Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 55889 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #470 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

Стосовно того, щоб 41 прибував до Львова та зворотно до Дніпра о 6-й ранку, як було ще рік тому, я двома руками "за".

Але без ужгородських придатків.

Ну тоді так розклад можна було б підігнати, щоб пересадки на Закарпаття робити : Львів - Мукачеве вранці, а назад не бачу варіантів... Хіба що Мукачеве - Львів, а потім №70 Львів - Маріуполь (до Дніпра/Запоріжжя).
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #471 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

"...у розкладі 2017/2018 років – продовження маршрутів цих поїздів до ст. Рахів та встановлення спільного обігу таким чином (орієнтовно):
Одеса(18:26) – Львів(06:33-06:55) – ІФ(09:10-09:15) – Ворохта(11:42-11:45) – Рахів(13:15) / Львів(06:33-06:55) – Przemysl (8:10) + Przemysl PKP (8:38) – Krakow (12:08);
Рахів(17:05) – Ворохта(18:57-19:00) – ІФ(21:20-21:50) – Львів(00:40-01:00) – Київ(08:51);
Київ(18:50) – Львів(02:47-03:11) – ІФ(05:44-06:10) – Ворохта(08:47-08:50) – Рахів(10:20);
PKP Krakow (12:14) – Przemysl (16:26) + Przemysl UZ (17:00) – Львів(20:00-20:40) / Львів(20:00-20:40) – Одеса(08:50)."
« Last Edit: 26.07.17 , 15:07 by Andersen » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #472 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

"...у розкладі 2017/2018 років – продовження маршрутів цих поїздів до ст. Рахів та встановлення спільного обігу таким чином (орієнтовно):
Одеса(18:26) – Львів(06:33-06:55) – ІФ(09:10-09:15) – Ворохта(11:42-11:45) – Рахів(13:15) / Львів(06:33-06:55) – Przemysl (8:10) + Przemysl PKP (8:38) - Krakow 12:08;
Рахів(17:05)–Ворохта(18:57-19:00)–ІФ(21:20-21:50)–Львів(00:40-01:00)–Київ(08:51);
Київ(18:50)–Львів(02:47-03:11)–ІФ(05:44-06:10)–Ворохта(08:47-08:50)–Рахів(10:20);
Рахів(13:25)–Ворохта(15:17-15:20)–ІФ(17:40-17:45)–Львів(20:00-20:40)–Одеса(08:50)."

А нічого, що поїзд №26/25 Львів-Одеса в обороті з поїздом №86/85 Львів - Новоолексіївка (Бердянськ)? Що тоді з цим робити?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #473 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

... Одеса(18:26) – Львів(06:33-06:55) – ІФ(09:10-09:15) – Ворохта(11:42-11:45) – Рахів(13:15) / Львів(06:33-06:55) – Przemysl (8:10) + Przemysl PKP (8:38) - Krakow 12:08;...
Дякую за підказку.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #474 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

А нічого, що поїзд №26/25 Львів-Одеса в обороті з поїздом №86/85 Львів - Новоолексіївка (Бердянськ)? Що тоді з цим робити?
Про це колись Кримчанин згадував. Нічого, формування буде одеське, а Львів №86/85 поєднають спільним обігом із чимось іншим.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #475 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

Стосовно того, щоб 41 прибував до Львова та зворотно до Дніпра о 6-й ранку, як було ще рік тому, я двома руками "за".

Але без ужгородських придатків.

ну, учитывая то, что там от Львова до Трускавца много воздуха, сделать его двухгруппным (трёх, четырёх...), где группы, кроме Трускавца, в составе чего-то другого гипотетически едут куда угодно - в Ужгород, Рахов, Пшемысль - в принципе допустимо, но, опять же, вопрос в ухудшении ситуации на участке Днепр-Львов, где поезд в "мясо" круглый год.
Если мы увеличиваем возможности для пассажиров после Львова, надо бы и львовским параллельно что-то дать взамен.
Просто Трускавец - единственное место от Львова, куда его можно успеть обернуть двумя составами.
Причем там все впритык.

