/44 з ІФ подільським ходом до Сум... хіба, з метою вивільнення складу 830-го з подібним розкладом руху.

Із видовженим 43/44 в кінцевому результаті маємо таке:

ПАТ «Укрзалізниця» не звертає увагу на приховані резерви, які можна задіяти для реалізації перспективних пасажирських маршрутів. Наприклад, для поїздів № 26/25 Львів – Одеса та № 43/44 Івано-Франківськ – Київ коефіцієнти часу комерційного використання становлять 50,7% та 45,3% відповідно, або 24,32 год. та 21,75 год. із 48-годинного робочого циклу обігу. Це тривало роками але не повинно продовжуватись у майбутньому.
З цією метою пропоную більш раціональне використання рухомого складу у розкладі 2017/2018 років – продовження маршрутів цих поїздів до ст. Рахів та встановлення спільного обігу таким чином (орієнтовно):
Одеса(18:26)–Львів(06:33-06:55)–ІФ(09:10-09:15)–Ворохта(11:42-11:45)–Рахів(13:15);
Рахів(17:05)–Ворохта(18:57-19:00)–ІФ(21:20-21:50)–Львів(00:40-01:00)–Київ(08:51);
Київ(18:50)–Львів(02:47-03:11)–ІФ(05:44-06:10)–Ворохта(08:47-08:50)–Рахів(10:20);
Рахів(13:25)–Ворохта(15:17-15:20)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50).
При цьому:
1) графіки руху цих поїздів на існуючих відтинках маршруту залишаються без змін, що мінімізує необхідність узгодження графіків із іншими поїздами;
2) не вимагається залучення додаткового рухомого складу;
3) час відстою рухомого складу на ст. Рахів становитиме 3:10 та 4:15, що є прийнятним як для провідників, так і для локомотивних бригад;
4) пунктом формування може бути Київ і/або Одеса;
5) підвищення коефіцієнту часу комерційного використання до 71,9% (в 1,5 рази);
6) в сезони підвищеного попиту (за умови київського формування) маршрут Рахів –Одеса можна видовжувати до Білгорода-Дністровського;
7) частину вагонів (для скорочення довжини складу у гірській місцевості до 10-12 вагонів) поїзда № 26/25 можна спрямувати до Перемишля (Одеса – Львів – Перемишль), а вагони поїзда 43/44 – залишати в Івано-Франківську або продовжувати до Чернівців;
8) ділянку Львів – Рахів може обслуговувати одна локомотивна бригада без зміни локомотива по ст. Івано-Франківськ (розмін по Рахову з нічними бригадами);
9) пропонованому поїзду № 43/44 Київ – Рахів можна змінити нумерацію на 15/16 (в загальному обігу з поїздом № 25/26).

Прошу критикувати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #453 on: 26.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

мне кажется, очень сложно как-то помочь сообщению Днепр-Закарпатье даже при наличии спроса, так как дефицит мест на Днепр-Львов настолько велик, что ближайшее единичное место "в лоб" доступно на 12 августа, а от Фёдоровки, последней станции, откуда доступна продажа заранее на основное ядро поезда Мариуполь-Львов, только на сегодняшний рейс продано 153 билета (сравнивая места на сегментах Мариуполь-Фёдоровка и Мариуполь-Запорожье), так что добавленные единичные вагоны будут сразу разобраны в сообщении Днепр-Львов, а за Львов вагон повезёт воздух (хотя формально да, билеты будут до условного Стрыя)

115/116 до Ворохти (з годиною по Ворохті) має такі перспективи продовження через гори до Дніпра чи Запоріжжя:

1) додаткові зупинки в Татарові та Надвірній звузять час між прибуттям та відправленням по Ворохті;
2) це дозволить продовжити та схрестити ці нитки у Вороненці (нетарифна зупинка);
3) далі обидві ці нитки матимуть схрещення по Ясінях із 25 та 26
4) по Рахову: відправлення 116 об 11:15, прибуття 115 о 15:35
5) 115/116 по Рахову може бути у спільному обігу з гіпотетичним Запоріжжя/Дніпро-Рахів,
який повинен прибувати до Рахова не пізніше 8:15 (за 3 години перед виїздом 116 на Харків об 11:15),
та відправлятися з Рахова не раніше 18:35 (за 3 години після прибуття 115 із Харкова о 15:35).

