Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 76
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 30925 times)
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #460 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

нова редакція пункту 7:
7) частину вагонів (для скорочення довжини складу у гірській місцевості до 10-12 вагонів) поїзда № 26/25 можна спрямувати до Перемишля (Одеса – Львів – Перемишль), а 8-10 вагонів поїзда 43/44 івано-франківського формування з боку Києва можна продовжити до Чернігова, а з боку Івано-Франківська – через день продовжувати до Чернівців (з циклом обігу 4 доби);

нормально вийшло? Чернігів-Чернівці (навіть через добу) стало дещо привабливо стало виглядати, ніж просто Чернігів-ІФ. Чернігів отримає сполучення з Коломиєю та Чернівцями, а коли по Києву причіплятимуть 10 "чернігівських" вагонів, а по ІФ відчіплятимуть тільки 8 вагонів, то взагалі буде казка - 2 вагони їздитимуть на Рахів... буде "під шумок" щодня 2 вагони Чернігів-Рахів... так аби не плакались з ніжинського напрямку, що 43/44 Суми-ІФ (у варіанті Віктора) не прямує до гір. Треба п.7 розділити на кілька пунктів, щоб причетні не заплуталися в моїх думках.
Logged
Андрій
User

Posts: 36


View Profile
« Reply #461 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

... Прибуття з Дніпра/Запоріжжя однозначно треба робити вранці десь так годинка 06.00 (як колись №41). ...

Уточніть, будь ласка, куди саме прибуття близько 6:00 повинно бути: у Ворохту, Рахів чи Ужгород. Ви вказали звідки та не вказали куди саме.

До Львова, звісно. Я в принципі не бачу великої потреби у сполучені Дніпро - Рахів, а от № 232 до ІФ цілком влаштовував...
Моя пропозиція:
№ 41/42 прибуття до Львова десь в 06.00 з причіпними на Закарпаття,
№ 231/231 лишити графік як є (частіше назначити курсування, крім свят і літнього періоду);
№ 86/85 і 70/69 залишити як є ... (ну або Ваш варіант)!
Це оптимальний варіант на мою думку. Тоді і до Львова люди поїдуть і на Закарпаття можна буде поїхати!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #462 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

9) пропонованому поїзду № 43/44 Київ – Рахів можна змінити нумерацію на 15/16 (в загальному обігу з поїздом № 25/26).
А навіщо?
Тому, що номер 43/44 Віктор забирає для ІФ-Суми подільським ходом (маршрутом наявного 143/144), а номер 143/144 пропоную віддати для 357/358 (вкороченому до Ворохти з відправленням із Києва о ~20:20), який пропоную у спільному обігу із 141/142.
15/16 та 25/26 краще асоціюється.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #463 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

До Львова, звісно. Я в принципі не бачу великої потреби у сполучені Дніпро - Рахів, а от № 232 до ІФ цілком влаштовував...
Моя пропозиція:
№ 41/42 прибуття до Львова десь в 06.00 з причіпними на Закарпаття,
№ 231/231 лишити графік як є (частіше назначити курсування, крім свят і літнього періоду);
№ 86/85 і 70/69 залишити як є ... (ну або Ваш варіант)!
Це оптимальний варіант на мою думку. Тоді і до Львова люди поїдуть і на Закарпаття можна буде поїхати!
Дніпро-Львів-Рахів/Ужгород - двогрупний з розділенням у Львові в неприйнятний для Львів'ян час (після опівночі), через день.
Що в цьому погано? Багато нарікали, що вранці потрібно стояти на лижах, тому "8:15 в Рахові" відповідає "7:15 в Ясінях" та "6:30 в Ворохті"... в Татарові - трохи раніше, в Яремчому - майже о 6:00.
Це саме той час, про який мріють лижники та пішохідні туристи.

У зворотному напрямку: "Рахів о 18:35" тотожний "Ясіня о 19:40", "Ворохта о 20:25", "Яремче о 21:05", "ІФ о 22:50"... для туристів кращого не придумаєш. Щоправда в Дніпрі буде надвечір, а з Дніпра в гори - вранішній виїзд. Можна натягнути до Запоріжжя чи ще кудись... не було б війни, то в Донецьк повинен встигнути. Тільки одне "АЛЕ": склад повинен бути тотожним до 115/116 з  курсуванням через день, бо умова розміну складу на 115/116 по Рахову; формування - харківське. Може до 2019 року знайдуть 10 вагонів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #464 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

... Щоправда в Дніпрі буде надвечір, а з Дніпра в гори - вранішній виїзд. ...
Колись мені розповідали, що мандрівники з такої далекої подорожі не побіжать немитими на працю, тому все одно "день пролітає". Мандрівник приведе себе в порядок, поспить вдома, вранці піде на працю. Інша річ - бізнес-поїздка до Дніпра, тут цей поїзд не дуже підходить. Хоча для працівників "з відрядженням" виспатись в дніпровському готелі і почати наступного дня свої справи - не так вже й кепсько буде.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #465 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

115/116 до Ворохти (з годиною по Ворохті) має такі перспективи продовження через гори до Дніпра чи Запоріжжя:
......
прибуття поїзда із Запоріжжя/Дніпра до Львова до 1:15 та відправленням поїзда зі Львова після 1:35 до Дніпра/Запоріжжя.
.......

