Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.12.17 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 129
Reply | Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 55895 times)
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #490 on: 26.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Оскільки планується відміна поїздів №601/602 і №605/606, то це буде серйозна втрата для всієї України (не побоюсь цього сказати), навіть не зважаючи на подовження маршрутів далекого сполучення (типу Одеса-Рахів, Київ-Солотвино). Адже раніше з усіх поїздів пасажири з усієї країни пересідали на вечірні №600-ті (і вранці повертались до Львова), а потім що буде?  Думаю, що регіональні поїзди повинні залишитись, можливо заміною на експреси ...
З приводу різних комбінацій Чернівці - Ковель - Рахів (чи ще там якось), то треба ідеї були прекрасні, питання тільки, чи "доцільно" то буде для УЗ?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #491 on: 26.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Іване, питання тут два:

1. Якщо ми подовжуємо 25/26 Львів - Одеса до Рахова (склад я так розумію буде Львівський з ув"язанням у оборот по Рахову із подовженим 143/144 до Рахова (якому Ви дали номер 43/44, через те, що він їде ниткою 43/44 на діляні Київ - Івано-Франківськ) та з 141/142 по Києву. Я вірно зрозумів?

Якщо так, то навіщо його дробити і кусок тягнути  Чернівці. Там можна їхати без розчепок до Рахова.

2. Якщо буде поїзд 25/26 Одеса - Рахів, буде ще цілорічний поїзд Львів - Одеса (можливо складом Одеської або Львівської залізниці)?   
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #492 on: 26.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

Іване, питання тут два:

1. Якщо ми подовжуємо 25/26 Львів - Одеса до Рахова (склад я так розумію буде Львівський з ув"язанням у оборот по Рахову із подовженим 143/144 до Рахова (якому Ви дали номер 43/44, через те, що він їде ниткою 43/44 на діляні Київ - Івано-Франківськ) та з 141/142 по Києву. Я вірно зрозумів?

Якщо так, то навіщо його дробити і кусок тягнути  Чернівці. Там можна їхати без розчепок до Рахова.

2. Якщо буде поїзд 25/26 Одеса - Рахів, буде ще цілорічний поїзд Львів - Одеса (можливо складом Одеської або Львівської залізниці)?    

1. Ні, 25/26 та 43/44 (наявна нумерація*) будуть у взаємному обігу по Рахову. 4 склади по 12 вагонів, сформовані таким чином (за обігами):
2 вагони: Одеса-Рахів + Рахів-Київ-Чернігів (одеське формування);
10 вагонів: Одеса-Рахів + Рахів-Київ (одеське і/або київське; київські вагони, наприклад 6..8 влітку можна тягнути до БД чи Миколаєва, це опція)
Щодо ПГВ:
8 вагонів: Чернівці-ІФ-Київ-Чернігів (чернівецьке формування)
4 вагони: Одеса-Львів-Перемишль (одеське формування)

* - відповідно до запропонованої Віктором нумерації на 2017 рік: 43/44 - ІФ-Суми ниткою наявного 143/144;
те, що я зараз пропоную видовжити до Рахова - наявний 43/44, який пропоную занумерувати 15/16, який по Рахову обертатиметься на 25/26;
357/358 можна перенумерувати на 143/144 у спільному обігу з 141/142 з відравленням із Києва о 20:20 (орієнтовно).
зараз 43/44 має 20 вагонів, тому по ІФ 8 вагонів "підуть ліворуч" - на Чернівці, а 12 вагонів (2 - Чернігів-Рахів і 10 - Київ-Рахів) попрямують на Рахів.

2. Можливо, якщо на цьому хтось буде наполягати (домагатися такого поїзда від причетних).

Оскільки планується відміна поїздів №601/602 і №605/606, то це буде серйозна втрата для всієї України (не побоюсь цього сказати), навіть не зважаючи на подовження маршрутів далекого сполучення (типу Одеса-Рахів, Київ-Солотвино). Адже раніше з усіх поїздів пасажири з усієї країни пересідали на вечірні №600-ті (і вранці повертались до Львова), а потім що буде?  Думаю, що регіональні поїзди повинні залишитись, можливо заміною на експреси ...
З приводу різних комбінацій Чернівці - Ковель - Рахів (чи ще там якось), то треба ідеї були прекрасні, питання тільки, чи "доцільно" то буде для УЗ?

№606/605 - буде витягнений до Луцька і прибуватиме у Львів о 5:40, а не о 8:30 (як зараз)... і тягнутиме з собою вагони Рахів-Москва... що ще може бути краще? Тому, хвилюватись не варто.
Крім того, аби №606/605 міг прибути о 5:40 до Львова, його необхідно раніше відправити з Рахова, а цьому може зарадити тільки Чернівці(17:00)-Рахів(22:20) (орієнтовно)... а Луцьк-Рахів, який прийде до Рахова о 23:25, поїде вивільненою ниткою 606 (на ділянці Рахів-Делятин) на Чернівці.... тільки дещо заповільнено, щоб прибути до Чернівці о 6:00 (орієнтовно).