Понятное дело, что весь поток от Днепра в Закарпатье и Прикарпатье едет через Львов, однако он размазывается по поездам.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #476 on: 26.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

Я думаю, що поїзд №135/136 Одеса - Чернівці і так є для того, щоб Прикарпаття обслужити і саме з нього можна на Рахів вагони дати.  Та і сама Одеса є курортним регіоном, тому не знаю, чи багато будуть їхати туди. Ще й до того ж окремо поїзд Одеса - Ужгород через гори проїжджає.
Інше діло Дніпро/Запоріжжя, які є промисловими регіонами України, і найбільше туристів звідти якраз їде. Ще й до того ж в Європу люди масово стали звідти їхати (я родом звідти, це як ніхто інший знаю). Тому ситуація з поїздами Дніпро/Запоріжжя-Львів навіть критична, не те що кудись далі!!!
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #477 on: 26.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Просто Трускавец - единственное место от Львова, куда его можно успеть обернуть двумя составами.
Причем там все впритык.
А Моршин?
Logged
sanyok_ua
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #478 on: 26.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

По-хорошему, нужен отдельный НЭ Запорожье-Днепр-Ужгород(Мукачево)/Черновцы(ИФ), только северным ходом, так как смысл бизнес-пассажирам Днепр/ЗП-Львов и тем, кто едет Днепр/ЗП-дальше Львова, наматывать километры южным ходом, с учётом того, что и из Днепра, и из ЗП на Винницу-Хмельницкий-Тернополь есть существующие поезда, с Винницы-Хмельницкого-Тернополя уже есть поезда за Львов; тогда со скоростями НЭ и через северный ход его можно будет и в эти далёкие пункты оборачивать двумя составами...

Поэтому я вообще никогда не понимал не реализованное расписание 123/124 (ЗП-ИФ) из служебок, которые ни "отель на колёсах" между ЗП/Днепр-Львов не предложили, ни на северный ход не переложили.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #479 on: 26.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Я думаю, що поїзд №135/136 Одеса - Чернівці і так є для того, щоб Прикарпаття обслужити і саме з нього можна на Рахів вагони дати.  Та і сама Одеса є курортним регіоном, тому не знаю, чи багато будуть їхати туди. Ще й до того ж окремо поїзд Одеса - Ужгород через гори проїжджає.
Інше діло Дніпро/Запоріжжя, які є промисловими регіонами України, і найбільше туристів звідти якраз їде. Ще й до того ж в Європу люди масово стали звідти їхати (я родом звідти, це як ніхто інший знаю). Тому ситуація з поїздами Дніпро/Запоріжжя-Львів навіть критична, не те що кудись далі!!!
135/136 мав би гарний оборот сам на себе по Рахову. Тут все наочно зображено: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117020.msg456776#msg456776
Але ж причетні ще рік тому пропонували 25/26 до Рахова з одеським формуванням. Хочуть 25/26 - "баба з воза - коням легше". Нехай буде по їхньому, але з розумом, бо 25/26 сам на себе хіба що у Ворохті зможе обернутися. Якщо у Ворохті будуть обертатися ще 115/116 та 357/358, то місця на будь-який інший поїзд (в т.ч. ДП) там явно забракне.

О, знали б Ви, як одесити прагнуть потрапити нормально поїздом до Яремчанщини та Рахівщини... купа автобусів їм у цьому сприяє: з Одеси - до гірських курортів. Море іноді приїдається.
Ось офіційні дані від УЗ - я ж "не від фонаря" "малюю графіки":
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117020.msg456530#msg456530
Трафік пасажирів з Одеси по ІФ суттєво падає: пасажири - в гори, а порожні вагони - в Чернівці... прочитайте тут тему, і побачите, що пропонував раніше: роздвоєння по ІФ на Рахів/Чернівці і через день, але ні те, ні інше їм категорично не подобалось... тільки 25/26. Крім того, причетні наполягають на ранковому виїзді зі Львова у Рахів... близько 7:00 ранку, тому 25/26 найбліьше вдповідає їх вимогам

Прошу, насамперед робіть з Дніпра до Львова (на 2018 рік), а до Рахова на 2019 рік - це прикидка, яку потрібно мати заготовленою наперед.

135/136 можна спробувати пізніше пропустити по іншому на Чернівці... не забуваймо про потреби КП та непривабливість для буковинців 4-годинного кружляння Галичиною:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=117020.msg452291#msg452291
Це все тут було, і, можливо, Ви з цим ще не встигли ознайомитися.
« Last Edit: 26.07.17 , 16:07 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.169 seconds with 20 queries.