мне не нравится в этой идее следующее. 113/114/115/116 - бизнес-поезд (или, скажем так, для обеспеченных) с соответствующим ценником, изначально предназначенный для сообщения Харьков-Львов и имеющий идеальное расписание на этом участке "отеля на колёсах" - 18:46-7:37. То, что в обратную сторону он сейчас сдвинут, это очень неприятный артефакт, который сейчас, похоже, имеет природу "и так заполняется", но, вообще-то, это движение не совсем в нужную сторону, у такого поезда должна быть максимальная цена и максимально удобное время. Черновцы и Ужгород - это дополнительная фича такого поезда: можно посмотреть, например, свободные места на завтра-послезавтра, от Львова и дальше три четверти состава - воздух.

Я не вижу причин, почему Днепр+Запорожье не могли бы генерировать пасс.поток, полностью аналогичный харьковскому, то есть нужен "отель на колёсах" во Львов с соответствующим ценником.

В этой идее нам придётся увеличить количество комфортных вагонов на 140 км/ч в два раза (локомотивы пока даже не будем принимать во внимание).
Мы гоняем поезд по тарифу ночного экспресса, но вот лично мне трудно представить бизнес-пассажира, заинтересованого уехать из Днепра в середине дня и приехать во Львов посреди ночи, тогда уж лучше как сейчас интерсити в Киев+ночник из Киева, или трускавецкий - поэтому в этой идее мы считаем, что пасс. поток из Днепра и Запорожья должен ехать в горы, а не во Львов.
То есть мы, извините, просрём состав - вместо очень важного направления Запорожье/Днепр-Львов, которое "горит" уже который год, сделаем Запорожье/Днепр-Рахов без Львова - да там не будет столько пассажиров по такому ценнику!

« Last Edit: 26.07.17 , 14:07 by sanyok_ua » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #466 on: 26.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

Стосовно того, щоб 41 прибував до Львова та зворотно до Дніпра о 6-й ранку, як було ще рік тому, я двома руками "за".

Але без ужгородських придатків.
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #467 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

Стосовно того, щоб 41 прибував до Львова та зворотно до Дніпра о 6-й ранку, як було ще рік тому, я двома руками "за".

Але без ужгородських придатків.

ну, учитывая то, что там от Львова до Трускавца много воздуха, сделать его двухгруппным (трёх, четырёх...), где группы, кроме Трускавца, в составе чего-то другого гипотетически едут куда угодно - в Ужгород, Рахов, Пшемысль - в принципе допустимо, но, опять же, вопрос в ухудшении ситуации на участке Днепр-Львов, где поезд в "мясо" круглый год.
Если мы увеличиваем возможности для пассажиров после Львова, надо бы и львовским параллельно что-то дать взамен.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #468 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

... То, что в обратную сторону он сейчас сдвинут, это очень неприятный артефакт, ...
В моїй пропозиції - виїзд із Ворохти ~13:45, що з іншими факторами забезпечить прибуття до Харкова до 8:00.

Все решту - то плани на 2019 рік, а до того (упродовж 2018) побачимо відгук/реакцію харківських пасажирів на зміну маршруту до Ворохти. У 2018 матиме обіг по Ворохті "сам на себе" з годинною зупинкою.

Щодо Дніпро-Львів - нехай УЗ переформатує сполучення та зробить щось аналогічне за сервісом до 115/116. Потім стане зрозуміло, що робити у 2019 році.

Питання Дніпро-Рахів закриваємо на 11 місяців (до початку літа 2018).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #469 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

... Если мы увеличиваем возможности для пассажиров после Львова, надо бы и львовским параллельно что-то дать взамен.
Я теж за це. Спочатку наситити пропозиціями з Дніпра до Львова, а потім (2019) - на Закарпаття.

Уявімо літо 2018 року. Львів насичений поїздами до Дніпра/Запоріжжя. Я ставлю запитання заново:

який найкращий вигляд міг би мати гіпотетичний графік для поїзда Рахів-Львів-Дніпро-"ще кудись далі", якщо:
1) він буде виконуватись складом аналогічним до 115/116 (врахуйте, що він за 2 роки встигне трохи зістарітись);
2) у бік Дніпра зі Львова повинен виходити не раніше 1:35, а у бік Рахова до Львова повинен прибувати не пізніше 1:15.

Нехай це буде фантастика на 2019 рік. Не на шкоду для Львова. Дніпро-Львів - окреме питання, яке повинно вирішуватись невідкладно... а коли вирішать - потрібно мати рішення для наступних етапів. Тому й запитую.
« Last Edit: 26.07.17 , 15:07 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 76
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.174 seconds with 20 queries.