Бачу, тут без наочних ілюстрацій не обійтися... завтра спробую унаочнити (візуалізувати).
« Last Edit: 26.07.17 , 23:07 by Iwan » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #493 on: 27.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Який графік планується (розглядається) для поїзду №142/141 Львів - Київ (через Червоноград, Ковель, Сарни, ...)?  Адже для жителів зазначених міст це болюча тема. Оскільки суттєво зміняться графіки руху регіональних поїздів (Чернівці - Рахів - Ковель і т. д), далекого сполучення (Рахів - Одеса, Івано-Франківськ - Суми і т. д), то і суттєво зміниться розклад руху №142/141. Які є ідеї, пропозиції?  Чесно кажучи, прибуття до Львова в 04.40 м'яко кажучи, некомфортне!
З повагою, Андрій!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #494 on: 27.07.17 , 16:07 »
Share Reply with quote

Десь Віктор про це писав, зсунеться прибуття до Львова на більш пізнє... точно не згадаю.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2337


View Profile
« Reply #495 on: 27.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Было такое, сдвинется часа на два.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #496 on: 28.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

Може це додасть трохи розуміння загальної схеми складу на базі наявної нитки 43/44:



Одним словом, необхідно зробити так, щоб на ранкове прибуття до ІФ о 5:45 (чи ще раніше) ніхто не нарікав, оскільки 90% пасажирів їхатимуть далі, а до ІФ будуть прибувати альтернативні поїзди із Києва о 7...8...12.
« Last Edit: 29.07.17 , 14:07 by Iwan » Logged
art-trans
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #497 on: 29.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

2) Чернівці отримають сполучення з північним ходом (Шепетівка, Коростень) та Черніговом;
4) Чернігів одним махом отримає поїзд до Буковини, Прикарпаття та Закарпаття.
Чернігову потрібне сполучення з Вінницею, Хмельницьким, Тернополем та Львовом (а ще Харковом, але адекватне - нічне - це вже предмет окремої дискусії). Тож Коростень і Шепетівка не є розрадою в цьому питанні, а транзит через Київ, як це зазвичай буває, вб'є пасажиропотік з/до Чернігова суцільно київським пасажиром - навіть незважаючи на ручні правки у продаж квитків із закриттям-відкриттям.

Про суто залізничну специфіку такого маршруту наразі утримаюсь (про це вже, опісля відхилення пасажирниками, буде кому розповісти).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6119


View Profile
« Reply #498 on: 30.07.17 , 10:07 »
Share Reply with quote

Може це додасть трохи розуміння загальної схеми складу на базі наявної нитки 43/44:



Одним словом, необхідно зробити так, щоб на ранкове прибуття до ІФ о 5:45 (чи ще раніше) ніхто не нарікав, оскільки 90% пасажирів їхатимуть далі, а до ІФ будуть прибувати альтернативні поїзди із Києва о 7...8...12.
Як і обіцяв відпишусь з цього приводу.

Як я зрозумів зі схеми, 12 вагонів складу поїде з Києва на Рахів (у тому числі 2 вагони Чернігів - Рахів), а інші 8 вагонів поїдуть до Чернівці. При чому обидві групи будуть обертатися на 25/26 Чернівці/Рахів - Одеса з аналогічним зчепленням по Івано-Франківську? Вірно?   
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #499 on: 30.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Як я зрозумів зі схеми, 12 вагонів складу поїде з Києва на Рахів (у тому числі 2 вагони Чернігів - Рахів), а інші 8 вагонів поїдуть до Чернівці. При чому обидві групи будуть обертатися на 25/26 Чернівці/Рахів - Одеса з аналогічним зчепленням по Івано-Франківську? Вірно?    
Ні, не так. Тільки 12 вагонів по Рахову будуть обертатися на 25/26. Решту 4 вагони 25/26 - з перепричепленням по Львову - на Перемишль. Приблизно так:



Чернігову потрібне сполучення з Вінницею, Хмельницьким, Тернополем та Львовом (а ще Харковом, але адекватне - нічне - це вже предмет окремої дискусії). Тож Коростень і Шепетівка не є розрадою в цьому питанні, а транзит через Київ, як це зазвичай буває, вб'є пасажиропотік з/до Чернігова суцільно київським пасажиром - навіть незважаючи на ручні правки у продаж квитків із закриттям-відкриттям.
Про суто залізничну специфіку такого маршруту наразі утримаюсь (про це вже, опісля відхилення пасажирниками, буде кому розповісти).
Ок. Нехай все по Києву зупиниться, і побажання _vs_ будуть мати вигляд розчеплення 143/144 по Ніжину на Чернігів та Суми:

Є інший варіант: ці 8 вагонів - формування ІФ з можливістю видовження з київського боку кудись далі... але за менш як 10 годин по Києву нічого нормального не виходить... до Полтави - не встигне, хіба Гребінка чи Ромодан удостояться прямого поїзда до ІФ... Конотоп/Шостка - буде конкуренція до пропонованого Віктором 43/44 з ІФ подільським ходом до Сум... хіба, з метою вивільнення складу 830-го з подібним розкладом руху.
Чернігів.
До всього, це ще й розвантажить Суми та/або Шостку від ніжинців.
Хоча туди краще розділяти нинішній 143/144 (проопонована нумерація 43/44, формування ІФ), щоб мати ще сполучення зі Львовом в адекватний час.

Але чи тут хіба київський трафік також не вб'є трафік до Чернігова та Сум?
« Last Edit: 30.07.17 , 11:07 by Iwan » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 129
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 20 queries.