Таким чином пропоную розв'язати задачу з новим поїздом (на 2019 рік, але зараз можна закласти в "стратегічний план розвитку раховозів"):
прибуття поїзда із Запоріжжя/Дніпра до Рахова до 8:15 та відправленням поїзда із Рахова до Дніпра/Запоріжжя після 18:35.

Тепер перенесу умову задачі на Львів з урахуванням мінімального часу 6:40 + 20 хв на Львів (сукупно 7 год мінімум):
прибуття поїзда із Запоріжжя/Дніпра до Львова до 1:15 та відправленням поїзда зі Львова після 1:35 до Дніпра/Запоріжжя.

Формування харківське, тому можна витягувати його через Дніпро "куди доцільно". Прошу оцінити привабливість такого сполучення та можливі варіанти його реалізації за межами РФ ЛЗ.
Logged
Андрій
User

Posts: 15


View Profile
« Reply #454 on: 26.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

115/116 до Ворохти (з годиною по Ворохті) має такі перспективи продовження через гори до Дніпра чи Запоріжжя...

Прибуття з Дніпра/Запоріжжя однозначно треба робити вранці десь так годинка 06.00 (як колись №41).

З приводу вагонів на Ужгород, то маршрут №41/108 туди і 13/70 назад була непогана... Нічого не бачу поганого, якщо 2 вагони (1 П і 1 К) так курсували..., а далі видно було б.
З повагою, Андрій!
Logged
_vs_
Active user

Posts: 700


View Profile
« Reply #455 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Є інший варіант: ці 8 вагонів - формування ІФ з можливістю видовження з київського боку кудись далі... але за менш як 10 годин по Києву нічого нормального не виходить... до Полтави - не встигне, хіба Гребінка чи Ромодан удостояться прямого поїзда до ІФ... Конотоп/Шостка - буде конкуренція до пропонованого Віктором 43/44 з ІФ подільським ходом до Сум... хіба, з метою вивільнення складу 830-го з подібним розкладом руху.
Чернігів.
До всього, це ще й розвантажить Суми та/або Шостку від ніжинців.
Хоча туди краще розділяти нинішній 143/144, щоб мати ще сполучення зі Львовом в адекватний час.
« Last Edit: 26.07.17 , 14:07 by _vs_ » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #456 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

... Прибуття з Дніпра/Запоріжжя однозначно треба робити вранці десь так годинка 06.00 (як колись №41). ...

Уточніть, будь ласка, куди саме прибуття близько 6:00 повинно бути: у Ворохту, Рахів чи Ужгород. Ви вказали звідки та не вказали куди саме.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #457 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Є інший варіант: ці 8 вагонів - формування ІФ з можливістю видовження з київського боку кудись далі... але за менш як 10 годин по Києву нічого нормального не виходить... до Полтави - не встигне, хіба Гребінка чи Ромодан удостояться прямого поїзда до ІФ... Конотоп/Шостка - буде конкуренція до пропонованого Віктором 43/44 з ІФ подільським ходом до Сум... хіба, з метою вивільнення складу 830-го з подібним розкладом руху.
Чернігів.
До всього, це ще й розвантажить Суми та/або Шостку від ніжинців.
Дякую... геть забув про Чернігів. 8 вагонів - саме те, що потрібно... це все з тією метою, щоб краще заповнювалися трансформери.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5565


View Profile
« Reply #458 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

З приводу вагонів на Ужгород, то маршрут №41/108 туди і 13/70 назад була непогана... Нічого не бачу поганого, якщо 2 вагони (1 П і 1 К) так курсували..., а далі видно було б.
З повагою, Андрій!
Ідея погана, бо заради цих вагонів з 41-го доведеться викидати вагони, який вже давно ходить не те що повною, а понаднормовою схемою іноді аж по 21 вагон, а вільних місць на нього немає ніколи.
Ці вагони цього не варті.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 700


View Profile
« Reply #459 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

7) частину вагонів (для скорочення довжини складу у гірській місцевості до 10-12 вагонів) поїзда № 26/25 можна спрямувати до Перемишля (Одеса – Львів – Перемишль), а вагони поїзда 43/44 – залишати в Івано-Франківську або продовжувати до Чернівців;
От Чернівці його заб'ють у м'ясо, через адекватну ціну. Хоча це буде чесніше, бо дешевих поїздів туди немає зовсім, і стимулюватиме ІФ більше заповнювати трансформер.
9) пропонованому поїзду № 43/44 Київ – Рахів можна змінити нумерацію на 15/16 (в загальному обігу з поїздом № 25/26).
А навіщо?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.093 seconds with 20 queries.