Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.19 , 12:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 278
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення на Прикарпатті (загальна тема)  (Read 284996 times)
Andersen
Active user

Posts: 2628


View Profile
« Reply #50 on: 11.02.17 , 01:02 »
Share

Чем комфортно ждать поезд полтора часа утром когда хочется уже до гор добиратся?
Из Львова экспресс должен отправляться 8:40. Время в пути максимум 4 часа до Рахова, 5 это уже провал. Тем более если ждешь его полтора часа.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1659


View Profile
« Reply #51 on: 11.02.17 , 11:02 »
Share

А тим часом Бурбак подав деп. звернення Омеляну з пропозицією продовжити 702 до Перемишля.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4770


View Profile
« Reply #52 on: 11.02.17 , 12:02 »
Share

А тим часом Бурбак подав деп. звернення Омеляну з пропозицією продовжити 702 до Перемишля.
Це той Бурбак, який колись УЗ очолював?
Якби такий запит прийшов в його часи, то мабуть би відповідь була в стилі "економічно недоцільно коптити контактну мережу від Львова до Перемишля"
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2628


View Profile
« Reply #53 on: 11.02.17 , 13:02 »
Share

А тим часом Бурбак подав деп. звернення Омеляну з пропозицією продовжити 702 до Перемишля.
И это правильно! Очень не хватает утреннего сообщении до Перемишля. Пусть ездит пока не покупают гибрид.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5597


View Profile
« Reply #54 on: 11.02.17 , 14:02 »
Share

Це той Бурбак, який колись УЗ очолював?
Якби такий запит прийшов в його часи, то мабуть би відповідь була в стилі "економічно недоцільно коптити контактну мережу від Львова до Перемишля"

Він очолював МІУ.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4770


View Profile
« Reply #55 on: 11.02.17 , 16:02 »
Share

Він очолював МІУ.

Трохи я переплутав)
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #56 on: 11.02.17 , 19:02 »
Share

подав деп. звернення Омеляну
Здається, він запізнився з адресатом...

Якби такий запит прийшов в його часи, то мабуть би відповідь була в стилі "економічно недоцільно коптити контактну мережу від Львова до Перемишля"
Звісно ж ні. Але й зараз відповідь, скоріш за все, буде негативною, або вони передадуть його на обслуговування до Чернівців, чи, пофантазую, до Коломиї, оскільки туди передали 630М, може вони там вирішили якусь якісну виробничу базу створити, в таком випадку Обрій міг би кататись туди з Чернівців на ніч.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8145


View Profile
« Reply #57 on: 12.02.17 , 12:02 »
Share

Чем комфортно ждать поезд полтора часа утром когда хочется уже до гор добиратся?
Из Львова экспресс должен отправляться 8:40. Время в пути максимум 4 часа до Рахова, 5 это уже провал. Тем более если ждешь его полтора часа.
Полный провал, это Ваш пост.
Чем комфортно ждать поезд полтора часа утром когда хочется уже до гор добиратся?
Из Львова экспресс должен отправляться 8:40.
Какие нафиг 8.40, если в 8.33 только прибывает 41-й из Днепропетровска? Вы предлагаете выпрыгивать из него на ходу, чтобы добежать с рюкзаками из последних сил до отходящей Песы на Рахов? Ни один человек в здравом уме не пойдет на такую авантюру. Поэтому отправление на Рахов должно быть не ранее 9.00. Полчаса никого не спасут.
Чем комфортно ждать поезд полтора часа утром когда хочется уже до гор добиратся?
Время в пути максимум 4 часа до Рахова, 5 это уже провал. Тем более если ждешь его полтора часа.
Для кого провал? Для Вас? 5 часов вполне реальное время, чтобы доехать до Рахова в условиях тяжелого горного плана и профиля и не поставить раком все движение на однопутной линии Львов - Ивано-Франковск.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #58 on: 12.02.17 , 14:02 »
Share

Пікова п'ятниця: населеність після Коломиї = 46,29% (131 із 283). +191 місце у 608.
Ділянка Коломия - Чернівці не показник. Цікаво, а як сьогодні вони вийшли зі Львова і 608, і 702?
Не скажу - не дивився, але зі Львова та ще й в п'ятницю попит точно є. Мова про доцільність "останньої милі" щодня до Чернівців...

А тим часом Бурбак подав деп. звернення Омеляну з пропозицією продовжити 702 до Перемишля.
Мабуть прочитав цю дискусію (або телепатично відчув):
Продлить его до Перемышля — сразу заселится от Тернополя на 100%
Дуже складно уявити: Львів - Заліщики - Тернопіль - Львів - Перемишль... я розумію, що це жарт. А от Чернівці - Львів - Перемишль... таке проскакувало але як міжрейсовий ТО у Львові? до Чернівців навряд чи перенесуть ТО.

Чи може мали на увазі: Тернопіль - Заліщики - Чернівці - ІФ - Львів - Перемишль? Тоді це теж витончений гумор про тернопільських пасажирів через Чернівці до Перемишля..

А тим часом Бурбак подав деп. звернення Омеляну з пропозицією продовжити 702 до Перемишля.
Це той Бурбак, який колись УЗ очолював?
Якби такий запит прийшов в його часи, то мабуть би відповідь була в стилі "економічно недоцільно коптити контактну мережу від Львова до Перемишля"
В його часи було таке:


Ідея з Перемишлем дуже цікава, хоча б у контексті відновлення давнього сполучення Чернівці - Перемишль. Вадул-Сірет - Перемишль - теж було б цікаво на літню пору... але 1 складом і щодня (чи 6 із 7) - це малореально.
З іншого боку - доведеться забути про заїзд 702-го в Заліщики.
« Last Edit: 12.02.17 , 15:02 by Iwan » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2628


View Profile
« Reply #59 on: 12.02.17 , 19:02 »
Share

... добежать с рюкзаками из последних сил до отходящей Песы на Рахов? Ни один человек в здравом уме не пойдет на такую авантюру. Поэтому отправление на Рахов должно быть не ранее 9.00. Полчаса никого не спасут.
Прогресc на глазах. Был у вас 9:30, а уже 9:00 нормально. И я иду на встречу. Давайте отправление не в 8:40 а в 8:42. Если потратить своих последних сил чтобы за 9 минут не успеть выйти из вагона, "добежать" 8 метров через перрон и подняться в экспресс, то не варто даже попытаться одевать рюкзак :)
Время в пути максимум 4 часа до Рахова, 5 это уже провал. Тем более если ждешь его полтора часа.
Для кого провал? Для Вас?
Для удобства и конкурентоспособности. Т.е. для заполняемость. Т.е. для шансов выживание. И для финансов УЗ. И по обороте. Дорогие составы должны работать и быть содейственными. Целий день. Как самолёты у low cost airlines. Так как таким и является УЗ.
5 часов вполне реальное время, чтобы доехать до Рахова в условиях тяжелого горного плана и профиля и не поставить раком все движение на однопутной линии Львов - Ивано-Франковск.
Было бы не плохо чтобы он доехал до Рахива к отправлением #358 в 12:30. Как раз чтобы не мешать другим поездам или как Вы там не уважительно называете организация скрещения на однопутной линии.
« Last Edit: 12.02.17 , 19:02 by Andersen » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 278
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!