Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.17 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 76
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 30928 times)
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #480 on: 26.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

По-хорошему, нужен отдельный НЭ Запорожье-Днепр-Ужгород(Мукачево)/Черновцы(ИФ), только северным ходом, так как смысл бизнес-пассажирам Днепр/ЗП-Львов и тем, кто едет Днепр/ЗП-дальше Львова, наматывать километры южным ходом, с учётом того, что и из Днепра, и из ЗП на Винницу-Хмельницкий-Тернополь есть существующие поезда, с Винницы-Хмельницкого-Тернополя уже есть поезда за Львов; тогда со скоростями НЭ и через северный ход его можно будет и в эти далёкие пункты оборачивать двумя составами...

Поэтому я вообще никогда не понимал не реализованное расписание 123/124 (ЗП-ИФ) из служебок, которые ни "отель на колёсах" между ЗП/Днепр-Львов не предложили, ни на северный ход не переложили.

Тому я пропоную форумчанам (в т.ч. Вам) запропонувати найшвидший поїзд з 10-вагонним складом північним ходом:
Quote
Який найкращий вигляд міг би мати гіпотетичний графік для поїзда Рахів-Львів-Дніпро-"ще кудись далі", якщо:
1) він буде виконуватись складом аналогічним до 115/116 (врахуйте, що він за 2 роки встигне трохи зістарітись);
2) у бік Дніпра зі Львова повинен виходити не раніше 1:35, а у бік Рахова до Львова повинен прибувати не пізніше 1:15.
Я навіть не обмежую Вас у виборі шляху (проміжних пунктів). Пропонуйте, будь ласка.
« Last Edit: 26.07.17 , 16:07 by Iwan » Logged
Андрій
User

Posts: 36


View Profile
« Reply #481 on: 26.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Ще маю варіант, як вагони оптимізувати Львівській залізниці (яка найбільше цим страдає) і на Закарпаття поїхати:
Туди   поїзд №69 Маріуполь - Львів (З Дніпра/Запоріжжя) + №601 Львів - Солотвино;
назад  поїзд №602 Солотвино - Львів + №86 Львів - Новоолексіівка (до Дніпра/Запоріжжя).
Це пасажири можуть їздити причіпними вагонами і на Придніпровській залізниці думаю знайдеться додаткових 2 вагони (можливо замість Львівських у №601/602)...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #482 on: 26.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Може я Вас трохи засмучу, Андрію, але тут вже змирися із тим аби похоронити 601/602 з метою живучості Київ-Солотвино:

–   —   18:20  Київ           10:35   —   —
..........................................................
21:10  05  21:15  Вінниця  07:40  05  07:45
..........................................................
02:30  25  02:55  Львів      02:10  20  02:30
..........................................................
06:20  03  06:23  Сянки      22:52  03  22:55
..........................................................
08:33  10  08:43  Ужгород   20:20  10  20:30
09:05  25  09:30  Чоп          19:20  35  19:55
..........................................................
10:25  05  10:30  Берегово  18:20  05  18:25
..........................................................
13:25  —   —      Солотвино   —    —   15:25

Тобто по Києву відправлення/прибуття сильно не міняти, воно оптимальне. Під цигановоз підлаштуватись все одно не вийде, це ще на перших фастівських полюційних зустрічах обговорили. Зсунути все на мінус годину, як би привабливо це не виглядало, не вийде технічно: там трафік дуже суттєвий, ця година укуйкається вже до Вінниці і вийдемо на те саме.
Тому, врахуйте цей фактор.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5785


View Profile
« Reply #483 on: 26.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Ще маю варіант, як вагони оптимізувати Львівській залізниці (яка найбільше цим страдає) і на Закарпаття поїхати:
Туди   поїзд №69 Маріуполь - Львів (З Дніпра/Запоріжжя) + №601 Львів - Солотвино;
назад  поїзд №602 Солотвино - Львів + №86 Львів - Новоолексіівка (до Дніпра/Запоріжжя).
Це пасажири можуть їздити причіпними вагонами і на Придніпровській залізниці думаю знайдеться додаткових 2 вагони (можливо замість Львівських у №601/602)...
Тут один користувач досить вірно написав, що має місце сильний дефіцит місць саме напрям Дніпро - Львів. При цьому запропоновані Вами вагони будуть цікаві лише для Берегова, Виноградова, Хуста та інших невеликих станцій.

Для напряму Дніро - Ужгород вони будуть не дуже цікаві, бо 601/602 йде через Ужгород та Чоп вночі, а 602 взагалі має альтрнативу більш швидкого добирання у вигляді 830.

Тому з великою ймовірністю ці вагони будуть бішою мірою використовуватись не за призначенням, а для коротких поїздок.  Тому користь з них буде невеликою, проте для залізниці це зайві витрати на маневри, екіпіювання....  
Logged
Андрій
User

Posts: 36


View Profile
« Reply #484 on: 26.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Може я Вас трохи засмучу, Андрію, але тут вже змирися із тим аби похоронити 601/602 з метою живучості Київ-Солотвино:

–   —   18:20  Київ           10:35   —   —
..........................................................
21:10  05  21:15  Вінниця  07:40  05  07:45
..........................................................
02:30  25  02:55  Львів      02:10  20  02:30
..........................................................
06:20  03  06:23  Сянки      22:52  03  22:55
..........................................................
08:33  10  08:43  Ужгород   20:20  10  20:30
09:05  25  09:30  Чоп          19:20  35  19:55
..........................................................
10:25  05  10:30  Берегово  18:20  05  18:25
..........................................................
13:25  —   —      Солотвино   —    —   15:25

Тобто по Києву відправлення/прибуття сильно не міняти, воно оптимальне. Під цигановоз підлаштуватись все одно не вийде, це ще на перших фастівських полюційних зустрічах обговорили. Зсунути все на мінус годину, як би привабливо це не виглядало, не вийде технічно: там трафік дуже суттєвий, ця година укуйкається вже до Вінниці і вийдемо на те саме.
Тому, врахуйте цей фактор.

Ясно. Тобто поїзди № 60-ті своє доживають...  А якже тоді бути з перегоном Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп?   І поїзди зі Сходу тоді відповідно треба коригувати для зручних пересадок, якщо далі Львова їх не планується продовжувати...
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #485 on: 26.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

... Ясно. Тобто поїзди № 60-ті своє доживають...  А якже тоді бути з перегоном Львів-Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп?   І поїзди зі Сходу тоді відповідно треба коригувати для зручних пересадок, якщо далі Львова їх не планується продовжувати...
На днях був варіант: Чернівці-Тернопіль-Львів, а далі (через день) на Самбір-Сянки-Ужгород-Чоп і Здолбунів-Рівне-Луцьк-Ковель.
Це не означає, що всі з кінця в кінець повинні їхати... може бути 12 вагонів з Чернівців до Львова, а далі - навпіл - по 6 вагонів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #486 on: 26.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

Теперішній 43/44 в перспективі може бути тригрупним (у спільному обігу по Рахову із 25/26):

Рахів-Киів = 10 вагонів (київське формування, вагони від 357/358)
Рахів-Чернігів = 2 вагони (одеське формування)
Чернівці-Чернігів = 8 вагонів (одеське формування)

Переваг так багато, що не знаю з якої почати:
1) Коломия отримає 2 поїзди: 357 Київ(20:20) - Коломия(~10:00); 43 Киев(18:50) - Коломыя (~6:50, як у старого 357 о 7:00), ці ж поїзди забезпечать прибуття коломийчан до Києва о 5:50-6:00 та ~8:50;
2) Чернівці отримають сполучення з північним ходом (Шепетівка, Коростень) та Черніговом;
3) дозволить зробити прибуття до ІФ дещо швидше, бо від цього не потерпатимуть пасажири в гори, а також - до Коломиї та до Чернівців;
4) Чернігів одним махом отримає поїзд до Буковини, Прикарпаття та Закарпаття.
Можна ще купу всього писати.

Тут попутно намалювалось вирішення для 135/136:
оскільки чернівецькі пасажири потягнуться до 43/44 (бо дешевший), то ниткою 117/118 до Ларги чи до КП можна пусти двогрупний Чернівці-Київ/Одеса... і вже після молдовських територій з цих двох груп сформувати два повноцінні поїзди на Київ та Одесу (пакетним графіком). Давно про це думав, але заважало те, що Буковина заповнює наявні вагони, а більше вчепити не можна... а причетні категорично проти будь-якого іншого поїзда тим транзитним шляхом... не можуть порозумітися фінансово із КФМ.
Сценарій може бути таким (по КП):
1) прибуває двогрупний із Чернівців, відчепляють одеську групу, причіпляють київську - поїзд поїхав на Київ;
2) до одеської групи чіпляють ще одну одеську групу і поїзд поїхав на Одесу... навіть в найгіршому варіанті 1-годинне очікування одеської групи із Чернівців це швидше, ніж кружляння через Львів.
Можливо ці вагони, які відчепляються в КП, можуть бути використані як КП-Львів-КП ?

Які будуть думки щодо цього?
« Last Edit: 26.07.17 , 18:07 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #487 on: 26.07.17 , 19:07 »
Share Reply with quote

Попутно можна пофантазувати на таке:
не спиняти двогрупний Київ/Одеса-Чернівці у Чернівцях, а протягнути його до ІФ, що забезпечить "Одесу" для лінії Чернівці-ІФ та сполучення КП і Ларги з ІФ.
Якщо дуже постаратися, то можна дотягнути аж до Львова але так, щоб не було конкуренції до 702, або 702, як пропонували тут, запустити по іншому: два рейси Львів-Чернівці за добу.
В осінній період 117/118 по Чернівцях має 7:10 - 19:55. Тобто, в 7:30 може вирушити на Львів, і до 18:45 повинен повернутися зі Львова*. В сумі = 11:15.
З них 1:15 - відстій у Львові, а 5+5 Чернівці-ІФ-Львів "туди і назад". Нормально?

*-Львів може задіти свій склад від 25/26 (але в такому разі повинен бути у спільному обігу з іншим складом).

п.м. у Снятина, Заболотова, Коршева та Отинії з'явиться сполучення з Києвом, і не пропаде з Одесою.
« Last Edit: 26.07.17 , 20:07 by Iwan » Logged
jbond989
Active user

Posts: 697


View Profile
« Reply #488 on: 26.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

Проблема в тому, що причетні задумуються над тим, як взагалі відмовитись від молдавського транзиту, за який УЗ сплачує ЧФМ майже половину від кінцевої вартості квитка для пересічного пасажира. А свій дохід від цього поїзда підвищити не може шляхом підвищення Кф, бо ціна квитка вже й так непомірно висока.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2955


View Profile
« Reply #489 on: 26.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

Проблема в тому, що причетні задумуються над тим, як взагалі відмовитись від молдавського транзиту, за який УЗ сплачує ЧФМ майже половину від кінцевої вартості квитка для пересічного пасажира. А свій дохід від цього поїзда підвищити не може шляхом підвищення Кф, бо ціна квитка вже й так непомірно висока.
Он як... наш "друг" розповідав про це, не деталізуючи, але однозначно дав зрозуміти, що жодного іншого поїзда туди не пустить.
В моєму варанті, якщо цю нитку збережуть, виходить "лійка" (завуження трафіку) по КП: із двох поїздів стане один.
Це пропозиція "останньої черги". Витягнення 43/44 до Чернівців (8 вагонів) є першочерговішим, хоча, теж не першої черги. Як вважаєш, нормально таке пропонувати з урахуванням Чернігів-Чернівці?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 76
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.149 seconds with 20 queries.